Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Emigracija ir imigracija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eidvis
    replied
    Parašė Kaimai Rodyti pranešimą
    Nesakykite kad nebuvote įspėti, kai vieną dieną atsibusite prastai funkcionuojančioje šiknaskylėje.
    Tamsta irgi buvo įspėtas, kai aktyviai pasisakė prieš visokių baltarusių IT-išnukus ir jų perkeltas į Lietuvą IT kompanijas, kad jeigu mes neužsiimsim protinga imigracijos politika, kada pritraukiami protingi ir civilizuoti žmonės, tai galiausiai turėsim rezultatą, kai privažiuos visokie panašūs į tuos, kuriuos mini straipsnyje. Lietuvai tiesiog nėra kitos išeities, nes stebuklų su dvigubai išaugusiu gimstamumu nebus - arba Lietuva demografiškai ir ekonomiškai sunyks, pasidarydama senelių valstybė iš kurios bėgs paskutinis jaunimas, arba reikės įsileisti imigrantus. Bet migrantų įsileidimas irgi gali būti tiek geras, tiek ir blogas, gali būti imigrantai, kurie kuria getus ir nekontroliuojamus rajonus, kaip Švedijoje, o gali būti imigrantai, kurie kaip JAV Silicio slenyje ir JAV ekonomikos variklyje sudaro puse visų darbuotojų.

    Komentuoti:


  • Kaimai
    replied
    Vieno penktadieninio Vilniaus farų vakaro reido metu Vilniuje pasemtas mėginėlis:

    Pirmas „nudžiugintas“ buvo „Audi“ vairuotojas – ukrainiečiui nustatytas 0,68 prom. girtumas.

    Pareigūnai sučiupo ir kelis beteisius: (...) Lietuvoje uždarbiavusį užsienietį su „Toyota“ automobiliu.

    Žygimantų gatvėje pasieniečiams įkliuvo Azerbaidžano pilietis – paaiškėjo, kad jis Lietuvoje yra nelegaliai. Vyriškis dar gruodžio mėnesį buvo įspėtas, jog leidimas tuoj nustos galioti ir jis privalo išvykti iš šalies, tačiau jis to nepadarė. VSAT pareigūnai pavėžėjimo paslaugas teikusį vyrą informavo, jog turi per nurodytą terminą pasišalinti iš Lietuvos, nes kitaip bus sulaikytas ir deportuotas.

    Vidurnaktį pareigūnai išsirikiavo Olandų gatvėje. Čia įkliuvo dar vienas migrantas, kuris Lietuvoje užsisvečiavo per ilgai. Azerbaidžanietis, kuris taip pat teikė pavėžėjimo paslaugas, gruodžio mėnesį turėjo išvykti, tačiau to irgi nepadarė.

    Besibaigiant reidui įkliuvo vaikinas ir mergina iš Kenijos. „Honda“ vairavęs užsienietis iš pradžių teigė, jog neturi vairuotojo pažymėjimo, vėliau pareigūnai jį rado, o tikrinant paaiškėjo, kad dokumentas yra visiška klastotė. Kartu vykusi mergina taip pat turėjo padirbtą dokumentą.
    DELFI

    Akivaizdu jog gauname fantastišką bendro gyvenimo taisyklių linkusį laikytis žmogiškąjį kapitalą, o migracijos kontrolė veikia kaip šveicariškas laikrodis. Kol kas skaičiai per maži kad šie žmonės pradėtų Vilniuje jaustis drąsiai. Akivaizdu jog ateityje bus daug blogiau, bet kontūrai ryškėja. Nesakykite kad nebuvote įspėti, kai vieną dieną atsibusite prastai funkcionuojančioje šiknaskylėje.
    Paskutinis taisė Kaimai; 2024.02.03, 10:46.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Ir dar, kad viešųjų paslaugų/baudų kėlimas neveikia proporcionaliai visiems gyventojams Skandinavijoje seniai žinoma, pvz:

    As is common in the Nordic region, fines for traffic infringements in Finland are based on the severity of the offence and the offender’s income, which police can check instantly by connecting via their smartphones to a central taxpayer database. Under the Finnish system, a “day fine” is calculated based on the offender’s daily disposable income, generally considered to be half their daily net income. The more a driver is over the limit, the greater the number of day fines they receive.

    Paskutinis taisė ifl; 2024.01.31, 11:22.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jūs pats prakalbote apie pinigų spausdinimą.
    Nes jūs prakalbote apie brangiau apmokamas viešąsias paslaugas. Jei viešosios paslaugos brangiau apmokamos, tai reikalingi ir didesni atlyginimai. Didesnius atlyginimus nekeliant mokesčių ceteris paribus galima mokėti tik spausdinant pinigus => turime Argentiną. Jokie viešųjų paslaugų apmokestinimai neperskirsto turto, nes viešosios paslaugos turi išleidžiamų pinigų joms lubas, nebent VT bilietėlio kaina padarysite % nuo turimo turto/gaunamų pajamų, kas yra nesąmonė administruoti. Tuo labiau, kad pasiturintys žmonės ir taip nevažinėja VT.
    Paskutinis taisė ifl; 2024.01.31, 10:49.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Aha, nes dar labiau išaugo paklausa vidutinės ir žemesnės klasės būsto lyginant ir taip jau menka pasiūla. Ir kuo tai susiję su pinigų spausdinimu, keliant atlyginimus, nes viešosios paslaugos pabrango? Socialinė atskirtis Lietuvoje išspręsta padarant auto bilietėlį už 3 eurus ir įvedant apsilankymo pas gydytoją mokestį kokį 50 eurų?
    Jūs pats prakalbote apie pinigų spausdinimą.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Prispausdinimo pike krito, nes užsilenkė turizmas ir AirBNB padavė į rinką. O po to sukilo kainos kai atsirado staiga didelis poreikis Ukrainos pabėgėliams ir padavė migrantų.
    Aha, nes dar labiau išaugo paklausa vidutinės ir žemesnės klasės būsto lyginant ir taip jau menka pasiūla. Ir kuo tai susiję su pinigų spausdinimu, keliant atlyginimus, nes viešosios paslaugos pabrango? Socialinė atskirtis Lietuvoje išspręsta padarant auto bilietėlį už 3 eurus ir įvedant apsilankymo pas gydytoją mokestį kokį 50 eurų?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Aha, valstybė prispausdina pinigų, ai, nebegali. Puiku, nes būtume Argentina 2.
    Prispausdinimo pike krito, nes užsilenkė turizmas ir AirBNB padavė į rinką. O po to sukilo kainos kai atsirado staiga didelis poreikis Ukrainos pabėgėliams ir padavė migrantų.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Labai aiškiai matėme nuo ko pas mus sukilo būsto kainos. Ir nuo ko buvo laikinai nukritę kai koronos pradžioj užsilenkė trumpalaikė nuoma Nulinės palūkanos bei spekuliacijos nekilnojamuoju turtu nevaržymas irgi nepagelbėjo.

    Jei pakyla viešųjų paslaugų kainos ir sumažėja pajamų skirtumai, nėra reikalo ir progresiniams mokesčiams. Progresiniai mokesčiai tėra pudra ant nelygybės.
    Aha, valstybė prispausdina pinigų, ai, nebegali. Puiku, nes būtume Argentina 2.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Todėl ir reikalinga statyti tankų būstą, nes tada būsto kaina krinta. Pirma turėtų atsirasti progresiniai mokesčiai (ne NPD), o ne pakilti viešųjų paslaugų kainos, nes Lietuvoje labai tikėtina įvyktų pastarasis, bet ne pirmasis.
    Labai aiškiai matėme nuo ko pas mus sukilo būsto kainos. Ir nuo ko buvo laikinai nukritę kai koronos pradžioj užsilenkė trumpalaikė nuoma Nulinės palūkanos bei spekuliacijos nekilnojamuoju turtu nevaržymas irgi nepagelbėjo.

    Jei pakyla viešųjų paslaugų kainos ir sumažėja pajamų skirtumai, nėra reikalo ir progresiniams mokesčiams. Progresiniai mokesčiai tėra pudra ant nelygybės.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Provincijoje autobusų nebereikės išvis. Vilnius be masinės migracijos irgi greit atsirems į demografines lubas. Dėl mano užkampio VT - skundžiausi dėl labai įdomių maršrutų su prastai organizuotais persėdimo taškais. Su tinkama infrastruktūra gal pakaktų net mažiau autobusų nei dabar.

    Žemos viešųjų paslaugų kainos aktualiausios mažiausiai uždirbantiems. Su tolygesnėmis pajamomis mažiausiai uždirbantys neturėtų problemų su didesnėmis viešųjų paslaugų kainomis. Nemaža dalimi dėl to, kad patys gautų didesnius atlyginimus teikdami būtent tas paslaugas. O dempinguojant atlyginimus problemos tik didės. Visgi mažiausiai uždirbantiems svarbu ne tik viešųjų paslaugų kainos, bet ir nusipirkt grikių, telefoną, būstą ir t.t.
    Todėl ir reikalinga statyti tankų būstą, nes tada būsto kaina krinta. Pirma turėtų atsirasti progresiniai mokesčiai (ne NPD), o ne pakilti viešųjų paslaugų kainos, nes Lietuvoje labai tikėtina įvyktų pastarasis, bet ne pirmasis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai pagal jūsų siūlomą modelį (nėra pensijų, viešos paslaugos brangios ir sunkiai prieinamos) būtent tik tam elitui bus gerai gyventi, kuris turi nemažai kapitalo prikaupęs ar gyvena iš pajamų užsienyje, o ne vietinė vidurinė klasė dirbanti "nuo algos iki algos".
    Pensijų nebuvimas yra natūralu. Jokio pensijų sistema, kuri nėra ponzi piramidė, negali išmaitinti ryškios visuomenės dalies kelis dešimtmečius. Nebent ta visuomenės dalis visą gyvenimą ryškią dalį pajamų deda į santaupas, bet tai nerealistiška. Su dabartine gyvenimo trukme spėju kol pasensiu pensinis amžius bus bent 80 metų. Jei tiek sulauksiu - gal ir gausiu pensiją kelis likusius metus. Bet tai nebus ta pensija kaip dabar suvokiam su ilgais dešimtmečiais užtarnautame poilsyje.

    Nepamirškite, kad yra ne tik vidurinė klasė, bet ir mažai uždirbantys, kurie teikia visas tas pigias paslaugas. Nebūkite išpindėjusi vidurinė klasė kuri nori imituoti elitą smaugdami mažiau uždirbančius.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Ne viskas tiesa. Mažėjant gyventojų nebūtinai reikės mažiau autobusų, nes mažėjimas vyksta provincijų dėka. Ar Vilniuje populiacija sumažėjo? O dar Vilniaus metro su visom suburbijom paimkite? Jau dabar skundžiatės, kad jūsų Balsių rajone nėra pakankamai VT. Kiek tokių suburbijų ir kiek VT joms reikia? Viešųjų paslaugų kainos aktualiausios mažiausiai uždirbančiai visuomenės daliai.
    Provincijoje autobusų nebereikės išvis. Vilnius be masinės migracijos irgi greit atsirems į demografines lubas. Dėl mano užkampio VT - skundžiausi dėl labai įdomių maršrutų su prastai organizuotais persėdimo taškais. Su tinkama infrastruktūra gal pakaktų net mažiau autobusų nei dabar.

    Žemos viešųjų paslaugų kainos aktualiausios mažiausiai uždirbantiems. Su tolygesnėmis pajamomis mažiausiai uždirbantys neturėtų problemų su didesnėmis viešųjų paslaugų kainomis. Nemaža dalimi dėl to, kad patys gautų didesnius atlyginimus teikdami būtent tas paslaugas. O dempinguojant atlyginimus problemos tik didės. Visgi mažiausiai uždirbantiems svarbu ne tik viešųjų paslaugų kainos, bet ir nusipirkt grikių, telefoną, būstą ir t.t.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Yra krūvos vietinių kurie kuriems vairuot autobusą yra optimalus darbas pagal jų sugebėjimus. Nebus taip, kad dėl gerai apmokamų autobusų vairuotojų pritruks chirurgų. Mažėjant gyventojų automatiškai reikės ir mažiau autobusų. Jei iki tada nebus autonominių autobusų. Nors ir tada transporto reikės mažiau, o vairuotojų nebereiks išvis.

    Dėl pensijos - gauti nesitikiu. O dėl paslaugų kainų tai labiau norėčiau tolygesnės visuomenės su brangiom paslaugom ir žemu GINI indeksu. Nei didelės nelygybės tikintis, kad aš išplauksiu į tą sluoksnį kuris gerai uždirbs ir naudosis pigių vergų darbų.
    Tai pagal jūsų siūlomą modelį (nėra pensijų, viešos paslaugos brangios ir sunkiai prieinamos) būtent tik tam elitui bus gerai gyventi, kuris turi nemažai kapitalo prikaupęs ar gyvena iš pajamų užsienyje, o ne vietinė vidurinė klasė dirbanti "nuo algos iki algos".

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Yra krūvos vietinių kurie kuriems vairuot autobusą yra optimalus darbas pagal jų sugebėjimus. Nebus taip, kad dėl gerai apmokamų autobusų vairuotojų pritruks chirurgų. Mažėjant gyventojų automatiškai reikės ir mažiau autobusų. Jei iki tada nebus autonominių autobusų. Nors ir tada transporto reikės mažiau, o vairuotojų nebereiks išvis.

    Dėl pensijos - gauti nesitikiu. O dėl paslaugų kainų tai labiau norėčiau tolygesnės visuomenės su brangiom paslaugom ir žemu GINI indeksu. Nei didelės nelygybės tikintis, kad aš išplauksiu į tą sluoksnį kuris gerai uždirbs ir naudosis pigių vergų darbų.
    Ne viskas tiesa. Mažėjant gyventojų nebūtinai reikės mažiau autobusų, nes mažėjimas vyksta provincijų dėka. Ar Vilniuje populiacija sumažėjo? O dar Vilniaus metro su visom suburbijom paimkite? Jau dabar skundžiatės, kad jūsų Balsių rajone nėra pakankamai VT. Kiek tokių suburbijų ir kiek VT joms reikia? Viešųjų paslaugų kainos aktualiausios mažiausiai uždirbančiai visuomenės daliai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tada vietiniai išeitų iš kitų darbų, nes dabar problema ne didelis nedarbas, o darbuotojų trūkumas. Matant demografines tendencijas (gimta 20 tūkst. kūdikių, o miršta 50 tūkst. žmonių), tai tų migrantų ateityje dar daugiau reiks. Nebent, kai išeisite į pensiją norite gauti 10% darbo užmokesčio dydžio pensiją, o kokias socialines, viešas paslaugas gauti arba už labai brangiai arba visai ne.
    Yra krūvos vietinių kurie kuriems vairuot autobusą yra optimalus darbas pagal jų sugebėjimus. Nebus taip, kad dėl gerai apmokamų autobusų vairuotojų pritruks chirurgų. Mažėjant gyventojų automatiškai reikės ir mažiau autobusų. Jei iki tada nebus autonominių autobusų. Nors ir tada transporto reikės mažiau, o vairuotojų nebereiks išvis.

    Dėl pensijos - gauti nesitikiu. O dėl paslaugų kainų tai labiau norėčiau tolygesnės visuomenės su brangiom paslaugom ir žemu GINI indeksu. Nei didelės nelygybės tikintis, kad aš išplauksiu į tą sluoksnį kuris gerai uždirbs ir naudosis pigių vergų darbų.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu reikia prašyti leidimo, kurio negausi, iš insitucijos, apie kurią net nežinai, kalba, kuria nekalbi, tai kaip vertini savo galimybes?
    Žinai, kad yra institucija, kuri suteikė leidimą gyventi. Tą leidimą gyventi irgi turi. Tereikia google arba tel. paskambinti ir pasiklausti sąlygų. Jūs, panašu, kad jokioje užsienio šalyje negyvenęs, jei taip sureikšminate tokį dalyką.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Negali, nes nematę? Įdomus galimybių traktavimas.
    Jeigu reikia prašyti leidimo, kurio negausi, iš insitucijos, apie kurią net nežinai, kalba, kuria nekalbi, tai kaip vertini savo galimybes?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Būtų geros sąlygos - vietinių eilė stovėtų už durų. Dėl galimybių išnaudot užsieniečius kurių viza priklauso nuo darbo sutarties galima ilgas paklodes prirašyt.
    Tada vietiniai išeitų iš kitų darbų, nes dabar problema ne didelis nedarbas, o darbuotojų trūkumas. Matant demografines tendencijas (gimta 20 tūkst. kūdikių, o miršta 50 tūkst. žmonių), tai tų migrantų ateityje dar daugiau reiks. Nebent, kai išeisite į pensiją norite gauti 10% darbo užmokesčio dydžio pensiją, o kokias socialines, viešas paslaugas gauti arba už labai brangiai arba visai ne.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai vadinasi negali, nes reikia gauti atskirą leidimą iš institucijos kurios jie gyvenime nematę.
    Negali, nes nematę? Įdomus galimybių traktavimas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tai vadinasi negali, nes reikia gauti atskirą leidimą iš institucijos kurios jie gyvenime nematę.

    Komentuoti:

Working...
X