OMON'a ir per TV visu gražumu avarijos vietoj rodė O šeip galimas variantas, kad ir saugumui palaikyti. Nors sunku pasakyti dabar žinant, kad OMON'as būna beveik visur, nesvarbu ar teroro aktas, ar banko plėšimas. Teko kažkada per kažkokią regioninę rusų TV matyti, kad įvykys kažkokiam plėšimui prisitatė omonas, ne milicija pirmoj vietoj
O kada tos greitosios atvyko? Jei pirmasis (po 3 min) į įvykio vietą prisistatė Smolensko gubernatorius (ar kaip jis ten), kuris turėjo sutikti Lenkijos delegaciją? Ir jau matė, kad nėra ką gelbėti? Šiaip ar taip, tai nepaaiškina, kokiu tikslu ten atsirado OMON.
Atvyko pradžioj kelios mašinos gelbėtojų medikų. O per Rossija24 kanalą girdėjau sakant maždaug taip: "Piemieji ekipažai daugiau medikų nekvietė, nes nebuvo ką gelbėti". Nu kogero pamačius ir man tokį vaizdą, kur iš lėktuvo liko smulki puzlė, tikėtis rasti ką gelbėt arba bent kiek gyvo būtų naivoka...
Rusiškam wikipedijos tinklapy rašo, kad OMON yra miestuose, turinčiuose 0,5 mln. gyventojų ir daugiau ir yra pavaldūs Maskvai. Smolenske tiek gyventojų nėra. Tai kaip jie iš Maskvos ar kito didesnio miesto per kelias minutes atsidūrė katastrofos vietoje?
Man užkliuvo ir patys pirmi pranešimai apie katastrofą. "Nukrito lėktuvas. Visi žuvo". Kažkodėl nebuvo "Į įvykio vietą išvyko gelbėjimo tarnybos ir greitoji pagalba".
Ir dar labai keista buvo pirmoji Putino frazė, atvykus į avarijos vietą - klausimas "tai jūs pirmieji atvykot", ir atsakymas "po 3 min." - lyg būtų stengęsis akcentuoti, kad nieko čia nebuvo iki jų.
Man tas irgi užkliuvo. Kam ten buvo reikalingas OMON?
Kas įdomu, nesimato jokių gydytojų, jokių "greitųjų". Juk net jeigu niekas neišgyveno, jie privalo lėkti į katastrofos vietą nedelsiant ir išnaudoti bent menkiausią galimybę gelbėti žmones! Kažkodėl apie tai niekas nekalba.
jeigu tai būtų buvęs standartinis lėktuvas, gal būtų likę ir gyvų žmonių, nes prezidento "lėktuvėlis", kaip teko matyti, įrengtas gana prabangiai (sofutės, foteliukai, staliukai). kažkodėl manau, kad valstybinės delegacijos nariai buvo net neprisisegę prieš leidžiantis...
Keistoka tikrai. Nu bet gi ir patys skraidom. Kiek pamenu, tai prieš leidžiantis net du kartus pakartoja, kad užsisekti reikia. Nors, žiūrint kaip tas lėktuvas išsitaškė gabalais, kogero jokie diržai nepadėtų...
jeigu tai būtų buvęs standartinis lėktuvas, gal būtų likę ir gyvų žmonių, nes prezidento "lėktuvėlis", kaip teko matyti, įrengtas gana prabangiai (sofutės, foteliukai, staliukai). kažkodėl manau, kad valstybinės delegacijos nariai buvo net neprisisegę prieš leidžiantis...
Aš nesuprantu, kokia gali būti lemtinga piloto klaida (išskyrus klaidingą trajektoriją), jeigu lėktuvas beveik kilometrą kapoja medžius. Va čia tai reikia didelio profesionalumo, kad negriūti iš karto.
Nebūtų medžių, būtų bent avariniu budu ir, ko gero, be aukų nusileidęs.
Na, visaip būna. Tų avarijų daug būna, pvz lėktuvas ir medžius nukapojęs, pametęs sparnus, bet į dalis neišsitaškęs. Kitas tavo paminėtas atvejis - nusileidęs avariniu būdu lauke. Bet čia vėlgi daug ką reiškia pati lėktuvo kostrukcija, nužtenka to, kad jis gali skristi
Aš nesuprantu, kokia gali būti lemtinga piloto klaida (išskyrus klaidingą trajektoriją), jeigu lėktuvas beveik kilometrą kapoja medžius. Va čia tai reikia didelio profesionalumo, kad negriūti iš karto.
Nebūtų medžių, būtų bent avariniu budu ir, ko gero, be aukų nusileidęs.
-kad rekonstrukcijos vienos kitai pernelyg prieštarauja. Lenkiškoje lūžta kairys sparnas, o štai rusiškoje versijoje verčiasi ant dešinio šono ir netgi apsisuka. Lenkiška lyg ir labiau įtikėtina, nes foto iš palydovo matosi pamestas sparno gabalas.
Panašu kad kai kurie vizualizatoriai užsiima nelabai pagrįstom interpretacijom.
Taip lenkų verija pakanakamai įtikinama ir infomatyvi. Bet, nereikia smerkti ir kitų, žmonės tiesiog stengesi įsivaizduoti kaip viskas buvo kol galiausiai išsiaiškins galutinai. Nereikia visko priimti už gryną pinigą kolkas...
O kai iš tavęs, tarkim, pavogia automobilį arba magnetolą iš jo, tu iškart žinai kas jį pavogė? Na, suprantat, be versijų kėlimo bet koks tyrimas neįmanomas
-kad rekonstrukcijos vienos kitai pernelyg prieštarauja. Lenkiškoje lūžta kairys sparnas, o štai rusiškoje versijoje verčiasi ant dešinio šono ir netgi apsisuka. Lenkiška lyg ir labiau įtikėtina, nes foto iš palydovo matosi pamestas sparno gabalas.
Panašu kad kai kurie vizualizatoriai užsiima nelabai pagrįstom interpretacijom.
Rusijos naujienų agentūrą „RIA Novosti“ pateikė Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofos prie Smolensko 3D rekonstrukciją. Pilotavimo klaida nagrinėjama kaip labiausiai tikėtina lėktuvo Tu-154 katastrofos balandžio 10 dieną netoli Smolensko, kurioje žuvo Lenkijos prezidentas Lechas Kaczynskis ir jį lydintys aukšti šalies asmenys, priežastis, pranešė šaltinis šio įvykio priežasčių tyrimo komisijoje. Pasak jo, orlaivio įgula tikriausiai, pasirinkdama lėktuvo pusiausvyros išlyginimo variantą po nesėkmingo mėginimo nutūpti esant sudėtingoms oro sąlygoms, neatsižvelgė į kai kuriuos Tu-154 pilotavimo ypatumus.
filmukas gal ir įtikinamas, bet čia matau jau 4 skirtingą versiją ...
O kai iš tavęs, tarkim, pavogia automobilį arba magnetolą iš jo, tu iškart žinai kas jį pavogė? Na, suprantat, be versijų kėlimo bet koks tyrimas neįmanomas
Komentuoti: