Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Viena priežasčių kodėl siūlau bene visiems biurokratams panaikinti fiksuotą atlyginimą tai, kad išspręsti užsidirbamumo problemą - kai atlygis komisinis (procentas nuo padaryto darbo sąmatos) tai tiek rezultatas, tiek atlygis priklauso nuo tavęs.
    Neveiks tokia sistema viešajame sektoriuje kaip privačiame mokant nuo pardavimų/apyvartos. Kažin, ar išduotų statybos leidimų, suderintų projektų kiekis rodo, kiek kokybiškai dirbama.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai kažkas panašaus buvo jau prie Zuoko, berods, tada Lietuva pirmininkavo ES, tai mieste gerokai paasfaltavo gatvių, nes gi kaip čia per duobes važiuos svečiai. Atrodo tikrai juokingai, bet, matyt, tai geriausia, ką galim ištempti.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    „Pagrindinė žinutė, ką mes tikrai nuo pat pradžių, ir kolegos, dabar kuruojantys tas sritis, sakė, kad per kelis mėnesius mes miesto neperstatysime ir esmingai to vaizdo nepakeisime. Bet tam tikrus dalykus, už ką yra atsakinga miesto savivaldybė, tikrai padarysime, ir tie darbai jau yra pradėti arba yra planuojami“, – po koalicijos sutarties pasirašymo žurnalistams teigė išrinktasis sostinės meras V. Benkunskas.

    „Tai pirmiausia yra infrastruktūros sutvarkymas – prasčiausių gatvių arba prasčiausios aptarnaujančios infrastruktūros, tokios kaip pėsčiųjų takų, kaip apšvietimo tinklų sutvarkymas tose jungtyse, kur mūsų svečiai judės iš oro uosto į tam tikras sritis“, – paaiškino meras.

    Pasak V. Benkunsko, į būtinus atlikti darbus įtrauktas ir gamtovaizdžio sutvarkymas.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=93090139

    Įdomu žolę dažys? Kažkokia pakazūcha kvepia pagal 1975 tradicijas.
    Paskutinis taisė digital; 2023.04.17, 14:53. Priežastis: [quote]

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Atlyginimai, sutinku, tai problema. Bet jei mokėti procentą nuo sąmatos, įsivaizduoju, kokio dydžio tada sąmatas turėsime.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Nežinau, nemanau, kad čia atlyginimas kaltas. Kaip sakė vienas dabar jau nemadingas klasikas, "Kisa, kam jums pinigai? Jūs neturite fantazijos"
    Manau atlyginimas pagrindinė priežastis. Neina normalūs ten dirbti. Mano giminę VMS darbuotojas kvietė įsidarbinti kai pamatė, kad sklandžiai mąsto ir geras idėjas siūlo. Giminei atsisakius pabėdavojo, kad pas mus nenori eiti dirbti... Kur tau eis kai tokie atlyginimai.

    Viena priežasčių kodėl siūlau bene visiems biurokratams panaikinti fiksuotą atlyginimą tai, kad išspręsti užsidirbamumo problemą - kai atlygis komisinis (procentas nuo padaryto darbo sąmatos) tai tiek rezultatas, tiek atlygis priklauso nuo tavęs.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Na tai, paklodes rašantys mūsų forumiečiai galėtų ateit įsidarbint VMS ir pafantazuot, tai bus naudingi visuomenei ir dar algos kažkiek gaus

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Nežinau, nemanau, kad čia atlyginimas kaltas. Kaip sakė vienas dabar jau nemadingas klasikas, "Kisa, kam jums pinigai? Jūs neturite fantazijos"
    Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2023.04.14, 16:34.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Visas tas humanizavimas yra teisingas dalykas. Bet su viena sąlyga. Pirma turi būti sukurta normali HUMANIŠKA VT SISTEMA.
    Kodėl to nedaroma? Atsakymai gali būti du:
    a) miesto vadai yra idiotai ir vietoje smegenų pas juos mulčiaus prikimšta į makaules;
    b) jie nėra idiotai, kaip ir daugelis iš mūsų. Tiesiog visokie siaurinimai ir krūmelių sodinimai yra paprasčiau, greičiau, lengviau padaroma. Kas jiems svarbiausia, lengviau piarinti. VT kūrimas yra lėtas, sunkus ir negreitai rezultatus duodantis darbas.
    papildant b varianta - kadangi tai didelis projektas kur reikia biski ijungti galva ir daug kitu dalyviu, nafig tuo apsiimti? Na literally kas jiems is to? Asmenine ambicija padaryti pasauli geresni? Ar jus pradetume uz 1.5k atlyginima svajoti apie kazkokius ten tramvajus mieste? Jei iseis susivirint otkatu schema, prades viskas judeti sviesos greiciu. Reiskia nera schemos, tramu gamintojai per toli, rysiu nera, nezinau tikslios priezasties kaip dar nesusitare.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Į pasiūlymus neatsižvelgė Vilniaus apskrities vyriausiasis policijos komisariatas taip pat į savivaldybę kreipėsi dėl abejotinų pertvarkų Gedimino prospekte. Pareigūnai neslėpė, kad ne visi vairuotojai laikėsi kelio ženklo „Įvažiuoti draudžiama“ reikalavimų, taip buvo sukuriamos konfliktinės situacijos su pėsčiaisiais, kurie naudojosi kelio ženklo „Gyvenamoji zona“ jiems suteikiamomis teisėmis, vaikščiojo važiuojamąja dalimi, nors gatvėje yra pakankamo pločio šaligatvių. Pareigūnų nuomone, toks eismo reguliavimas neatitinka deklaruojamo draugiško miesto koncepcijos. Juk vien draudimais, administracinėmis baudomis eismo saugumo neįmanoma užtikrinti. Pareigūnai pasiūlė Gedimino prospekto atkarpoje panaikinti kelio ženklą „Įvažiuoti draudžiama“ ir gyvenamosios zonos statusą, bet savivaldybė užsispyrė. Vilniaus Gedimino technikos universiteto profesorius Gintaras Stauskis sakė, kad savivaldybė, prieš uždrausdama eismą Gedimino prospekto atkarpa, galėjo iš pradžių parengti prognozes, kokios tai duos naudos.

    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...fuoti-25726152
    Viskas, ką reikia žinoti apie policiją šiuo klausimu.
    Gyvenamoji zona - o nafik jos, jeigu yra šaligatviai? (Ten dar yra grandinėmis užtverti praėjimai ir pėsčiųjų perėjos).
    Kodėl vargšas mašinistas negali įvažiuoti, juk miestas visiems draugiškas?
    Jeigu pažeidėjai nuolat apgadina eismo reguliavimo įtaisą, vadinasi ne pažeidėjai, bet atitvarai kalti?

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nežinojau apie šitą absurdą, nejaugi negali ko nors protingesnio įdiegti. Atiduotų baudų administravimą privačiam verslui, tas išspręstų:

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...fuoti-25726152
    Gal idiegs kokia AI sistema kuris, parinks darbuotous ir automatiskai primins, kada reik kuoliukus susukt. O siaip tai normaliai snekant jie su tais stulpeliais bando vis kaip pigiau padaryt, bet gaunas kaip brangiau. Kiek teko zinot, pirmieji patys issikeliantys stulpai, pastatyti per prospekto rekonstrukcija sugedo lyg tais del blogos hidro izoliacijos, paskui po ilgo laiko tarpo irgi naujus pasate, bet tie lyg tais irgi sugedo. Nieks nenori apisiimti didesniu remonto darbu Gedimino pr. nes kainuoja ir dar viskas "neseniai" renovuota (jau 20m. praejo, bet zinanat Lietuvos valdininku mentalitata prieziura prasideda viska kritiskai nugyvenus ir kai reik vel kapitalinio remonto). Dar vienas momentas su tais kuoliukais, kai budavo iskylantys, keli rajoniniai palikdavo ten masinas ir rasdavo "pakeltus" ( https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=81367902 ), todel matyt irgi nenori jungti, kad proto gumbai maziau verktu, kad jiem masinas gadina.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Nežinojau apie šitą absurdą, nejaugi negali ko nors protingesnio įdiegti. Atiduotų baudų administravimą privačiam verslui, tas išspręstų:
    Vilnius – pažangus miestas: jau aštuonerius metus „Grindos“ darbuotojai kas vakarą ir anksti ryte važiuoja į Gedimino prospektą, kad sumontuotų eismą draudžiančius stulpelius. Anksčiau tampydavo gėlines ir suolus – mat nieko geriau nesugalvoja. 19 valandą du įmonės „Grinda“ vyrai atvažiuoja į Gedimino prospektą, kad sumontuotų 13 stulpelių. Paryčiais, 4 valandą, atskuba, kad tuos stulpelius išmontuotų.
    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...fuoti-25726152

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip net diskusija apie BRT Vilniuje yra gana absurdiška. Tie, kas pirmieji užsiminė apie tokią idėją (Šimašius, Pakalnis, berods?) turbūt net patys nelabai susigaudė, kas tai yra ir, svarbiausia, kiek tai kainuotų. Tikslas matyt buvo numesti bet kokią idėją, kuri nebūtų "Zuoko" tramvajus. Nu kažką gal su autobusais. O žiūrėk, kažkoks BRT... davai sakom, kad reikia BRT. Nes nu autobusus jau turim, tai ten kažką su tais autobusais tas BRT ir yra. O kad BRT investicijos siektų kokius 70-80% tramvajaus investicijų, nu tai ką jau čia. Visi BRT Vilniuje baigsis tą pačią minutę, kai bus užsiminta apie realią realaus BRT kainą (šimtai milijonų Eur).Tada tiesiog bus nuspręsta statyti tramvajų.
    Tai kad BRT pirmą kartą išgirdau būtent iš Zuoko, kai būdamas meras pradėjo stumti tramvajaus idėją. BRT buvo vienas iš tramvajaus variantų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Haha, gatvės būtent ir siaurinamos, nes neatitinka įstatymų
    Kad susiaurintos gatvės neatitinka įstatymu (STR)?
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Gal įjunk nors kiek smegenis kaip sukrauti ten sniegą kai kelkraščiuose stovi automobiliai kišenėse.
    Geriausias bukumo pavyzdys yra odiozinis video iš Baltupio g.
    Panaikinti nesaugų parkavimą gatvėje?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip net diskusija apie BRT Vilniuje yra gana absurdiška. Tie, kas pirmieji užsiminė apie tokią idėją (Šimašius, Pakalnis, berods?) turbūt net patys nelabai susigaudė, kas tai yra ir, svarbiausia, kiek tai kainuotų. Tikslas matyt buvo numesti bet kokią idėją, kuri nebūtų "Zuoko" tramvajus. Nu kažką gal su autobusais. O žiūrėk, kažkoks BRT... davai sakom, kad reikia BRT. Nes nu autobusus jau turim, tai ten kažką su tais autobusais tas BRT ir yra. O kad BRT investicijos siektų kokius 70-80% tramvajaus investicijų, nu tai ką jau čia. Visi BRT Vilniuje baigsis tą pačią minutę, kai bus užsiminta apie realią realaus BRT kainą (šimtai milijonų Eur).Tada tiesiog bus nuspręsta statyti tramvajų.

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė Komunistas Rodyti pranešimą

    BRT geriau nei LRT, nes tai lankstesnė sistema, kurią galima implementuoti ir maigyti kaip tik nori (pvz., kad mažiau trukdytų automobilių vairuotojams). Apie tai plačiau: https://en.wikipedia.org/wiki/Bus_rapid_transit_creep
    Teisingai. Reikėtų ir KET pakeist, kad viešasis transportas turėtų netrukdyt ir praleist važiuojančius automobilius. Viešasis Transportas turi atsižvelgt į tai ko reikia keleiviams. Patogus, talpus ir greitas viešasis transportas lengviausiai įgivendinamas su bėgine transporto priemone. Kaip dažnai keičiaisi pagrindiniai maršrutai Vilniuje? Normalus BRT nėra lankstus, o pusiau iškeptas BRT nėra "rapid"

    Komentuoti:


  • Komunistas
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Aš vakar pažiūrėjęs tą interviu dar kurį laiką googlinau bandydamas rasti ką nors kas patvirtintų kad BRT geriau nei LRT - kaip ir įtariau, sekėsi sunkiai. BRT jei su akumuliatoriais - akumuliatorių problema, įkrovimo stotelių problema, LRT nors brangesnis iš pradžių bet vėliau palyginti su BRT atsiperka, mažiau suvartoja energijos (vienur rašo kad iki 3 kartų - nežinau kiek ten tiesos) nes naudoja energiją tiesiogiai, galų gale trintis žymiai mažesnė nes važiuoja ant bėgių ir dėl to reikia mažiau energijos, taip pat BRT didesnė tarša net ir elektrinių priemonių, vien tik įkraunant prarandama nemaža dalis energijos, nekalbu apie akumuliatorių gaminimą, jų utilizavimą/bandymą perdirbti ar galų gale kenksmingas mikrodalelytes dėl padangų trinties. Pabaigai - LRT yra vietos plėtrai, galima didinti talpą kuri gali būti didesnė už visus keturašius autobusus. Jei kažkam nepatinka laidai, galimas hibridinis variantas su mažesniu akumuliatorium (mažesnis blogis), centre važiuotų be laidų, vėliau - su. Vienintelis BRT galimas pliusas - palaipsninis natūralus priaugimas iki jo (A juostų plėtra, vis didesnių autobusų pirkimas), vietoj revoliucijos - bėgių tiesimo. Tačiau ilguoju laikotarpiu bus blogiau - "neįdėjęs darbo neskinsi vaisių". Nebent jie dar "stato" ant tobulėjančių technologijų.
    BRT geriau nei LRT, nes tai lankstesnė sistema, kurią galima implementuoti ir maigyti kaip tik nori (pvz., kad mažiau trukdytų automobilių vairuotojams). Apie tai plačiau: https://en.wikipedia.org/wiki/Bus_rapid_transit_creep

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Komunistas Rodyti pranešimą
    Jei nėra, kur iš kišenių krauti sniego, tai taip – jų išvis neturėtų būti. Išvežti sniegą čia būtų per didelė prabanga ir tarša.
    Tai ir sakau, kad tas Baltupio g. "humanizavimas" yra Šimašiaus padarytas absurdas prisiklausius naujos žmonos fantazijų.

    Komentuoti:


  • Komunistas
    replied
    Jei nėra, kur iš kišenių krauti sniego, tai taip – jų išvis neturėtų būti. Išvežti sniegą čia būtų per didelė prabanga ir tarša.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    o kam įrengti tas kišenes iš viso, jei jas užvers sniegu, kadangi tikrai niekas nekilnos jį ant vejos kaip siūlai

    Komentuoti:


  • Komunistas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    kaip sukrauti ten sniegą kai kelkraščiuose stovi automobiliai kišenėse.
    Click image for larger version

Name:	lyginis_nelyginis.png
Views:	317
Size:	47,2 kB
ID:	2021689

    Komentuoti:

Working...
X