Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos įvaizdis užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Netyčia pamačiau tą laidą per pietus be garso - "Go Vilnius" vadovė buvo kažkokia išėjusi iš veido kai ją kalbino TV laidos vedėja.
    Paskui pažiūrėjau laidą su garsu. Visiškai neįtikino "instrumentalistinės" pasakos apie tyrimus ir "žinomumo didinimą" - tai visiškai prasilenkė su suakmenėjusiu Go Vilnius vadovės veidu.
    Jei siekiama pasiekti Gazos žinomumą, tai einama labai teisinga linkme

    Go Vilnius Dovilė Aleksandravičienė:
    "Mes siekėme padidinti Vilniaus žinomumą. (....)
    To klipo vaizdas - atkreipti dėmesį šokiruojant, o paskui bus nukreipiama į puslapį, kur Vilnius bus pristatomas iš geros pusės.
    Mokamoje reklamoje bus tik 30-60 minučių ir bus kitos proporcijos
    Paleidę klipą jau turime 30.000 įsitraukimų - 90% sureagavo teigiamai (???) ir tik 400 (~10%) sureagavo neigiamai (???)"

    LRT Laba diena, Lietuva 2024.04.05
    Diskusijas sukėlusi reklaminė kampanija


    Balsavimas dieninėje laidoje: 413 / 864

    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000334019

    15min.lt 2024.04.05
    Naujai Vilniaus reklamai kritika nesiliauja
    Prodiuseris Laurynas Šeškus šią Vilniaus reklamą pavadino kenkėjiška visai investicijų ir partnerysčių ieškančiai Lietuvos industrijai. (...)
    Suprantu, kad tie kas daug daro, dažnai padaro ir klaidų. Bet dabar labai prašau sustabdyti naujos reklamos sklaidą.
    Manau, kad tai kenkėjiška visai inovatyviai investicijų ir partnerysčių ieškančiai Lietuvos industrijai. Dar blogiau, šiandieninėje situacijoje tai labai pavojinga, kad mes vėl būsim kvestionuojami ar esam neginčijama Europos siena ar kažkoks rytų paribys. Europoje jau užaugusi nauja karta, kuri neturi šių stereotipų ir mus mato visai kitaip, karta kuriai net Borato šlovingos šalies bajeriai jau yra sena praeitis. Dabar ne 2000-ieji, o 2024-ieji! (...)
    Aš pats per artimiausia dienas turėsiu daug darbinių tarptautinių susitikimų ir būčiau panikoj, jeigu žinočiau, kad tie žmonės spėjo šią reklamą išvysti. Sakysit, kad bijau ironijos? Nebijau, tik žinau, kad auditorija, kurį žiūrės šitą klipą greitai pamirš žinutę, o vizualai ir įspūdis jiems liks labai ilgam, tik, deja, pirmos klipo dalies.
    Sakot, kad kitaip būsim nuobodūs? Manau, kad geriau jau būt nuobodžiais europiečiais nei linksmais ir ironiškais pasaulio pakraščio gyventojais, kurie finale niekam nerūpi. Mes neprašyti traukiam savo kompleksus ir nepilnavertiškumo jausmą. (...)

    https://www.15min.lt/zmones/naujiena...a-1050-2219808
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.05, 18:09.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
    Aš tai manau, kad gerai, sunku šiais laikais pritraukti dėmesį, reikia kažkokios intrigos, ažiotažo, ty tau rodys eiline reklamą kur nors metro ar aeruoste apie maldyvus kokie nuostabus paplūdimiai ar ten Prahos ar Varšuvos senamiestį ar kokį Octoberfestą, nereaguosi, netgi atfiltruos smegenys kaip "triukšmą" pasamoningai, o vat čia kabliukas, "kodėl tokį šūdą rodo?", visokie senoliai pasakos "va matiai kai ten pas juos", jiems galės prieštarauti, "o žiūrėjai iki galo" ir tt. Ty padaryk standartinę, be "kajeno pipirų" reklamą, tai tiesiog nukeliaus į "spam direktoriją" pasąmoningai. Iinformacinio triukšmo laikais reikia išisiskirti. Popsovas tu niekam neįdomus, nes visi tokie patys popsovi ir jau matyti.
    Intriga ir ažiotažas galėtų būti kokios 5 sekundės ir tada pereinama prie gerosios dalies. Dabar arklio dalis net nematys gerosios dalies.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
    Aš tai manau, kad gerai, sunku šiais laikais pritraukti dėmesį, reikia kažkokios intrigos, ažiotažo, ty tau rodys eiline reklamą kur nors metro ar aeruoste apie maldyvus kokie nuostabus paplūdimiai ar ten Prahos ar Varšuvos senamiestį ar kokį Octoberfestą, nereaguosi, netgi atfiltruos smegenys kaip "triukšmą" pasamoningai, o vat čia kabliukas, "kodėl tokį šūdą rodo?", visokie senoliai pasakos "va matiai kai ten pas juos", jiems galės prieštarauti, "o žiūrėjai iki galo" ir tt. Ty padaryk standartinę, be "kajeno pipirų" reklamą, tai tiesiog nukeliaus į "spam direktoriją" pasąmoningai. Iinformacinio triukšmo laikais reikia išisiskirti. Popsovas tu niekam neįdomus, nes visi tokie patys popsovi ir jau matyti.
    Jo, bet atrodo vienintelis budas buti nestandartiniu - prisiminti rytu Europos stereotipus. Atsibodo.

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Aš tai manau, kad gerai, sunku šiais laikais pritraukti dėmesį, reikia kažkokios intrigos, ažiotažo, ty tau rodys eiline reklamą kur nors metro ar aeruoste apie maldyvus kokie nuostabus paplūdimiai ar ten Prahos ar Varšuvos senamiestį ar kokį Octoberfestą, nereaguosi, netgi atfiltruos smegenys kaip "triukšmą" pasamoningai, o vat čia kabliukas, "kodėl tokį šūdą rodo?", visokie senoliai pasakos "va matiai kai ten pas juos", jiems galės prieštarauti, "o žiūrėjai iki galo" ir tt. Ty padaryk standartinę, be "kajeno pipirų" reklamą, tai tiesiog nukeliaus į "spam direktoriją" pasąmoningai. Iinformacinio triukšmo laikais reikia išisiskirti. Popsovas tu niekam neįdomus, nes visi tokie patys popsovi ir jau matyti.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Kai vietoj ironijos netyčia padarai dokumentiką:

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Na bl, išskyrus mus pačius, daugiau nei 30-60 s. išvis niekas šio klipo nežiūrės.
    Lrytas.lt 2024.04.04
    Planuojama, jog naujoji „Go Vilnius“ reklamos kampanija į sostinę privilios ketvirtadaliu daugiau turistų iš užsienio
    Reklaminės kampanijos metu Vokietijos bei Didžiosios Britanijos interneto vartotojams, taip pat įvairiuose stenduose metro stotyse ir oro uostuose bus rodomas vaizdo įrašas, kuriame ironiškai vaizduojami stereotipiniai „sovietinio“ Vilniaus vaizdai, juos keis šių dienų Vilniaus peizažai.
    https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...ienio-31268824
    Metro stotyje per 30-60 sek. žiūrovai spės pamatyti tik Šnipiškių bomžus ir vežimą nukopijuotą nuo Borato čigonų - traukinys atvažiuos greičiau nei pasirodys antroji klipo dalis su ta garsia kakafonija.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Taigi tų reklaminių klipukų niekas nežiūri, tik vietiniai to klipuko padarymo vietos gyventojai. Nežinau nė vieno, kuris žiūrėtų tokius klipukus ieškodamas kur vykti. Taip, kad pažiūrėkime tą klipą, pasijuokime ir pamirškime iki sekančio.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Čia visiškai kitokio stiliaus reklama. Tiek dėl pačių stereotipų (alus/futbolas/gegutė nieko negatyvaus), tiek dėl jų neigimo nebuvimo. Jei pas mus rodytų cepelinus su alum taršantį krepšinio faną tai irgi visai nieko būtų.
    Siaip cepelinas, alus ir krepsinis ne tokia ir bloga ideja. Nes vien jau tai yra kazkuria prasme idomu ir ne taip toli nuo realybes. Pas vokiecius geguciu, futbolo ir ju savotisku knaipiu apstu, o lederhosen bavarijoj apskritai main stream'as.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pradėjau tą klipuką žiūrėti praleidęs pačią pradžią (kaip dažnai būna) ir niekaip nesupratau, kas tai yra. Kažkokia parodija 90-ųjų

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

    Nu jo, tam sekundės ilgumo kadre tikrai visi kreipia dėmesį į keturių pixelių dydžio išdaužytą plytelę. Su Wan Kenobiu galėtum įkurti forumo neurotikų būrelį.
    Na bl, išskyrus mus pačius, daugiau nei 30-60 s. išvis niekas šio klipo nežiūrės. O parinkti sekundės kadrą su avarinės būklės balkonu, tai aukštasis pilotažas. VMS yra tokia skylė, kad geriausia, ką jie gali daryti, tai tiesiog nieko nedaryti ir neliesti. Prašau, grąžinkite 200x atgal...

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Sunkiai tikėtina, kad kas nors, žinantis, kad Lietuva yra ES, įsivaizduoja ją taip baisiai. Na, gal manantys, kad Lietuva Afrikoj.
    Paziurejus Statkeviciaus IG vaizdas, jog Paryziuje niekas nezino, kad LT ES. Ai, bet Statkevicius nemoka nei angliskai, nei prancuziskai, gal ne taip supranta...

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Dažytas "dviračių" takas viduryje šaligatvio ir senas Ford Transit ant keliukoe pievoje ...[/URL]

    Uždengtas avarinės būklės balkonas, kreivi pakelti sovietiniai šaligatviai su lietvamzdžių nubėgimu ant šaligatvio ir ...[/URL]

    Išbyrėję šaligatviai ir jų borteliai, dar kažkokia šiukšlė (nors tame aspekte Vilnius tikrai švarus miestas, bet...
    Nu jo, tam sekundės ilgumo kadre tikrai visi kreipia dėmesį į keturių pixelių dydžio išdaužytą plytelę. Su Wan Kenobiu galėtum įkurti forumo neurotikų būrelį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Šūvis į kojas, kaip ir madeinvilnius bajeris apie tramvajaus statybas.
    Ar madeinvilnius susiję su VMS? ŽIniasklaidai pašiept opius klausimus gerai. Tai ir yra jos darbas.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Dažytas "dviračių" takas viduryje šaligatvio ir senas Ford Transit ant keliuko pievoje (nebent ten parkingas, nepamenu):



    Uždengtas avarinės būklės balkonas, kreivi pakelti sovietiniai šaligatviai su lietvamzdžių nubėgimu ant šaligatvio ir gatvės:


    Išbyrėję šaligatviai ir jų borteliai, dar kažkokia šiukšlė (nors tame aspekte Vilnius tikrai švarus miestas, bet čia matyt pasisekė):
    Paskutinis taisė Nikas; 2024.04.05, 10:30.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Dar galėjo įdėti subombarduotus šaligatvius, supūvusius troleibusus, medines lūšnas centre (ai, pala, tą įdėjo) ir pilkus komiblokus. Būtų baisiai juokinga.
    Iš productiono žiūrint, tai klasika - viskas gražu iš drono. O jei dar vakare/naktį - tai "saldainis" shot'as būna.
    Taip. cringe. Ir antireklama. Šūvis į kojas, kaip ir madeinvilnius bajeris apie tramvajaus statybas.
    Paskutinis taisė Nikas; 2024.04.05, 09:53.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Evier Rodyti pranešimą

    Ta prasme, gi aiškiai reklama vaizduoja Vilnių ne
    kaip pilną besišlapinančių ant tvorų bomžų, o priešingai, paneigia tokį įsivaizdavimą.
    Kaip taip nesuprast reklamos idėjos? Nepilnavertiškumo kompleksas visu gražumu išlenda pas kritikuojančius šią reklamą, kai bet koks neigiamas vaizdinys šalia Vilniaus ar Lietuvos pavadinimo kelia pyktį ir nusivylimą.
    Juk tu gyveni čia, žinai kaip yra iš tikrųjų, žinai tau čia gerai ar blogai, tai ko suki galvą ką pagalvos kiti?
    Kai nori save arba kitus kaźkuo įtikinti, motyvuoti, daug geriau yra tai daryti pozityviais teiginiais, be ne- žodžių.

    Sunkiai tikėtina, kad kas nors, žinantis, kad Lietuva yra ES, įsivaizduoja ją taip baisiai. Na, gal manantys, kad Lietuva Afrikoj.

    Šiaip Vilnius tebeturi ir labai nepatrauklių dalykų, turistai sapne neteleportuojami prie Gedimino pilies.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Reklama kurta kazkokio ne lietuvio nesusidurusio su tais stereotipais apskritai ir greiciausiai net negyvenusio cia, kai tie stereotipai bent kazkoki rysi turejo su tikrove.

    Per pastaruosius metus Lietuva gavo tiek pasaulines ziniasklaidos demesio, kokio niekada nera gavusi. Irodinejimo laikai, kad mes nebe kazkas baigesi.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2024.04.05, 16:28.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    https://m.youtube.com/watch?v=fOBVCG...Z2VybWFucyA%3D
    tik aisku viskas pateikta subtiliau, trumpiau, su gera ironija ir tie stereotipai neisreiksti taip grubiai: vietoj naciu, ss, Ausvico - laikrodziai su gegute, alus ir futbolas.
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Taigi jau automatiškai fail'as yra, jei prirodai krūva neigiamos informacijos ir po to bandai neigti ir teisintis.
    Suprasti idėją tai aš suprantu, bet ji nebent vietos rinkai tiktų kaip kažkoks medinis bajeris, bet negalima šito rodyti kitiems kaip reklamos, nes čia žiauri anti-reklama.
    Na, su esesininkais tai gal per stipriai palyginta. Toje antireklamoje nebuvo pasakojama apie juodžiausius Lietuvos istorijos puslapius po to "viliojant" Izraelio gyventojus atvykti pailsėti į Druskininkus.

    Labiau tiktų palyginimas su tuo, kaip Boratas tyčiojosi iš Transilvanijos čigonų. Jei kokia Rumunijos turizmo skatinimo agentūra 2/3 laiko filmuke rodytų Borato stiliaus čigonų lušnynus (tas vežimas 99% pasiskolintas iš ten) ir tik paskutines 10 sekundžių rodytų Brašovą, Sibiu ir Sigišoarą, tai dar 10 metų nesinorėtų važiuoti į tą puikią šalį.

    Vilniaus naujosios antireklamos pirmos dalies (Šnipiškių bomžynas) idėja idiotiška, bet techninis įgyvendinimas geresnis nei vidutiniškas.
    Tuo tarpu antros dalies (senamiestis iš drono) idėja gana vidutiniška, o įgyvendinimas idiotiškas - ta super garsi kakafonija už kadro permuša visus teigiamų emocijų likučius labiau nei kečupo dozė lietuviško miestelio kavinėje.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.05, 09:02.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Evier Rodyti pranešimą

    Ta prasme, gi aiškiai reklama vaizduoja Vilnių ne
    kaip pilną besišlapinančių ant tvorų bomžų, o priešingai, paneigia tokį įsivaizdavimą.
    Kaip taip nesuprast reklamos idėjos? Nepilnavertiškumo kompleksas visu gražumu išlenda pas kritikuojančius šią reklamą, kai bet koks neigiamas vaizdinys šalia Vilniaus ar Lietuvos pavadinimo kelia pyktį ir nusivylimą.
    Juk tu gyveni čia, žinai kaip yra iš tikrųjų, žinai tau čia gerai ar blogai, tai ko suki galvą ką pagalvos kiti?
    Taigi jau automatiškai fail'as yra, jei prirodai krūva neigiamos informacijos ir po to bandai neigti ir teisintis. Suprasti idėją tai aš suprantu, bet ji nebent vietos rinkai tiktų kaip kažkoks medinis bajeris, bet negalima šito rodyti kitiems kaip reklamos, nes čia žiauri anti-reklama.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    https://m.youtube.com/watch?v=fOBVCG...Z2VybWFucyA%3D

    tik aisku viskas pateikta subtiliau, trumpiau, su gera ironija ir tie stereotipai neisreiksti taip grubiai: vietoj naciu, ss, Ausvico - laikrodziai su gegute, alus ir futbolas.
    Čia visiškai kitokio stiliaus reklama. Tiek dėl pačių stereotipų (alus/futbolas/gegutė nieko negatyvaus), tiek dėl jų neigimo nebuvimo. Jei pas mus rodytų cepelinus su alum taršantį krepšinio faną tai irgi visai nieko būtų.

    Komentuoti:

Working...
X