Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Didysis Vilnius (Vilnius Urban Area), Vilniaus ribos
Collapse
X
-
-
Geriau nereikia, nes rajonas nors lietuviškėja po truputį. Tuo išmušama taburetė iš po lenkų (tuteišų) separatistų kojų.
Komentuoti:
-
Siūloma naujakurių kvartalus Vilniaus rajone prijungti prie sostinės
Seimo narys Kęstutis Masiulis kreipėsi į Vyriausybę, kad būtų pradėtas svarstyti Vilniaus miesto ir Vilniaus rajono savivaldybių ribų keitimo projektas.
„Per 20 metų labai pasikeitė Vilniaus miesto gyvenamosios teritorijos. Daug miestiečių iš daugiabučių namų persikėlė į namus ir kotedžus, kurie administraciškai atsiduria Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje. Aplink sostinę susikūrė Bendorėlių, Salotės, Antežerių, Zujūnų, Avižienių, Galgių ir daug kitų bendruomenių, kuriose gyvena vilniečiai, nors jų adresas yra Vilniaus rajono savivaldybėje. Jie nepatenkinti, kad Vilniaus rajono savivaldybė neskiria jokio dėmesio jų aplinkai. Neasfaltuojami keliai, nestatomi žibintai, netiesiami šaligatviai, labai prastas susisiekimas viešuoju transportu. Tai galėtų pagerėti, jeigu teritorijos būtų priskirtos sostinei“, – sako parlamentaras.
Komentuoti:
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąSumažėjimas smarkiai nepasikeistų, nes ir prieš 20metų žmonės atvykdavo studijuoti į Vilnių ir nepersiregistruodavo. Pakeitus dabartinio skaičiavimo techniką, reikia pakeisti ir istorinių duomenų skaičiavimo techniką, kitaip skaičiai rodys neaišku ką.
Vien Zuoko bute Gedimino prospekte buvo virš 4500 žmonių prisiregistravę.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąGyventojų skaičius vietovėse nustatomas ne tik pagal deklaruotą gyvenamąją vietą.
Bent jau Vilniaus miesto gyventojų skaičius pateiktas, tiek kiek čia yra registruota.
Komentuoti:
-
Su Vilniumi dar yra problema, kad yra labai daug gyventojų, kurie neregistruoti Vilniuje. Beveik 90% mano aplinkos žmonių, kurie atvažiavo į Vilnių prieš 10-12 metų studijuoti, čia gyvena ir dirba, bet registruoti ten iš kur atvažiavo. Persiregistravo tik tiek, kurie įsigiję nuosavus butus. Jei paimtume realų gyventojų skaičių Vilniuje, mano manymu, jis turėtų būti apie +100 000 didesnis, tuo pačiu kituose miesteliuose sumažėjimas turėtų būti dar didesnis.
Komentuoti:
-
Vilniaus m. sav. 2011 ir 2012 metais
Gyvenamasis fondas, tūkst. m² 14 136,3 - 14 414,6
Naudingasis plotas, tenkantis vienam gyventojui, m² 26,5 - 26,8
Komentuoti:
-
Vilniaus m. sav. 2011 ir 2012 metais
Gyvenamasis fondas, tūkst. m² 14 136,3 - 14 414,6
Naudingasis plotas, tenkantis vienam gyventojui, m² 26,5 - 26,8
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąAš tai visai nesuprantu: Vilniuj 1989 m. buvo 45 000 gyventojų daugiau nei dabar, žinant kiek naujų pastatų pristatyta šiai dienai, tai neaišku – kur gyveno tie visi žmonės?
Komentuoti:
-
Aš tai visai nesuprantu: Vilniuj 1989 m. buvo 45 000 gyventojų daugiau nei dabar, žinant kiek naujų pastatų pristatyta šiai dienai, tai neaišku – kur gyveno tie visi žmonės?
Komentuoti:
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąTai kad viena didesnių bėdų su miesto transportu yra ta kad žmonės visiškai nepagalvoja iš anksto, kur gyvens ir kur dirbs. Štai dabar žinau porą savo pažįstamų, vienas gyvena Riešėje o dirba aerouoste, kitas gyvena Pavilnyje ir dirba Justiniškėse
Paprasčiau būtų susirast darbą šalia arba namus pasikeist. Amerikiečiai štai nėra taip prisirišę - pasitaiko kiek geresnis darbas, gal tik pora šimtų $ daugiau apmokamas ir braukia per visą Ameriką namus pardavę.
Komentuoti:
-
Tai kad viena didesnių bėdų su miesto transportu yra ta kad žmonės visiškai nepagalvoja iš anksto, kur gyvens ir kur dirbs. Štai dabar žinau porą savo pažįstamų, vienas gyvena Riešėje o dirba aerouoste, kitas gyvena Pavilnyje ir dirba Justiniškėse
Paprasčiau būtų susirast darbą šalia arba namus pasikeist. Amerikiečiai štai nėra taip prisirišę - pasitaiko kiek geresnis darbas, gal tik pora šimtų $ daugiau apmokamas ir braukia per visą Ameriką namus pardavę.
Komentuoti:
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąĮ Zujūnus miesto autobusai kursuoja nuo 1987 metų; nuo 1957 metų miesto autobusai kursuoja į Naujuosius Verkius. Taip kad Jūsų argumentas nėra tikslingas.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą...pamiršdamas, kad jiems statantis namus laukuose apie jokį esamą VT ten nėra nė kalbos ...
Komentuoti:
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąCha, kitose šalyse tai padaroma norint sumažinti automobilių kiekį, bet stiprinamas viešasis transportas. Jus gi siūlote "užmušti" automobilius ir atimti viešąjį transportą iš atokesnių Vilniaus gyvenviečių. Globalinė izoliacija, kitaip nepavadinsi.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąDeja, taip - nėra tobulų sprendimų. Ši problema jau dabar sprendžiama, įvedant ir keliant parkavimo mokesčius miesto centre, anksčiau nemokamas parkavimo aikšteles verčiant mokamomis... Visuotinis automobilių mokestis, didinami kuro akcizai - irgi tai pačiai problemai spręsti. Miestas - itin sudėtingas organizmas.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąDeja, taip - nėra tobulų sprendimų. Ši problema jau dabar sprendžiama, įvedant ir keliant parkavimo mokesčius miesto centre, anksčiau nemokamas parkavimo aikšteles verčiant mokamomis... Visuotinis automobilių mokestis, didinami kuro akcizai - irgi tai pačiai problemai spręsti. Miestas - itin sudėtingas organizmas.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąO jei rimtai: kaip suprasti tą suplanuotą Vilniaus-Kauno dvimiestį ateities vizijoje? Kuo šie miestai bus labiau sujungti? Skraidys koks traukinys 300 km/h pirmyn ir atgal dažnai piko metu?..
Dvimiestis labiau bendradarbiavimo prasme, nekonkuravimo tarpusavyje, bendrais projektais ir t.t. - tai yra kultūrinis ir ekonominis bendradarbiavimas (kiek daugiau, negu paprastas bendradarbiavimas).
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą... ir beliks Lietuvą pervadinti Vilniumi.
Komentuoti:
Komentuoti: