Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

L. Donskis „(ne)Mylimas miestas“

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Cezaris Rodyti pranešimą
    Kainuoja pigiau, bet duoda mažiau.
    Kuo tai grindi?

    Esu tikras, kad del Vilnius 2009 programos Vilnius sulauks nemazai tarptautinio demesio is ivairiu sluoksniu. Kuomet Zalgiris idomus tik jo sirgaiams, na ir gabut krepsinio Eurolyga labai aktyviai besidomintiems zmonems.

    Mano supratimu, 2009 ir iki tol seke kulturos renginiai yra kur kas aktualesni musu saliai, nei Zalgirio pralaimejimai Eurolygoje ar kitur.

    Aisku, tiksliai skaiciu pavidalu tai iverinti sunku (jei isvis imanoma), bet vargu ar kokio nors Vokietijos ar Prancuzijos miestelio rankinio ar tinklinio komanda duoda daugiau naudos ir aktualaus "publicity" miestui, nei tokia iniciatyva kaip Europos Kulturos sostine. Todel tokie pasakymai, kaip "duoda maziau" yra labai nepasverti ir tikriausiai visiskai neteisingi.
    Paskutinis taisė John; 2008.11.29, 23:49.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Cezaris Rodyti pranešimą
    Kainuoja pigiau, bet duoda mažiau.
    Tiesą pasakius taip drąsiai nesiimčiau vertinti kas ko ir kiek duotų. Gal turi kažkokius paskaičiavimus, kurie parodo kas naudingiau ar kiekvienais metais 5mln išleistų tiesioginei reklamai užsienyje, ar tiek pat "Žalgirio" klubui?

    Komentuoti:


  • Cezaris
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Galbūt tiksliau bus, jei pasakysim taip:
    tai tik tokia pati tuštybė Kaune, kaip ir stendai Londone "Vilnius-kultūros sostinė", tik pastarieji kainuoja... pigiau, nei "Žalgiris" Kaunui.
    Kainuoja pigiau, bet duoda mažiau.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Kiek tau metų buvo ~1997m?
    Nemažai, o koks skirtumas?

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė tivoli Rodyti pranešimą
    tai tik tokia pati tuštybė Kaune, kaip ir stendai Londone "Vilnius-kultūros sostinė", tik pastarieji kainuoja.
    Galbūt tiksliau bus, jei pasakysim taip:
    tai tik tokia pati tuštybė Kaune, kaip ir stendai Londone "Vilnius-kultūros sostinė", tik pastarieji kainuoja... pigiau, nei "Žalgiris" Kaunui.

    Komentuoti:


  • Cezaris
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Beje, kuo gristas Kauno, kaip Lietuvos sporto sostines argumentas?
    Krepšinio, futbolo (dabar jau nebe), rankinio, beisbolo komandos (gal dar kokios, nežinau tiksliai) yra Lietuvos čempionai, daugkartiniai, kur vyksta, kad ir lengvosios atletikos čempionatai, kur yra Kūno Kultūros akademija, iš kur "kilo" sporto šakos Lietuvoje, iš kur kilę praeities garsūs sprotininkai. PAėmus procentaliai dauguma sportininkų mano manymu buis iš KAuno, bet statistikos neturiu negaliu įrodyt. Ne tik rezultatai esmė ar sprotininkų kilmė, o ar miesto gyvenimo dalis yra sportas. Ir galiu sakyti, kad sportas yra Kauno gyvenimo dalis.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    O turint omeny, kad Lietuva apskritai nera ypatingai daug pasiekimu sporto srityje turinti salis, tokios "sostines" turejimas visvien vargiai kam aktualus.

    Zinoma, krepsinio srityje Kaunas gali buti tituluojamas "sostine" del Zalgirio komandos laimejimu. Visgi tikrai gincytina, ar krepsinis pakankamai gerai atstovauja visa musu salies sporta. Turint omeny, kad toks drutas vyrukas V.Alekna pelne musu saliai du olimpinius aukso ir 1 bronzos olimpini medali, krepsinio kelimas i sporto olimpa ima atrodyti pernelyg skystai ir nepagarbiai kitu sportininku atzvilgiu.
    Tu nestatyk "į vieną lentyną" komandinio sporto šakų ir asmeninių. Bėje tas pats disko metimo sektorius Kaune yra ir neretai Alekna ten treniruojas. Vienas dalykas yra išugdyti vieną sportininką, o kitas visą komandą. Invidualiam sportininkui kažką laimėti yra lengviau negu komandai. Be to jeigu "iškeltume" disko metimą kas prašosi dėl rezultatų (nors labiau jau prašėsi), tai kas būtu po Aleknos? Galbūt yra kažkoks jaunimas perspektyvus (girdėjau vienas vaikinasbuvo jaunimo EČ laimėjęs 3 vietą, o savo amžiui pagerino Aleknos rekordą kažkada pasiekta), bet kažin ar jis bus toks dominuojantis ir stiprus koks buvo Alekna, o jei ir bus, tai kas bus po jo? Tada pagal rezultatus vėl "iškelsim" kitą sporto šaką? Turi būti ir tradicija, tęstinumas. Be to invidualūs pasirodymai niekada nesulauks tokio dėmesio kaip komandiniai sportai. Ir po invidualių laimėjimų nebus euforijos kokia būtu po krepšininkų ar futbolininkų pergalės.

    Matau šiektiek išsiskiria požiūriai mūsų, tu į sportą žiūri labiau per ekonominę pusę, o aš per identiteto.
    Paskutinis taisė Cezaris; 2008.11.29, 22:42.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė tivoli Rodyti pranešimą

    Na aš tiesiog netikiu reklama ir jos teikiamais privalumais , kol visiškai nesutvarkėme savo kiemo. Kiek procentų Vilniaus gyventojų džiaugiasi Vilniaus teikiamais malonumais? Manau iki 40 proc., visi likę egzistuoja. Kuomet džiaugsis 80-90proc. žmonių, tada ir išlaidos marketingui vis racionalesnės pasidaro.
    Tai gali buti gincytinas dalykas. Mano supratimu, marketingas turi eiti isvien su realia situacija t.y. turime projekta - reklamuojame (nors projektas dar nepastatytas). Pradeti reklamuoti projekta ji uzbaigus gali buti nelabai naudinga arba neatnesti tokios naudos, kokia butu pirmuoju atveju. Pagaliau, net bankai nelabai tikes musu vizijomis, jei ju tinkamai nepristatytsime ir nereklamuosime => negausime finansavimo. Taigi, marketingas turetu eiti zingsneli priekyje (nors ne per toli), o ne vilktis is paskos.

    Puikus pavysdys - Dubajus.

    Aisku kyla viena salyga - tai ka reklamuojame, turi buti igyvendinta, nes kitu atveju dings potencialiu klientu pasitikejimas.
    Paskutinis taisė John; 2008.11.29, 22:12.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Cezaris Rodyti pranešimą
    Nuo tų penkių milijonų per daug nenubietnėsim. Kauniečiams tai pramoga, hobis, laisvalaikio praleidimas, bėje kaip minėjau Kauno simbolis, garsinamas Kaunas, jaunimui ugdomas pasididžiavimas savo miestu. Pritariu, kad reikia skirti dėmesio ir lėšų tavo išvardintoms sritims, bet tie penki milijonai tikrai nėra labai didelė suma, o ir neaišku ar jie būtu panaudoti geriau. Be to Kaunas Lietuvos sporto sostinė, norint tai išlaikyti reikia skirti lėšų ir jaunimo ugdymui, ir infrastruktūrai sporto. Mano ir kitų kauniečių nuomone (aš manau) čia tikrai ne pinigų švaistymas, tereikia apsižiūrėti į kauniečių rangus užsirašytus prie nick'u forume ir nemažai paaiškės.
    Labai stiprus argumentas - "nenubiednesim".

    Gal skirkim koki milijona John? Jis ta milijona investuos i Londono NT rinka ir netgi sukurs pridetine verte! Ir i Kauno biudzeta grazins kokius 20% pelno. Va cia tai planas, ane? Juk ne tik nenubiednesim, bet ir pelno gausim!

    Neturiu daugiau, ka ir pridurti. Tiesiog absurdas.

    Beje, kuo gristas Kauno, kaip Lietuvos sporto sostines argumentas?

    Pvz., Virgilijus Alekna (t.y. daugiausiai ir auksciausiu apdovanojimu pelnes sportininkas) yra ne is Kauno.

    Zadnieprovskis ir Krungolcas - taip pat ne is Kauno.

    D.Gudzineviciute - ne kauniete.


    Taigi, panasu, kad labiausiai Lietuvos varda garsine sportininkai visai nera is Kauno. Kauno, kaip sporto "sostines" titulavimas yra mitas ar "siaudo griebimasis" desperatiskai ieskant identiteto sroviu. O turint omeny, kad Lietuva apskritai nera ypatingai daug pasiekimu sporto srityje turinti salis, tokios "sostines" turejimas visvien vargiai kam aktualus. Juolab, kai nera jokiu objektyviu argumentu rodanciu, kad Kaunas ar Vilnius ar Terpeikiai yra butent Lietuvos sporto "sostine".

    Zinoma, krepsinio srityje Kaunas gali buti tituluojamas "sostine" del Zalgirio komandos laimejimu. Visgi tikrai gincytina, ar krepsinis pakankamai gerai atstovauja visa musu salies sporta. Turint omeny, kad toks drutas vyrukas V.Alekna pelne musu saliai du olimpinius aukso ir 1 bronzos olimpini medali, krepsinio kelimas i sporto olimpa ima atrodyti pernelyg skystai ir nepagarbiai kitu sportininku atzvilgiu.

    Taigi, ziurint is isores, krepsinis nera toks aktualus reiskinys musu saliai (mano minetas V.Alekna ar Gudzineviciute yra pelne aukstesniu ir garbingesniu apovanojimu), o tai kas darosi vidaus rinkoje, idomu nebent tu komandu sirgaliams ir vargiai domina tuos, i kuriu rinka turetu buti nukreipta musu salies/miestu reklama ir pinigai.
    Paskutinis taisė John; 2008.11.29, 21:53.

    Komentuoti:


  • tivoli
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tivoli, nepriestarauju tavo paskutiniam postui. Be abejo, reklama ir marketingas patys savaime nieko nekuria.

    Visgi zvelgiu is kitos puses. Be reklamos ir marketingo nera nieko, nepriklausomai nuo to, ar realiai kazka turime, ar ne. O si bei ta, kaip minejau, turime, todel tam ir reikalinga reklama - kad pristatytume savo "prekes". Kitu atveju, kad ir kokie geri butume, apie mus paprasciausiai niekas nezinos ir mes nebusim niekam idomus.

    Nors, esu tikras, kad ir pats tai kuo puikiausiai supranti

    Vilniaus "spaklis" (perdazyti fasadai) tai investicija i turizma (kuriuo Vilnius visgi gali pasigirti - 1,5mln. turistu per metus ir, ko gero, mazu maziausiai apie 0,5mlrd. Lt apyvartos Lietuvos ekonomikai... nors, ko gero, daugiau).

    Todel keista, kad kazkam investavimas i tai kelia nuostaba ar pykti. Tai pakankamai elementaru, nes tai nesa didele nauda miestui ir valstybei (Kaunui - taip pat, nors ir netiesiogiai).
    Vilniaus špaklis galėjo pasitarnauti pačiam Vilniui, sumažinant (visgi brangius miesto išgyvenimui) mokesčius konkrečiam verslui (man mintyse visuomet chemijos/IT/biochemijos/farmacijos/sunkiosios pramonės įmonės kirba), pastatatant infrastruktūrą. Taip špaklio/marketingo išlaidos kompensuotų dėl mokesčių sumažinimo prarastas mokestines įplaukaskad ir pvz. pasikviečiant įsikurti kad ir "Bayer". Toks atvejis man atrodo racionalesnis, kuomet piniginės įplaukos nepriklauso nuo sezoninio turistų skaičiaus (pavasaris-vasara), bet priklauso nuo šalyje sukurtos pridėtinės vertės.

    Nors, tiesa pasakius, nelabai suprantu, kam tu priestarauji, ir ka bandai pasakyti, nes kol kas jokiu labai konkreciu priesingu nuomoniu vienas kito atzvilgiu lyg ir neissakeme
    Na aš tiesiog netikiu reklama ir jos teikiamais privalumais , kol visiškai nesutvarkėme savo kiemo. Kiek procentų Vilniaus gyventojų džiaugiasi Vilniaus teikiamais malonumais? Manau iki 40 proc., visi likę egzistuoja. Kuomet džiaugsis 80-90proc. žmonių, tada ir išlaidos marketingui vis racionalesnės pasidaro.

    Komentuoti:


  • Cezaris
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Niekas neneigia, kad Zalgirio krempsinio komanda turi didinga sportine praeiti. Visgi ne tokie yra (turetu buti) miesto prioritetai. Kol kas Kaunui labiausiai turetu rupeti investicine aplinka, infrastruktura, mokslo cluster'iai ir panasus dalykai, o ne pinigu svaistymas remiant privacius klubus.

    O visuomenine veikla uzsiimineja daugelis kompaniju, pradedant bankais, baigiant prekybos tinklais. Nieko cia ypatingo. Butu keista (ir moraliai smerktina), jei jie tuo neuzsiimtu.
    Nuo tų penkių milijonų per daug nenubietnėsim. Kauniečiams tai pramoga, hobis, laisvalaikio praleidimas, bėje kaip minėjau Kauno simbolis, garsinamas Kaunas, jaunimui ugdomas pasididžiavimas savo miestu. Pritariu, kad reikia skirti dėmesio ir lėšų tavo išvardintoms sritims, bet tie penki milijonai tikrai nėra labai didelė suma, o ir neaišku ar jie būtu panaudoti geriau. Be to Kaunas Lietuvos sporto sostinė, norint tai išlaikyti reikia skirti lėšų ir jaunimo ugdymui, ir infrastruktūrai sporto. Mano ir kitų kauniečių nuomone (aš manau) čia tikrai ne pinigų švaistymas, tereikia apsižiūrėti į kauniečių rangus užsirašytus prie nick'u forume ir nemažai paaiškės.

    Komentuoti:


  • Aiwa
    replied
    Išties, matosi, kaip galima nemylėti miesto, net sakyčiau nekęsti, nesvarbu ar tai būtų ne gimtasis miestas. Tokia neapykanta, tulžies pilimas.. Nors akivaizdžiai matosi individas net nebuvęs tam mieste geroką laiką. Kur objektyvumas?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tivoli, nepriestarauju tavo paskutiniam postui. Be abejo, reklama ir marketingas patys savaime nieko nekuria.

    Visgi zvelgiu is kitos puses. Be reklamos ir marketingo nera nieko, nepriklausomai nuo to, ar realiai kazka turime, ar ne. O si bei ta, kaip minejau, turime, todel tam ir reikalinga reklama - kad pristatytume savo "prekes". Kitu atveju, kad ir kokie geri butume, apie mus paprasciausiai niekas nezinos ir mes nebusim niekam idomus.

    Nors, esu tikras, kad ir pats tai kuo puikiausiai supranti

    Vilniaus "spaklis" (perdazyti fasadai) tai investicija i turizma (kuriuo Vilnius visgi gali pasigirti - 1,5mln. turistu per metus ir, ko gero, mazu maziausiai apie 0,5mlrd. Lt apyvartos Lietuvos ekonomikai... nors, ko gero, daugiau).

    Todel keista, kad kazkam investavimas i tai kelia nuostaba ar pykti. Tai pakankamai elementaru, nes tai nesa didele nauda miestui ir valstybei (Kaunui - taip pat, nors ir netiesiogiai).

    Nors, tiesa pasakius, nelabai suprantu, kam tu priestarauji, ir ka bandai pasakyti, nes kol kas jokiu labai konkreciu priesingu nuomoniu vienas kito atzvilgiu lyg ir neissakeme
    Paskutinis taisė John; 2008.11.29, 21:31.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    tivoli, tu teisus.

    Komentuoti:


  • tivoli
    replied
    Taip ir maniau, jog iš John'o sulauksiu visos marketingo paskaitos, ir koks tai puikus reiškinys Tačiau norėčiau irgi pateikti savo argumentus, kad ir kokie nihilistiniai įvaizdžio atžvilgiu tai atrodo.

    Marketingas nesukurs žymaus vieno/kelių ekonominių sektoriaus didėjimo (bent niekas man neparodė to realiais skaičiais). Reklama neaprengs nei vilniečio, nei pamaitins jį. Mano nuomone,
    Reiktu i tokius dalykus zvelgti is isorines (outsider'io) perspektyvos. Ar potencialiam investuotojui/turistui/keiautojui tikrai idomus "Kauno zalgiris" ar tai, kad "Kaunas - lietuviskiausias miestas", ar kad "Kaunas - Lietuvos sirdis"? Nemanau. Tai tik vidiniam vartojimui tinkami lozungai, kurie niekam nedaro jokio ispudzio isoreje.
    tai tik tokia pati tuštybė Kaune, kaip ir stendai Londone "Vilnius-kultūros sostinė", tik pastarieji kainuoja. O būtent, tokiais ekonominiais laikais, tai yra pinigų švaistymas (?). Plius, aptarnavimo sektoriuje yra mažiausiai gaunami atlyginimai (restoranai, viešbučiai) pagal brutto, tad mesti tokius pinigus į neefektyviausią sektorių, yra mažų mažiausiai absurdiška. Kas aprengs ir pamaitins miesto gyventoją? Miesto rūpestis miestiečiu - sukurtos darbo vietos, kurios turi potencialą ir pridėtinę vertę, užtikrintos patogaus gyvenimo sąlygos. Kuo skiriasi Singapūras nuo Vilniaus? Singapūro gyventojas mėgaujasi gyvenimu, todėl pats miestas gali sau leisti ir filmukus kurti...O Vilniuje, kiek žmonių iš tikrųjų gyvena, o ne egzistuoja? Na bet kai miestas investuoja ne į gyventoją (neneigiu, jog to nedaro Vilnius, visgi nauja infrastruktūra statoma, kad ir mažas Sulėtekio technologijų parkas ir t.t.), o į patį miestą, tai ir filmukai deficito laikais neatrodo brangiai...


    Vienintelis realus variantas - investiciju ir inovaciju kurimas. Kol kas tai irgi vyksta labai vangiai, o reklamos beveik nulis.
    Taip vyksta vangiai, bet vyksta. Bet tie žmonės (konkretūs KTU technologijų parko) nesigiria PR'o pagalba, o dirba ir stengiasi.

    Nudažyti fasadai, taip pat nepamaitins kauniečio. Tai tik maistas akims. Taip visuomet yra miela, kuomet tavo kiemas švarus. Tačiau jei tau jo nesutvarko "mistinis" Vilnius, eik išsikopk kiek gali pats. Tiek Šveicarijoje, tiek Danijoje - patys žmonės susiremontuoja namus, patys imasi iniciatyvos. Užtenka paprasčiausios iniciatyvos, jei gyveni daugiabutyje, ir iškrutinti savo daugiabučio renovacijos klausimą.


    Iniciatyva, savęs pagarba, pagarba kitam...tai miestiečio indėlis į miestą, o pastangos dėl miestiečių, o ne dėl pačio miesto švaraus "špaklio" - tai receptas miestui, kad jį mylėtų. Kadangi taip elgiasi, mano supratimu Skandinavijoje, gal todėl ten gyvena laimingiausi žmonės pasaulyje, ar ne?
    Paskutinis taisė tivoli; 2008.11.29, 21:20.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Jei jau John tiek laiko skyre menkinti Kauna, vadinasi, reikalai Kaune tvarkosi neblogai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė tivoli Rodyti pranešimą
    /\ Atrodo visi vilniečiai ir/ar kauniečiai dėl tų mistiškų "turistinių srautų", "įvaizdžio" ir bla bla bla...sielą galėtų parduoti. Juokinga, kaip kapitalisnis tuštybės muilo burbulas vis pučiasi visų smegeninėse. Miestas turi išpildyti savo funkcijas; išpildžius jas, tai ir "špaklių" ant jo galima dėti.

    Miestas turi būti patogus, kompaktiškas, teikiantis geras galimybes dirbti, užsidirbti ir gyventi jo gyventojams, o ne gražus, žavus, turintis savo aurą, kaip "per se"...

    Tas "miesto fiunkciju ispildymas" ir yra susijes su tavo minima "kapitalistine tustybe". Tokia jau musu geografine situacija, kad esam priversti konkuruoti su kitais stambiais centrais regione (Varsuva, Ryga, ateityje ir Minsku), todel norim ar nenorim, turim "pusti" ta ivaizdzio burbula, nes nuo to didele dalimi prikluaso investicijos, turizmas ir verslo simpatijos, kas nesa miestui ir saliai $. Tokia realybe.

    O jei norim turizmo, turim kurti ta "auros" ivaizdi (turiu omeny ne "gimtojo miesto" kompleksus, bet kazka paprastesnio ir suprantamesnio kad ir eiliniam turistui is V.Europos). Net budamas uzsienietis gali greit pajusti miesto "aura" (Paryzius, Bankokas) arba jos nepajusti (Helsinkis, Frankfurtas).

    Gal Vilniaus atveju man sunkiau tai vertinti (kadangi esu vietinis), bet, mano supratimu, Vilnius turi pakankamai neblogas marketingo galimybes zaisti su senamiescio "aura" ir taip vilioti svecius is uzsienio.

    Aisku, siuo atveju, labiau turiu omeny tai kaip rinkodaros triuka, nei kazkoki superini miesto ispudi, nes Vilnius net regiono (t.y. Lenkijos ir Baltijos saliu) mastu vargiai gali pasiulyti kazka baisiai unikalaus ar idomaus - tiesiog daugmaz eilinis miestas, mazdaug vienas is 5-6 panasaus lygio miestu regione, i kuri galima uzsukti pakeliui is Varsuvos i Ryga. Nors ir tai reikia isnaudoti, nes kitaip liksim apskritai be nieko.

    Panasioje sviesoje kalbeti apie Kauna net nera prasmes, nes kazkokia "aura" Kaune gali jausti nebent ten gime ir didele dali gyvenimo praleide individai. Is isores tai atrodo kaip paprastas, apsiures ir vargiai susidomejima keliantis miestas. Dirbtinio marketingo burbulo apie kazkokia "aura" sukurti ten irgi nepavyks, nes jis bematant subliukstu del pakankamai skurdzios realybes.

    Vienintelis realus variantas - investiciju ir inovaciju kurimas. Kol kas tai irgi vyksta labai vangiai, o reklamos beveik nulis.

    Reiktu i tokius dalykus zvelgti is isorines (outsider'io) perspektyvos. Ar potencialiam investuotojui/turistui/keiautojui tikrai idomus "Kauno zalgiris" ar tai, kad "Kaunas - lietuviskiausias miestas", ar kad "Kaunas - Lietuvos sirdis"? Nemanau. Tai tik vidiniam vartojimui tinkami lozungai, kurie niekam nedaro jokio ispudzio isoreje.

    Taigi ir turim, ka turim - "nemylima miesta" - nors, tiesa pasakius, nematau uz ka ji kas nors turetu myleti, isskyrus principingus miesto patriotus, kurie Kauna myli todel, kad tai Kaunas.

    Nors tokia "meile vardan meiles" man asocijuojasi su tokiomis vietomis kaip Serbija ar Rusija, kur sovinistinio stiliaus nacionaizmas uzleidzia kovos lauka sveikam protui ir nuovokai. "Myleti" savo sali ir miesta, mano supratimu, reiktu taip, kaip tai daroma Singapure ar Suomijoje t.y. aiski ir konkreti kryptis, darbo nasumo didinimas, inovacijos, investiciju traukimas ir darbas, dirbti ir kurti sugebanciu zmoniu (iskaitant uzsienieciu) pritraukimas ir t.t., o ne verkslenimas ir svaistymasis kaltinimais i visas 4 puses.
    Paskutinis taisė John; 2008.11.29, 20:21.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Cezaris Rodyti pranešimą
    Žalgiris - komercinė kompanija? Kažkaip nepamenu, kad pelną būtu išsidalinę akcininkai kada nors (nors tas pelnas labai seniai buvo, jeigu buvo). Dar gal kokią kompaniją nurodytum kuri rengia su policija akcijas moksleiviams ir kt. visuomenine veikla užsiiminėja, garsina miesta ir šalį, kurią nuolat palaiko daugybę žmonių, kartu džiaugiasi jos pergalėm ar išgyvena dėl pralaimėjimų. Visoj Europoj miestai palaiko krepšinio klubus vienokiu ar kitokiu būdu, ypač su didinga praeitim ir geru vardu. Tai šnekėt apie absurdus kai remiamas Kauno simbolis yra nesąmonė.
    Niekas neneigia, kad Zalgirio krempsinio komanda turi didinga sportine praeiti. Visgi ne tokie yra (turetu buti) miesto prioritetai. Kol kas Kaunui labiausiai turetu rupeti investicine aplinka, infrastruktura, mokslo cluster'iai ir panasus dalykai, o ne pinigu svaistymas remiant privacius klubus.

    O visuomenine veikla uzsiimineja daugelis kompaniju, pradedant bankais, baigiant prekybos tinklais. Nieko cia ypatingo. Butu keista (ir moraliai smerktina), jei jie tuo neuzsiimtu.

    Komentuoti:


  • tivoli
    replied
    /\ Atrodo visi vilniečiai ir/ar kauniečiai dėl tų mistiškų "turistinių srautų", "įvaizdžio" ir bla bla bla...sielą galėtų parduoti. Juokinga, kaip kapitalisnis tuštybės muilo burbulas vis pučiasi visų smegeninėse. Miestas turi išpildyti savo funkcijas; išpildžius jas, tai ir "špaklių" ant jo galima dėti.

    Miestas turi būti patogus, kompaktiškas, teikiantis geras galimybes dirbti, užsidirbti ir gyventi jo gyventojams, o ne gražus, žavus, turintis savo aurą, kaip "per se"...

    Komentuoti:


  • Cezaris
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aisku viena, kad kitu kaltinimas, smerkimas ir niurzgejimas tikrai nieko gero neduos. Tiesiog absurdiskai atrodo privacios komercines kompanijos remimas is savivaldybes lesu (Kauno Zalgiris). Manau, tai rodo, kokio lygio "valdymas" isivyraves Kauno mieste. Gal nuo tokiu dalyku ir reiktu pradeti uzuot aiskinusis, uz kieno pinigus dazomi Vilniaus senamiescio fasadai.
    Žalgiris - komercinė kompanija? Kažkaip nepamenu, kad pelną būtu išsidalinę akcininkai kada nors (nors tas pelnas labai seniai buvo, jeigu buvo). Dar gal kokią kompaniją nurodytum kuri rengia su policija akcijas moksleiviams ir kt. visuomenine veikla užsiiminėja, garsina miesta ir šalį, kurią nuolat palaiko daugybę žmonių, kartu džiaugiasi jos pergalėm ar išgyvena dėl pralaimėjimų. Visoj Europoj miestai palaiko krepšinio klubus vienokiu ar kitokiu būdu, ypač su didinga praeitim ir geru vardu. Tai šnekėt apie absurdus kai remiamas Kauno simbolis yra nesąmonė.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Truputi juokingai atrodo kalbos apie Kauno "aura" arba "pajutima". Ko gero, lygiai ta pati galetu pasakyti ir radviliskietis apie Radviliski ar kretingiskis apie Kretinga...

    Be abejo, jauciu ypatinga sentimenta Vilniui (is dalies ir Klaipedai bei Palangai), bet tai neturetu trukdyti i viska zvelgti is objektyvios pozicijos.

    Tai, kad mano gimtas miestas (siuo atveju, Vilnius) man yra "geriausias miestas pasaulyje", nereiskia, kad turiu uzmerkti akis pries visas negeroves, kurios ten vyksta. Tai taip pat nereiskia, kad negaliu objektyviai lyginti to miesto su kitais salies ar uzsienio miestaiss, vertindamas objektyvius kriterijus ir realybe.

    Aisku viena, kad kitu kaltinimas, smerkimas ir niurzgejimas tikrai nieko gero neduos. Tiesiog absurdiskai atrodo privacios komercines kompanijos remimas is savivaldybes lesu (Kauno Zalgiris). Manau, tai rodo, kokio lygio "valdymas" isivyraves Kauno mieste. Gal nuo tokiu dalyku ir reiktu pradeti uzuot aiskinusis, uz kieno pinigus dazomi Vilniaus senamiescio fasadai.

    Buciau visas uz tai, kad Vyriausybe skirtu Kaunui tegul ir kelis simtus milijonu Lt miesto nusiurusiems kampams ir fasadams aplopyti (kas, tikiu, prisidetu ir prie miesto turistinio ivaizdzio). Kaip bebutu, visi esam toje pacioje mazoje Lietuvoje, del ko toks priesinimasis del menkniekiu (kam ir is ko skirti pinigai fasadams, tiltui, arenai, stadionui...), atrodo kvailai ir beprasmiskai.

    Komentuoti:

Working...
X