Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė Komunistas Rodyti pranešimą
    Sniegui krauti skirtos vejų juostos, o ne važiuojamoji dalis.
    Gal įjunk nors kiek smegenis kaip sukrauti ten sniegą kai kelkraščiuose stovi automobiliai kišenėse.
    Geriausias bukumo pavyzdys yra odiozinis video iš Baltupio g.

    Komentuoti:


  • Komunistas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Gatvių siaurinimas paimtas iš kitų šalių, kur visai kitos klimato sąlygos. Mes juk Šiaurės šalis, pas mus negalima siaurinti gatvių žinant, kokios čia būna žiemos. Net ir tie keli mėnesiai reikšmingi, kai gatvės susiaurėja kone perpus. Mano dukra gyvena Frankfurte, kur pilna siaurų gatvyčių, bet ten sausio mėnesį greta namo rožės žydi.
    Sniegui krauti skirtos vejų juostos, o ne važiuojamoji dalis. Bėda, kad šiais laikais vejų juostos siaurinamos ir naikinamos platinant gatves, darant įvažas ar įrenginėjant dviračių takus.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Haha, gatvės būtent ir siaurinamos, nes neatitinka įstatymų
    Ką čia nusišneki?
    • Siauresnės A juostos (net kai vietos tam yra arba rekonstruojant siaurinama esamos į per siauras);
    • nėra atskirų gatvės elementų – apsaugos juostų po 0,5 m – įrengiant parkingą palei gatvę;
    • neįrengia didesnių reikalaujamų 0,75 m pločio apsaugos juostų nuo lygiagrečiai parkuojamų mašinų iki dviračių takų;
    • sodinami medžiai su krūmais pačiose sankryžose.
    • „Tvarkau mieste“ pažadama naikinti esamus krūmus ribojančius matomumą ties perėjomis gatvėje – realybėje nei šaknelės nenaikina.
    Čia gatvėse, o bendrai keliuose dar ir taip pavaro:
    • įrengia siauriausio įmanomo pločio šaligatvį su siauriausiu įmanomu dviračių taku – neįmanoma kombinacija pagal skirtingas STR nuostatas (buvo informuotas vyr. miesto inžinierius);
    • nesilaikoma dviračių ir pėsčiųjų takų nuolydžio reikalavimų (VMS viešoje PP diskusijoje priima projektuotojo teiginį, cituoju projektuotoją maždaug: „Darome nelegaliai, nes kitame projekte VMS irgi patvirtino, o kiti projektuotojai suprojektavo nelegaliai per stačiai“;
    • nėra apsaugos zonų dviračių takuose;
    • dėl naujai įrengiamų mažosios architektūros elementų normalaus pločio naujas šaligatvis lokaliai neatitinka minimalaus pločio – Statybos inpekcija nesiima spręsti.
    Viskas palenda po STR (LR statybos įstatymu).

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Haha, gatvės būtent ir siaurinamos, nes neatitinka įstatymų

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Mane kamuoja jausmas, kad mieste nėra mero. Matome tik neesminius darbus. Būna, žmonės alpsta dėl kokių nors asmenybių, sako, kokia žvaigždė! O aš jiems pasiūlau pasiteirauti, kuo tos žvaigždės užsiima iš tikrųjų. Tai, jog rodo per televiziją, nereiškia, kad yra puikūs specialistai. Lygiai taip pat dėl mūsų mero – yra gėlytės, klombytės, o kur esminiai dalykai?
    Gatvių siaurinimas paimtas iš kitų šalių, kur visai kitos klimato sąlygos. Mes juk Šiaurės šalis, pas mus negalima siaurinti gatvių žinant, kokios čia būna žiemos. Net ir tie keli mėnesiai reikšmingi, kai gatvės susiaurėja kone perpus. Mano dukra gyvena Frankfurte, kur pilna siaurų gatvyčių, bet ten sausio mėnesį greta namo rožės žydi.
    Lietuvos įstatymai pakantūs avantiūras mėgstantiems žmonėms, kurie vadovauja mūsų gyvenimui. Taip sukeliama didelė įtampa, spūstys. Trūksta rimtų specialistų, daugelis dalykų vyksta tarsi šou. Juk puikiai žinote – kuo daugiau skandalų, tuo didesnis reitingas.
    https://www.lrytas.lt/auto/technika/...lykai-25700244

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    https://m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=92081021

    Idomu ar vel islis vyr.propogandistas Karolis ir prades rekti, kad teismas skaicius kazkokius netokius naudojo
    Kuo toliau, tuo labiau panašu, kad T. Janonio tikslas yra ne problemų nagrinėjimas, o užsakomųjų straipsnių rašymas.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    https://m.delfi.lt/lietuvoje/article.php?id=92081021

    Idomu ar vel islis vyr.propogandistas Karolis ir prades rekti, kad teismas skaicius kazkokius netokius naudojo

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Įdomu kuriuose skyriuose daug minėtų kompetentingų darbuotojų? - jie tikrai nepateko į Eksploatacijos poskyrį ir į instituciją kuri atsakinga už Kaimynijų programą. ...
    Galima sužaisti žaidimą minusuojant ir kitus skyrius remiantis forumo dalyvių patirtimi. Kažin ar liks iš viso tų kompetetingų?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Įdomu kuriuose skyriuose daug minėtų kompetentingų darbuotojų? - jie tikrai nepateko į Eksploatacijos poskyrį ir į instituciją kuri atsakinga už Kaimynijų programą. Sakau iš patirties su jais dirbęs kelis metus (ne, nebuvau pas juos įsidarbinęs, o dalyvavau gatvių atnaujinime ir tebedalyvauju kiemo atnaujinime, kuriame apskritai darau visą darbą už instituciją kuri turi atlikti kiemų atnaujinimo funkciją (nuo projektuotojo suradimo iki rangos konkurso iki jų beprotiško sukurto biurokratijos mechanizmo) ir jų nekompetencija man kainavo 4 metus vietoje maždaug 1,5 metų per kuriuos galima atlikti darbą - kadatais aprašysiu visą istoriją kiemų atnaujinimo skyrelyje).
    O Eksploatacijos poskyris savo ruožtu pvz nutiesęs šaligatvį tiesiai į stulpą man aiškina, kad žmonės nenumirs - nesunku apeiti... Čia net komentuoti sunku. Tai tik vienas iš n pavyzdžių.
    Paskutinis taisė spekas; 2022.10.31, 11:55.

    Komentuoti:


  • qms
    replied
    Ok, o dabar aš pabūsiu maksimaliai atviras. Žinau savivaldybę kiaurai ir išilgai, todėl forume ir pateikiau labai daug faktų per labai trumpą laiką.

    Ir tik po to kai faktai buvo bandomi užginčyti ar iškraipomi pradėjau bendrauti grubiai, nes supratau, kad ne su aukštos kvalifikacijos (šiomis diskutojamomis temomis) žmonėmis susiduriu ir tikrai nuoširdžiai užsimaniau ban'o. Aš kai atsiradau čia pateikiau tik faktus, ne nuomonę, o kai faktai buvo bandomi iškraipyti ar užginčyti - buvo parodyta nepagarba man ir tiesai ir tada prasidėjo ir emocijos iš manęs..

    Turiu patirties teisėje, turiu patirties savivaldybėje ir labai daug. Žinau viską apie teismą sustabdžiusį šį projektą, žinau ir apie pateikėjus skundų ir tpt, žinau ir apie kiekvieną takelį Bajoruose ir Visoriuose (gyvenau Visoriuose, turiu sklypą Visoriuose ir tpt). Žinau kaip dirba savivaldybė iš vidaus, žinau kaip viskas veikia, žinau kokios kompetencijos žmonės ten dirba ir nesupykit, visur yra spragų ir niuansų, bet jų kompetencija yra milijoną kartų didesnė nei šių forumiečiu, kurie bandė mano faktus užginčyti.

    Ar galėjau geriau? Taip, galėjau stipriau pasirodyti, bet ne rinkimai čia ir galų gale pasinaudojau forumo privilegija - rašyti ką noriu ir ką noriu pasilikti sau. Neparašiau nei vieno faktinio melo, todėl stoviu už savo žodžius iki galo, apart tų, kur pradėjau menkinti kitus grubiai ar įžeidinėti, bet aš tiesiog negaliu pakęsti kai tiesa iškraipoma ar situacija ne iki galo suprasta. Tačiau still.. Atsiprašau!

    Savivaldybė turi daug spragų ir padarė daug klaidų, tačiau ne tuose vietuose kur jūs manėte ar manote ir tikrai nesutinku nei su vienu kolkas girdėtu kaltinimu mestu į savivalbės pusę. Didžiausia spraga savivaldybėje yra būtent tame, jog dirba labai daug kompetendingų asmenų - šimtais, kurie dirba skirtinguose skyriuose ir pozicijose ir pati savivaldybės sistema padaro taip, jog susikalbėjimas tarp skyrių yra labai prastas... Taigi turime labai daug nesusikalbėjimo tarp kompetendingų žmonių, kas tikrai pridaro daug klaidų. Aišku vienas iš praščiausiai dirbančių skyrių būtų eksplotacijos.. Tačiau savivaldybė beproto daug laiko skiria tobulėjimui ir klaidų taisymui ir atsirado per pastaruosius metus ir viduje labai daug pakeitimų ir labai daug šviesių ir protingų protų prisijungė savivaldybei į pagalbą, pvz, JUDU. Ankščiau JUDU buvo žinomi ir naudojami tik dėl susisiekimo paslaugų, tačiau dabar jie talkina savivaldybei ir rengiant/koreguojant/planuojant BP - bendrąjį planą, vertinant fiziškai gatvių situacijas, net su eismo organizavimu ir tpt... Labai šaunus užtaisas, pilnas kompetencijos ir naujovių.

    Man tiesa yra svarbu ir atsiprašau, jog kiek per grubiai už ją kovojau čia.

    Visiems nuoširdžiai linkiu sekmės ir atsiprašau už visus asmeniškumus ir negražius žodžius. Tačiau palinkėsiu suvokti viską plačiau, nes tik žinantys visą tiesą iš vidaus, gali suvogti visą visą paveikslą, tad tikrai tikiuosi, jog šiame forume kaltinimų ir spekuliacijų sumažės, juolab, kad ir mano tikslas atėjus su informacija apie M.L ir tpt ir buvo toks.

    Visiems sekmės, o aš tikrai prisiekiu ir pažadu, jog diskusijose daugiau nedalyvausiu ir pagrinde dėl šitų priežasčių:
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Galima sužaisti žaidimą minusuojant ir kitus skyrius remiantis forumo dalyvių patirtimi. Kažin ar liks iš viso tų kompetetingų?
    nes žaidimų nežaidžiu. Ir esu subrendęs vyras, kuris supranta, kad ne komentaruose ar forumuose sprendžiama žmonių kompetencija ir suvokiu, jog norint įvertinti ar žmogus yra kompetendingas tam tikroje srityje, tu turi būti pats kompetendingas toje srityje.

    ir jeigu gavęs tam tikrą naujieną ar informaciją visgi nuspręsiu sugrįšti, tai tik šiame formate: parašysiu ją kaip faktą, trumpai ir aiškiai, be jokios savo pridedamos nuomonės ar dar ko, taip suteikdamas būtent jums daug laisvės diskutuoti ir reikšti savo mintis.


    Nelaikau pykčio nei prieš vieną asmeniškai, tad NEPAŽADU, BET GAL IKI KITŲ KARTŲ BIČIULIAI! IR NUOŠIRDŽIAI ATSIPRAŠAU!

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Man visada yra mistika su autobusų važiavimu Lietuvoje ir svetur. Lietuvoje važiuoji autobusu, skraidai nuo vieno šono prie kito, bet autobusas vis tiek įsigudrina važiuoti dalį kelio lėčiau nei srautas. Užsienyje, vakarų europoj daug kur atrodo, kad skrendi su autobusu, bet tuo pačiu pats neskraidai po autobusą. Nežinau, kas tai lemia ir kodėl, bet beveik kiekvieną kartą į tai atkreipiu dėmesį.
    Gal kitur laiku keičia amortizatorius ar užsakinėjant netaupo ant geresnės pakabos?

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kalbant apie autobusą ar tramvajų. Vakar nuo pandemijos pradžios pirmą kartą pasivažinėjau autobusais. Per gerus 2 metus spėjau atprast kaip baisu yra autobusas. Veža kaip bulvių maišus. Kieno jautresnis vestibuliarinis aparatas, turbūt galima ir pusryčius grąžinti. Mainais galima ilgai sėdėt kamštyje irba brangiai mokėt už parkavimą, kad būtų galima kuo mažiau reikalų turėt su šitu susisiekimo būdu.

    Mirgančios reklamos per ekranus ir niekam neįdomūs garsiniai pranešimai ukrainietiškai irgi neprisideda prie komforto. Bet su šitu galima ir tramvajų sugadinti.

    Kaip pasakytų klasikas, LIŪDNA.
    Man visada yra mistika su autobusų važiavimu Lietuvoje ir svetur. Lietuvoje važiuoji autobusu, skraidai nuo vieno šono prie kito, bet autobusas vis tiek įsigudrina važiuoti dalį kelio lėčiau nei srautas. Užsienyje, vakarų europoj daug kur atrodo, kad skrendi su autobusu, bet tuo pačiu pats neskraidai po autobusą. Nežinau, kas tai lemia ir kodėl, bet beveik kiekvieną kartą į tai atkreipiu dėmesį.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą



    Čia maždaug tas pats, kas sakyti, kad mediniai tualetai su dviem skylėmis vietoj įprastos vienos yra labiau madingi, negu šiuolaikiniai tualetai su nuleidžiamu vandeniu ir pajungimu į kanalizacijos tinklus.
    Aš vakar pažiūrėjęs tą interviu dar kurį laiką googlinau bandydamas rasti ką nors kas patvirtintų kad BRT geriau nei LRT - kaip ir įtariau, sekėsi sunkiai. BRT jei su akumuliatoriais - akumuliatorių problema, įkrovimo stotelių problema, LRT nors brangesnis iš pradžių bet vėliau palyginti su BRT atsiperka, mažiau suvartoja energijos (vienur rašo kad iki 3 kartų - nežinau kiek ten tiesos) nes naudoja energiją tiesiogiai, galų gale trintis žymiai mažesnė nes važiuoja ant bėgių ir dėl to reikia mažiau energijos, taip pat BRT didesnė tarša net ir elektrinių priemonių, vien tik įkraunant prarandama nemaža dalis energijos, nekalbu apie akumuliatorių gaminimą, jų utilizavimą/bandymą perdirbti ar galų gale kenksmingas mikrodalelytes dėl padangų trinties. Pabaigai - LRT yra vietos plėtrai, galima didinti talpą kuri gali būti didesnė už visus keturašius autobusus. Jei kažkam nepatinka laidai, galimas hibridinis variantas su mažesniu akumuliatorium (mažesnis blogis), centre važiuotų be laidų, vėliau - su. Vienintelis BRT galimas pliusas - palaipsninis natūralus priaugimas iki jo (A juostų plėtra, vis didesnių autobusų pirkimas), vietoj revoliucijos - bėgių tiesimo. Tačiau ilguoju laikotarpiu bus blogiau - "neįdėjęs darbo neskinsi vaisių". Nebent jie dar "stato" ant tobulėjančių technologijų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Kalbant apie autobusą ar tramvajų. Vakar nuo pandemijos pradžios pirmą kartą pasivažinėjau autobusais. Per gerus 2 metus spėjau atprast kaip baisu yra autobusas. Veža kaip bulvių maišus. Kieno jautresnis vestibuliarinis aparatas, turbūt galima ir pusryčius grąžinti. Mainais galima ilgai sėdėt kamštyje irba brangiai mokėt už parkavimą, kad būtų galima kuo mažiau reikalų turėt su šitu susisiekimo būdu.

    Mirgančios reklamos per ekranus ir niekam neįdomūs garsiniai pranešimai ukrainietiškai irgi neprisideda prie komforto. Bet su šitu galima ir tramvajų sugadinti.

    Kaip pasakytų klasikas, LIŪDNA.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Aisku nenustebino, bet sokiravo, kad MERAS, jau pareigas uzimants 8 metus neskiria socialiniu ir municipalinu bustu.

    Kad mazutas labai tersia aplinka akivaizdu, kad jis zino, bet cia jau jo taktika nuo pat tapimo meru - tiesiog pameluoti ramiu veidu issisiepus savim pasitinkinciu balsu, tikintis, kad klausytojas ta tema nusimanys dar gerokai maziau negu jisai. Idomu, kad net Irane, kuris garseja dideliu uzterstumu, kylanciu del gausiai naudojamo pigaus iskastinio kuro ir specifiniu gamtiniu salygu, mazutas yra suprantamas kap vienas didziausia tarsa sukelancu tersalu (pvz.: https://en.radiofarda.com/a/harmful-.../30385903.html)

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Anot jo Pasaulyje tramvajus tampa mažiau madingas negu "autobusas kuris atrodo kaip tramvajus".


    Čia maždaug tas pats, kas sakyti, kad mediniai tualetai su dviem skylėmis vietoj įprastos vienos yra labiau madingi, negu šiuolaikiniai tualetai su nuleidžiamu vandeniu ir pajungimu į kanalizacijos tinklus.
    Paskutinis taisė John; 2022.10.20, 00:55.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Čia geresnis Šimašiaus interviu:

    Remigijus Šimašius. Kokių pokyčių mieste laukti vilniečiams?

    https://www.delfi.lt/video/laidos/de....d?id=91535899


    Apie viešąjį transportą - ateitis suplanuota: A juostų plėtra ir BRT, palaipsniui bus leidžiami didesnės talpos autobusai, "kad būtų panašiau į tramvajų" (sakydamas šią frazę kažkaip susimėtė ). Anot jo Pasaulyje tramvajus tampa mažiau madingas negu "autobusas kuris atrodo kaip tramvajus". Sako kad po keletos metų atsiras tokie ilgesni keturašiai autobusai.


    Edit: Beje, Šimašius sako kad jis Benkunską vertina "labai gerai". Įdomu.
    Paskutinis taisė Edd; 2022.10.20, 00:39.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    https://youtu.be/gIWFwO5Csxs

    Nemokamai cia galima pasiklausyt - nieko naujo, jis nera idealus, nes idealiu nebuna, bet siaip kas jo jegose viskas nuostabu, zurnaliste nei vieno astresnio klausimo nepaklause ( neskaitant kamsciu temos)

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    M. Pakalnio komentaras apie situaciją:
    Skaitai ir nuo pirmo sakinio vemti verčia. Nėra tokio dalyko kaip "ne neigiama spekulianto prasmė".

    O šiaip tai ar ne hypokritas Pakalnis? Viena spekuliantui neleido viešoje erddvėje statyti, o kitam spekuliantui pašilaičiuose leido statyti viešoje erdvėje kuri dar ir neseniai buvo sutvarkyta už savivaldybės pinigus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    M. Pakalnio komentaras apie situaciją:

    Istorijos pradžia buvo tokia - NT spekuliantas (ne statytojas ir ne neigiama žodžio "spekuliacija" prasme) Lazdynuose įsigijo paviljono pamatus ir norėjo ant jų statyti devynaukštį gyvenamąjį namą. Naujas BP to neleido. Savininkas nuosekliai skundė. VTPSI rašė privalomus nurodymus. Savivaldybė pildė atsakymus. VTPSI pagaliau patvirtino, kad gerai, ir leido tvirtinti BP. Patvirtinus BP, savininkas kreipėsi į teismą, teismas pasakė kad vis tiek neišsamiai atsakyta. Tai atsakėm dar išsamiau. Viskas. Skamba absurdiškai, bet man tai rodos, kad atmetus teisinę ekvilibristiką, viskas yra taip - VTPSI prašo prokuratūros spręsti ar pažeistas visuomenės interesas, kad NT spekuliantas po BP patvirtinimo negalės pastatyti devynaukšio vietoje paviljono pamatų. O jei prokuratūra kreipsis į teismą dėl viešo intereso gynimo, tada jei teismas pripažins kad jis pažeistas, tai reiškia, kad ginčysimės su tuo statytoju toliau. O gal tiesiog leisti pastatyti tą devynaukštį prie skulptūros "Rytas"? Nebūtų apie ką Delfiui rašyt tada. Ai ne, rašytų, kad savivaldybė leido godžiam vystytojui gadinti Lazdynus....

    Labiau mane stebina kita šio reiškinio pusė - kad tiek save "viešo intereso gynėjais" laikančių žmonių taip nori sunaikinti miesto bendrą planą, kad jokių plėtros taisyklių mieste nebeliktų. Labai viliuosi kad iš nesupratimo....

    Komentuoti:

Working...
X