Paskui pažiūrėjau laidą su garsu. Visiškai neįtikino "instrumentalistinės" pasakos apie tyrimus ir "žinomumo didinimą" - tai visiškai prasilenkė su suakmenėjusiu Go Vilnius vadovės veidu.
Jei siekiama pasiekti Gazos žinomumą, tai einama labai teisinga linkme

Go Vilnius Dovilė Aleksandravičienė:
"Mes siekėme padidinti Vilniaus žinomumą. (....)
To klipo vaizdas - atkreipti dėmesį šokiruojant, o paskui bus nukreipiama į puslapį, kur Vilnius bus pristatomas iš geros pusės.
Mokamoje reklamoje bus tik 30-60 minučių ir bus kitos proporcijos
Paleidę klipą jau turime 30.000 įsitraukimų - 90% sureagavo teigiamai (???) ir tik 400 (~10%) sureagavo neigiamai (???)"
LRT Laba diena, Lietuva 2024.04.05
Diskusijas sukėlusi reklaminė kampanija

Balsavimas dieninėje laidoje: 413 / 864

https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000334019
15min.lt 2024.04.05
Naujai Vilniaus reklamai kritika nesiliauja
Prodiuseris Laurynas Šeškus šią Vilniaus reklamą pavadino kenkėjiška visai investicijų ir partnerysčių ieškančiai Lietuvos industrijai. (...)
Suprantu, kad tie kas daug daro, dažnai padaro ir klaidų. Bet dabar labai prašau sustabdyti naujos reklamos sklaidą.
Manau, kad tai kenkėjiška visai inovatyviai investicijų ir partnerysčių ieškančiai Lietuvos industrijai. Dar blogiau, šiandieninėje situacijoje tai labai pavojinga, kad mes vėl būsim kvestionuojami ar esam neginčijama Europos siena ar kažkoks rytų paribys. Europoje jau užaugusi nauja karta, kuri neturi šių stereotipų ir mus mato visai kitaip, karta kuriai net Borato šlovingos šalies bajeriai jau yra sena praeitis. Dabar ne 2000-ieji, o 2024-ieji! (...)
Aš pats per artimiausia dienas turėsiu daug darbinių tarptautinių susitikimų ir būčiau panikoj, jeigu žinočiau, kad tie žmonės spėjo šią reklamą išvysti. Sakysit, kad bijau ironijos? Nebijau, tik žinau, kad auditorija, kurį žiūrės šitą klipą greitai pamirš žinutę, o vizualai ir įspūdis jiems liks labai ilgam, tik, deja, pirmos klipo dalies.
Sakot, kad kitaip būsim nuobodūs? Manau, kad geriau jau būt nuobodžiais europiečiais nei linksmais ir ironiškais pasaulio pakraščio gyventojais, kurie finale niekam nerūpi. Mes neprašyti traukiam savo kompleksus ir nepilnavertiškumo jausmą. (...)
https://www.15min.lt/zmones/naujiena...a-1050-2219808
Suprantu, kad tie kas daug daro, dažnai padaro ir klaidų. Bet dabar labai prašau sustabdyti naujos reklamos sklaidą.
Manau, kad tai kenkėjiška visai inovatyviai investicijų ir partnerysčių ieškančiai Lietuvos industrijai. Dar blogiau, šiandieninėje situacijoje tai labai pavojinga, kad mes vėl būsim kvestionuojami ar esam neginčijama Europos siena ar kažkoks rytų paribys. Europoje jau užaugusi nauja karta, kuri neturi šių stereotipų ir mus mato visai kitaip, karta kuriai net Borato šlovingos šalies bajeriai jau yra sena praeitis. Dabar ne 2000-ieji, o 2024-ieji! (...)
Aš pats per artimiausia dienas turėsiu daug darbinių tarptautinių susitikimų ir būčiau panikoj, jeigu žinočiau, kad tie žmonės spėjo šią reklamą išvysti. Sakysit, kad bijau ironijos? Nebijau, tik žinau, kad auditorija, kurį žiūrės šitą klipą greitai pamirš žinutę, o vizualai ir įspūdis jiems liks labai ilgam, tik, deja, pirmos klipo dalies.
Sakot, kad kitaip būsim nuobodūs? Manau, kad geriau jau būt nuobodžiais europiečiais nei linksmais ir ironiškais pasaulio pakraščio gyventojais, kurie finale niekam nerūpi. Mes neprašyti traukiam savo kompleksus ir nepilnavertiškumo jausmą. (...)
https://www.15min.lt/zmones/naujiena...a-1050-2219808




Komentuoti: