Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofa Rusijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Monteq
    replied
    Paviešinta juodųjų dėžių transkripcija... http://91.210.209.188/Transkrypcja_r...u_Tu-154_M.pdf
    Paskutiniai žodžiai vis tik ne Tėve mūsų buvo...

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Nieko jie ten nesumaise. Rusu dispetceris tvirtino ,kad lenku pilotai jam paskutinemis minutemis neatsakinejo ir jis atseit neturejo rysio su lektuvu. O tame straipsnyje buvo rasoma,kad pagal tu jungikliu padeti bus galima nustatyti ar tas irenginys buvo perjungtas i pokalbiu su dispeceriais rezima ar ne. Viskas ten teisingai buvo parasyta,cia jus patys susipainiojote:-)
    Na jei jau gilintis į SPU ypatybes, tai ant to pulto nereikia nieko perjungti, norint pereiti iš "šnekėjimo orlaivio viduje" ir norint užmegsti ryšį su ATC.

    Tai yra daroma mygtuko ant šturvalo pagalba. Tas mygtukas būna 2 pakopų - paspaudus "iki pusės" šnekama tarp ekipažo, paspaudus tą mygtką iki galo, įjungima radio stotis ir šnekama tarp ekipažo+užmezgamas ryšys su ATC.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Arba komjaunimo tiesa š.. sumalė, arba patys lenkai susimaišė, nes SPU-7 nėra joks navigacinis įrenginys - tai yra ryšio sistema, skirta ekipažui tarpusavyje susišnekėti ir reikalui ęsant įjungti radio stotį pokalbiams su žeme...

    Nieko jie ten nesumaise. Rusu dispetceris tvirtino ,kad lenku pilotai jam paskutinemis minutemis neatsakinejo ir jis atseit neturejo rysio su lektuvu. O tame straipsnyje buvo rasoma,kad pagal tu jungikliu padeti bus galima nustatyti ar tas irenginys buvo perjungtas i pokalbiu su dispeceriais rezima ar ne. Viskas ten teisingai buvo parasyta,cia jus patys susipainiojote:-)

    Komentuoti:


  • toshas
    replied
    Rusų tyrimo medžiaga:
    http://www.mak.ru/russian/investigat...-154m_101.html

    kritimo schemos ir lektuvo rekonstrukcija iš nuolaužų:
    http://www.mak.ru/russian/info/news/...m_101_pic1.jpg
    http://www.mak.ru/russian/info/news/...m_101_pic2.jpg
    http://www.mak.ru/russian/info/news/...m_101_pic3.jpg

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Переговорное устройство СПУ-7 предназначено для внутривертолетной телефонной связи между членами экипажа, для выхода летчиков на внешнюю связь через три радиостанции ( Р –863, ЯДРО –1А и Р—828) и два радиокомпаса (АРК—9 и АРК-УД) и прослушивания сигналов специального назначения от аппаратуры речевых сообщений РИ-65Б и радиовысотомера РВ-3
    Kas domis tokiais dalykais, plačiau http://www.avsimrus.com/files.phtml įvedus paieškoje.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    „Fakt“ žurnalistai detalės nuotraukas tuoj persiuntė į Lenkiją. Ekspertai iš jų nustatė, kad radinys yra navigacinio įrenginio SPU-7 panelė. Šio įrenginio pagalba pilotai nustato lėktuvo padėtį, palyginti su radijo švyturiais oro uosto prieigose.
    СПУ-7 - самолётное переговорное устройство
    Arba komjaunimo tiesa š.. sumalė, arba patys lenkai susimaišė, nes SPU-7 nėra joks navigacinis įrenginys - tai yra ryšio sistema, skirta ekipažui tarpusavyje susišnekėti ir reikalui ęsant įjungti radio stotį pokalbiams su žeme...

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    http://www.lrytas.lt/-12736025841272...mpas%C4%85.htm

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Kuo toliau skaitau, tuo labiau viskas primena vieną frazę: "Tiesa slypi kažkur anapus".

    Gal ir ne į temą, bet rusai ir su Somalio piratais labai mįslingai pasielgė...
    Paskutinis taisė SPX; 2010.05.12, 06:30.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Lenkai irgi dar ieško tiesos

    http://smolensk-2010.pl/

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Iš nuotraukų matyti, kad lėktuvas ėjo idealiai pagal švyturius. Tik, kad švyturiai ne tiksliai ant KTT ašies. Pasisuko tik numušęs nemenką medį. Jeigu dar būtų 8-10m aukščio atsarga, ko gero būtų, nors ir su problemomis, nutūpęs.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė zajcik Rodyti pranešimą
    praeivis,
    man labiausiai neduoda ramybės foto iš palydovo, kur matyti nukritusio lėktuvo kryptis (~30 laipsnių kampu į aerodromą), beto visai šalia jo. Šiuolaikinės navigacinės sistemos leidžia tokias paklaidas???

    Aisku,kad ne. As nesu zinovas tu avianavigaciniu sistemu,tik galiu pasakyti palyginimui,kad pacio paprasciausio automobilinio gps tikslumas yra + - 20 metru.
    Yra tie nesiojami jau siuolaikiskesni gps imtuvai- ju tikslumas + - 5 metrai.
    Geodezininkai nustatinedami zemes sklypu ribas naudoja jau kitokia gps iranga. Tai toks kokiu 30 cm skesmens ''bliudas'' ,kurio kaina net 70 000 doleriu ,bet ir tikslumas idealus- praktiskai jau centimetrais.
    Taip,kad lektuvuose naudoja tikrai ne paprasciausius gps kaip automobiliuose, taigi logiskai galvojant ju tikslumas turi buti pilnai pakankamas nusileisti is vis nieko pro langus nematant. Aisku,jei viskas veikia taip,kaip turi buti.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė zajcik Rodyti pranešimą
    praeivis,
    man labiausiai neduoda ramybės foto iš palydovo, kur matyti nukritusio lėktuvo kryptis (~30 laipsnių kampu į aerodromą), beto visai šalia jo. Šiuolaikinės navigacinės sistemos leidžia tokias paklaidas???

    Yra atsiradusi nauja versija.
    Apie valandą virš aerouosto skraidęs Il - 76, specialiai darė dirbtinį rūką, leisdamas sidarbo jodo daleles?
    Buvo pastatyti klaidinantys NDB švyturėliai, kad įvilioti pilotus?

    P.S.
    "Туск и Ко — клуб фанатов Путина"


    Gali ir taip buti. Manau,kad gana itikinama versija yra issakyta rusu saituose: rusai nenorejo ,kad suduztu lenku lektuvas su vyriausybine delegacija,tiesiog buvo norima sutrukdyti jam nusileisti tame aerouoste ir nukreipti ji i atsarginius. Tokiu atveju nereiketu rusijos prezidentui zemintis ir atsiprasineti lenku per ta minejima, nes jie butu nespeje atvykti, rusams butu pavyke islaikyti ''savo politini veida'' ir t.t. Na ,o gavosi kaip visada ,kai ko nors imasi rusai-katastrofa, nors butent to niekas specialiai ir nenorejo.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Vėl praeivis su savo litanija išlindo....

    Ne visi aklai pasitiki rusu propoganda ir paaiskinimais.


    http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=32110039

    Komentuoti:


  • zajcik
    replied
    praeivis,
    man labiausiai neduoda ramybės foto iš palydovo, kur matyti nukritusio lėktuvo kryptis (~30 laipsnių kampu į aerodromą), beto visai šalia jo. Šiuolaikinės navigacinės sistemos leidžia tokias paklaidas???

    Yra atsiradusi nauja versija.
    Apie valandą virš aerouosto skraidęs Il - 76, specialiai darė dirbtinį rūką, leisdamas sidarbo jodo daleles?
    Buvo pastatyti klaidinantys NDB švyturėliai, kad įvilioti pilotus?

    P.S.
    "Туск и Ко — клуб фанатов Путина"
    Paskutinis taisė zajcik; 2010.05.10, 18:20.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Vėl praeivis su savo litanija išlindo....

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofą tiriantiems ekspertams - mįslė dėl orlaivio manevro

    Lenkijos prezidento lėktuvo Tu-154 katastrofą tiriantys ekspertai neįstengia paaiškinti, kodėl prieš pat įsirėždamas į žemę laineris staigiai nėrė žemyn, nurodė vienas aukštas kariškis.

    http://www.lrytas.lt/-12731413961272...-papildyta.htm
    Taigi jau istyre ,kad techninio gedimo nebuvo. Jei butu buves nepakankamas greitis ,tai butu rode prietaisai ir isliktu irasai. Apie tai nekalbama-vadinasi greitis irgi buvo pakankamas. Vadinasi lektuvas zemyn buvo nukreiptas paciu pilotu. Lieka tik klausimas kodel? Logiskai mastant , pilotai reagavo i rusu radijo svyturiu ir kitus navigacinius nurodymus. Beje manau,kad juodosios dezes fiksuoja tik lektuvo davikliu parametrus ir visiskai nefiksuoja to ka pilotai gavo is antzeminiu navigaciniu irenginiu. Todel rusai gali jaustis ramus. Niekas ,niekada ir nieko nesugebes irodyti:-)

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofą tiriantiems ekspertams - mįslė dėl orlaivio manevro

    Lenkijos prezidento lėktuvo Tu-154 katastrofą tiriantys ekspertai neįstengia paaiškinti, kodėl prieš pat įsirėždamas į žemę laineris staigiai nėrė žemyn, nurodė vienas aukštas kariškis.

    http://www.lrytas.lt/-12731413961272...-papildyta.htm

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    "2008 m. Ivyks pasikesinimas i 4 valstybiu vadovus. Indostano pusiasalyje kils neramumai."

    Na cia is Nostradamo pranasavimu 2 metu skirtumas, bet cia siaip pamastymui daviau

    Komentuoti:


  • Big Cat
    replied
    Aš irgi labai abejoju, ar jį išrinks.

    Komentuoti:


  • Kema
    replied
    Parašė Big Cat Rodyti pranešimą
    Nu, nepasakyčiau - likęs gyvas brolis dvynys buvo dominuojantis iš brolių. Ir ar tik nėra partijos pirmininkas, tad jo kandidatūra - labai logiška.
    Logiška nelogiška, bet aš jaučiu, kad jis nebus išrinktas. Iki rinkimų laiko dar daug, tuoj praeis tas gedulas dėl katastrofos, visi atsikvošės ir tada taps neaišku, kodėl reikėtų balsuoti už nelabai populiaraus buvusio prezidento brolį. Vat jei rinkimai būtų buvę kitą dieną po laidotuvių, tai tada jo, nes sveikas protas buvo atostogose.

    Komentuoti:

Working...
X