Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos įvaizdis užsienyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Marketinge - visų pirma pozicionavimas, kuo tavo produktas geresnis nei konkurentų? Ir ne tai, kad geresnis, o klausimas kaip vartotojo suvokimo schemoje užimti tam tikrą vietą? (poziciją, todėl ir pozicionavimas). O tada jau žinutės kūrimas ir komunikavimas. Tai gal ta stilinga "Go Vilnius" teta su Brežnevo laikų proferoriaus akiniais visų pirma atsako sau ir mums, kokia yra Vilniaus pozicionavimo strategija? Kaip potencialiems keliautojams sukelti asociacijas "Vilnius, a tai...."? Tas klausimas vadinasi "what comes first to your mind"? Ką ir padarė estai su Talinu tame tarpe. Jie tiesiog užliejo vartotojų (pa)sąmonę žinutėmis, kad Estija yra moderni, skaitmeninė, skandinaviška ir t.t. pagal sąrašą. Nėra labai originalu, bet jei daroma tikslingai, nuosekliai ir atkakliai, suveikia. Suveikia, nes eilinio vartotojo sąmonė nenori ir negali laikyti pas save kelių skirtingų suvokinių apie Estiją. Jam ir taip yra reikalų, vaikai, paskolos, karjera, seksas, slidinėjimas, you name it. Todėl jeigu estai paslaugiai pasiūlo sprendimo shortcut'ą, kad Estonia is new digital Scandinavia, OK we take it.
    O jeigu nėra kryptingo pozicionavimo, any shit comes to your mind, t.y visokie stereotipai, prietarai ir pletkai. Dar blogiau, kažkokie freak'ai iš pasienio su Baltarusija siūlo atsisėdus ant suoliuko parke pamąstyti apie savo stereotipų klaidingumą.
    Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2024.04.06, 23:24.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Stiprus kontrastas yra gera priemonė atkreipti dėmesį. Šiuo atveju, greičiausiai, to ir buvo siekiama. Žinoma, galimai perspausta su kai kurių elementų vaizdavimu. Įsivaizduoju, kad būtų užtekę blokinių namų rajonų ir šiuolaikinio miesto centro vaizdų pristatant kaip vieną samplaiką. Bendrai, tikslas pasiektas - reklama tapo diskusijų objektu.
    Tai vystykim temą, reklamuokim narkomanų lavonus, lauko tualetų turinį, turėtų dėmesį atkreipti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
    Iinformacinio triukšmo laikais reikia išisiskirti. Popsovas tu niekam neįdomus, nes visi tokie patys popsovi ir jau matyti.
    Reikia mokėti tai daryti. Su skoniu.

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Mano nuomone išvis nėra prasmės reklamuotis.
    Nematau prasmės per prievartą bandyt tapti turistine vieta.
    Lygiai taip pat galvoju. Vilnius yra įdomus ir savitas, lygiai kaip Paryžius, Kalkuta ar Bužumbura. Jame yra visko, ir spindinčio grožio, ir apmyžtų kampų. Kas ko ieško, tas tą ras. O ką ras, priklauso nuo išsilavinimo, žinių ir istorinės vaizduotės. To klipo nesinori komentuoti, nes, jei nori, gali skersai išilgai. Apgailėtina, kretinizmas. Bet kūrėjams, manau, buvo smagu, pasitūsino.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Diskleimeris - apie marketingą ir pan. nesuprantu nieko. Liūdnai pagarsėjusios reklamos nežiūrėjau ir nežiūrėsiu, nes kiekviena peržiūra tik didins jos kūrėjų pasitikėjimą savimi.
    Bet. Ar kas nors yra girdėjęs ar matęs, kad Tallinnas ar Eestija reklamuotų save kaip buvusią/esamą postsovietinę rytų Europos šiknaskylę? Aš tai ne. Visur tik nordicsai, e-valstybė, gryniausias oras, žaliausias miestas, labiausiai pritaikytas dviratininkams, pažangiausias, progresyviausias, ausias, au au au ... Kala ir kala, visam pasauliui, net imi ir patiki. Ir px, kad nuvažiavęs randi apgriuvusias lūšnas mieste, smėlį ir rusakalbes bobas Maskvos olimpiados laikų šukuosenom gatvėse, rūdis, rusišką bliovimą ir iškabas, vis tiek tiki tuo ką 30 metų non-stop kalė galvon.
    Mano įspūdis, kad Taliną labai boost'ina pasiekiamumas jūra ne per dideliu atstumu nuo Stokholmo ir Helsinkio.
    Su Peterburgu sudaro tokį rimtų pajūrio miestų regioną aplink Suomių įlanką.

    +Mažiukas, lengva prižiūrėti, estų kalba artima suomių.

    Ryga, jau patys latviai sako, Rygos įlankoj, jau susidaro šioks toks užkampis.

    Vilnius nebent išlošia dėl lokalių faktorių, kad einant toliau į pietus didėja bendras gyventojų tankis, Kaimyninė Lenkija auga ir populiacija yra didesnė už Skandinavijos šalis, etc.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    o tai kaip tu pareklamuosi rytų Europos miestą kuris iki šiol didžiausia savo vertybė laiko dali senamiesčio su angelų vidury ir keliolika lentelių skirtingom kalbom? Vilnius net rytų Europos kontekste visiškai nieko neturi ypatingo, jau nekalbant apie visos Europos, jį pagrinde lanko kaimynai ir žmonės norintis aplankyt visas Europos/pasaulio šalys. tai ir lieka pozicionuoti ant to ko kitur nėra, šiaip kokie VRM rūmai tūlam Europiečiui yra labiau išskirtinis dalykas nei Vilniaus senamiestis. man tai visad labiausia pikta kai Užupis visur yra kišamas nors 2024 metam tai yra be jokio pridėtinės vertes vieta, o tokie dalykai išskirtiniai kaip 2 regioniniai parkai (Pūčkorių atodanga tikrai labiau verta aplankymo nei visas Užupis) yra visiškai ignoruojami.
    Mano nuomone išvis nėra prasmės reklamuotis. Taip, neturim nieko išskirtinio masiniam turizmui. Kas nori važiuot į užmirštus užkampius ar dėt varneles „aplankyk visus X“, ras ir taip. Kaimynai vėlgi ir taip žino kas prie ko.

    Nematau prasmės per prievartą bandyt tapti turistine vieta. Geriau tą pačią energiją skirt kitų ekonomikos šakų vystymui. Ypač kai turizmas negeneruoja daug naudos ilgalaikėje perspektyvoje, neskatina kurti darbo vietų su aukšta pridėtine verte, vietinių gyventojų siekti mokslo aukštumų ir t.t. Žiūrint į pietų Europą - nu nesaldus vietinių gyvenimas turistynuose.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Diskleimeris - apie marketingą ir pan. nesuprantu nieko. Liūdnai pagarsėjusios reklamos nežiūrėjau ir nežiūrėsiu, nes kiekviena peržiūra tik didins jos kūrėjų pasitikėjimą savimi.
    Bet. Ar kas nors yra girdėjęs ar matęs, kad Tallinnas ar Eestija reklamuotų save kaip buvusią/esamą postsovietinę rytų Europos šiknaskylę? Aš tai ne. Visur tik nordicsai, e-valstybė, gryniausias oras, žaliausias miestas, labiausiai pritaikytas dviratininkams, pažangiausias, progresyviausias, ausias, au au au ... Kala ir kala, visam pasauliui, net imi ir patiki. Ir px, kad nuvažiavęs randi apgriuvusias lūšnas mieste, smėlį ir rusakalbes bobas Maskvos olimpiados laikų šukuosenom gatvėse, rūdis, rusišką bliovimą ir iškabas, vis tiek tiki tuo ką 30 metų non-stop kalė galvon.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    o tai kaip tu pareklamuosi rytų Europos miestą kuris iki šiol didžiausia savo vertybė laiko dali senamiesčio su angelų vidury ir keliolika lentelių skirtingom kalbom? Vilnius net rytų Europos kontekste visiškai nieko neturi ypatingo, jau nekalbant apie visos Europos, jį pagrinde lanko kaimynai ir žmonės norintis aplankyt visas Europos/pasaulio šalys. tai ir lieka pozicionuoti ant to ko kitur nėra, šiaip kokie VRM rūmai tūlam Europiečiui yra labiau išskirtinis dalykas nei Vilniaus senamiestis. man tai visad labiausia pikta kai Užupis visur yra kišamas nors 2024 metam tai yra be jokio pridėtinės vertes vieta, o tokie dalykai išskirtiniai kaip 2 regioniniai parkai (Pūčkorių atodanga tikrai labiau verta aplankymo nei visas Užupis) yra visiškai ignoruojami.
    Nevisai galima sutikti, kad neturi "visai nieko ypatingo", nes senamiestis, nors ir ne kažkoks baisiai išskirtinis ar "didžiausias" ar koks nors kitoks "-iausias", yra pakankamai stiprus asset turizmo požiūriu. Ypač turint omeny, kad jis nėra izoliuotas tourist trap kaip Rygoje, Taline ar kai kuriuose kituose miestuose, o tokia daugiau mažiau funkcionuojanti miesto dalis su daugybe restoranų, kavinių, barų ir t.t.
    Pagrindinė problema, kad Vilnius (kaip ir visa Lietuva) yra absoliutus užkampis pasiekiamumo požiūriu. Kažkada smarkiai prašovėm nevystydami nacionalinės avialinijos, po to 3 dešimtmečius nieko nedarėm su geležinkelio jungtimis. Tik dabar pradėjom krapštyt galvą ir galvot, kad gal čia ir visai reiktų kažką pradėt galvot dėl to. Aišku dabar fingers crossed, kad RB nenuvažiuotų nuo bėgių ir turėtume ta išvsajotą šiuolaikinio geležinkelio jungtį tiek su Lenkija/Vakarų Europa, tiek su Baltijos šalimis, kas neabejotinai boostins turizmą žymiai labiau, nei bet kokios reklamos.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Labiau gaila, kad atsakingi asmenys išvertę akis aiškina, kad viskas čia gerai. Akis bado nesupratimas kaip veikia modernus marketingas. Ir dar tokie durniai apmokami mūsų visų pinigais.
    o tai kaip tu pareklamuosi rytų Europos miestą kuris iki šiol didžiausia savo vertybė laiko dali senamiesčio su angelų vidury ir keliolika lentelių skirtingom kalbom? Vilnius net rytų Europos kontekste visiškai nieko neturi ypatingo, jau nekalbant apie visos Europos, jį pagrinde lanko kaimynai ir žmonės norintis aplankyt visas Europos/pasaulio šalys. tai ir lieka pozicionuoti ant to ko kitur nėra, šiaip kokie VRM rūmai tūlam Europiečiui yra labiau išskirtinis dalykas nei Vilniaus senamiestis. man tai visad labiausia pikta kai Užupis visur yra kišamas nors 2024 metam tai yra be jokio pridėtinės vertes vieta, o tokie dalykai išskirtiniai kaip 2 regioniniai parkai (Pūčkorių atodanga tikrai labiau verta aplankymo nei visas Užupis) yra visiškai ignoruojami.
    Paskutinis taisė Stadionas; 2024.04.06, 14:57.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Kanadiečio gyvenančio Lietuvoje reakcija:

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Stiprus kontrastas yra gera priemonė atkreipti dėmesį. Šiuo atveju, greičiausiai, to ir buvo siekiama. Žinoma, galimai perspausta su kai kurių elementų vaizdavimu. Įsivaizduoju, kad būtų užtekę blokinių namų rajonų ir šiuolaikinio miesto centro vaizdų pristatant kaip vieną samplaiką. Bendrai, tikslas pasiektas - reklama tapo diskusijų objektu.
    Kokia nauda iš diskusijų lietuvių tarpe? Tikslas turi būti reklamuoti miestą didžiosiose šalyse.
    Nemanau, kad tikslas bus pasiektas ir iš esmės sutinku šiuo atveju su Šimašiaus komentaru.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stiprus kontrastas yra gera priemonė atkreipti dėmesį. Šiuo atveju, greičiausiai, to ir buvo siekiama. Žinoma, galimai perspausta su kai kurių elementų vaizdavimu. Įsivaizduoju, kad būtų užtekę blokinių namų rajonų ir šiuolaikinio miesto centro vaizdų pristatant kaip vieną samplaiką. Bendrai, tikslas pasiektas - reklama tapo diskusijų objektu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apie tą klipą pasisakė dabartinis Vilniaus meras ir buvęs meras.
    Labai retas atvejis, bet buvusio mero nuomonė labiau įtikino

    ELTA / LRT.lt 2024.04.05
    Benkunskas palankiai vertina naują Vilniaus reklamą: turime rinktis drąsias priemones
    Vilniaus meras Valdas Benkunskas palankiai vertina dvejopas reakcijas sukėlusią „GoVilnius“ reklaminę miesto kampaniją. (...)
    „Kaip nedidelį žinomumą turizmo rinkoje turintis miestas turime rinktis dėmesį atkreipiančias, drąsias rinkodaros priemones – tam, kad efektyviai toliau griautume apie mus sklandančius stereotipus“, – teigiama Eltai perduotame V. Benkunsko komentare.
    Pasak mero, vidutiniškai šios reklamos žiūrovai pamato apie 80 proc. klipo. Todėl akivaizdu, pažymi V. Benkunskas, kad auditorija pamato ne tik ironija perpildytą pirmąją, bet ir antrąją klipo dalį.V. Benkunskas taip pat pažymi, kad per pirmąją parą kampanija sulaukė pozityvių publikacijų Vokietijos, Šveicarijos, Jungtinės Karalystės, Airijos, Australijos, Latvijos žiniasklaidoje.

    Buvęs Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius neigiamai vertina naująją „GoVilnius“ pristatytą reklaminę sostinės kampaniją.
    „Vilnius geresnis ne tik už tipo ironiškąją pirmąją jos dalį, bet ir už nuobodžiąją antrąją dalį“, – asmeninėje „Facebook“ paskyroje penktadienį paskelbė politikas.- „Nei pirma dalis yra Vilnius – jis
    niekad toks nebuvo, ir net tokio įvaizdžio neturi. Nei antra dalis yra Vilnius – Vilnius realybėje įdomus, spalvingas ir gyvybingas. Žinau, kad žmonės stengėsi, bet šį kartą, manau, nepavyko“

    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...sias-priemones

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Verslo žiniose pasisakė 7 PiaR sektoriaus atstovai (neskaitant neįvardintų pašnekovų). Nebuvo nė vieno palankaus atsiliepimo; nebent kai kurie bandė išspausti empatijos likučius ir suprasti, ką čia norėta pasakyti.
    Jų pasisakymų paantraštės:
    - Raiša komunikacija
    - Apdovanojimams, ne turizmui skatinti
    - Skausminga vilniečiams
    - Pasenusios klišės
    - Ne čia ieškome problemos

    VZ.LT 2024.04.05
    Šokiruojanti Vilniaus reklama: pasenusios klišės piktina lietuvius
    Vilniaus verslo plėtros ir turizmo agentūra „Go Vilnius“ pristatė naują rinkodaros kampaniją „Expectations vs Reality“ (liet. lūkesčiai vs. realybė), su kuria tikisi didinti miesto žinomumą tikslinėse turizmo rinkose – Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje. Pasirodęs klipas sulaukė didžiulės vietinių kritikos socialiniuose tinkluose ir raginimų jo neberodyti.
    Papildyta skyreliu „Go Vilnius“ turi savo argumentus

    „Tai nėra stereotipų, mitų pamynimas. Reklamoje matome vaizdus, kurie net ir Vilniaus gyventojams atrodo stipriai „perlenkti“, „sutirštinti“. Taip žadame dar kažką privilioti į Vilnių? Prastas juodas humoras, kuris jaunesniems nei 40 m. net nebus suprantamas. Labiau atbaidyti nuo atvykimo į Lietuvą turbūt galima uždarius Vilniaus oro uostą. Gal čia infiltruotų kremliaus agentų darbas, siekiančių atbaidyti bet ką nuo apsilankymo Vilniuje.
    Tai akivaizdus kenkimas šaliai. Tai – ne stereotipų paminimas, o noras išjuokti Lietuvą“, – baisisi su užsienio turistais dirbantis šio sektoriaus atstovas. (...)

    https://www.vz.lt/rinkodara/2024/04/...tina-lietuvius
    Iš 26 komentarų - 24 neigiami ir tik 2 kaip ir teigiami
    https://www.vz.lt/rinkodara/2024/04/...plate=comments

    Nereikia stebėtis, kodėl "Go Vilnius" vadovė sėdėjo Lietuvos TV studijoje suakmenėjusiu veidu.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.05, 17:09. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Visos tos frustacijos kilo dėl to, kad tai, kas rodoma pirmojoje klipo dalyje pas mus yra iš tikrųjų, tai realybės dalis. Išstumtoji į pasamonę mūsų gyvenimo pusė, kurios mes nenorime matyti. Isivaizduokime, kad pirmoje dalyje būtų Antarktida, pingvinai, o po to - ne, Vilnius ne toks! Ar kas būtų labai piktinesis? Va todėl nereikėjo, nereikėjo tų fantomų traukti iš šešėlio, jie per daug skaudūs, nes jie mūsų archetipo dalis.
    Tai to yra ir Anglijoje, ir Švedijoje, bet ne ištisuose miestuose, šalyje, o atskiruose miestų dalyse arba provincijoje kaip tai yra ir Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Visos tos frustacijos kilo dėl to, kad tai, kas rodoma pirmojoje klipo dalyje pas mus yra iš tikrųjų, tai realybės dalis. Išstumtoji į pasamonę mūsų gyvenimo pusė, kurios mes nenorime matyti. Isivaizduokime, kad pirmoje dalyje būtų Antarktida, pingvinai, o po to - ne, Vilnius ne toks! Ar kas būtų labai piktinesis? Va todėl nereikėjo, nereikėjo tų fantomų traukti iš šešėlio, jie per daug skaudūs, nes jie mūsų archetipo dalis.
    Labiau gaila, kad atsakingi asmenys išvertę akis aiškina, kad viskas čia gerai. Akis bado nesupratimas kaip veikia modernus marketingas. Ir dar tokie durniai apmokami mūsų visų pinigais.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Visos tos frustacijos kilo dėl to, kad tai, kas rodoma pirmojoje klipo dalyje pas mus yra iš tikrųjų, tai realybės dalis. Išstumtoji į pasamonę mūsų gyvenimo pusė, kurios mes nenorime matyti. Isivaizduokime, kad pirmoje dalyje būtų Antarktida, pingvinai, o po to - ne, Vilnius ne toks! Ar kas būtų labai piktinesis? Va todėl nereikėjo, nereikėjo tų fantomų traukti iš šešėlio, jie per daug skaudūs, nes jie mūsų archetipo dalis.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Tuo tarpu užsieniečiai sako kad Baltijos šalys nuvertintos. Per šią prizmę galima žaisti, pajuokaujant apie savo dydį, klimatą... Bet ne per stereotipus, kad mes atsilikusių girtuoklių tauta buvome, o dabar blaivūs su dviračiais galime važinėti po miestą, nes jau turime dviračių takus.
    Vienas iš daugelio pvz., kuris dabar pasirodė mano rekomendacijose:

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Netyčia pamačiau tą laidą per pietus be garso - "Go Vilnius" vadovė buvo kažkokia išėjusi iš veido kai ją kalbino TV laidos vedėja.
    Paskui pažiūrėjau laidą su garsu. Visiškai neįtikino "instrumentalistinės" pasakos apie tyrimus ir "žinomumo didinimą" - tai visiškai prasilenkė su suakmenėjusiu Go Vilnius vadovės veidu.
    Jei siekiama pasiekti Gazos žinomumą, tai einama labai teisinga linkme

    Go Vilnius Dovilė Aleksandravičienė:
    "Mes siekėme padidinti Vilniaus žinomumą. (....)
    To klipo vaizdas - atkreipti dėmesį šokiruojant, o paskui bus nukreipiama į puslapį, kur Vilnius bus pristatomas iš geros pusės.
    Mokamoje reklamoje bus tik 30-60 minučių ir bus kitos proporcijos
    Paleidę klipą jau turime 30.000 įsitraukimų - 90% sureagavo teigiamai (???) ir tik 400 (~10%) sureagavo neigiamai (???)"

    LRT Laba diena, Lietuva 2024.04.05
    Diskusijas sukėlusi reklaminė kampanija


    Balsavimas dieninėje laidoje: 413 / 864

    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/2000334019

    15min.lt 2024.04.05
    Naujai Vilniaus reklamai kritika nesiliauja
    Prodiuseris Laurynas Šeškus šią Vilniaus reklamą pavadino kenkėjiška visai investicijų ir partnerysčių ieškančiai Lietuvos industrijai. (...)
    Suprantu, kad tie kas daug daro, dažnai padaro ir klaidų. Bet dabar labai prašau sustabdyti naujos reklamos sklaidą.
    Manau, kad tai kenkėjiška visai inovatyviai investicijų ir partnerysčių ieškančiai Lietuvos industrijai. Dar blogiau, šiandieninėje situacijoje tai labai pavojinga, kad mes vėl būsim kvestionuojami ar esam neginčijama Europos siena ar kažkoks rytų paribys. Europoje jau užaugusi nauja karta, kuri neturi šių stereotipų ir mus mato visai kitaip, karta kuriai net Borato šlovingos šalies bajeriai jau yra sena praeitis. Dabar ne 2000-ieji, o 2024-ieji! (...)
    Aš pats per artimiausia dienas turėsiu daug darbinių tarptautinių susitikimų ir būčiau panikoj, jeigu žinočiau, kad tie žmonės spėjo šią reklamą išvysti. Sakysit, kad bijau ironijos? Nebijau, tik žinau, kad auditorija, kurį žiūrės šitą klipą greitai pamirš žinutę, o vizualai ir įspūdis jiems liks labai ilgam, tik, deja, pirmos klipo dalies.
    Sakot, kad kitaip būsim nuobodūs? Manau, kad geriau jau būt nuobodžiais europiečiais nei linksmais ir ironiškais pasaulio pakraščio gyventojais, kurie finale niekam nerūpi. Mes neprašyti traukiam savo kompleksus ir nepilnavertiškumo jausmą. (...)

    https://www.15min.lt/zmones/naujiena...a-1050-2219808
    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.05, 17:09.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
    Aš tai manau, kad gerai, sunku šiais laikais pritraukti dėmesį, reikia kažkokios intrigos, ažiotažo, ty tau rodys eiline reklamą kur nors metro ar aeruoste apie maldyvus kokie nuostabus paplūdimiai ar ten Prahos ar Varšuvos senamiestį ar kokį Octoberfestą, nereaguosi, netgi atfiltruos smegenys kaip "triukšmą" pasamoningai, o vat čia kabliukas, "kodėl tokį šūdą rodo?", visokie senoliai pasakos "va matiai kai ten pas juos", jiems galės prieštarauti, "o žiūrėjai iki galo" ir tt. Ty padaryk standartinę, be "kajeno pipirų" reklamą, tai tiesiog nukeliaus į "spam direktoriją" pasąmoningai. Iinformacinio triukšmo laikais reikia išisiskirti. Popsovas tu niekam neįdomus, nes visi tokie patys popsovi ir jau matyti.
    Intriga ir ažiotažas galėtų būti kokios 5 sekundės ir tada pereinama prie gerosios dalies. Dabar arklio dalis net nematys gerosios dalies.

    Komentuoti:

Working...
X