Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos kariuomenės pasirengimas
Collapse
X
-
Matau, kad Romui kaip visada kyla abejonių ir pasipiktinimas dėl mOkeSČiŲ moKėToJŲ piNIgŲ:
- 5 patinka
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJei KAM išsigando Laurinavičiaus grasinimų kažką atstatydinti, tai galėjo nupirkti bilietą iš Vienos.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąSkrydis pasitarnavo kaip žinutė, kad „nė vieno savo nepaliksim“. Ir tuo pačiu iššaukė visos vatos ašaras. Net nestebina, kad Romas stojo į visų gorienių, janutienių, vėgėlių ir kitų prorusiškų šliūchų pusę.
Visi čia argumentai yra labai juokingi ir nerimti, kažkoks pinigų taškymo pateisinimas
Paskutinis taisė Wintautas; 2025.06.21, 13:38.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kodėl nerašoma, kiek kainavo tas 500 km kablys su oro uosto uosto mokesčiais, papildomomis slrydžio valandomis ir kitomis išlaidomis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą6 . Pasirinktas brangiausias ir neracionaliiaisias būdas atvežti tą pilietį - iš Stambulo per viena varyti lėktuą. Dar buvo pridėta, kad tai KAM politinis sprendimas. Kai nepavyksta nuspręsti, pvz., dėl poligonų, tai parasyesni tokie brangūs ir beprasmiai sprendimai, kurie patiknka tik kai kuriems spaudos atstovams.
https://www.facebook.com/reel/649110294842758
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Auksinių šaukštų nesąmonės prasidėjo dar socdemų ministro Olego laikais, o čia tik tęsinys.
Šioje yra keli nenuoseklumai kurių stengiamasi nepastebėti
1. Lietuvos užsienio reikalų ministerija rekomenduoja Inevykti į Izraelį. Kas tą daro tai supranta riziką ir prisiima visas pasekmes.
https://keliauk.urm.lt/location/izraelis
2. Žurnalistų delegacija važiavo Izraelio valstybės kvietimu ir lėšomis (tik abejotina, ar tie žurnalistai rašys straipsnius Artimųjų Rytu temomis su atitinkamu prierašu). Kelionę atgal turėtų apmokėti irgi Izraelis, o ne Lietuva.
3. Skirtingai nuo ankstesnių evakuacijų iš Izraelio, kai reikėjo nemažai susimokėti, čia servisas buvo nemokamas. Laisvai interpretuoja l- kas gali paneigti, kad tai yra palankios spaudos atsiliepimų apmokėjimas mokesčių mokėtokų pinigais
4. Dar nėra aišku kaip ten buvo su išlaipinimo - ar Laurinavičiaus perskaito ir elgėsi neadekvačia, ar popieriai buvo netvarkoje, ar oligarchas Žiemelis jį nepagrįstai išmettė iš lėktuvo. Visi atvejai bent vienai iš šalių garbės nesuteikia.
5. Neaišku kodėl grąžinimu rūpinosi ne URM ar Krizių valdymo centras, o KAM. Mes dar nedalyvaujant Artimųjų Rytų kare.
6 . Pasirinktas brangiausias ir neracionaliausias būdas atvežti tą pilietį - iš Stambulo per Vieną varyti lėktuą. Dar buvo pridėta, kad tai KAM politinis sprendimas. Kai nepavyksta nuspręsti, pvz., dėl poligonų, tai paprastesni tokie brangūs ir beprasmiai sprendimai, kurie patinka tik kai kuriems spaudos atstovams.Paskutinis taisė Romas; 2025.06.24, 09:25.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
1. Ne iš Lietuvos skrido specialiai dėl jo. Lėktuvui kažkoks kablys ne pasaulio pabaiga.
2. Jei LR pažadėjo pargabenti visus susėdusius į lėktuvą, tai turi pažadą vykdyti.
3. Jei kažkas piktybiškai pasielgė ir išmetė iš lėktuvo keleivį nesuderinus su LR, tai būtina išsiaiškinti aplinkybes ir imtis priemonių, kad daugiau ateityje tokie vatnikų žaidimai nesikartotų.
p.s. reikia pagerbti Marių, kad išlaikė garbingą veidą, nekėlė scenų ir netrukdė visiems kitiems kuo greičiau sugrįžti į Lietuvą. Kiti žmonės buvo vatniko išsipi.inėjimo įkaitai. Privalėjo visus gabenti.Paskutinis taisė Arunasx; 2025.06.21, 12:37.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Skrydis pasitarnavo kaip žinutė, kad „nė vieno savo nepaliksim“. Ir tuo pačiu iššaukė visos vatos ašaras. Net nestebina, kad Romas stojo į visų gorienių, janutienių, vėgėlių ir kitų prorusiškų šliūchų pusę.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąVieną keleivį, kurio neparskraidino pro kremlinio šūdo avia kompanija, kuriai buvo sumokėta, kad parskraidintų visus
Kvailas pinigų taškymas skrendant iš Stambulo į Vilnių per Vieną dėl vieno rėksmingo piliečio nėra paaškinamas racionaliais argumentais, nebent nupirkti palankius atsiliepimus.
Jei tas oro taksi buvo atseit teisingas žingsnis, tai tegul paviešinta kiek tas brangus malonumas kainavo.Paskutinis taisė Romas; 2025.06.21, 12:49.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNe visai vykęs kontekstas paskelbti apie trijų karo lėktuvų pirkimą. Dar reikia įrodyti, kad tai bus karo lėktuvai, o ne kitą funkciją atliekantis brangus pirkinys.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNe visai vykęs kontekstas paskelbti apie trijų karo lėktuvų pirkimą. Dar reikia įrodyti, kad tai bus karo lėktuvai, o ne kitą funkciją atliekantis brangus pirkinys.
KA ministerija būtent šiomis dienomis varinèja Spartaną į “karo zoną” Vienoje, tam kad parvežtų vieną emocijomis besitaškantį ir apie atsistatydinimus šūkaujantį pilietį, kurio kelionę į abu galus turėjo apmokėti Izraelio užsienio reikalų ministerija.
Gavosi dar vienas auksinis šaukštas - kažkodėl už kelionę Spartanu mokėjo Lietuvos mokesčių mokėtojai.
Panašu, kad daugiau naudos būtų net nusipirkti iš latvių airBaltic akcijas - ten prieš planuodami skrydžius bent pasistengia kad lėktuvas tuščiai neskraidytų.
O dar geriau vietoj vienam rėksniui pateikto oro taksi už tuos pinigus nupirkit porą dronų Ukrainai.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Ne visai vykęs kontekstas paskelbti apie trijų karo lėktuvų pirkimą. Dar reikia įrodyti, kad tai bus karo lėktuvai, o ne kitą funkciją atliekantis brangus pirkinys.
KA ministerija būtent šiomis dienomis varinèja Spartaną į “karo zoną” Vienoje, tam kad parvežtų vieną emocijomis besitaškantį ir apie atsistatydinimus šūkaujantį pilietį, kurio kelionę į abu galus turėjo apmokėti Izraelio užsienio reikalų ministerija.
Gavosi dar vienas auksinis šaukštas - kažkodėl už kelionę Spartanu mokėjo Lietuvos mokesčių mokėtojai.
Panašu, kad daugiau naudos būtų net nusipirkti iš latvių airBaltic akcijas - ten prieš planuodami skrydžius bent pasistengia kad lėktuvas tuščiai neskraidytų.
O dar geriau vietoj vienam rėksniui pateikto oro taksi už tuos pinigus nupirkit porą dronų Ukrainai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pirks 3 transporto lėktuvus:
Lithuania has chosen Embraer’s C-390 Millennium Transport Aircraft to strengthen its military readiness
https://embraer.com/global/en/news?s...tary-readiness
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šakalienė: derinsime detales dėl tankų „Leopard“ surinkimo Lietuvoje - Delfi saugu
„Artimiausiomis savaitėmis atvyksta tankų gamintojai derinti detalių dėl tankų surinkimo Lietuvoje. Tai yra labai pozityvus dalykas, nes tai reiškia, kad nemaža dalis tos vertės bus kuriama Lietuvoje“, – sakė D. Šakalienė.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Kasčiūnas mini, jog norima dvigubinti ar net trigubinti HIMARS pajėgumus.
Komentuoti:
-
Lietuva iš Norvegijos ketina įsigyti karinių laivų, sako D. Šakalienė
https://www.vz.lt/verslo-aplinka/202...kaliene-568088
Google vaizdai tokį išmeta:
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Vakarų politikai bijo Rusijos, vakaru politikai negali pradėti kalbos su savo piliečiais, kad jei Ukraina kris, sekanti bus kokia nors iš jų šalių, jie technologiškai negali, todėl kad jei jie pradės apie tai kalbėti reikės gyventojus vesti iš komforto zonos, va Lietuvoje ar politikai gali vesti žmones iš komforto zonos? Ar nesu tikras, ne todėl kad jie blogi, bet todėl, kad kai jie pradės vesti žmones iš komforto zonos jų reitingai pradės kristi, politiniai oponentai pasinaudos tuo.
Komentuoti:
-
Kodėl JAV gynybos pramonės milžinas pasirinko Lietuvą: dabar svarbu visko nesumauti https://www.delfi.lt
Reikia gaminti sparčiau, daugiau, paprasčiau, apeinant kliūtis, kitaip pralaimėsime. Tokią žinutę kartoja ukrainiečiai, kurių gynybos pramonė, nepaisant Rusijos pastangų ją sunaikinti, tik auga, stiprėja, stebina tempais, apimtimis, kas apsnūdusiems, biurokratinių suvaržymų ir lyderystės stokos kamuojamiems Vakarams kartais atrodo nesuvokiama. Lietuva turi galimybę įrodyti, kad irgi yra pajėgi su sąjungininkais daryti tai, kas neseniai atrodė nepasiekiama.
Karas Ukrainoje parodė ne tik tai, kaip svarbu turėti savo šaudmenų gamybos liniją, bet ir tai, kad dar svarbiau yra gebėjimai greitai prisitaikyti prie kintančių sąlygų, poreikių, o tuščias kalbas ir svarstymus nutraukti labai konkrečiais sprendimais. Taip atsirado ir pagreitį įgavo idėja Lietuvoje su Vokietijos bendrove „Rheinmetall“ surinkinėti ir 155 mm šaudmenis artilerijos pabūklams, o Giraitės ginkluotės gamykloje (GGG) – su dar didesne JAV gynybos pramones milžine „Northrop Grumman“ gaminti 30 mm amuniciją. Pernai pasirašius memorandumą skelbta, kad Lietuvoje iki 2026 metų pradžios bus įrengta kelių dešimčių milijonų eurų vertės vidutinio kalibro 30 mm šaudmenų gamybos linija. Bet planai kiek pasikeitė – tai „Delfi“ patvirtino „Northrop Grumman International“ prezidentas Stephenas O’Brienas. Vilniuje vykusiame renginyje „Baltic Miltech Summit“ jis tinklalaidei „Su kuo kariausim?“ teigė, kad pokytis atsirado dėl Lietuvos apsigalvojimo. Ką tai keičia ir kuo tai svarbu?
Tačiau dabar aiškėja, kad pasikeitė ir Lietuvos planai. Iš pradžių norėta likti prie 30 mm kalibro, o viena CV-90 versija, t.y. Mk III modifikacijos serija išties naudoja bokštelį su 30 mm pabūklu. Lietuvos kariuomenės vadas generolas Raimundas Vaikšnoras yra minėjęs, kad būsimos Lietuvos kariuomenės PKM CV-90 naudos tą patį kalibrą. Tačiau Lietuvos atstovams per bandymus Švedijoje pristatytas 35 mm pabūklas ir jo galimybės privertė peržiūrėti planus, o ir susitarimus su „Northrop Grumman“, todėl reikėjo veikti greitai.
Ir ši bendrovė yra įsitraukusi į F-35 programą, kurioje dalyvavau, ir turime bendradarbiavimo patirties. Vos tik turi iniciatyvą, pasitikėjimą ir nėra biurokratinių kliūčių, tada turi verslo sandorį ir gali greitai pasiekti rezultatų. O jei to nėra, neišvengiamai įklimpsi, bus atidėliojimų, o laikas nužudys sandėrį“, – pasakojo S. O’Brienas. Jo teigimu, sandoris su vienos Šiaurės Europos šalies amunicijos gamintojais bendrai gaminti 35 mm amuniciją Lietuvoje jau tėra formalumas – savaičių klausimas.
O iki metų pabaigos „Northrop Grumman“ žada atverti ir amunicijos gamybos liniją Ukrainoje – tai bus pirmoji JAV bendrovė, pasiryžusi investuoti ir savo vardu (bei Ukrainos darbuotojų rankomis) gaminti amuniciją ukrainiečiams.
„Northrop Grumman International“ prezidentas neslėpė, kad bendradarbiavimas su Lietuva ir jos valdoma amunicijos bendrovė tėra pradžia. „Būsiu tiesmukas. Nedarytume to, jei tai būtų vienintelis bendradarbiavimas su GGG. Mes ketiname, o ir GGG turi tų pačių minčių, pabaigti šį sandorį, o tada galėsime kalbėti apie kitus, augti toliau“, – teigė pašnekovas. Tad Lietuvai, kuri tikisi ne tik praktinės naudos iš amunicijos sandorio, bet ir politinių taškų prieš JAV administraciją, dabar svarbu padaryti viską iki galo teisingai. Tai, kad vienas didžiausių JAV gynybos pramonių milžinų investuoja kažkokioje Lietuvoje gali būti vienas rodiklių, kad čia Vašingtonui svarbu išlaikyti, o gal ir stiprinti savo karinį buvimą.
Ar tai būtų tiesioginiai ginkluotės, technikos įsigijimai, ar investicijos, tokios, kaip „Northrop Grumman“ atveju, kai planuojamoje 35 mm amunicijos linijoje JAV gamintojas žada ne tik būti investuotojas, bet ir bendradarbiauti su Europos gamintojais – nors tai nėra unikalu savaime, šiais laikais ryžtis tokiems naujiems projektams yra pakankamai drąsu.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
LR Krašto apsaugos ministerija
Panevėžio regione į 20 karinės infrastruktūros projektų investuojama 110 mln. eurų
Panevėžio regione iki 2030-ųjų bus įgyvendinti mažiausiai 20 karinės infrastruktūros projektų, kurių vertė – apie 110 mln. eurų. Krašto apsaugos ministerija didelę dalį investicijų skyrė Lietuvos kariuomenės Karaliaus Mindaugo husarų bataliono ir Pajuosčio karinio aerodromo infrastruktūros plėtrai.
„Greita, racionali ir skaidri infrastruktūros plėtra – tai vienas pagrindinių Krašto apsaugos ministerijos prioritetų. Dėmesį skiriame visiems Lietuvos regionams, visoje šalyje vien šiemet vykdome daugiau kaip 200 karinės infrastruktūros projektų ir tai – tik pradžia. Infrastruktūra yra būtina tiek mūsų, tiek sąjungininkų kariams, o kartu jos vystymas yra galimybė augti verslams, iš kurių tikimės kokybiško ir greito darbo“, – sako infrastruktūros klausimus kuruojanti krašto apsaugos viceministrė Orijana Mašalė.
Panevėžio rajone užbaigtas 1,5 mln. eurų kainavęs geležinkelio atšakos į Pajuosčio aerodromą. Čia už beveik 14 mln. eurų rekonstruoti inžineriniai tinklai ir lietaus nuotekų sistemos. Panevėžio regione taip pat kuriamos tinkamos sąlygos karinės technikos priežiūrai bei karinių atsargų saugojimui.
Šiemet planuojama užbaigti tilto per Juostą, skirto kelių transportui, rekonstravimą, o 2027-aisiais – rekonstruoti geležinkelio tiltą per Juostą.
Paskutinis taisė Panevezietis; 2025.05.02, 08:30.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: