Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofa Rusijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • pablonis
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Ar jums neatrodo, kad jau visai nusišnekėjote šioje temoje. Gal reikėtų daugiau rimties?
    Pritariu. Patapo mat visi, aviatoriais didžiais.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Ar jums neatrodo, kad jau visai nusišnekėjote šioje temoje. Gal reikėtų daugiau rimties?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    o kodel sudetinga pereiti i horizontalu skrydi?
    Dažniausiai dėl to, kad trūksta variklių traukos (tuo momentu). Mechanizacija irgi parengta nutūpimui (stabdo), o ne horizontaliam skrydžiui. Ir pats skrydis minimaliame aukštyje reikalauja didžiulės įtampos.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    A čia rimtai kažkokio medžio viršūnės gali numušti lainerį?? Negi jau toks trapus daiktas tas laineris??

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Vienoj vietoj sakoma, kad skrydžių vadovas įspėjo lenką apie labai žemą padėtį ir liepė pereiti į horizontalų skrydį! Kaip TAI padaryti sudėtinga turi žinoti kiekvienas pilotas. Jei tai būtų įmanoma, tai galima už kokio 1-2km pereiti į 10m aukštį, kuris garantuotų pataikymą/nepataikymą į taką be katastrofinių padarinių. Jeigų būtų taip, pakaltinčiau rusus tuo, kad neiškirto medžių kelių kilometru spinduliu.
    o kodel sudetinga pereiti i horizontalu skrydi?

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lektuvo pilotai:
    Maj. Robert Karol GRZYWNA
    Kap. Arkadiusz PROTASIUK
    Antrasis rusas ar ukrainietis... Pagal kilme.
    Pavardė tai gudiška.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Manau,kad ju dispeceris meluoja.o kaip gi tada visi aerouosto radarai,kaip jie aplamai tada seka lektuvu judejima aplinkui juos???
    Vienoj vietoj sakoma, kad skrydžių vadovas įspėjo lenką apie labai žemą padėtį ir liepė pereiti į horizontalų skrydį! Kaip TAI padaryti sudėtinga turi žinoti kiekvienas pilotas. Jei tai būtų įmanoma, tai galima už kokio 1-2km pereiti į 10m aukštį, kuris garantuotų pataikymą/nepataikymą į taką be katastrofinių padarinių. Jeigų būtų taip, pakaltinčiau rusus tuo, kad neiškirto medžių kelių kilometru spinduliu.

    Komentuoti:


  • pablonis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Lenkijos prezidento lėktuvo paskutinio skrydžio schema iš "Gazeta wyborcza":
    Atvaizdas

    "Gazeta wyborcza" 2010.04.11. specialus leidimas Nr.2
    http://cdn.gazeta.pl/bi.gazeta.pl/im...7/m7757503.pdf
    1600m yra civilinio oro uosto tako, esančio Smolensko pietuose, ilgis. Rusų karinių oro pajėgų bazės "Smolensk-Severnyij", kur bandė tūpti Lenkijos prezidento lėktuvas, tako ilgis yra 2500m.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Per BBC radiją girdėjau, kad Lechas Kaczynskis kartą jau buvo rimtai susipykęs su lėktuvo pilotu, kai šis dėl prastų oro sąlygų nusprendė netūpti Tbilisyje (per Rusijos ir Gruzijos konfliktą). Jeigu tai buvo tas pats pilotas (šitai aiškiai nebuvo pasakyta), galima suprasti, kodėl jis žūtbūt norėjo nusileisti Smolenske...
    Kad tada lyg ir, ne dėl oro sąlygų atsisakė Tbilisyje nusileisti, o dėl rusų aviacijos galimo oro uosto bombardavimo.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Manau,kad ju dispeceris meluoja.o kaip gi tada visi aerouosto radarai,kaip jie aplamai tada seka lektuvu judejima aplinkui juos???

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Per BBC radiją girdėjau, kad Lechas Kaczynskis kartą jau buvo rimtai susipykęs su lėktuvo pilotu, kai šis dėl prastų oro sąlygų nusprendė netūpti Tbilisyje (per Rusijos ir Gruzijos konfliktą). Jeigu tai buvo tas pats pilotas (šitai aiškiai nebuvo pasakyta), galima suprasti, kodėl jis žūtbūt norėjo nusileisti Smolenske...
    Šiaip tada ir Adamkus ir dar keli prezidentai su juo skrido. Be to galiausiai pilotas visgi nebuvo atleistas, kaip kai kur rašo, o iš gynybos ministro gavo medalį.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Per BBC radiją girdėjau, kad Lechas Kaczynskis kartą jau buvo rimtai susipykęs su lėktuvo pilotu, kai šis dėl prastų oro sąlygų nusprendė netūpti Tbilisyje (per Rusijos ir Gruzijos konfliktą). Jeigu tai buvo tas pats pilotas (šitai aiškiai nebuvo pasakyta), galima suprasti, kodėl jis žūtbūt norėjo nusileisti Smolenske...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Wycka per AŽ parašė: Buvo pranešta apie 8 ekipažo narius, o čia tik 7 pavardės...
    Iš pradžių per klaidą buvo įskaičiuota iš apsaugos:
    Agnieszka Pogródka-Węcławek – funkcjonariusz BOR

    Komentuoti:


  • Petrozilijus Cvakelmanas
    replied
    Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
    As tai manau, kad pilotui buvo kas nors panasaus i "arba nutupdai lektuva Smolenske arba niekada daugiau nesesi prie lektuvo vairo" pasakyta.
    Gali būt. Bet tas kaltės nuo piloto nenuima. Jeigu keleivis (tegul ir koks įtakingas žemėje) lėktuvo vadui gali nurodinėt, ką šis turi daryti ore tai atsiprašau...

    Komentuoti:


  • Big Cat
    replied
    Lenkai dėkoja lietuviams už solidarumą
    Lietuvos ambasada Lenkijoje sulaukia skambučių, elektroninių laiškų, paprastų Lenkijos žmonių padėkų už pareikštą solidarumą, tvirtina Egidijus Meilūnas, Lietuvos ambasadorius Lenkijoje.

    Anot jo, "Lenkijos žiniasklaida šiltai informuoja apie Lietuvoje įvykusias mišias, skelbia mūsų šalies vadovų užuojautas, sprendimą skelbti gedulą mūsų šalyje".

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    O problemas dėl kalbos įtariau asmeniškai, nors, lenkai turėtų ir rusiškai suprasti. Bet jei dispečeris nešneka angliškai, tai "atsiprašau".
    Tai rusų karinis aerodromas. Jie dirba pagal savo taisykles ir pagal jas neprivalo žinoti jokių kitų kalbų be rusų. Taip pat pagal jas tarptautiniai skrydžiai į jį neturi būti vykdomi. Tai ne tarptautinis oro uostas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lėktuvo ekipažas:
    kpt. Arkadiusz Protasiuk – dowódca załogi
    mjr Robert Grzywna – drugi pilot
    por. Artur Ziętek – nawigator
    chor. Andrzej Michalak – technik
    Barbara Maciejczyk – stewardesa
    Natalia Januszko – stewardesa
    Justyna Moniuszko – stewardesa

    Komentuoti:


  • Combat
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lektuvo pilotai:
    Maj. Robert Karol GRZYWNA
    Kap. Arkadiusz PROTASIUK
    Antrasis rusas ar ukrainietis... Pagal kilme.
    Štai ir aišku – šturmano nebuvo, o pilotams užsiimti informacijus perdavimu ir skaičiavimais kaip nelabai buvo kada.



    Aerodromas buvo naudojamas.

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    rytoj turbut bus aisku kas dezese irasyta liko, paskelbs, zinosim kas, kam, kaip, kokia kalba ir ka sake. Tuo paciu suprasim kodel, del kieno kaltes ir kaip nukrito lektuvas. Pakentekit.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lektuvo pilotai:
    Maj. Robert Karol GRZYWNA
    Kap. Arkadiusz PROTASIUK
    Antrasis rusas ar ukrainietis... Pagal kilme.

    Komentuoti:

Working...
X