Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto savivaldybė
Collapse
X
-
Neveiks tokia sistema viešajame sektoriuje kaip privačiame mokant nuo pardavimų/apyvartos. Kažin, ar išduotų statybos leidimų, suderintų projektų kiekis rodo, kiek kokybiškai dirbama.
-
Tai kažkas panašaus buvo jau prie Zuoko, berods, tada Lietuva pirmininkavo ES, tai mieste gerokai paasfaltavo gatvių, nes gi kaip čia per duobes važiuos svečiai. Atrodo tikrai juokingai, bet, matyt, tai geriausia, ką galim ištempti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=93090139„Pagrindinė žinutė, ką mes tikrai nuo pat pradžių, ir kolegos, dabar kuruojantys tas sritis, sakė, kad per kelis mėnesius mes miesto neperstatysime ir esmingai to vaizdo nepakeisime. Bet tam tikrus dalykus, už ką yra atsakinga miesto savivaldybė, tikrai padarysime, ir tie darbai jau yra pradėti arba yra planuojami“, – po koalicijos sutarties pasirašymo žurnalistams teigė išrinktasis sostinės meras V. Benkunskas.
„Tai pirmiausia yra infrastruktūros sutvarkymas – prasčiausių gatvių arba prasčiausios aptarnaujančios infrastruktūros, tokios kaip pėsčiųjų takų, kaip apšvietimo tinklų sutvarkymas tose jungtyse, kur mūsų svečiai judės iš oro uosto į tam tikras sritis“, – paaiškino meras.
Pasak V. Benkunsko, į būtinus atlikti darbus įtrauktas ir gamtovaizdžio sutvarkymas.
Įdomu žolę dažys? Kažkokia pakazūcha kvepia pagal 1975 tradicijas.
Komentuoti:
-
Atlyginimai, sutinku, tai problema. Bet jei mokėti procentą nuo sąmatos, įsivaizduoju, kokio dydžio tada sąmatas turėsime.
Komentuoti:
-
Manau atlyginimas pagrindinė priežastis. Neina normalūs ten dirbti. Mano giminę VMS darbuotojas kvietė įsidarbinti kai pamatė, kad sklandžiai mąsto ir geras idėjas siūlo. Giminei atsisakius pabėdavojo, kad pas mus nenori eiti dirbti... Kur tau eis kai tokie atlyginimai.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNežinau, nemanau, kad čia atlyginimas kaltas. Kaip sakė vienas dabar jau nemadingas klasikas, "Kisa, kam jums pinigai? Jūs neturite fantazijos"
Viena priežasčių kodėl siūlau bene visiems biurokratams panaikinti fiksuotą atlyginimą tai, kad išspręsti užsidirbamumo problemą - kai atlygis komisinis (procentas nuo padaryto darbo sąmatos) tai tiek rezultatas, tiek atlygis priklauso nuo tavęs.
Komentuoti:
-
Na tai, paklodes rašantys mūsų forumiečiai galėtų ateit įsidarbint VMS ir pafantazuot, tai bus naudingi visuomenei ir dar algos kažkiek gaus
Komentuoti:
-
Nežinau, nemanau, kad čia atlyginimas kaltas. Kaip sakė vienas dabar jau nemadingas klasikas, "Kisa, kam jums pinigai? Jūs neturite fantazijos"Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2023.04.14, 16:34.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
papildant b varianta - kadangi tai didelis projektas kur reikia biski ijungti galva ir daug kitu dalyviu, nafig tuo apsiimti? Na literally kas jiems is to? Asmenine ambicija padaryti pasauli geresni? Ar jus pradetume uz 1.5k atlyginima svajoti apie kazkokius ten tramvajus mieste? Jei iseis susivirint otkatu schema, prades viskas judeti sviesos greiciu. Reiskia nera schemos, tramu gamintojai per toli, rysiu nera, nezinau tikslios priezasties kaip dar nesusitare.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąVisas tas humanizavimas yra teisingas dalykas. Bet su viena sąlyga. Pirma turi būti sukurta normali HUMANIŠKA VT SISTEMA.
Kodėl to nedaroma? Atsakymai gali būti du:
a) miesto vadai yra idiotai ir vietoje smegenų pas juos mulčiaus prikimšta į makaules;
b) jie nėra idiotai, kaip ir daugelis iš mūsų. Tiesiog visokie siaurinimai ir krūmelių sodinimai yra paprasčiau, greičiau, lengviau padaroma. Kas jiems svarbiausia, lengviau piarinti. VT kūrimas yra lėtas, sunkus ir negreitai rezultatus duodantis darbas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viskas, ką reikia žinoti apie policiją šiuo klausimu.Į pasiūlymus neatsižvelgė Vilniaus apskrities vyriausiasis policijos komisariatas taip pat į savivaldybę kreipėsi dėl abejotinų pertvarkų Gedimino prospekte. Pareigūnai neslėpė, kad ne visi vairuotojai laikėsi kelio ženklo „Įvažiuoti draudžiama“ reikalavimų, taip buvo sukuriamos konfliktinės situacijos su pėsčiaisiais, kurie naudojosi kelio ženklo „Gyvenamoji zona“ jiems suteikiamomis teisėmis, vaikščiojo važiuojamąja dalimi, nors gatvėje yra pakankamo pločio šaligatvių. Pareigūnų nuomone, toks eismo reguliavimas neatitinka deklaruojamo draugiško miesto koncepcijos. Juk vien draudimais, administracinėmis baudomis eismo saugumo neįmanoma užtikrinti. Pareigūnai pasiūlė Gedimino prospekto atkarpoje panaikinti kelio ženklą „Įvažiuoti draudžiama“ ir gyvenamosios zonos statusą, bet savivaldybė užsispyrė. Vilniaus Gedimino technikos universiteto profesorius Gintaras Stauskis sakė, kad savivaldybė, prieš uždrausdama eismą Gedimino prospekto atkarpa, galėjo iš pradžių parengti prognozes, kokios tai duos naudos.
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...fuoti-25726152
Gyvenamoji zona - o nafik jos, jeigu yra šaligatviai? (Ten dar yra grandinėmis užtverti praėjimai ir pėsčiųjų perėjos).
Kodėl vargšas mašinistas negali įvažiuoti, juk miestas visiems draugiškas?
Jeigu pažeidėjai nuolat apgadina eismo reguliavimo įtaisą, vadinasi ne pažeidėjai, bet atitvarai kalti?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Gal idiegs kokia AI sistema kuris, parinks darbuotous ir automatiskai primins, kada reik kuoliukus susukt. O siaip tai normaliai snekant jie su tais stulpeliais bando vis kaip pigiau padaryt, bet gaunas kaip brangiau. Kiek teko zinot, pirmieji patys issikeliantys stulpai, pastatyti per prospekto rekonstrukcija sugedo lyg tais del blogos hidro izoliacijos, paskui po ilgo laiko tarpo irgi naujus pasate, bet tie lyg tais irgi sugedo. Nieks nenori apisiimti didesniu remonto darbu Gedimino pr. nes kainuoja ir dar viskas "neseniai" renovuota (jau 20m. praejo, bet zinanat Lietuvos valdininku mentalitata prieziura prasideda viska kritiskai nugyvenus ir kai reik vel kapitalinio remonto). Dar vienas momentas su tais kuoliukais, kai budavo iskylantys, keli rajoniniai palikdavo ten masinas ir rasdavo "pakeltus" ( https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=81367902 ), todel matyt irgi nenori jungti, kad proto gumbai maziau verktu, kad jiem masinas gadina.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNežinojau apie šitą absurdą, nejaugi negali ko nors protingesnio įdiegti. Atiduotų baudų administravimą privačiam verslui, tas išspręstų:
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...fuoti-25726152
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nežinojau apie šitą absurdą, nejaugi negali ko nors protingesnio įdiegti. Atiduotų baudų administravimą privačiam verslui, tas išspręstų:
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...fuoti-25726152Vilnius – pažangus miestas: jau aštuonerius metus „Grindos“ darbuotojai kas vakarą ir anksti ryte važiuoja į Gedimino prospektą, kad sumontuotų eismą draudžiančius stulpelius. Anksčiau tampydavo gėlines ir suolus – mat nieko geriau nesugalvoja. 19 valandą du įmonės „Grinda“ vyrai atvažiuoja į Gedimino prospektą, kad sumontuotų 13 stulpelių. Paryčiais, 4 valandą, atskuba, kad tuos stulpelius išmontuotų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad BRT pirmą kartą išgirdau būtent iš Zuoko, kai būdamas meras pradėjo stumti tramvajaus idėją. BRT buvo vienas iš tramvajaus variantų.Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip net diskusija apie BRT Vilniuje yra gana absurdiška. Tie, kas pirmieji užsiminė apie tokią idėją (Šimašius, Pakalnis, berods?) turbūt net patys nelabai susigaudė, kas tai yra ir, svarbiausia, kiek tai kainuotų. Tikslas matyt buvo numesti bet kokią idėją, kuri nebūtų "Zuoko" tramvajus. Nu kažką gal su autobusais. O žiūrėk, kažkoks BRT... davai sakom, kad reikia BRT. Nes nu autobusus jau turim, tai ten kažką su tais autobusais tas BRT ir yra. O kad BRT investicijos siektų kokius 70-80% tramvajaus investicijų, nu tai ką jau čia. Visi BRT Vilniuje baigsis tą pačią minutę, kai bus užsiminta apie realią realaus BRT kainą (šimtai milijonų Eur).Tada tiesiog bus nuspręsta statyti tramvajų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kad susiaurintos gatvės neatitinka įstatymu (STR)?Parašė Creatium Rodyti pranešimąHaha, gatvės būtent ir siaurinamos, nes neatitinka įstatymų
Panaikinti nesaugų parkavimą gatvėje?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGal įjunk nors kiek smegenis kaip sukrauti ten sniegą kai kelkraščiuose stovi automobiliai kišenėse.
Geriausias bukumo pavyzdys yra odiozinis video iš Baltupio g.
Komentuoti:
-
Šiaip net diskusija apie BRT Vilniuje yra gana absurdiška. Tie, kas pirmieji užsiminė apie tokią idėją (Šimašius, Pakalnis, berods?) turbūt net patys nelabai susigaudė, kas tai yra ir, svarbiausia, kiek tai kainuotų. Tikslas matyt buvo numesti bet kokią idėją, kuri nebūtų "Zuoko" tramvajus. Nu kažką gal su autobusais. O žiūrėk, kažkoks BRT... davai sakom, kad reikia BRT. Nes nu autobusus jau turim, tai ten kažką su tais autobusais tas BRT ir yra. O kad BRT investicijos siektų kokius 70-80% tramvajaus investicijų, nu tai ką jau čia. Visi BRT Vilniuje baigsis tą pačią minutę, kai bus užsiminta apie realią realaus BRT kainą (šimtai milijonų Eur).Tada tiesiog bus nuspręsta statyti tramvajų.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Teisingai. Reikėtų ir KET pakeist, kad viešasis transportas turėtų netrukdyt ir praleist važiuojančius automobilius. Viešasis Transportas turi atsižvelgt į tai ko reikia keleiviams. Patogus, talpus ir greitas viešasis transportas lengviausiai įgivendinamas su bėgine transporto priemone. Kaip dažnai keičiaisi pagrindiniai maršrutai Vilniuje? Normalus BRT nėra lankstus, o pusiau iškeptas BRT nėra "rapid"Parašė Komunistas Rodyti pranešimą
BRT geriau nei LRT, nes tai lankstesnė sistema, kurią galima implementuoti ir maigyti kaip tik nori (pvz., kad mažiau trukdytų automobilių vairuotojams). Apie tai plačiau: https://en.wikipedia.org/wiki/Bus_rapid_transit_creepThe ITDP BRT Standard: https://www.itdp.org/library/standards-and-guides/the-bus-rapid-transit-standard/Special thanks to Vitor Oliveira & others for providi...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
BRT geriau nei LRT, nes tai lankstesnė sistema, kurią galima implementuoti ir maigyti kaip tik nori (pvz., kad mažiau trukdytų automobilių vairuotojams). Apie tai plačiau: https://en.wikipedia.org/wiki/Bus_rapid_transit_creepParašė Edd Rodyti pranešimą
Aš vakar pažiūrėjęs tą interviu dar kurį laiką googlinau bandydamas rasti ką nors kas patvirtintų kad BRT geriau nei LRT - kaip ir įtariau, sekėsi sunkiai. BRT jei su akumuliatoriais - akumuliatorių problema, įkrovimo stotelių problema, LRT nors brangesnis iš pradžių bet vėliau palyginti su BRT atsiperka, mažiau suvartoja energijos (vienur rašo kad iki 3 kartų - nežinau kiek ten tiesos) nes naudoja energiją tiesiogiai, galų gale trintis žymiai mažesnė nes važiuoja ant bėgių ir dėl to reikia mažiau energijos, taip pat BRT didesnė tarša net ir elektrinių priemonių, vien tik įkraunant prarandama nemaža dalis energijos, nekalbu apie akumuliatorių gaminimą, jų utilizavimą/bandymą perdirbti ar galų gale kenksmingas mikrodalelytes dėl padangų trinties. Pabaigai - LRT yra vietos plėtrai, galima didinti talpą kuri gali būti didesnė už visus keturašius autobusus. Jei kažkam nepatinka laidai, galimas hibridinis variantas su mažesniu akumuliatorium (mažesnis blogis), centre važiuotų be laidų, vėliau - su. Vienintelis BRT galimas pliusas - palaipsninis natūralus priaugimas iki jo (A juostų plėtra, vis didesnių autobusų pirkimas), vietoj revoliucijos - bėgių tiesimo. Tačiau ilguoju laikotarpiu bus blogiau - "neįdėjęs darbo neskinsi vaisių".
Nebent jie dar "stato" ant tobulėjančių technologijų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai ir sakau, kad tas Baltupio g. "humanizavimas" yra Šimašiaus padarytas absurdas prisiklausius naujos žmonos fantazijų.Parašė Komunistas Rodyti pranešimąJei nėra, kur iš kišenių krauti sniego, tai taip – jų išvis neturėtų būti. Išvežti sniegą čia būtų per didelė prabanga ir tarša.
Komentuoti:
-
Jei nėra, kur iš kišenių krauti sniego, tai taip – jų išvis neturėtų būti. Išvežti sniegą čia būtų per didelė prabanga ir tarša.
Komentuoti:
-
o kam įrengti tas kišenes iš viso, jei jas užvers sniegu, kadangi tikrai niekas nekilnos jį ant vejos kaip siūlai
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąkaip sukrauti ten sniegą kai kelkraščiuose stovi automobiliai kišenėse.
Komentuoti:
Komentuoti: