Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos įvaizdis užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • RokasLT
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    kad eks-sovietine tai tiesiog istorinis faktas
    Jei kalbama apie istorinę potekstę, suprantama. Bet jau dabar mažiau vartojama, negu prieš kelis metus. O šia tau tokia reklama, kuri vėl sustiprina atsilikusios šalies įvaizdį, nepriklausomai nuo dabarties ir istorinio konteksto.
    Va su kuo ex-soviet vakariečiui asocijuojasi (+degradavusiais žmonėmis):
    Paskutinis taisė RokasLT; 2024.04.10, 18:02.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    kad eks-sovietine tai tiesiog istorinis faktas

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Klikų sulauks ir trumpalaikio dėmesio, bet padarys daugiau žalos, ypač UKR karo akivaizdoje, sustiprins požiūrį, kad tai skurdi šalis kuri mažai skiriasi nuo ruZZ. Buvo prašoma Lietuvos diplomatų, politikų nenaudoti terminų EX-soviet... šalis užsienio medijose, bet brendama į tą patį š... su šia reklama.
    Paskutinis taisė RokasLT; 2024.04.10, 15:12.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
    Faina, kai dauguma skaito tik antraštes
    Citatoje buvo įdėta ir mus repezentuojanti antireklaminis straipsnis su to video kadrais; o kaip vartosi "Go Vilnius" turint noro galima paskaityti visą straipsnį.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    VZ.LT 2024.04.10
    Paradoksai: siunčia raginimus stabdyti reklamą, o „Go Vilnius“ vis dar su rožiniais akiniais
    Faina, kai dauguma skaito tik antraštes

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    VZ.LT 2024.04.10
    Paradoksai: siunčia raginimus stabdyti reklamą, o „Go Vilnius“ vis dar su rožiniais akiniais
    Atvykstamojo turizmo verslo asociacijos vadovas Edvinas Samkus teigia, kad „Go Vilnius“ išsiuntė prašymą kuo skubiau nutraukti sukurtą reklamos kampaniją „Expectations vs. Reality“.
    Pasak jo, pirmieji antireklamos atgarsiai spaudoje, kai „The Times“ dienraštyje ir portale pasirodė straipsnis pavadinimu „Visit Vilnius – hoodies, muggings and death behind the bins“ („Aplankykite Vilnių – marozai, plėšikavimas ir mirtis už šiukšlių konteinerių“), suglumino užsienio partnerius.

    https://www.vz.lt/rinkodara/2024/04/...is#nuotrauka-1

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Tai kels žinomumą, įtikinėdami likusius 90 proc., kad esame „skurdi šalis“. Bingo.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Žodžiu nieko Jūs nesupratote Iš GO Vilnius komentaro

    Planuojame, kad šiais metais žinomumas augs po +2 proc. Jungtinėje Karalystėje (nuo 43 iki 45 proc.) bei Vokietijoje (nuo 62 iki 64 proc.).
    PIPEC: Orientuotis į 1/10 rinkos !

    2022 m. „Keliauk Lietuvoje“ atlikta apklausa parodė, kad Lietuva Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje asocijuojama su sąvokomis „Rusija“ (10 proc.), „Rytų Europa“ (atitinkamai 8 proc. ir 7 proc.), „skurdi, nežinoma šalis“ (4 proc. ir 5 proc.). Norisi atkreipti dėmesį, kad su jais susiduria ne vien Vilnius, bet ir visas Rytų Europos regionas.
    AGA super

    Atkreipiame dėmesį, kad ilgoji klipo versija mokamuose kanaluose užsienyje nebus rodoma.
    Plačiau :

    https://www.govilnius.lt/kampanija?u...=kampanijosDUK

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Vilniaus patrauklumas ir yra tai, kad tai neturistinis miestas, kur nereikia grustis spustyse, daugumoje restoranu ir kaviniu bus vietiniai, nera scammintoju ir kisenvagiu, galima gauti AirBnB miesto sirdyje uz zmogiska kaina. Plius, visada yra idomiau pamatyti vieta, apie kuria nelabai zinai nei visokias Barcelonas ar Prahas kurias milijona kartu visi mate instagramuose ir faina buna tik nuotraukuose, nes gatves lygyje reikia stumdytis su milijonu turistu ir matyti kavines, kurios yra tourist trappai. Tos vietos ir turetu but akcentuojamos, valstybiniu pinigu biudzeta zymiai lengviau istaskyti ir istratinti populiariems vietiniams vloggeriams ir instagrameriams (alia slovakiskam Gasanovui, rumuniskui Bertuliui ar austriskam pauliui samoskai) nuperkant viesbucius, pramogas ir pan. Ju auditorija pamatys tas vietas ir nuspres ar tai sudomino. Zmones visada labiau veikia tokia reklama nei belekas ka GoVilnius dare, nes tai atrodo kaip rekomendacija is draugu zmoniu pasamoneje, kuria visada labiau pasitikima. Zmones tiek nieko nezino apie Lietuva, kad daznai galvoja, kad net vasara cia yra beprotiskai salta alia kaip kokioje Suomijos siaureje. GoVilnius tai toks max nepilnavertiskumo kompleksas, primenantis kitas neigiamu stereotipu paveikstas salis, kenciancias nuo nepilnavertiskumo kompleksu, kuriose teko lankytis, kai jie is paskutiniuju bando irodyti kokie yra modernus ir kisa visokius burgerius, prekybos centrus ar dainuojancius fontanus, nors zymiai idomiau ir geriau yra tu saliu tradicijos ir savitumas- tradicinis maistas, senieji miestai, kaimai ar bazarai.

    Is praktiniu priezasciu kaip gerinti turizma - nustoti gasdinti tuo karu ir gerinti susisiekima. Yra teke net kelis kartus girdeti, kad norejo aplankyti Lietuva, bet atsidarius skyscanneri ir pamacius kaina bei keliones sudetinguma, planai pasikeite. Taip pat yra teke girdeti, kad domejosi kelione i Baltijos salis, bet planai pasikeite kai seimos nariai issigando del karo ir prase pakeisti planus.
    Paskutinis taisė TIME; 2024.04.09, 14:41.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Norvego nuomonė apie šią reklamą ir įspūdžiai iš buvusios kelionės:

    HOW TO PROMOTE VILNIUS AND LITHUANIA?
    - there is a fierce debate going on right now among Lithuanians and others, around the world, about this topic after the marketing agency "GO Vilnius" a few days ago posted a very talentless, dumbing down and disgusting commercial (see further down on my FB page if you want a link to the video) ...
    These are MY impressions of Vilnius and Lithuania ... seen through my Norwegian glasses ...
    https://www.facebook.com/aage.myhre/posts/pfbid02zam5BFqFFLzuQiVypW3gCjr8evixffpeLPWhjUWUxv2 vDoWCxXwCRAphvSA51cHJl

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Vietoj to galėtų būti kokia bendra su latviais „Lietuvos sostinė ne Ryga“ kampanija. Ne kartą yra tekę susidurti kai painiojamos Lietuva su Latvija. Ar išvis galvojama, kad tai vienas ir tas pats. Kartais prieinant iki visiškų absurdų.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Šiuo metu mes turime dvi didžiausias problemas. Pirma, mūsų niekas nežino ir niekam nesame įdomūs. Antra, kas žino ar norėtų sužinoti, tuos atbaido nuolatinė tryda viešumoje apie neva neišvengiamą Rusijos invaziją. (Nepainioti trydos su normaliu kasdieniu ir nekasdieniu pasirengimu gintis, ko vis dar labai trūksta.)

    Šito liūdnai pagarsėjusio klipo kūrėjai akivaizdžiai sėdi ne savo rogėse. Siaubingas pinigų taškymas su neišvengiamu neigiamu rezultatu (kiek to rezultato išvis bus).

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Gal galėtum pasidalinti?
    Taip, prašom:

    Auganti įtaka, vertybės ir krepšinis: tyrimas atskleidė, kaip pasaulis mato Lietuvą

    https://www.lrt.lt/lituanica/aktuali...s-mato-lietuva

    Ir dar vienas straipsnis buvo Kauno dienoje, bet nerandu greitai

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Labai sveikas analitinis požiūris į tą klipą. Nuo 1val 06min iki 1:11 https://youtu.be/SSKoEWIy8bQ?t=3962
    Gerai įvardinta "tikslinė auditorija"

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Netflix dokumentika apie saltaji kara: nuo saknu iki pacios pabaigos ir aftermatch - Ukrainos karo. Lietuvai isskirtinis demesys visame rytu Europos kontekste: salia Berlyno sienos griuvimo ir Solidarumo Lenkijoje. Visos cielos 20min.

    Perziures milijonai, jeigu ne 100 milijonu.

    https://www.netflix.com/title/81614129

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    OK, pasisakysiu ir aš. Idėja gera, išpildymas blogas. Per ilgas juodas tarpas per trumpas šviesus. Šviesus visiškai negroja su tamsiu. T.y. standartiniai vaizdai. Nors ir tikslas pritraukti turistų, tačiau akivaizdu, kad GO Vilnius eilinį kartą sumaišė tikslus. Jiems visada rūpėjo apdovanojimai , klikai, akivaizdu, kad ir šitas klipo tikslas - apdovanojimai. Tačiau nei apdovanojimai nei klikai neatveža turistų. Beje, buvo bent porą straipsnių kaip Baltijos šalys matosi užsienyje. Vat juo išanalizavus ir reikia daryti reklamines kampanijas.
    Gal galėtum pasidalinti?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Šiaip įdomu, kad FB rodo apmokėtą įrašą su ta reklama ir esantiems Vilniuje. Kokiu tikslu? Švaistyti begalinį reklamos biudžetą?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    OK, pasisakysiu ir aš. Idėja gera, išpildymas blogas. Per ilgas juodas tarpas per trumpas šviesus. Šviesus visiškai negroja su tamsiu. T.y. standartiniai vaizdai. Nors ir tikslas pritraukti turistų, tačiau akivaizdu, kad GO Vilnius eilinį kartą sumaišė tikslus. Jiems visada rūpėjo apdovanojimai , klikai, akivaizdu, kad ir šitas klipo tikslas - apdovanojimai. Tačiau nei apdovanojimai nei klikai neatveža turistų. Beje, buvo bent porą straipsnių kaip Baltijos šalys matosi užsienyje. Vat juo išanalizavus ir reikia daryti reklamines kampanijas.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kokia nauda iš diskusijų lietuvių tarpe? Tikslas turi būti reklamuoti miestą didžiosiose šalyse.
    Nemanau, kad tikslas bus pasiektas ir iš esmės sutinku šiuo atveju su Šimašiaus komentaru.
    Pažvelgiau abstrakčiai. Jeigu idėjos tikslas buvo šokas ir diskusijos, tuomet jis pasiektas. Tik tiek, kad dėmesį atkreipėme mes, lietuviai. Nežinau, kokia nauda ir aš. Nesugalvoju.

    (Brainstorming) Nebent siekta, jog diskusijos pasklistų ir užsienyje bei žmonės patys norėtų atvykti ir atrasti savo Vilnių (gražų senamiestį, NMC, Šnipiškių trobas ar sovietines Karoliniškes ir kt.). Jeigu yra intriga ar prieštaringa informacija, žmonės labiau linkę patys ieškoti atsakymų.
    Paskutinis taisė Silber418; 2024.04.07, 00:38.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Tai vystykim temą, reklamuokim narkomanų lavonus, lauko tualetų turinį, turėtų dėmesį atkreipti.
    Kam taip juodai? Video klipe pakanka tamsumo. Manau, kad idėja buvo atkreipti dėmesį kontrastu. Tiesiog idėjos išpildymas nelabai koks.

    Komentuoti:

Working...
X