Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofa Rusijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ežiukas
    replied
    As tai manau, kad pilotui buvo kas nors panasaus i "arba nutupdai lektuva Smolenske arba niekada daugiau nesesi prie lektuvo vairo" pasakyta. Gal jau ir baigesi degalai ir pilotas nusprende tiesiog surizikuoti ir tupti mazdaug pasikliaudamas savo nuojauta kur tas takas turetu buti. Ir rusu dispeciariai niekuo cia deti, nes pas juos jokiu ILS nebuvo ir mazai jie kuom galejo padeti. Del sios priezasties jie ir rekomendavo tupti kitur. Pilotas prasove. Sumokejo didziausia kaina.

    Komentuoti:


  • LBP
    replied
    Praeivi, tu kaip užsikirtusi plokštelė, jau 15 puslapių prirašei vieno ir to pačio. Gal keisk bent jau formą,jei turinio kito neturi.

    Komentuoti:


  • Ežiukas
    replied
    Praeivi tai nori pasakyti visus keturis kartus Smolensko oro uosto dispeceriai jam klaidingas koordinates duodavo. Ant kiek reikia neprofesionaliam buti, kad to nepastebeti ir vistiek aklai pasitiketi dispeceriu "pasakomis" ir leistis i miska ?

    Komentuoti:


  • music
    replied
    Praeivi, tavo pozicijos aiškios. Koks tikslas rašyti tą patį dešimtyje temos puslapių kas antrame pranešime? Nori mums smegenis praplauti ir savo tiesą įteigti? Kas daug kartų kartojama virsta tiesa ne?

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Beje kiekvienas aerouostas turi IAP, kuriuose aprašyta, kokiu kursu, kokiame aukštyje užeidinėti nusileidimui, kokie radio dažniai, ir visa kita informacija....

    Šiuo gi atveju mano nuomone beveik garantuotai buvo nesilaikoma meteo minimumų, užeidinėdamas 4 kartą vadas tikrai jautė milžinišką spaudimą, ir padarė klaidą....

    Ir dar visai neaišku, ar orlaivio vadas klausė dispečerio nurodymų....

    Tu vis kisi tuos meteo minimumus lyg tai pilotas iskises galva pro langa dairytusi kur ta juosta:-))) Visi prietaisai ir rusu dispeceriu nurodymai net ir esant rukui ,turejo atvesti lektuva i nusileidimo taka. Jei pilotas skrido 8 metru aukstyje ,vadinasi jis jau remdamasis kazkokia informacija sprende,kad yra virs nusileidimo tako. Kas jam galejo suteikti tokia informacija,kaip pats manai?

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    /\ kaip diena taip naujiena

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    tai dar kazkokia antena kliude?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lenkijos prezidento lėktuvo paskutinio skrydžio schema iš "Gazeta wyborcza":

    "Gazeta wyborcza" 2010.04.11. specialus leidimas Nr.2
    http://cdn.gazeta.pl/bi.gazeta.pl/im...7/m7757503.pdf

    Komentuoti:


  • Ežiukas
    replied
    Smolensko oro uostas neturi ILS sistemos:

    Klausyti nuo 8:45 min -> http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode...ur_10_04_2010/

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Netiesa. Dispeceris privalo sekti lektuva iki pat nusileidimo. Butent kad nurodo ir turi nurodyti ar jau galima daryti manevra tupimui, seka jo auksti ,padeti ir is kart perspeja ,jei kazkas ne taip. Ir butent kad nurodo kaip tupti,leidimosi trajektorija ,auksti ir pan. nes tik jis zino sito aerouosto specifika,aplinkini landsafta ir aukstuminius pastatus.
    O pagal tave iseina,kad dispeceris tik pasako-dabar tavo eile leistis ir jie leidziasi kaip kam ant seiles uzejo:-)) Nesamone, taip nebuna.
    Tamsta ko gero skaityt nemoki, arba aš nelietuviškai rašau (bet atrodo lietuviškai...)

    Air_traffic_controller:

    The roles of the positions are;
    - Flight Data/Clearance Delivery: issues IFR flight plan clearances, usually prior to taxi. Unlike the other positions, FD/CD only involves departing aircraft.
    - Ground: issues taxi instructions and authorizes aircraft/vehicle movements on the airport except the active runway(s); controllers are not responsible for aircraft movement on ramps or other designated non-movement areas.
    - Local (Tower): issues takeoff and landing instructions/clearances and authorizes aircraft/vehicle movements on or across runways.
    - Approach: issues instructions to aircraft who are intending to land at the airport. This involves vectoring aircraft in a safe, orderly, and expeditious manner and, if needed, stacking the aircraft at different holding altitudes.

    Dispečeris nurodo, kaip reikia saugiai nusileisti oro uoste tuo metu esančiomis sąlygomis.
    Orlaivio vadas nusprendžia, leistis ar nesileisti esamomis sąlygomis. Ir vadas tikrai galėjo priimti spendimą skirsti į atsarginį oro uostą po 2 ar 3 nesėkmingo bandymo nutūpti....

    Beje kiekvienas aerouostas turi IAP, kuriuose aprašyta, kokiu kursu, kokiame aukštyje užeidinėti nusileidimui, kokie radio dažniai, ir visa kita informacija....

    Šiuo gi atveju mano nuomone beveik garantuotai buvo nesilaikoma meteo minimumų, užeidinėdamas 4 kartą vadas tikrai jautė milžinišką spaudimą, ir padarė klaidą....

    Ir dar visai neaišku, ar orlaivio vadas klausė dispečerio nurodymų....

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    išties skridimas 8 metrų aukštyje kažkaip kosmiškai skamba...

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Combat Rodyti pranešimą
    Lėktuvo kritimo priežastis – pilotavimo klaida, veikiausiai. Nenorėdami pralėkti kilimo – tūpimo taką, prie jo artėdami skrido žemai nedideliu greičiu, truputį suklydo dėl aukščio, kliudė medžius, gal net ir į plokščiąjį suktuką įsivertė.

    Sitaip negalejo buti. Oro uosto dispetceriai nurodo i kuri taka leistis,jo krypti ,jo pradzia, minimalu skridimo auksti ir kitus parametrus. Joks pilotas nerizikuos nusileisti iki 8 metru aukscio ar dar zemiau,nes net ir vaikai zino,kad aukstesni gali buti medziai,elektros perdavimo linijos,pastatai,visokie siloso,vandentiekio bokstai ir pan. Taip ,kad tikrai jis neskrido 8 metru aukstyje bandydamas kazka iziureti:-))) Garantuotai bus gaves klaidinancia informacija is rusu dispeceriu. Dar po dienos kitos visas tyrimas ir vyks tik ta linkme ar tai buvo padaryta del kvailumo,zioplumo ar specialiai.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Dabar jau skelbia:


    Pirminiais duomenimis, Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofa prie Smolensko nėra susijusi su techninėmis problemomis, nes lėktuvas buvo techniškai tvarkingas, Rusijos ministrui pirmininkui pareiškė Tyrimų komiteto prie Rusijos generalinės prokuratūros vadovas Aleksandras Bastrikinas.

    "Specialistai nelaimės vietoje iššifravo "juodųjų dėžių" juostas. Mes informaciją išnagrinėjome. Detaliau ją analizuosime Maskvoje, tačiau kartoju: informacija, kurią mums pavyko gauti, leidžia tvirtinti, kad lėktuvas buvo techniškai tvarkingas", - sakė A.Bastrikinas.


    Vadinasi lieka praktiskai tik 2 priezastys: 1. visiskai durni lenku pilotai,kurie dare kritines klaidas ir isireze i zeme. 2. rusu dispetceriu pateikti klaidinantys duomenys ,reikalingi nusileidimui blogo matomumo salygomis.
    Logiskai galvojant prezidentinio lektuvo pilotai turejo buti auksciausios klases,nes jei jau jie durniai ,tai kokie tada visi likusieji visos lenkijos pilotai? Ir lieka didziausia tikimybe,kad kaip visada islys rusu ausys..:-))

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    11.04.2010, 13:36
    Oni cudem uniknęli śmierci
    Jie per stebuklą išvengė mirties

    Šeimyninės problemos, likimo atsitiktinumai ir noras kažkam pagelbėti - keli žmonės dėl įvairių priežasčių išvengė mirties siaubingoje prezidento lėktuvo katastrofoje.

    Taip atsitiko Seimo (PiS / Teisės ir teisingumo partijos ) narei Jolantai Szczypińskai.Turėjo skristi lėktuvu su L.Kaczyńskiu, bet užleido savo vietą vienam asmeniui iš Katynės šeimų - ten buvo daug senų ir ligotų žmonių, kuriems ilga kelionė traukiniu būtų per daug varginanti - sakė verkdama deputatė, kai sužinojo apie tragediją.
    Panašiai atsitiko ir PSL (Lenkijos laiudies partijos) deputatui Stanisławui Żelichowskiui. Jis užleido savo vietą partijos kolegai Wiesławui Wodai. Jis to paprašėm nes ten jo gimtosios vietos, o jis ten nėra buvęs - pasakojo priblokštas Żelichowski.
    Gryniausias aplinkybių sutapimas lėmė, kad į Smolenską kaip Piliečių platformos atstovas neskrido Grzegorz Schetyna. Buvęs vicepremjeras prie kelias dienas buvo w Katynėje su premjeru D.Tusku. I todėl tame skrydyje dalyvavo jo partijos kolega Grzegorz Dolniak.
    Apie nepaprastą pasisekimą šioje nelaimių jūroje gali kalbėti Prazidentūros darbuotoja Zofia Kruszyńska-Gust. Prieš pat skrydį pasijuto blogai ir vos ne paskutinę akimirką atsisakė skristi į Katynę.
    Apvaizda apsaugojo prezidento fotografą Maciejų Chojnowskį, kuris visada lydėdavo Lechą Kaczyńskį užsienio kelionėse. Lėktuve jam ... pritrūko vietų. - Dar prieš porą dienų buvome kartu - prisimena p. Maciej. - Skridau su juo visur. Pergyvenome audrą Irake ir įsimintiną skrydį į Seulą, kai keleiviai buvo supanikavę, o prezidentas juos ramino.
    Jacek Sasin iš Prezydento kancelarijos užleido savo vietą kolegei Katarzynai Doraczyńskai. Ji neturėjo laiko, nes turi mažą vaiką, todėl negalėjo leisti ilgos kelionės traukiniu.
    Paskutiniu momentu nuo skrydžio atsisakė deputatas ir Varšuvos sukilimo direktorius Jan Ołdakowski bei buvęs vidaus reikalų viceministras Marek Surmacz.
    http://www.fakt.pl/Oni-cudem-uniknel...y,68985,1.html

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Dispečeris nukreipia į reikiamą taką (jei jų yra ne vienas), rikiuoja orlaivius į nusileidimo eilę, bet nenurodo, kada, kaip ir ar aplamai tūpti. Visa tai yra vado kompetencija.
    .

    Netiesa. Dispeceris privalo sekti lektuva iki pat nusileidimo. Butent kad nurodo ir turi nurodyti ar jau galima daryti manevra tupimui, seka jo auksti ,padeti ir is kart perspeja ,jei kazkas ne taip. Ir butent kad nurodo kaip tupti,leidimosi trajektorija ,auksti ir pan. nes tik jis zino sito aerouosto specifika,aplinkini landsafta ir aukstuminius pastatus.
    O pagal tave iseina,kad dispeceris tik pasako-dabar tavo eile leistis ir jie leidziasi kaip kam ant seiles uzejo:-)) Nesamone, taip nebuna.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    IAR 05:58
    Podejmując decyzję o tym, kto poleci, popełniono błędy
    Priimant sprendimą, kas skris, padaryta klaida

    Generolas Waldemar Skrzypczak interviu TVP Info pasakė esąs įsitikinęs, kad sprendžiant, kas skris TU-154, buvo padarytos esminės klaidos. (...) Jis tvirtina, kad pažeistos procedūros, draudžiančios svarbiems valstybės pareigūnams keliauti vienu lėktuvu.
    Tokia tvarka atsirado, kai prieš 2 metus karinio lėktuvo CASA katastrofoje žuvo 20 žmonių, tarp jų Lenkijos karo aviacijos vadovai.
    Sprendimą dėl oficialios delegacijos (ir lydinčių asmenų) sudėtį priima prazidento kanceliarija, o dėl karinės delegacijos sudėties - Nacionalinės gynybos ministras.
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,119674,t...wiadomosc.html
    2008.01.23 Miroslaviece žuvo vienas aviacijos generolas, du pulkininkai, trys papulkininkiai, taip pat keliolika majorų, kapitonų ir leitenentų. Trys karinės bazės šiaurės Lenkijoje neteko vadovų. Tada tragiškumas buvo ir tame, kad kariškai dalyvavo aviacijos saugumo konferencijoje.
    Smulkiau (pilna versija tik lenkų kalba): http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastr...iros%C5%82awcu

    Dabar žuvo generalinio štabo vadas, sausumos, spec. pajėgų, oro pajėgų ir jūrų pajėgų vadai, Varšuvos garnizono vadas, visų konfesijų vyriausieji karo kalpelionai, turintys generolo rangą. Generalinis štabas paskelbė pareiškimą:
    PAP 10:15
    Sztab Generalny: nie złamano żadnych procedur
    Lenkijos generalinis štabas: nepažeistos jokios procedūros

    Informuojame, kad Lenkijos ginkluotųjų pajėgų vadų atstovų dalyvavimas delegacijoje, kuri skrido lėktuvu Tu-154M į Smolenską nepažeidė jokių šiuo metu galiojančių kariuomenės procedūrų.
    Po lėktuvo CASA katastrofos 2008 metais generalinis štabas išleido įsakymą,, kuriame nustatė ginkluotųjų pajėgų vadovų keliavimo tvarką. Šiame įsakyme
    nurodoma, kad viename orlaivyje negali skristi kariuomenės vieneto vadas ir jo pavaduotojas. Šios procedūros buvo laikytasi ir tragiško skrydžio į Smolenską atveju. Nuo išskridimo momento generalinio štabo ir kariuomenės rūšių vadų pareigas automatiškai perėmė jų pavaduotojai.
    Skrydį orgavizavo kartu su Prezidentu ir jo kanceliarija. Visus kariuomenės rūšių vadus pakvietė vyriausias ginkluotųjų pajėgų vadas (Prezidentas). Dalyvavimas kartu su Prezidentu šioje kelionėje atsižvelgiant į jos pobūdį kariuomenės vadai traktavo ne tik kaip pareigą, bet visų prima kaip garbę, Prezidento pasitikėjimą ir kareivišką paklusnumą.
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,tit...wiadomosc.html
    Paskutinis taisė Romas; 2010.04.11, 14:57.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Taip ,cia tik mano nuomone ,kad kariniai aerodromai turi tokias sistemas. Ir manau,kad neklystu del to ,nes jie turi tureti galimybe priimti lektuvus bet kokiomis salygomis. Kitu atveju koks tai karinis aerodromas,jei i ji negali bet kada grizti is uzduoties lektuvai.
    Kariniai aerodromai yra įvairūs, pradedant gruntiniu, baigiant kosmodromu. Kaip ir lėktuvai. Lokacinės sistemos ten analogiškos, bet gerokai skirtingos nuo civilinių. Gali jų ir iš viso nebūti. Be to, pvz.: naikintuvai ar smogiamieji lėktuvai turi, švelniai tariant, kitokias manevro galimybes.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Paskelbtas keleivių sąrašas su nuotraukomis trumpomis biografijų detalėmis
    Apie 50 eilinių seimo narių į Katynę važiavo traukinu. Lėktuvus skrido Seimo vadovybė - įvairoms frakcijoms atstovaujantys Seimo vicemaršalkos.
    Labiausiai nukentėjo kariuomenės ir prezidentūros vadovybė.
    Žuvo ir vieno universiteto rektorius, olimpinio komiteto pirminkas, ir nacionalinio banko vadovas ir aktorius, vaidinęs Piłsudskį.
    Sąrašo pradžia: http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158338...7,galeria.html

    Gale įdėtas faksimilinis keleivių sąrašas
    Nr. 43 Zofia Kruszyńska-Gust, prezidento kanceliarijos darbuotoja buvo laimingoji, kuri dėl nežinomų prižasčių neskrido tuo lėktuvu
    Faksimilis sąrašas: http://wiadomosci.wp.pl/gid,12158338...7,galeria.html
    Paskutinis taisė Romas; 2010.04.11, 15:29.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė praeivis
    ........Kas nutiko -jau antra diena rodo per tv: rusai vadovavo nusileidimui,lektuvas guli sudauzytas miske.
    Sprendimą leistis ar nesileisti priima orlaivio vadas ir niekas kitas. Tai kad vadas bandė leistis tokiomis sąlygomis yra tik jo atsakomybė. Dispečeris nukreipia į reikiamą taką (jei jų yra ne vienas), rikiuoja orlaivius į nusileidimo eilę, bet nenurodo, kada, kaip ir ar aplamai tūpti. Visa tai yra vado kompetencija.

    Pagal visas aviacines normas šiuo atveju vadas turėjo nukreipti orlaivį į atsarginį oro uostą bet to nepadarė. Gavosi tas kas gavosi....

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Tarptautinis aviacijos komitetas atidaro sudužusio lėktuvo dėžes, žuvusio Lenkijos prezidento kūnas keliauja į Varšuvą

    Lenkijos nacionalinis radijas: Rusijos pagalba verta auksciausio pazymio

    Komentuoti:

Working...
X