O jeigu kalbant apie pačią reklamą iš mano asmeninės varpinės, tai pirma mano reakcija buvo maždaug "o geras, man patinka". Aš tik turbūt būčiau kaip nors subtiliau daręs tą antrą "gerąją" dalį, nes dabar biškuiką pernelyg tiesmukai tai demonstruojama. Kita vertus, aš mėgstu thrashy vietas ir visada kur nors keliaudamas, jei tik yra laiko, lankausi Markučių ir Šnipiškių lūšnynų ekvivalentuose.
Verkšlenimas, kad "kaip čia blogai dabar pagalvos usenietšei pamatę tokią baisią reklamą", imho, yra pro šalį. Turbūt niekas nieko blogo nepagalvos. Kas tiesiog nusijuoks, kas kažkiek susidomės, kur čia tas Vilnius ir kas ten gero, kas duos thumbs up (ypač britai) už sugebėjimą šiek tiek pasijuokti iš savęs (kauniečiai, wink wink ), bet manau reklama atkreips dėmesį labiau, negu tipišką boring "Welcome to [įrašyti miesto/šalies vardą] bla bla bla".
Kitas klausimas, ar šita reklama duos norimą efektą - daugiau turistų - sunku prognozuoti. Neišmanau britų ir vokiečių psichologijos tiek giliai, kad galėčiau daryti tokias išvadas neturėdamas daugiau informacijos. Ir labai abejoju, kad tokių žinių turi dauguma verkšlenančių dėl "blogos reklamos". Nereiktų painioti savo pačių traumų, nuoskaudų ir įsitikinimų su tuo, kaip elgsis britai ar vokiečiai, pamatę tuos klipus ir plakatus.
Mano 2 centai maždaug tokie, bent jau kol kas.
na jeigu remiames mokslu (o vakaru civilizacija paremta tyrimais ir analize) tai reikia klaust tikslines grupes. tiksline grupe yra turbut vakaru europieciai? idumu but pasiklausyt ju nuomoniu o ne Lietuviu.
Tokia mintis kilo, dabar kaip tik laikas kai visi kalba apie sakurų žydėjimą Japonijoje, žmonės skrenda iš visų pasaulio užkampių pasižiūrėt, turizmas goes brrr ir visa kita. Kodėl mes negalėjom pasireklamuot, kad pas mus irgi neblogiau nei Japonijoj? Obelys, slyvos, greit bus kaštonai su alyvomis, niekuo neprasčiau man nei kokios sakuros. Tuo tarpu pasirinkta reklamuotis su bomžais myžančiais ant sienos ir studentų atstovybės lygio bajeriais.
Lieka tik pritarti, nors kitais klausimais daug kur nuomonės nesutampa.
Kaip reikia GoGo firmai ir jos naujajai direktorei nemylėti šitos šalies ir nekęsti šito miesto, kad net nebuvo stengtasi surasti kuo ši šalis yra išskirtinė neskaitant besišlapinančių bomžų.
O jeigu kalbant apie pačią reklamą iš mano asmeninės varpinės, tai pirma mano reakcija buvo maždaug "o geras, man patinka". Aš tik turbūt būčiau kaip nors subtiliau daręs tą antrą "gerąją" dalį, nes dabar biškuiką pernelyg tiesmukai tai demonstruojama. Kita vertus, aš mėgstu thrashy vietas ir visada kur nors keliaudamas, jei tik yra laiko, lankausi Markučių ir Šnipiškių lūšnynų ekvivalentuose.
Verkšlenimas, kad "kaip čia blogai dabar pagalvos usenietšei pamatę tokią baisią reklamą", imho, yra pro šalį. Turbūt niekas nieko blogo nepagalvos. Kas tiesiog nusijuoks, kas kažkiek susidomės, kur čia tas Vilnius ir kas ten gero, kas duos thumbs up (ypač britai) už sugebėjimą šiek tiek pasijuokti iš savęs (kauniečiai, wink wink ), bet manau reklama atkreips dėmesį labiau, negu tipišką boring "Welcome to [įrašyti miesto/šalies vardą] bla bla bla".
Kitas klausimas, ar šita reklama duos norimą efektą - daugiau turistų - sunku prognozuoti. Neišmanau britų ir vokiečių psichologijos tiek giliai, kad galėčiau daryti tokias išvadas neturėdamas daugiau informacijos. Ir labai abejoju, kad tokių žinių turi dauguma verkšlenančių dėl "blogos reklamos". Nereiktų painioti savo pačių traumų, nuoskaudų ir įsitikinimų su tuo, kaip elgsis britai ar vokiečiai, pamatę tuos klipus ir plakatus.
dar kartą pasikartosiu: klikai nelygu atvykusiųjų skaičiui, rašymas nelygus turistų skaičiui. Čia ir visa esmė, kad gali vartytis kiek nori, klausimas yra vienas - o kiek atvyks turistų?
Palaukim ir pamatysim. Sunku diskutuoti apie kažką, kas bus ateityje ir ko nes dar nežinom.
Kad čia viskas tikra, tik kaip dažnai pasitaiko LT, padaryta mėgėjiškai ir be didesnės kompetencijos. Jei Vilnius norėjo daryti kažką su aukštos klasės humoru (ironija), reikėjo pasikviesti britiško humoro korifėjus: John Cleese, Eric Idle, Ricky Gervais..., visgi orientuojamasi į jų rinką.
Tai va, rašomos skambios antraštės, kurių teksto mažai kas skaito, ypač kai kalbama apie mažai pažystamą kraštą, užkampį, kuris be sovietio paveldo nieko daugiau neturi, nemažos užsieniečių dalies akyse.
Užsieniečiai tikrai dabar važiuos patikrinti, ar nesam Rusijos provincija, ypač dar kai užsienio reikalų ministras nuolat kartoja, kad rusai tuoj ateis.
O šiaip, tas faktas, kad apie šitą kampaniją jau rašo didiejų UK laikraščiai, yra geras pradinis indikatorius, kad pasirinkta teisinga strategija.
Tai rašo ir apie Gazos ruožą, Somalį ir Afganistaną, esmė, kokią mintį iš to rašymo pasiima.
T. Ramanauskas:
Būkite atsargūs: internete plinta Vilniaus savireklama apsimetęs video. Jame mūsų sostinė pristatoma į pirmąją "Borato" dalį nepatekusių kadrų kratiniu (atmesti kaip per mažai atitinkantys atsilikusios šalies 90-ųjų realybę), kuris vėliau pakeičiamas į "Shutterstock" nepatekusių kadrų kratiniu (atmesti kaip pernelyg klišiniai Vilniui).
Šią melagiena lengva atpažinti iš tragiškos atlikimo kokybės, begėdiško miesto ir jo potencialių žinių pasauliui neišmanymo, absoliutaus komunikacinio analfabetizmo. Tačiau lieka neaiškūs apsimetėlių motyvai — kenkti, tyčiotis, ar suklaidinti?
Klipe naudojamas Go Vilnius logotipas akivaizdžiai patalpintas be organizacijos žinios.
Įspėkite savo užsienio draugus, kad situacija yra tiriama ir apsimetėliai tuoj bus suimti, o video pašalintas. Nuolat atnaujinama!
O po to norim, kad vakarų šalys mus gintų ir nevadintų post sovietais po tokių "reklamų".
Tai va, rašomos skambios antraštės, kurių teksto mažai kas skaito, ypač kai kalbama apie mažai pažystamą kraštą, užkampį, kuris be sovietio paveldo nieko daugiau neturi, nemažos užsieniečių dalies akyse.
Klikų sulauks ir trumpalaikio dėmesio, bet padarys daugiau žalos, ypač UKR karo akivaizdoje, sustiprins požiūrį, kad tai skurdi šalis kuri mažai skiriasi nuo ruZZ. Buvo prašoma Lietuvos diplomatų, politikų nenaudoti terminų EX-soviet... šalis užsienio medijose, bet brendama į tą patį š... su šia reklama.
O po to norim, kad vakarų šalys mus gintų ir nevadintų post sovietais po tokių "reklamų".
Skamba kaip kažkokia paralelinė realybė.
Surask realių žmonių kuriem Lietuva skamba kaip lankytina sovietinės egzotikos šalis. Good luck. Rasi, bet nebus lengva.
Ta reklama labai stipriai prašovė.
Idea, target audience, executions, almost fucking everything.
daug tokiu esu sutikes, kai kurie net i akis sake, kad esu is "egzotines salies"
I tokias vietas daug kam skamba kaip i kokia Indija vaziuoti - jau per daug egzotiska, baudu ir brangu (tisku yra kas aplanke Lietuva ir susidomeje ex sovietinemis salamis vaziuoja ir giliau kitoje kelioneje), Lietuva - zymiai lengviau pasiekiama egzotika ju akyse
Skamba kaip kažkokia paralelinė realybė.
Surask realių žmonių kuriem Lietuva skamba kaip lankytina sovietinės egzotikos šalis. Good luck. Rasi, bet nebus lengva.
Ta reklama labai stipriai prašovė.
Idea, target audience, execution, ... they got nothing right. Rimtai, kas su ta reklama gerai? Name one thing. I'll wait.
Žmonių kuriem sovietinė egzotika įdomi yra nedaug. Žmonių kurie mato LT kaip myžančius ant pastatų yra nedaug. Esminė mintis kad "LT is not what you expect" galėjo būti išreikšta 10x geriau. Žmonių kuriuos ta reklama užkabins atvažiuoti į LT yra nedaug. Ir t.t.
Aš nuo vaikystės užaugau užsienio šalyje ir "ekssovietinė praeitis yra egzotika" yra datempinėjimas. Kas nori tos egzotikos, važiuos į (pre 2022 scenario) Baltarusiją, Ukrainą, Rusijos glūdumą, Armėniją ar Tadžikistaną. Vilnius nėra sovietinės egzotikos vieta. Lietuva irgi ne.
Ta reklama yra šimtaprocentinis debilizmas.
I tokias vietas daug kam skamba kaip i kokia Indija vaziuoti - jau per daug egzotiska, baugu ir brangu (aisku yra kas aplanke Lietuva ir susidomeje ex sovietinemis salimis vaziuoja ir giliau kitoje kelioneje), Lietuva - zymiai lengviau pasiekiama egzotika ju akyse
nes 80proc Europos slyvos ir obelys yra. Ekssovietine praeitis yra egzotika labai daug zmoniu
Aš nuo vaikystės užaugau užsienio šalyje ir "ekssovietinė praeitis yra egzotika" nedomina daug žmonių, nera Lietuvos specifika ir išvis kažkoks datempinėjimas.
Kas nori tos egzotikos, važiuos į (pre 2022 scenario) Baltarusiją, Ukrainą, Rusijos glūdumą, Armėniją ar Tadžikistaną. Vilnius nėra sovietinės egzotikos vieta. Lietuva irgi ne.
Tokia mintis kilo, dabar kaip tik laikas kai visi kalba apie sakurų žydėjimą Japonijoje, žmonės skrenda iš visų pasaulio užkampių pasižiūrėt, turizmas goes brrr ir visa kita. Kodėl mes negalėjom pasireklamuot, kad pas mus irgi neblogiau nei Japonijoj? Obelys, slyvos, greit bus kaštonai su alyvomis, niekuo neprasčiau man nei kokios sakuros. Tuo tarpu pasirinkta reklamuotis su bomžais myžančiais ant sienos ir studentų atstovybės lygio bajeriais.
nes 80proc Europos slyvos ir obelys yra. Ekssovietine praeitis yra egzotika labai daug zmoniu
Tokia mintis kilo, dabar kaip tik laikas kai visi kalba apie sakurų žydėjimą Japonijoje, žmonės skrenda iš visų pasaulio užkampių pasižiūrėt, turizmas goes brrr ir visa kita. Kodėl mes negalėjom pasireklamuot, kad pas mus irgi neblogiau nei Japonijoj? Obelys, slyvos, greit bus kaštonai su alyvomis, niekuo neprasčiau man nei kokios sakuros. Tuo tarpu pasirinkta reklamuotis su bomžais myžančiais ant sienos ir studentų atstovybės lygio bajeriais.
Romai, ar pats skaitei tą The Times straipsnį? Ten rašoma, kad problemą su tuo klipu mato locals t.y. iš esmės tu. Na jie tiesiog aprašo vietinių reakciją. Reklama nėra skirta vietiniams, ji yra skirta britams ir vokiečiams. O šiaip, tas faktas, kad apie šitą kampaniją jau rašo didiejų UK laikraščiai, yra geras pradinis indikatorius, kad pasirinkta teisinga strategija.
dar kartą pasikartosiu: klikai nelygu atvykusiųjų skaičiui, rašymas nelygus turistų skaičiui. Čia ir visa esmė, kad gali vartytis kiek nori, klausimas yra vienas - o kiek atvyks turistų?
Antireklamos kūrėjai pridergė prie durų, paskambino ir paprašė pusės milijono. Dabar pradėjo "dašusti", kad kažkas ne taip.
Tačiau vis tiek kaip jie sugedusi plokštelė kartoja, kad "tikslas pasiektas", "95% teigiamų atsiliepimų" ir 'atvažiuos daugiau turistų".
Diena.lt / LNK 2024.04.10 "Reklamos kūrėjai" pripažino: tokios neigiamos lietuvių reakcijos nesitikėjome
Romai, ar pats skaitei tą The Times straipsnį? Ten rašoma, kad problemą su tuo klipu mato locals t.y. iš esmės tu. Na jie tiesiog aprašo vietinių reakciją. Reklama nėra skirta vietiniams, ji yra skirta britams ir vokiečiams. O šiaip, tas faktas, kad apie šitą kampaniją jau rašo didiejų UK laikraščiai, yra geras pradinis indikatorius, kad pasirinkta teisinga strategija.
Antireklamos kūrėjai pridergė prie durų, paskambino ir paprašė pusės milijono. Dabar pradėjo "dašusti", kad kažkas ne taip.
Tačiau vis tiek kaip jie sugedusi plokštelė kartoja, kad "tikslas pasiektas", "95% teigiamų atsiliepimų" ir 'atvažiuos daugiau turistų".
"The Times“ dienraštyje ir portale pasirodė straipsnis pavadinimu „Visit Vilnius – hoodies, muggings and death behind the bins“ („Aplankykite Vilnių – marozai, plėšikavimas ir mirtis už šiukšlių konteinerių“), suglumino užsienio partnerius. https://www.vz.lt/rinkodara/2024/04/...is#nuotrauka-1
Diena.lt / LNK 2024.04.10 "Reklamos kūrėjai" pripažino: tokios neigiamos lietuvių reakcijos nesitikėjome
Naujoji Vilniaus reklama sukėlė daug aistrų ir diskusijų. Vieni piktinosi ir šiurpo, o kiti sveikino už drąsą ir humorą. Reklama susidomėjo ir žiniasklaidos pasaulio gigantai, tokie kaip „BBC“ ar „The Times“.
Reklamos kūrėjai sako, kad tikslą pasiekė, bet tokios neigiamos lietuvių reakcijos nesitikėjo. (...)
Plačiau apie daug dėmesio sulaukusią reklamą kalbėjo „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė. (...)
-Kurių šalių turistams reklama skirta? Kas ta tikslinė auditorija?
– Didžioji Britanija ir Vokietija. Tai dvi iš penkių didžiausių rinkų, kurios atvyksta į Vilnių. Šiemet tikimės ketvirtadaliudidesnio augimo. Matome kitą dalyką, kad Vilniaus žinomumas tose rinkose, deja, nėra toks didelis
Komentuoti: