Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofa Rusijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Lenkijos politikai turėjo ryšių su Lietuva (info iš lenkiškos vikipedijos).
    Žuvusi prezidento L.Kaczyńskio žmona Maria Kaczyńska buvo kilusi iš Vilniaus krašto (nors gimimo vieta nurodyta Liublino vaivadija).

    L.e.p. Lenkijos prezidentas, Seima maršalka Bronisław Komorowski gimė 1952 m. Silezijoje. Jis kilęs iš bajorų Komorowskių giminės, kuri valdė Kavoliškio dvarą Rokiškio rajone (dvaro rūmai sunaikinti, išliko tik keli ūkiniai pastatai).
    2008 m. jam suteiktas M.Römerio universiteto garbės daktaro vardas. M.Römeris irgi buvo Lietuvos bajoras, kilęs iš Rokiškio rajono, Bagdoniškio dvaro

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ištrinti 82 pranešimai
    Lyderiai (įskaitant ir polemizuojančius su jais):
    - tomizmas
    - praeivis
    - qwf (ar kaip jį ten - juk tokios raidės Lietuvoje ne visai legalios)
    - al1 (reikėjo be kedžio prisiminti dar jonaitį ir pipirą - tikrai būtų puiki diskusija).
    Ištrinti pasisakymai, prasidedantys Delfio lygio frazėmis:
    - asilas su raudonais batais
    - gaila, kad ten neskrido...
    - tokiems kaip tu
    - tu (tam yra asmeninės žinutės)

    Atsiprašau, jei pažeista kažkieno saviraiškos laisvė

    Komentuoti:


  • Marux
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Aisku,kad turi buti tos sistemos atitinkami komponentai, pagal kuriu signalus ir ''orientuojasi'' lektuvo sistemos. Bet is ko tu sprendi,kad to nebuvo rusu kariniame aerodrome?
    paprasciausiai sian visa diena teko stebeti Lenkijos tv ir daug ten visokiu zmoniu snekejo apie si aerodroma, kad jis jau daugybe metu nemodernizuotas ir t.t. bet nepaisant to lenkijos valdzia juo nuolat naudojosi vykdama i Katyne.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Marux Rodyti pranešimą
    tiklsliai as nezinau, bet ar ta ILS sistema neturi but ir ant zemes, kurios oro uoste nebuvo

    Aisku,kad turi buti tos sistemos atitinkami komponentai, pagal kuriu signalus ir ''orientuojasi'' lektuvo sistemos. Bet is ko tu sprendi,kad to nebuvo rusu kariniame aerodrome?

    Komentuoti:


  • Marux
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Tai jei jau lektuvui pasiekus nusileidimo taka,lektuvas nuvaziuotu nuo jo,tada galetum sakyti-buvo blogas matomumas, nesimate soniniu tako zibintu ,pilotai nuvairavo lektuva nuo tako. O dabar jie is vis nepataike i taka ir kodel to negalejo padaryti padedami ILS sistemai tu negali atsakyti. Rukas tai sistemai nemaiso. Stai cia ir yra pagrindine priezastis ir pagrindiniai neatsakyti klausimai. O jus isikandote-rukas,rukas, lyg tai pilotai leistusi ziuredami pro langa:-)
    tiklsliai as nezinau, bet ar ta ILS sistema neturi but ir ant zemes, kurios oro uoste nebuvo

    Komentuoti:


  • Marux
    replied
    na nzn, cia as girdejau per rusu tv, kai reportaza rode ir tiesiai is jo lupu. bet ese vis tiek ta pati matomumas buvo ziauriai permazas, kad lektuva sodint sitam, toli grazu, nemoderniam oro uoste. paprasciausiai buvo taip, kad pilotai buvo ziauriai spaudziami pasodint lektuva. o tai darydami jie ir padare lemtinga klaida.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Marux Rodyti pranešimą
    Soigu sake, kad matomumas buvo apie 400 m. kai tuo tarpu siam oro uoste leidziama leisti tik prie 1000 m
    Tai jei jau lektuvui pasiekus nusileidimo taka,lektuvas nuvaziuotu nuo jo,tada galetum sakyti-buvo blogas matomumas, nesimate soniniu tako zibintu ,pilotai nuvairavo lektuva nuo tako. O dabar jie is vis nepataike i taka ir kodel to negalejo padaryti padedami ILS sistemai tu negali atsakyti. Rukas tai sistemai nemaiso. Stai cia ir yra pagrindine priezastis ir pagrindiniai neatsakyti klausimai. O jus isikandote-rukas,rukas, lyg tai pilotai leistusi ziuredami pro langa:-)

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Irma Rodyti pranešimą
    Kai būna antra matomumo kategorija, t.y. blogesnis matomumas nei 550m. neleidžia leistis. Zoknių aerouostas pritaikytas antrajai kategorijai.

    O šiuo atveju išvis matomumas buvo 200-250 m., tai jau trečioji kategorija, galbūt aerouostas buvo tam nepritaikytas, todėl buvo siūloma skristi į Maskvą ar Minską.
    Tas karinis aerodromas ILS neturi, jokios kategorijos (kad ir ką praeivis aiškintų priešingai).
    PAR galėjo būti naudojama - bet tai tereiškia, kad dispečeris žodžiu aiškina kairiau 100 m, aukščiau ir pan. Tokia sistema iki neseniai buvo ir lenkų kariniuose aerodromuose, bet niekas į juos su šitais vyriausybiniais Tu-154 neskraidė, pilotai greičiausiai su ta sistema turėjo patirtį tik su kokiais naikintuvais.

    Kol kas man sąmokslo teorijų galimybės matosi tik tame, kad apskritai buvo suorganizuotas skraidymas į tą aerodromą. To iš principo neturėjo būti.

    Komentuoti:


  • Irma
    replied
    Parašė Marux Rodyti pranešimą
    Soigu sake, kad matomumas buvo apie 400 m. kai tuo tarpu siam oro uoste leidziama leisti tik prie 1000 m
    Tai dėl matomumo vis kažkas keičiasi, dabar va ką radau:

    "Tačiau, pasak skrydžių vadovo (Smolensko aerodrome), ekipažas pats nusprendė apsižvalgyti ir patiems spręsti kaip toliau elgtis", - aiškino G.Poltavčenka.
    Jis patvirtino premjerui, kad laukė lenkų delegacijos oro uoste, ir tuo metu, anot jo, kai lėktuvas mėgino tūpti, matomumas buvo apie 100-150 metrų. "Buvo tirštas rūkas", - pabrėžė jis.
    http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=30941509
    Paskutinis taisė Irma; 2010.04.10, 22:59.

    Komentuoti:


  • Marux
    replied
    Parašė Irma Rodyti pranešimą
    Kai būna antra matomumo kategorija, t.y. blogesnis matomumas nei 550m. neleidžia leistis. Zoknių aerouostas pritaikytas antrajai kategorijai.

    O šiuo atveju išvis matomumas buvo 200-250 m., tai jau trečioji kategorija, galbūt Smolensko aerouostas buvo tam nepritaikytas, todėl buvo siūloma skristi į Maskvą ar Minską.
    Šiaip pilotai dažniausiai daugiau nei 2 kartus nebando leistis, o čia buvo 4 bandymai, kurių pastarasis buvo lemtingas.. O ką gali dispečeris? Jis gali duoti leidimą leistis, kai lėktuvas būna tam tikrame ataskaitos taške. Galėjo būti klaidingi dispečerio nurodymai dėl kažkokių tai trukdžių, t.y. nurodė netinkamą laiką leistis, kai lėktuvas nebuvo atitinkamame aukštyje ir.t.t. Piloto klaida - netinkamas žemėjimas. Kažkodėl abejočiau, kad tokį lėktuvą pilotuotų mažai patyrę lakūnai.

    Juodosios dėžės duos daugiau info. Manau tirs patys lenkai, taip, kad suklastoti kažką rusai negalės.

    Užuojauta lenkams..
    Soigu sake, kad matomumas buvo apie 400 m. kai tuo tarpu siam oro uoste leidziama leisti tik prie 1000 m

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė e2ards Rodyti pranešimą
    tos sistemos dirba abipusiu rysiu, kam kariniam aerodromui tokie zaislai ?

    Tai ne zaislai ,o sistema leidzianti pilotui is vis nieko nematant pataikyti tiesiai i nusileidimo tako pradzia. Ir aisku,kad kariniai aerodromai ja aprupinti,nes jiems tai butina,kad kariniai lektuvai galetu nusileisti esant bet kokiam matomumui.

    Komentuoti:


  • Big Cat
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Norėjau dėti kai kurių straipsnių antraščių vertimą, bet, matau, kad nebereikia
    Jeigu čia dėl Rat pasisakymo, tuomet reikia - man, pavyzdžiui, būtų labai įdomu

    Komentuoti:


  • Irma
    replied
    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Tai ir Vilniuje per rūką nesileidžia karts nuo karto kažkodėl.
    Kai būna antra matomumo kategorija, t.y. blogesnis matomumas nei 550m. neleidžia leistis. Zoknių aerouostas pritaikytas antrajai kategorijai.

    O šiuo atveju išvis matomumas buvo 200-250 m., tai jau trečioji kategorija, galbūt Smolensko aerouostas buvo tam nepritaikytas, todėl buvo siūloma skristi į Maskvą ar Minską.
    Šiaip pilotai dažniausiai daugiau nei 2 kartus nebando leistis, o čia buvo 4 bandymai, kurių pastarasis buvo lemtingas.. O ką gali dispečeris? Jis gali duoti leidimą leistis, kai lėktuvas būna tam tikrame ataskaitos taške. Galėjo būti klaidingi dispečerio nurodymai dėl kažkokių tai trukdžių, t.y. nurodė netinkamą laiką leistis, kai lėktuvas nebuvo atitinkamame aukštyje ir.t.t. Piloto klaida - netinkamas žemėjimas. Kažkodėl abejočiau, kad tokį lėktuvą pilotuotų mažai patyrę lakūnai.

    Juodosios dėžės duos daugiau info. Manau tirs patys lenkai, taip, kad suklastoti kažką rusai negalės.

    Užuojauta lenkams..
    Paskutinis taisė Irma; 2010.04.10, 22:50.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Ta liūdna proga siūlau lenkų kalbą Lietuvoje apskritai padaryti valstybine, o visas pavardes sulenkinti, na ir gal išvis pasvarstyti apie prisijungimą prie Lenkijos.
    Norėjau dėti kai kurių straipsnių antraščių vertimą, bet, matau, kad nebereikia
    Wydanie specjalne "Rzeczpospolitej"
    Tragedia narodowa - specjalne wydanie "Rzeczpospolitej". (...) Jutro kolejne, 16-stronicowe wydanie specjalne "Rzeczpospolitej" w nakładzie 100 tysięcy egzemplarzy będzie rozdawane w największych polskich miastach.
    W wersji PDF można je znaleźć na naszej stronie internetowej www.rp.pl. Zapraszamy do lektury.
    http://www.rzeczpospolita.pl/pliki/v...a_narodowa.pdf

    Komentuoti:


  • e2ards
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Vien jau sistema ILS esanti lektuvuose ,turi isvesti tiese i nusileidimo taka ir pagal aukscio kreive tiesiai i nusileidimo tako pradzia. Tiesa ta sistema orientuojasi pagal signalus gaunamus is zemes aerodromo,taigi.... O rusai neskelbia ,kad aerodromas nebuvo aprupintas tomis sistemomis,jos neveike ar dar kas nors panasaus. Taigi ....klausimai lieka neatsakyti.
    tos sistemos dirba abipusiu rysiu, kam kariniam aerodromui tokie zaislai ?

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė e2ards Rodyti pranešimą
    tai kad ju ten greiciausiai nebuvo, tai ir negalejo tos sistemos veikti

    Na jau lektuve tai tikrai tos sistemos buvo. O rusai neskelbia,kad ju nebuvo aerodrome. Taigi galima daryti isvada,kad jos buvo ir tame kariniame aerodrome,nes jos reikalingos ir patiems rusu kariskiams,ju lektuvu nusileidimui .

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Vien jau sistema ILS esanti lektuvuose ,turi isvesti tiese i nusileidimo taka ir pagal aukscio kreive tiesiai i nusileidimo tako pradzia, bet kokiu oru.Ir rukas tai sistemai ne kliutis. Tiesa ta sistema orientuojasi pagal signalus gaunamus is zemes aerodromo,taigi.... O rusai neskelbia ,kad aerodromas nebuvo aprupintas tomis sistemomis,jos neveike ar dar kas nors panasaus. Taigi ....klausimai lieka neatsakyti.

    Komentuoti:


  • e2ards
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Tai kaip jus tada isivaizduojate siandienine aviacija? isskrido karinis lektuvas i uzduoti,grizta po poros valandu,o cia rukas susidare,degalu nebera ir krenta tada laukuose ar ne? Visi sitie minimumai uztikrinti civilines aviacijos saugumui,kad butu leidziamasi be jokios rizikos. Bet veikiant visoms sistemoms ,siuolaikiniam lektuvui tikrai nera super dideliu problemu nusileisti esant rukui.
    tai kad ju ten greiciausiai nebuvo, tai ir negalejo tos sistemos veikti

    Komentuoti:


  • rat
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ta tragedija atsilieps ir kaimyninių šalių santykiams

    Kai kas (prof. Richard Pipes, JAV sovietologas) prognozuoja Lenkijos ir Rusijos santykių pablogėjimą:



    Neaišku, kaip pasikeis ir Lietuvos - Lenkijos santykiai.
    Nežinia, kaip jaučiasi karštakošiai mūsų Seimo nariai, atmetę Lietuvos vyriausybės teiktą įstatymą dėl pavardžių rašybos. Kažkodėl tas balsavimas įvyko užvakar, būtent per paskutinį L.Kačynskio vizitą į Lietuvą (o Lietuvoje L.Kaczyński buvo su vizitais net 11 kartų, kai Vokietijoje -tik 7).
    Jei tai dar užvakar atrodė tiesiog neskaniai ir provincialiai, tai šiek tiek kitaip atrodo po dviejų dienų
    Šiandien Lenkijos prezidentūros aktualijų puslapyje (o to puslapio lankomumas labai pagausėjo) matomi PL prezidento kanceliarijos šefo (irgi žuvusio) interviu apie mūsų seimūnų akibrokštą.
    Ta liūdna proga siūlau lenkų kalbą Lietuvoje apskritai padaryti valstybine, o visas pavardes sulenkinti, na ir gal išvis pasvarstyti apie prisijungimą prie Lenkijos.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Matyt neatitiko kažkurio minimumo.

    Tai kaip jus tada isivaizduojate siandienine aviacija? isskrido karinis lektuvas i uzduoti,grizta po poros valandu,o cia rukas susidare,degalu nebera ir krenta tada laukuose ar ne? Visi sitie minimumai uztikrinti civilines aviacijos saugumui,kad butu leidziamasi be jokios rizikos. Bet veikiant visoms sistemoms ,siuolaikiniam lektuvui tikrai nera super dideliu problemu nusileisti esant rukui.

    Komentuoti:

Working...
X