Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    – Jeigu taptumėte meru, kokie jūsų sprendimai būtų dėl jau susiaurintų gatvių?

    – Aš esu prieš karą, kurį Vilniaus politikai ir kai kurie specialistai paskelbė vairuotojams. Neprotingas gatvių siaurinimas tik didins sostinėje grūstis, mažins bendrąjį eismo srauto greitį, kuris labai svarbus miesto ekonomikai, ir bus priežastis nedideliems eismo įvykiams bei konfliktams įvykti.

    Dabartiniai siaurinimai vyksta be jokių darbo brėžinių, be analizės, poveikio aplinkai vertinimo ir be diskusijos su gyventojais. Taip neturėtų būti.

    Mieste svarbi interesų pusiausvyra, todėl pirmiausia turi saugiai jaustis pėstieji – o to dabar tikrai nėra, – vairuotojai, dviratininkai ir kitų transporto priemonių vairuotojai. Vilnius niekada nebus kaip Amsterdamas ar Kopenhaga, ir tai aiškios miesto dydžio, gamtinės bei reljefo nulemtos priežastys.

    – Atsisakytumėte kilpinio eismo Senamiestyje?

    – Taip, kaip netinkamo kilpinio eismo buvome atsisakę 2013 ar 2014 metais.
    Vienu žodžiu - durnius.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    "Viešojo transporto gelbėtojas" Zuokas leis A juostomis važiuoti ir lengviesiems automobiliams

    Gal net būtų galima pagalvoti ir leisti tėvams, kurie veža vaikus rytais į darželius ar pradines mokyklas, naudotis A juostomis net jei automobilyje yra mažiau nei keturi asmenys.

    Kitaip tariant, mamos ar tėčio automobilis, kuriuo išvežiojami vaikai, būtų įtraukti į miesto transporto sistemą.
    Beje, gal kuris nors geriau žemėlapį pažįstantis vilnietis gali paaiškinti, kur yra planuojama "Mykolo Lietuvio 2-oji" gatvė, sujungsianti Pilaitę su Laisvės prospektu ?

    – Vilniuje daugėja gyventojų, didėja užstatymo tankis. Kur pirmiausia reikia galvoti apie naujas transporto arterijas ?

    – Nepradėta Šiaurinė gatvė, nenutiesta Mykolo Lietuvio 2-oji gatvė, kuri sujungtų Pilaitės rajoną su Laisvės prospektu.
    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...akytu-24602668

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Tai kaip kolegos už Valdą Benkunską balsuosite? Jau reklaminė kampanija net pradėta
    Forume yra keletas aršių konservatorių fanatikų. Kažko visi tyli dėl Benkunsko

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Tai kaip kolegos už Valdą Benkunską balsuosite? Jau reklaminė kampanija net pradėta

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Geriausia idėja tai čia kokia ? Zuoko siūlomas nemokamas viešasis transportas ?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    O Juozapaiti rinktu vilnietis?

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Rinkimai vystosi ta linkme, kuria tikėjausi: ‘charizmatiškas ir geriausią idėją turintis populistas/aferistas Zuokas prieš krūvą neaiškių mėmių, kurie vapa kažkokius neapibrėžtus vaflius’.
    Geriausia idėja tai čia kokia ? Zuoko siūlomas nemokamas viešasis transportas ?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    as manau, jie taupymo sumetimais isjungia

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė tukastu Rodyti pranešimą

    "Mes už žalią Vilnių!" "Pažeidimų neradome" Piliečiai nesutinka, patys nueina patikrinti ir randa pažeidimus, tada jau kažkodėl ir savivaldybė randa pažeidimus... Siaubas. Net patikrinti nesugeba...
    Tikėtina, kad net netikrino. Panašiai kaip su Vilniaus apšvietimu, kai raportuoju kokį neveikiantį gatvės šviestuvą. Pirmus penkis kartus parašo, kad "gedimas pašalintas", nors akivaizdu, kad ne netikrino, o šeštą kartą, paskambinus ir iškoneveikus, sutvarko arba paaiškina, kad jiems "nepriklauso".

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė tukastu Rodyti pranešimą
    "Mes už žalią Vilnių!" "Pažeidimų neradome" Piliečiai nesutinka, patys nueina patikrinti ir randa pažeidimus, tada jau kažkodėl ir savivaldybė randa pažeidimus... Siaubas. Net patikrinti nesugeba...
    Nieko, turiu geresnę istoriją. Kur dabar šalia aplinkkelio stato sandėliukus atėjo su benzapjūklu pjauti. Vietiniai išsikvietė policiją, ta nustatė kad su benzapjūklu švaistosi girtas ir išvežė išsiblaivyti (sakė bus bauda). Sekančia dieną tas pats bičas toliau pjauna. Pažeidimus nustatė, bet iš to nebuvo jokios naudos, statybos tęsiasi.

    Komentuoti:


  • tukastu
    replied
    Click image for larger version

Name:	af7HoTJ.jpg
Views:	638
Size:	85,9 kB
ID:	1994810
    Click image for larger version

Name:	yHjOwMf.jpg
Views:	622
Size:	44,9 kB
ID:	1994811
    Click image for larger version

Name:	ZZyv0ns.jpg
Views:	622
Size:	58,2 kB
ID:	1994812
    Click image for larger version

Name:	GxsGSgT.jpg
Views:	625
Size:	52,6 kB
ID:	1994813
    "Mes už žalią Vilnių!" "Pažeidimų neradome" Piliečiai nesutinka, patys nueina patikrinti ir randa pažeidimus, tada jau kažkodėl ir savivaldybė randa pažeidimus... Siaubas. Net patikrinti nesugeba...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad susiaurinus gatvės dažnu atveju atsirado papildomo parkavimo. Tiesiog tai toks faktas, kurio alternatyvioje realybėje gyvenantys auto-fašistai, nesugeba priimti.
    Koks marketingas, tą ir mato. Geriau būtų reiktų reklamuotis „darom parofkes“ vietoj „dūchinam aftamabilystus“. Tuoj atsirastų krūva entuziastų susiaurint Ukmergės gatvę jei pirma juosta abiejose pusėse būtų atiduota parkofkėms

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    O šitos idėjos atsisakė Zuokas?

    "Viešasis transportas turi būti nemokamas vilniečiams!"

    kviečiu balsuoti kovo 3 d. už mane į merus, sąrašo numeris 7! (zuokas.lt)

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

    Aš tai beveik už želdinimus ir siaurinima, bet yra mažytė problema, parkavimo ir kad siaurinimas ją sprendžia iš kito galo, verčia prolus atsisakyti personalaus transporto vat jei tą jaučia savo penktąja vieta ir nėra patenkinti.
    IMHO turėtų būti vizija to viešojo transporto, bei kažkie parkingo sprendimai daugiabučių kvartaluose, ty daugiaukščiai parkingai?
    Tas kandidatas kuis pasiūlytų tokia inciatyva iš savivaldybės pusės manau gautų taškų, labai dėl parkingo.
    VT gera koncepcija liaudžiai sunkiai suprantama, o čia vat aišku, paprasta.

    ps: ir šitie du viens kitam prieštarauja. Norint pagerinti VT reikia, kad juo daugiau naudotusi, atsisakytų personalaus transporto, žodžiu kažkas turi aukotis kaip Kristus, o politikoje ...
    Tai kad susiaurinus gatvės dažnu atveju atsirado papildomo parkavimo. Tiesiog tai toks faktas, kurio alternatyvioje realybėje gyvenantys auto-fašistai, nesugeba priimti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    https://youtu.be/HFQXTxd4Y

    Paryziuje vandeniliniai autobusai vazineja nuo 2019m., siu metu liepa nusipirkti dar 47 autobusai. Taip, ten yra problemu, bet VT yra arti idealaus, yra tikrai ko pasimokyti, ten naudojamos visos transporto rusys ir naudojamos logiskai. Autobusai, siuo atveju naudojami iveikti maziems atstumams ir naktiniam VT, kada krenta paklausa. (Is Vilniaus pavyzdzio - pavaziuoti autobusu nuo Silo tilto iki Siaures miestelio logiska, bet nuo Santariskiu iki stoties pvz, visiskai nelogiska, tam jau nereikia begines transporto priemones)


    Vandenilis yra netersios dujus, ant kuriu Europa "daug stato" kaip viena is pagrindiniu decarbonization technologiju, pagrindine del to, kad i jo infrastruktura reikia investuoti gana mazai, nes jis gali buti transportuojamas esama gamtiniu duju infrastruktura ir jis gali buti sekmingai naudojamas sunkiausiai elektrifikuojamuose sektoriuose (pvz. furos ar stambioji pramone). Tiesa, i pacia transporto priemoniu papildymo infrastruktura reikia investuoti, uztikrinant sauguma, cia aisku nesitikiu, nes nesugeba net elementaraus tuliko ir budeles sumustiniu suvalgyti pastatyti galinese stotelese vairuotojams. Beje, 2035m. EU automobiliai su vidaus degimo varikliais nebebus parduodami, kas yra realiai rytoj, tad ir miestai turi tam ruostis (aisku Vilniuje tas gal ir nera aktualu, kur 20 metu senumo transporto priemones atrodo kaip naujos).

    Beje, dauguma Europos valstybiu jau yra parengusios vandenilio strategijas, Ursula per siu metu State of the Union kreipimasi pranese apie milziniskas investicijas i vandenilio banka. Lietuvoje, aisku, is vieno nekompetetingiausiu ministru per visa istorija nieko nesitikiu (reikia tiketis, kad pasikeis valdzia per ateinancius rinkimus) - vedamos savo ekstremaliai neoliberalios idealogijos jis nesugebejo elementariu dalyku padaryt - normaliai igyvendinti elektros rinkos liberalizijos ar "sugerti" energijos kainu kilimo, taip sukeliant didziausia infliacija EU.
    Keli eksperimentinian nessiskaito, na bet jei perka daugiau tai gal pasiteisino. Na nežinau, aš ten važinėjau taukiniais ir pėsčiomis tai dėl autobusų komentuoti negaliu, bet metro tikrai nėra arti idealaus.

    Vandenilio problema yra mažas efektyvumas, t.y. kad jį pasigaminti prarandama virš 70% energijos. Ir taip, EU dabar skiria daug subsdijų vandenilio gamybai įrengti, kiek tai bus pasiteisinės dalykas bus matyti. Saugumo problemas minėjai.

    2035 toli gražu nėra rytoj, o naujai parduodami nebus reiškia kad iki 2045 vis dar kas antras kelyje bus vidaus degimo. Lietuvoje dar +5 nebent finasinė padėtis dar pagerės, kas yra įmanoma.

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Visų pirma niekas realiai tų gatvių nesiaurina, dabar matau net Savanorių g. tik pakeitus asfaltą prasidėjo FB skiedalai apie siaurinimus ir kad liks po 2 juostas, mažiau visokius psichopatus savukynus skaitykite. Visų antra, gatvių humanizavimas (parkingų naikinimas ant perėjų, išvažiavimų, perėjų pakėlimas, dviračių takų, želdinių, mini žiedų, tvarkingų parkavimo vietų įrengimas) vyksta ir kituose miestuose, tai kažin ar ir Vilniuje sustos.
    ​​​​
    Aš tai beveik už želdinimus ir siaurinima, bet yra mažytė problema, parkavimo ir kad siaurinimas ją sprendžia iš kito galo, verčia prolus atsisakyti personalaus transporto vat jei tą jaučia savo penktąja vieta ir nėra patenkinti.
    IMHO turėtų būti vizija to viešojo transporto, bei kažkie parkingo sprendimai daugiabučių kvartaluose, ty daugiaukščiai parkingai?
    Tas kandidatas kuis pasiūlytų tokia inciatyva iš savivaldybės pusės manau gautų taškų, labai dėl parkingo.
    VT gera koncepcija liaudžiai sunkiai suprantama, o čia vat aišku, paprasta.

    ps: ir šitie du viens kitam prieštarauja. Norint pagerinti VT reikia, kad juo daugiau naudotusi, atsisakytų personalaus transporto, žodžiu kažkas turi aukotis kaip Kristus, o politikoje ...

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą



    Paryžius atrodo taip kad ten 10 metų niekas netvarkyta, tai gal nereikai imti už pavyzdį. O šiaip tai ne, europa jau atsikando elektirnių autobusų ir grįžtą troleibusu ir tramvajus. Kad Europoje važinėtu reikšmingas kiekis vandenilinių aotobusų gal galima plačiau?

    Kad jokių ekspertų ir nereikia - europos pinigai ir puse vilniaus biudžeto atiduodami provincijai, todėl ten ir renovuojasi.
    https://youtu.be/HFQXTxd4Y

    Paryziuje vandeniliniai autobusai vazineja nuo 2019m., siu metu liepa nusipirkti dar 47 autobusai. Taip, ten yra problemu, bet VT yra arti idealaus, yra tikrai ko pasimokyti, ten naudojamos visos transporto rusys ir naudojamos logiskai. Autobusai, siuo atveju naudojami iveikti maziems atstumams ir naktiniam VT, kada krenta paklausa. (Is Vilniaus pavyzdzio - pavaziuoti autobusu nuo Silo tilto iki Siaures miestelio logiska, bet nuo Santariskiu iki stoties pvz, visiskai nelogiska, tam jau nereikia begines transporto priemones)


    Vandenilis yra netersios dujus, ant kuriu Europa "daug stato" kaip viena is pagrindiniu decarbonization technologiju, pagrindine del to, kad i jo infrastruktura reikia investuoti gana mazai, nes jis gali buti transportuojamas esama gamtiniu duju infrastruktura ir jis gali buti sekmingai naudojamas sunkiausiai elektrifikuojamuose sektoriuose (pvz. furos ar stambioji pramone). Tiesa, i pacia transporto priemoniu papildymo infrastruktura reikia investuoti, uztikrinant sauguma, cia aisku nesitikiu, nes nesugeba net elementaraus tuliko ir budeles sumustiniu suvalgyti pastatyti galinese stotelese vairuotojams. Beje, 2035m. EU automobiliai su vidaus degimo varikliais nebebus parduodami, kas yra realiai rytoj, tad ir miestai turi tam ruostis (aisku Vilniuje tas gal ir nera aktualu, kur 20 metu senumo transporto priemones atrodo kaip naujos).

    Beje, dauguma Europos valstybiu jau yra parengusios vandenilio strategijas, Ursula per siu metu State of the Union kreipimasi pranese apie milziniskas investicijas i vandenilio banka. Lietuvoje, aisku, is vieno nekompetetingiausiu ministru per visa istorija nieko nesitikiu (reikia tiketis, kad pasikeis valdzia per ateinancius rinkimus) - vedamos savo ekstremaliai neoliberalios idealogijos jis nesugebejo elementariu dalyku padaryt - normaliai igyvendinti elektros rinkos liberalizijos ar "sugerti" energijos kainu kilimo, taip sukeliant didziausia infliacija EU.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Čia 1:1 putinfurerio propagandos tipo post'as Lietuvos mąstelyje. Maždaug taip: putinas - aferistas, gal nevisai šventas, bet kažką tokio turi, tokio cinkelio... tai ne tie mėmės Europos politikai. Žemaitaiti, čia tu?
    Lietuvoje opozicijos nesodina, tai kur ta visa opozicija su bent kuo nors kad pranoktu zuoką? Nes kol kas tai realiausia alternatyva yra uspaskichas ir čia jau ačiū ne.
    Parašė Galys Rodyti pranešimą


    Visų pirma tai normalioje diskusijoje nėra tokio elemento kaip zuokas.
    Jei ignoruoji populiariausio kandidato glaimybe būti išrinktam tai baigsis kaip Hillary prieš Trumpą.

    P.S. autocorrectas norėjo ištaisyti Hillary į Hitlerį.
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Beje, Benkunskas iš esmės prieštarauja pats sau, aiškindamas, kad "tvarkys gatves" ir kad "nesiaurins gatvių" (turbūt turėjo openy kai kuriais atvejais siaurinamas eismo juostas, pagal galiojantį STR toms gatvių kategorijoms). Gatvių parametrai yra numatyti įstatyme. Tai taip išeitų, kad tvarkydamas gatves jis planuoja sąmoningai pažeidinėti įstatymus? Arba išvis netvarkyti gatvių? Įdomu, ar jis pats išvis supranta, kokius kliedesius šneka?
    Aš manau jis turėjo omenyje tiesiog perasfaltavimą.
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    Ir Paryziuje ir daugube kitu miestu autobusai yra arba vandeniliniai arba elektriniai, tai elementari higiena - tai naujesnes technologijos, autobusai reciau genda, nes turi maziau dali nei vidaus degimo variklio, reciau genda stabdziu sistema ir pan., maziau tersia aplinka, neprisideda prie klimato kaitos. Taciau, jokiam didesniam mieste autobusai nera pagrindine VT rusis (tai nereiskia, kad ju nereikia ar normalu, kad jie dezyneliniai ar kartu su ziguliais is gamyklos isvaryti buvo).

    Dar is Benkunsko pristatymo labai juokinga buvo, kad tik "dabar" pastebejo tragiska situacija su daugiabuciu renovacija. Kur jis buvo 7 metus? Cia toks techninis projektas, nera kazkoks labai idealoginis, grynai vicemerui tinkama veikla. Nebuvo net jokiu konferenciju per zooma su ekspertais, kolegomis is kitu Lietuvos miestu ar pries 20 metu daugiabucius atnaujinanciu Cekijos ar Lenkijos miestu ar dabar tai labai sparciau daranciais Estijos miestais, kad nors know-how butu ir strategija parengta
    Paryžius atrodo taip kad ten 10 metų niekas netvarkyta, tai gal nereikai imti už pavyzdį. O šiaip tai ne, europa jau atsikando elektirnių autobusų ir grįžtą troleibusu ir tramvajus. Kad Europoje važinėtu reikšmingas kiekis vandenilinių aotobusų gal galima plačiau?

    Kad jokių ekspertų ir nereikia - europos pinigai ir puse vilniaus biudžeto atiduodami provincijai, todėl ten ir renovuojasi.

    Komentuoti:


  • Panevezietis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gal kas žino ar gali atknisti, kaip dėl naujojo BP (kuris numato ir naująjį gatvių standartą, įskaitant greičio ribojimus ir. "siaurinimus") balsavo tarybos narys Benkunskas? Kažkaip nepamenu, kad būčiau girdėjęs jį pasisakant tiek prieš BP priėmimą, tiek prieš naujojo gatvių standarto taikymą, tiek prieš bet kurį konkretų gatvės humanizavimo projektą. Tikrai juk nėra taip, kad jis tiek prieš rinkimus apie tai pradėjo kalbėti?
    Benkunskas, kaip vicemeras +/- atsakingas už energetiką, sportą, sveikatingumą ir gal švietimą (praeityje). Tai galima būtų jo paklausti apie Vilniaus šildymą, stadioną ir kt.

    ​​​​​Tai gatvės, tramvajai - ne jo veiklos sritis.

    O dėl BP gali balsuot kaip nori ir po to išsivartyti. Skubėjome, ėjome į kompromisus ir panašiai. Nėra problemų. O kuris žurnalistas supras tuos BP reikalus, o kiek visuomenės domisi BP sprendimais? Koks vienas kitas šimtas.

    O šiaip tai jis man toks sau gražus, mėgstantis lipt ant bačkos.

    Dabar pagalvokime, jis turbūt bus numeris vienas konservų savivaldos sąraše (sostinėje).
    Jam garantuotas vėl minimum vicemero postas.

    Tai jis nieko nepralošia šiam laikotarpyje.

    Pagal jo kalbas galima suprasti, kad konservai nelabai palaikys Zuoko tramvajus.

    Jei palaikysi Zuoko tramvajų ir tas tramvajaus projektas sujudės, tai tu sukrausi Zuokui politinį kapitalą ir vėl kituose rinkimuose gausi jį sau ant galvos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Įdomu tai, kad Benkunskas visus 7 metus, būdamas valdžioje, apie tai nė cypt. Aš suprantu, kad tau, Romai, patinka bet kas, kas sako, kad gatvių siaurinimas yra blogai, bet ar tikrai manai, kad Benkunsko kalbose yra bent krupelė nuoširdumo ir supratimo, apie ką jis kalba?
    Įdomios to Benkunsko metamorfozės.
    Gal kas nors surastų, ką jis žadėjo prieš ankstesnius rinkimus.

    Komentuoti:

Working...
X