Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
– Jeigu taptumėte meru, kokie jūsų sprendimai būtų dėl jau susiaurintų gatvių?
– Aš esu prieš karą, kurį Vilniaus politikai ir kai kurie specialistai paskelbė vairuotojams. Neprotingas gatvių siaurinimas tik didins sostinėje grūstis, mažins bendrąjį eismo srauto greitį, kuris labai svarbus miesto ekonomikai, ir bus priežastis nedideliems eismo įvykiams bei konfliktams įvykti.
Dabartiniai siaurinimai vyksta be jokių darbo brėžinių, be analizės, poveikio aplinkai vertinimo ir be diskusijos su gyventojais. Taip neturėtų būti.
Mieste svarbi interesų pusiausvyra, todėl pirmiausia turi saugiai jaustis pėstieji – o to dabar tikrai nėra, – vairuotojai, dviratininkai ir kitų transporto priemonių vairuotojai. Vilnius niekada nebus kaip Amsterdamas ar Kopenhaga, ir tai aiškios miesto dydžio, gamtinės bei reljefo nulemtos priežastys.
– Atsisakytumėte kilpinio eismo Senamiestyje?
– Taip, kaip netinkamo kilpinio eismo buvome atsisakę 2013 ar 2014 metais.
– Aš esu prieš karą, kurį Vilniaus politikai ir kai kurie specialistai paskelbė vairuotojams. Neprotingas gatvių siaurinimas tik didins sostinėje grūstis, mažins bendrąjį eismo srauto greitį, kuris labai svarbus miesto ekonomikai, ir bus priežastis nedideliems eismo įvykiams bei konfliktams įvykti.
Dabartiniai siaurinimai vyksta be jokių darbo brėžinių, be analizės, poveikio aplinkai vertinimo ir be diskusijos su gyventojais. Taip neturėtų būti.
Mieste svarbi interesų pusiausvyra, todėl pirmiausia turi saugiai jaustis pėstieji – o to dabar tikrai nėra, – vairuotojai, dviratininkai ir kitų transporto priemonių vairuotojai. Vilnius niekada nebus kaip Amsterdamas ar Kopenhaga, ir tai aiškios miesto dydžio, gamtinės bei reljefo nulemtos priežastys.
– Atsisakytumėte kilpinio eismo Senamiestyje?
– Taip, kaip netinkamo kilpinio eismo buvome atsisakę 2013 ar 2014 metais.
Komentuoti: