Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
L. Donskis „(ne)Mylimas miestas“
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąDirbti normalų darbą ir užsidirbti. Ir tau to linkiu.
Primena vieną South Park epizodą, kai visi filmuko herojai su klase nuvažiavo į Kosta Riką ir pagrindinis personažas Cartman, pamatęs kaip viskas blogai ten atrodo, pradėjo rėkti "susiraskit darbus". Matau, kad Liūtas, po ilgų svarstymų ir analizės, Kaunui rado panašią išeitį.
Sėsk į suolą, Liūtai. Du!
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTik tiek, kad tie "keli namai" tai buvo visos pagrindinės Vilniaus senamiesčio gatvės ir aikštės (kosmetiškai) atnaujintos faktiškai per viena vasarą.
Kai kurie forumo "vaikai" to nepamena
O dėl vaikų, kažkodėl įtariu, kad esu kiek vyresnis nei tamsta.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąNa bet analogiskus pasiulymus darai butent tu. As tokiu "ekonominiu" analiziu ir pasiulymu tokiame amziuje nebedarau.
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąTai tavo gal ir panašus mąstymas.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąToks tavo pasakymas man primena viena neisgalvota istorija is mano ankstyvos vaikystes.
Kai man buvo 3 ar 4 metai "susipykau" su mama ir nusprendziu, kad nebereikia man mamos ir galiu gyventi vienas. Mama klausia "suneli, o is kur maisto gausi?". O as nedvejodamas: "pasiimsiu is saldytuvo".
Pnanasus mastymas. Cia pagelbetu bent ekonomikos ir finansu pagrindai.
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąDirbti normalų darbą ir užsidirbti. Ir tau to linkiu.
Kai man buvo 3 ar 4 metai "susipykau" su mama ir nusprendziu, kad nebereikia man mamos ir galiu gyventi vienas. Mama klausia "suneli, o is kur maisto gausi?". O as nedvejodamas: "pasiimsiu is saldytuvo".
Pnanasus mastymas. Cia pagelbetu bent ekonomikos ir finansu pagrindai.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąGera gyventi is ko? Lietuva ne JAV, $ (LTL)
Komentuoti:
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimą/\ Atrodo visi vilniečiai ir/ar kauniečiai dėl tų mistiškų "turistinių srautų", "įvaizdžio" ir bla bla bla...sielą galėtų parduoti. Juokinga, kaip kapitalisnis tuštybės muilo burbulas vis pučiasi visų smegeninėse. Miestas turi išpildyti savo funkcijas; išpildžius jas, tai ir "špaklių" ant jo galima dėti.
Miestas turi būti patogus, kompaktiškas, teikiantis geras galimybes dirbti, užsidirbti ir gyventi jo gyventojams, o ne gražus, žavus, turintis savo aurą, kaip "per se"...
Paskaitykite kada "Tartano armijos" komentarus apie Kauną. Gėda skaityt.
Aišku, galite guostis tuo, kad škotų futbolo sirgaliai ne pati intelektualiausia publika, ir yra nepajėgūs suvokti "smetoniškos auros", bet dėl to miestas patrauklesnis nepasidarys.
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąNemažai, o koks skirtumas?
Kai kurie forumo "vaikai" to nepamena
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąCia kazko uzkibo Zalgirio remimas miestieciu pinigais. Nemanau, kad dauguma kaunieciu tam priestarautu, nes Zalgiris, tai Kaunas. Geriaus vilnieciai paskaiciuotu kiek mln. (berods 2 ar 3 mln kasmet) remia Rubikono privacia Siemens sale (nesivercia liezuvis pavadinti ta pastata arena). O siaip, miesto esme yra buti tokiu, kuriame gera gyventi, o ne kurti kazkokia savireklama, vilioti turistus, statytis bet ka, kad tik statytis, dazniausiai kica Lietuvos atveju ir pan. Kaunas buten ir yra toks miestas, kuriame gera gyventi. Visa kita yra tik papildoma prie to, bet ne svarbiausia.
Kas daroma Kaune, kad sie dalykai butu skatinami?
Kaip viename interviu pasake kazkoks buves Singapuro ministras - "we're in hospitality business", nes tai vieta kur turistai, investuotojai ir uzsienio kompanijos traktuojamos su pagarba ir ypac geromis salygomis bei nuolankumu. Tam pasiekti imamasi aktyviu, tiesioginiu ir konkreciu priemoniu. Jei Singapuras butu tik svaistesis kaltinimais, kad Malaizija ir D.Britanija is jo viska "pavoge" ir nedave pakankamai pinigu (ka siandien daro Zimbabve), iki siol tai butu 3-ojo pasaulio uzkampis. Tam, kad galetum susikurti gerove ir tureti pinigu, tuos pinigus reikia is kazkur gauti ir pritraukti i savo sali ar miesta. O tada ir gyventi bus gera. Kol kas kai kuriu kaunieciu retorika man primena butent Mugabes zimbabviska retorika, kur i visas puses skrenda kaltinimai, konspiraciju teorijos ir sedejimas vietoje bei nieko nedarymas ir aukimas, kol is dangaus Dievulis numes skatika.
Be turizmo Lietuva praras didele dali pajamu, kurios nukeliaus i Latvija, Estija ir Lenkija. Su investicijomis kelblu, o kitose srityse irgi buksuojam. Eksportas kol kas dar palaiko musu nelabai stipru uki.Paskutinis taisė John; 2008.11.30, 17:05.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąBeje, kuo gristas Kauno, kaip Lietuvos sporto sostines argumentas?
Pvz., Virgilijus Alekna (t.y. daugiausiai ir auksciausiu apdovanojimu pelnes sportininkas) yra ne is Kauno.
Zadnieprovskis ir Krungolcas - taip pat ne is Kauno.
D.Gudzineviciute - ne kauniete.
Taigi, panasu, kad labiausiai Lietuvos varda garsine sportininkai visai nera is Kauno. Kauno, kaip sporto "sostines" titulavimas yra mitas ar "siaudo griebimasis" desperatiskai ieskant identiteto sroviu. O turint omeny, kad Lietuva apskritai nera ypatingai daug pasiekimu sporto srityje turinti salis, tokios "sostines" turejimas visvien vargiai kam aktualus. Juolab, kai nera jokiu objektyviu argumentu rodanciu, kad Kaunas ar Vilnius ar Terpeikiai yra butent Lietuvos sporto "sostine".
Zinoma, krepsinio srityje Kaunas gali buti tituluojamas "sostine" del Zalgirio komandos laimejimu. Visgi tikrai gincytina, ar krepsinis pakankamai gerai atstovauja visa musu salies sporta. Turint omeny, kad toks drutas vyrukas V.Alekna pelne musu saliai du olimpinius aukso ir 1 bronzos olimpini medali, krepsinio kelimas i sporto olimpa ima atrodyti pernelyg skystai ir nepagarbiai kitu sportininku atzvilgiu.
Taigi, ziurint is isores, krepsinis nera toks aktualus reiskinys musu saliai (mano minetas V.Alekna ar Gudzineviciute yra pelne aukstesniu ir garbingesniu apovanojimu), o tai kas darosi vidaus rinkoje, idomu nebent tu komandu sirgaliams ir vargiai domina tuos, i kuriu rinka turetu buti nukreipta musu salies/miestu reklama ir pinigai.
Pastarojo olimpinio ciklo ataskaita turėtų būti paskelbta artimiausiomis savaitėmis.
Komentuoti:
-
Gera gyventi tada, kai turi pakankamai pajamų. Taip pat gera gyventi kai aplinka, kurioje tu gyveni yra sutvarkyta. Taip pat gera gyventi, kai paslaugų pasirinkimas yra didelis. Ir t.t. Viso to kūrimui padeda ir turizmo vystymas.
Komentuoti:
-
Cia kazko uzkibo Zalgirio remimas miestieciu pinigais. Nemanau, kad dauguma kaunieciu tam priestarautu, nes Zalgiris, tai Kaunas. Geriaus vilnieciai paskaiciuotu kiek mln. (berods 2 ar 3 mln kasmet) remia Rubikono privacia Siemens sale (nesivercia liezuvis pavadinti ta pastata arena). O siaip, miesto esme yra buti tokiu, kuriame gera gyventi, o ne kurti kazkokia savireklama, vilioti turistus, statytis bet ka, kad tik statytis, dazniausiai kica Lietuvos atveju ir pan. Kaunas buten ir yra toks miestas, kuriame gera gyventi. Visa kita yra tik papildoma prie to, bet ne svarbiausia.
Komentuoti:
-
Įsiterpsiu ir aš
Dėl "Žalgirio". Manau, jog Kauno miesto savivaldybė turėtų skirti tam tikrą laikotarpį šiam klubui susirasti strateginį (jei taip galima pasakyti) investuotoją ir rėmėją. Tebūnie tas laikas kad ir penkeri metai. Tačiau jis turėtų būt konkrečiai apibrėžtas. Iki tol miestas turėtų toliau remti klubą, bet tik iki tol. Vėliau parama liktų nebent simbolinė. Tikrai sutinku, kad "Žalgiris" turi savo reikšmę Kaunui, gal net ne vien jam. Tačiau niekada sporto ar vienos jo šakos nesureikšminu kaip pagrindinio miesto ar valstybės akcento, jei "Žalgiris" yra tai, kuo mes galime labiausiai pasigirti, tuomet situacija yra tikrai prasta. Be to, "Žalgirio" pagalba daroma ne vien reklama, bet ir antireklama. Turiu omenyje, kai komanda žaidžia tokioj arenoj (kol kas; nors tai ne klubo problema) ir kai turi tokių rimtų finansinių problemų. Mano nuomone, tai kuria neigiamą įvaizdį. Taip pat manau, kad dabartinė parama esant tokiam miesto biudžetui yra per didelė vienam sporto klubui.
Dėl rinkodaros. Manau, jog ji yra būtina. Diskutuoti reikėtų tik dėl jai skiriamų išlaidų. Tačiau šioje situacijoje aš nekritikuočiau "Vilniaus - Europos kultūros sostinės" reklamos. Tai yra vienetinis renginys, todėl jį išnaudoti būtina. Be to, kai reklama daroma per kultūrą, aš tik už. Taip pat reklama yra būdas investicijoms ar pajamoms pritraukti, kas įgalina investuoti, o investuoti galima į tą patį infrastruktūros kūrimą. Sutinku su tuo, kad yra ir kitų investuoti būtinų ir aukštesnį prioritetą turinčių sričių. Pavyzdžiui, čia minimas mokslas, aukštosios technologijos. Tai mano prioritetai ir visokeriopai palaikau investicijas į tai. Savaime suprantama, kad tam turėtų būti skirta daugiausiai dėmesio ir išvysčius savaime besiplėtojančią mokslo ir aukštųjų technologijų pramonės infrastruktūrą galima labiau susitelkti ties kitais dalykais. Kol kas tokia apibūdinčiau nebent biotechnologijas, nors ir tai yra svarstytina. Tačiau manau, kad šioje vietoje nereikėtų dramatizuoti (gretinant su rinkodara). Atrodo, Lietuvoje padėtis šioje srityje taisosi, pamažu, visgi, įgaunamas reikalingas supratimas. Čia mums padės Lietuvos 2007–2013 m. ES struktūrinės paramos panaudojimo strategija (ypač trečia pastraipa):
Investuojant bus siekiama iki 2013 m. padėti:
1) padidinti tyrėjų skaičių iki 6,1/15 proc. (bendras skaičius, tenkantis tūkstančiui dirbančių asmenų/dalis versle; 5,12/6,6 proc., 2004 m.);
2) pasiekti 400 vnt. mokslinių publikacijų 1 mln. gyventojų lygį (242 vnt. 2004 m.);
3) padidinti jaunų tyrėjų dalį (tyrėjai, turintys daktaro laipsnį, amžiaus grupėse iki 45 metų, be verslo sektoriaus) iki 50 proc. (38,2 proc., 2004 m.).Investuojant bus siekiama iki 2013 m. padėti:
1) padidinti darbo našumą iki 65 proc. ES vidurkio (41,7 proc., 2004 m.)
2) padidinti lietuviškos kilmės prekių eksporto, išskyrus rafinuotus naftos produktus, apimtis iki 60 proc. (parduota kasybos, karjerų eksploatavimo ir apdirbamosios gamybos, išskyrus rafinuotus naftos produktus, produkcijos ne Lietuvos rinkoje dalis, procentais nuo visos parduotos atitinkamos produkcijos; 51,8 proc., 2005 m.).Investuojant bus siekiama iki 2013 m. padėti:
1) padidinti išlaidas MTTP iki 2,2 proc. BVP (0,76 proc., 2004 m.);
2) padidinti Europos patentų biurui pateiktų paraiškų skaičių 1 mln. gyventojų iki 30 vnt. (2,6 vnt. 2002 m.).Paskutinis taisė Aš; 2008.11.30, 15:33.
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąGalbūt tiksliau bus, jei pasakysim taip:
tai tik tokia pati tuštybė Kaune, kaip ir stendai Londone "Vilnius-kultūros sostinė", tik pastarieji kainuoja... pigiau, nei "Žalgiris" Kaunui.
Parašė John Rodyti pranešimąBeje, Tivoli, dar del marketingo ir reklamos.
Paminesiu pavyzdi is savo patirties.
Kadangi megstu keliauti, tenka is anksto uzsisakyti viesbucius.
Karta nuejau i kazkoki viesbuciu paieskos puslapi ir per pora minuciu radau viesbuti, kuris man pasirode labai geras ir uz labai priimtina kaina. Nedelsdamas ji uzsisakiau. Kadangi viesbuciu likau patenkintas, uzsisakiau ji ir dar karta kitoms atostogoms.
Nuo tos vietos 500 metru spinduliu koncentruojasi bent keliasdesimt (jei ne keli simtai) kitu viesbuciu, o kai kurie galbut siulytu netgi dar geresni kainos/kokybes santyki (konkurencija visgi labai didele). Visgi maniskis viesbutis paieskos rezultatu suvestineje buvo auksciau uz kitus.
Galbut ir Vilnius su savo padazytais fasadais galetu patekti paieskos rezultatu suvestineje auksciau nei Bratislava ar Vroclavas?
Taigi, jokiu budu nereikia nuvertinti marketingo ir fasadu "padazymo". Tai LABAI svarbu. Siek tiek perdedant galeciau pasakyti, kad marketingas siu dienu pasaulyje yra "viskas".
Komentuoti:
-
Parašė Kaštonas Rodyti pranešimąVilnietis autobuso vairuotojas gali nueiti į Lietuvos Ryto rungtynes ,džiaugtis krepšiniu. Ir dėl to jo miestas nepraranda pinigų , turistų, o net gi juos pritraukia, investuodamas į reklamas , kad ir tame pačiame Londone.
Tas vilnietis gali nueiti ir į Žalgirio rungtynes. Gerai miestui, kad yra magnatai kurie patys išlaiko komandą (nors nebūčiau įsitikinęs, kad iš miesto negaudavo, bent anksčiau, pinigų). Be to jie patys ne prieš būtu būtu gauti paramą ką minėjo ne kartą.
Komentuoti:
-
Vilnietis autobuso vairuotojas gali nueiti į Lietuvos Ryto rungtynes ,džiaugtis krepšiniu. Ir dėl to jo miestas nepraranda pinigų , turistų, o net gi juos pritraukia, investuodamas į reklamas , kad ir tame pačiame Londone.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKuo tai grindi?
Esu tikras, kad del Vilnius 2009 programos Vilnius sulauks nemazai tarptautinio demesio is ivairiu sluoksniu. Kuomet Zalgiris idomus tik jo sirgaiams, na ir gabut krepsinio Eurolyga labai aktyviai besidomintiems zmonems.
Mano supratimu, 2009 ir iki tol seke kulturos renginiai yra kur kas aktualesni musu saliai, nei Zalgirio pralaimejimai Eurolugoje ar kitur.
Aisku, tiksliai skaiciu pavidalu tai iverinti sunku (jei isvis imanoma), bet vargu ar kokio nors Vokietijos ar Prancuzijos miestelio rankinio ar tinklinio komanda duoda daugiau naudos ir aktualaus "publicity" miestui, nei tokia iniciatyva kaip Europos Kulturos sostine. Todel tokie pasakymai, kaip "duoda maziau" yra labai nepasverti ir tikriausiai visiskai neteisingi.
Rankinis Vokietijoje labai populiarus, kiek pats bendravau su vokiečiais tai šaka NR. 2. O jeigu pašnekėsim apie futbolą ir tą patį "publicity", tik pas mus futbolą aišku keičia krepšinis?
Parašė Edd Rodyti pranešimąTiesą pasakius taip drąsiai nesiimčiau vertinti kas ko ir kiek duotų. Gal turi kažkokius paskaičiavimus, kurie parodo kas naudingiau ar kiekvienais metais 5mln išleistų tiesioginei reklamai užsienyje, ar tiek pat "Žalgirio" klubui?
Komentuoti:
-
Beje, Tivoli, dar del marketingo ir reklamos.
Paminesiu pavyzdi is savo patirties.
Kadangi megstu keliauti, tenka is anksto uzsisakyti viesbucius.
Karta nuejau i kazkoki viesbuciu paieskos puslapi ir per pora minuciu radau viesbuti, kuris man pasirode labai geras ir uz labai priimtina kaina. Nedelsdamas ji uzsisakiau. Kadangi viesbuciu likau patenkintas, uzsisakiau ji ir dar karta kitoms atostogoms.
Nuo tos vietos 500 metru spinduliu koncentruojasi bent keliasdesimt (jei ne keli simtai) kitu viesbuciu, o kai kurie galbut siulytu netgi dar geresni kainos/kokybes santyki (konkurencija visgi labai didele). Visgi maniskis viesbutis paieskos rezultatu suvestineje buvo auksciau uz kitus.
Galbut ir Vilnius su savo padazytais fasadais galetu patekti paieskos rezultatu suvestineje auksciau nei Bratislava ar Vroclavas?
Taigi, jokiu budu nereikia nuvertinti marketingo ir fasadu "padazymo". Tai LABAI svarbu. Siek tiek perdedant galeciau pasakyti, kad marketingas siu dienu pasaulyje yra "viskas".Paskutinis taisė John; 2008.11.29, 23:05.
Komentuoti:
Komentuoti: