Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofa Rusijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Maža to, kažkodėl tie švyturiai nėra ant tako ašies. TU-154 praskrido tiksliai virs svyturio, bet jis nevede i taka
    Kaip suprantu tie švyturiai ten visada buvo taip. Niekas dėl to skrydžio jų neperkėlinėjo. Tai rodo tik, kad galėjo būti prastas pasiruošimas skrydžiui (ir mano nuomone dėl to labiau kalti būtų patys lenkai nei rusai). Be to tai tik vienas galimų veiksnių - gi pilotas nebe pirmą kartą į tą oro uostą skrido.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Maža to, kažkodėl tie švyturiai nėra ant tako ašies. TU-154 praskrido tiksliai virs svyturio, bet jis nevede i taka

    Komentuoti:


  • Big Cat
    replied
    Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofos priežastis – nestandartinis nusileidimo tako krypties žymėjimas
    Lenkijos dienraštis „Rzeczpospolita“ teigia, kad nestandartinė lėktuvus į nusileidimo taką nukreipiančių radijo žibintų lokalizacija Smolensko oro uoste, jeigu pilotas apie šią neįprastą aplinkybę nebuvo informuotas, galėjo būti Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofos priežastis. Nestandartinis nusileidimo tako krypties žymėjimas taip pat gali paaiškinti ir tai, kodėl maždaug už kilometro nuo nusileidimo tako Tu-154 skrido vos kelių metrų aukštyje.

    Paprastai pirmasis radijo žibintas būna 4 km nuo nusileidimo tako pradžios, o antrasis – 1 km nuo tako. Tačiau Smolensko oro uoste pirmasis radijo žibintas yra už 6 km nuo tako pradžios. Jeigu lenkų lėktuvo pilotas apie tai nežinojo, jis galėjo pasirinkti netinkamą tūpimo trajektoriją orientuodamasis į įprastą atstumą.

    Tuo galima būtų paaiškinti, kodėl už 1,5–2 km nuo tako jis skrido vos kelis metrus virš žemės, nors turėjo būti mažiausiai 70 metrų aukštyje. Rusų lakūno iš Smolensko Aleksandro Korončiko nuomone, lenkų lėktuvo pilotas skrido taip, lyg nusileidimo tako būtų tikėjęsis arčiau negu jis buvo iš tikrųjų.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    prie ko cia rukalai? paziurekit palydovine katastrofos vietos nuotrauka - lektuvo nuolauzos isbarstytos iskart uz keliuko, einancio is karininku gyvenamo kvartalo. pro ji vaiksciojo daugybe zmoniu. ne taigoj nukrito gi, o visai salia gyvenvietes. taip, kad pacanai galejo pirmi suskubti ir pasirankiot suvenyru. mano versija - ten vietiniai landziojo, kol is aerodromo angaru atleke gaisrines.
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Duodu 99%, kad tavo versija teisinga.
    Na, šeip pasižiūrėjus tas palydovines foto ir dar prisiminus vaizdus ant žemės, tai vargiai ar tokiuose likučiuose gali likti kažkas gyvas... Bet vat to žurnalisto mirtis labai mįslinga. Ką jis ten tokio pamatė, kad reikėjo juos atsikartyti. O gal ten triukas?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
    ..mano versija - ten vietiniai landziojo, kol is aerodromo angaru atleke gaisrines.
    Duodu 99%, kad tavo versija teisinga.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    prie ko cia rukalai? paziurekit palydovine katastrofos vietos nuotrauka - lektuvo nuolauzos isbarstytos iskart uz keliuko, einancio is karininku gyvenamo kvartalo. pro ji vaiksciojo daugybe zmoniu. ne taigoj nukrito gi, o visai salia gyvenvietes. taip, kad pacanai galejo pirmi suskubti ir pasirankiot suvenyru. mano versija - ten vietiniai landziojo, kol is aerodromo angaru atleke gaisrines.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Neatmesčiau varianto, kad marodieriumi galėjo būti kuris tai išgyvenusių keleivių.

    Jo, Kačinskis norėjo atimti iš generolo jo amuniciją...
    Turi gerų rūkalų, žmogau

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Šiaip sunku ką nors įžiūrėti dėl prastos kokybės, bet atrodo, kad kažkas buvo likęs gyvas (ko anksčiau šitam video nepastebėjau):
    Youtube video
    Man susidarė įspūdis, kad ką tik sudužusį lėktuvą buvo apspitę marodieriai, kuriuos kažkas jau gaudė. „Давай сюда, паскуда!“, antros frazės nesupratau, o po to tylesniu balsu buvo „Стоять!“. Ir garsai, panašūs į šūvius, tuo metu buvo. Neatmesčiau varianto, kad marodieriumi galėjo būti kuris tai išgyvenusių keleivių.

    Dar sykį peržiūrėjau vaizdo įrašą. Antrojoje frazėje, panašu, sakoma: „Иди отсюда!“. Intonacija keistoka, bet gal tai buvo tarta darant nepatogų judesį ar susiklosčius kitokioms aplinkybėms.

    Taigi, visi tie vertimai į lenkų kalbą, o po to – į anglų, yra absoliutus blefas. Bi tik šešėlį ant Rusijos mesti. Pasakyčiau, subalamūtinti daugelio žmonių galvas sumanytojams tokio plano pavyko gan neblogai.
    Paskutinis taisė Combat; 2010.04.25, 22:36.

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    Lenkija pirks naujus vyriausybinius lėktuvus

    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...tuvus-57-94696

    Po Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofos Smolenske planuojama iš esmės keisti šios šalies vyriausybinių lėktuvų parką. Du didelius, galinčius be degalų papildymo perskristi Atlantą, ir keturis mažesnius lėktuvus planuoja pirkti Lenkijos vyriausybė.
    Didinti straipsnio tekstą Mažinti straipsnio tekstą

    Jų pirkimo konkursas bus paskelbtas gegužės mėnesį. Prieš tai vyriausybė kaip laikiną išeitį nuomos du braziliškus „Embraer“ firmos orlaivius, rašo dienraštis „Polska“.

    Pastaruosius jau kitą savaitę perduos vyriausybei oro linijos LOT. Jos atsakys už orlaivių aptarnavimą ir skirs savo lakūnus. Kaip sakė Lenkijos gynybos viceministras Marcinas Idzikas, rengiama ketverių metų nuomos sutartis, tačiau jos bus atsisakyta, jeigu bus paskelbtas lėktuvų pirkimo konkurso nugalėtojas.

    Kol kas vyriausybė nepranešė, kokios firmos dalyvaus konkurse, tačiau, pasak dienraščio, pasirinkimas nėra didelis. Pagal reikalingus parametrus mažesnius lėktuvus gamina tik trys koncernai – „Bombardier“, „Dassault Aviation“ ir „Gulfstream“, didelius – „Boeing“ ir „Airbus“.

    Kol kas valstybės asmenys keliaus „Embraer“ lėktuvais, kuriais bus skraidinami svečiai, kai Lenkija 2011 metais perims pirmininkavimą ES, taip pat kiti garbingi asmenys, atvyksiantys į Europos futbolo čempionatą 2012 metais.
    www.15min.lt

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Niekas tiesos ir nesužinos. Žodžiu atsikratė, nes pamatė per daug nei reikia. Ot ruskiai. Dabar tik neaiškus motyvas kodėl buvo susidorota su kažkuom likusiu gyvu (jei tas gyvas asmuo iš lėktuvo išvis). Kvepia labai nešvariai. Kiek girdėjau, tai štą video lyg ir periimė karinė prokuratūra, bet tikėtis, kad jie išaiškins kažką kogero neverta. Vistiek tai bus melas. Ir išvis čia kažkas labai neaiškaus...

    Komentuoti:


  • rat
    replied
    Šiaip sunku ką nors įžiūrėti dėl prastos kokybės, bet atrodo, kad kažkas buvo likęs gyvas (ko anksčiau šitam video nepastebėjau):

    Komentuoti:


  • zajcik
    replied
    Filmuko su lenkišku vertimu autorius, ukrainietis žurnalistas, buvo nužudytas. Netoli Kijevo jis buvo nudurtas peiliu ir kritinės padėties atvežtas į ligoninę. Trys nenustatyti asmenys ligoninėje atjungė jį nuo gyvybės palaikymo sistemos ir 3 kartus nudūrė.

    Komentuoti:


  • Rolkis
    replied
    http://www.15min.lt/naujiena/ziniosg...auzu-200-94280

    Lektuvo nuolauzos tikriausiai keliaus i muziejus .

    Komentuoti:


  • zajcik
    replied
    LTV, CNN arba Pervyj baltyskij yra totalus true story??

    Komentuoti:


  • e2ards
    replied
    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Radau nuorodą į kavkaz centr, tai manyčiau, kad čia totalus bull...
    o tu dar abejojai ?

    Komentuoti:


  • rat
    replied
    Parašė zajcik Rodyti pranešimą
    Yra internete pateikiamas toks vertimas:
    Radau nuorodą į kavkaz centr, tai manyčiau, kad čia totalus bull...

    Komentuoti:


  • zajcik
    replied
    "HPM šaltinį buvo manoma sutalpinti sunkvežimyje, kuris paskui save tempė generatorių, tiekiantį elektros energiją. Mikrobangų impulsus turėjo spinduliuoti parabolinė antena, nešantysis dažnis buvo numatytas apie 3 GHz, o spinduliuojamo impulso galia apie 3 GW. Nėra aišku, kiek šis projektas buvo realizuotas, tačiau manoma, kad šis HPM ginklas buvo projektuotas kovoti su priešo raketomis ir lėktuvais.

    Kaip jau buvo minėta, savo laiku projektuotos elektromagnetinio ginklo sistemos buvo nukreiptos prieš skraidančius objektus. Kai kurie šiuolaikiniai kariniai lėktuvai yra nestabilūs. Tokios aerodinaminės savybės parenkamos tam, kad būtų laimėta greičio lėktuvui skrendant viršgarsiniu režimu. Tačiau tam tikrame skridimo greičių ruože pilotas lėktuvo suvaldyti negali, už jį tai atlieka sudėtinga elektronika. Taigi pakanka sugadinti lėktuvo kompiuterį ir jis gali tapti nebevaldomas. Civilinė aviacija irgi plačiai naudoja elektronines sistemas lėktuvo valdymui. Lėktuvui leidžiantis ar kylant, malonios lėktuvų palydovės prašo ne tik prisisegti diržus, bet ir išjungti personalinius kompiuterius, garso grotuvus ir vaizdo kameras. Šių prietaisų skleidžiami elektromagnetiniai impulsai gali sutrikdyti lėktuvo elektroninės aparatūros darbą."

    Kaista, kad, kaip skelbia spauda, "buvo jaučiama vis didesnė panika lėktuvo salone". Jeigu buvo blogas matomumas, tai ta panika nespėtų pasijausti.
    Paskutinis taisė zajcik; 2010.04.20, 16:19.

    Komentuoti:


  • zajcik
    replied
    Pagal to vertimo autorius, Smolensko aerodrome buvo atliekami slapti Rusijos kariuomenės elektromagnetinio ginklo bandymai, o pats procesas - FSB savaime suprantamas, kasdienis ir automatizuotas, ypač atsižvelgiant į didelį priešų susitelkimą vienoje vietoje.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė toshas Rodyti pranešimą
    pagal tą "vertimą" turėjo vykti taip : lėktuvas nukrito išsitaškė, tik lakūnas susiparinęs lenda iš sumaitotos kabinos, o su juo susidoroja milicininkai.
    Ir koks viso to tikslas?

    Komentuoti:


  • toshas
    replied
    pagal tą "vertimą" turėjo vykti taip : lėktuvas nukrito išsitaškė, tik lakūnas susiparinęs lenda iš sumaitotos kabinos, o su juo susidoroja milicininkai.

    Komentuoti:

Working...
X