Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ekonominė situacija Vilniaus miesto savivaldybėje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    Manau greiciausiai isejo ne savo noru, o buvo paraginti tai padaryti. Juolab, kad 3 is 4 isejusiu turi kontraversiskai vertinama darbo patirti skirstomuosiuose tinkluose ir paskui LEO projekte.
    Manau suveikė ir įtartina ofiso Dominikonų gatvėje pardavimo istorija.
    jau pardavus pastatą išaiškėjo, kad buvo nurodoma, jog parduodama 2,5 tūkst. kv. m, o ten dar esama papildomų daugiau nei 800 kv. m palėpių. Todėl bendrai skaičiuojant turto kaina atrodo dar menkesnė – vieno kvadratinio metro kaina esą siekia vos 1125 eurus. O esą rinkos kaina yra gerokai didesnė – tarkim, Vilniaus g. kvadratinio metro kaina siekia daugiau nei 2,5 tūkst. eurų. Jis spėja, kad 3,9 mln. eurų už patalpas gavusi bendrovė galėjo gauti bent keliais milijonais eurų daugiau.
    https://www.15min.lt/verslas/naujien...los-973-846554
    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.09.26, 16:57.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    „Vilniaus vandenų“ vadovas ir dalis valdybos traukiasi iš pareigų
    Manau greiciausiai isejo ne savo noru, o buvo paraginti tai padaryti. Juolab, kad 3 is 4 isejusiu turi kontraversiskai vertinama darbo patirti skirstomuosiuose tinkluose ir paskui LEO projekte.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „Vilniaus vandenų“ vadovas ir dalis valdybos traukiasi iš pareigų
    http://www.vz.lt/vadyba/is-tarnybos-...asi-is-pareigu
    Antradienį bendrovės „Vilniaus vandenys“ valdybos pirmininkas Darius Nedzinskas, nepriklausomi valdybos nariai Arūnas Bivainis ir Juozas Buitkus bei įmonės generalinis direktorius Aidas Ignatavičius įteikė prašymus dėl atsistatydinimo iš pareigų.
    VŽ rašė, kad per pirmuosius šešis šių metų mėnesius „Vilniaus vandenys“ uždirbo 22,3 mln. Eur pajamų – tai 11% daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Grynasis pelnas siekė 11,2 mln. Eur. Pernai tuo pačiu metu bendrovė skaičiavo 1,4 mln. Eur nuostolį.

    Bendrovės generalinio direktoriaus p. Ignatavičiaus teigimu, po praėjusiais metais įgyvendintų pokyčių įmonės struktūra tapo paprastesnė ir efektyvesnė. Apdraustųjų darbuotojų skaičius bendrovėje nuo 2016 m. pradžios sumažėjo 27,5% - nuo 937 iki 679, rodo „Creditinfo“ duomenys.
    http://www.lrt.lt/naujienos/ekonomik...ndenu_vadovai_
    „Vilniaus vandenų“ valdybos pirmininko teigimu, iki 2016 metų nuostolingai veikusi įmonė iš esmės pagerino finansinę būklę ir tai sudarė galimybes šiemet penktadaliu sumažinti vandens tiekimo bei nuotekų tvarkymo kainas, o akcininkams išmokėti 4 mln. eurų dividendų. Bendrovei pavyko padengti pradelstas skolas tiekėjams bei 22 mln. eurų sumažinti įsiskolinimus finansinėms institucijoms, kurios dabartiniu metu sudaro tik 3,4 mln. eurų.
    Šiaip bendrai pagarba, nes nuostolingą ištraukė iš ūsuotų bebrų nagų, suoptimizavo šeryklų kiekį ir sumažino vandens kainą 20% (dalis aišku ne jų nuopelnas, nes padengtos investicijos į dumblo apdorojimą.)
    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.09.26, 15:03.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    O kuo šitas pranešimas susįjęs su ekonomine situacija ?

    Beje, likau visiškai nesusipratęs su ta Onos Šimaitės gatve - gi Vilniuj jau yra tokia gatvė, ties Milošo laiptais, kitoje Maironio gatvės pusėje nuo Tymo turgaus. Tai negi bus dvi vienodos ?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Ankstesnės kadencijos veiksmus gerai atspindi ir tokia smulkmena, kai priima nutarimą, bet nieko nepadaro. Visai atsitiktinai sužinojau, kad atseit yra Pasaulio teisuolių skveras toje vietoje, kur baigiasi Ateities gatvė ties Jeruzalės gatve. O realiai šalia statomas kažkoks nelegalus namukas atseit parduotuvė

    Verkių seniūnijoje bus pagerbti Pasaulio teisuoliai, pavadinimai suteikti ir 3 bevardėms gatvėms


    http://www.vilnius.lt/lit/Verkiu_sen.../7353/13323729

    p.s. tokio skvero įkūrimas labai teisinga įdėja, bet zuokulai tik PR rūpėjo, o ne realūs veiksmai.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Sostinės savivaldybė skyrė 4,4 ml. Eur didesnį finansavimą darželių reikmėms – rinkliavos iš tėvų bus neleistinos
    „Šiemet pirmą kartą savivaldybė skyrė ypatingai ženklias sumas darželių turto atnaujinimui. Iš viso po 68 eurus vienam vaikui: po 5 eurus patalynei atnaujinti, po 45 eurus – kanceliarijai, ūkinėms, higienos prekėms ir po 18 eurų kitoms būtinoms išlaidoms. Neįtikėtina, tačiau tai yra pirmas atvejis Vilniuje per du dešimtmečius, kai yra skiriami pinigai patalynei darželiuose pakeisti. Taip pat noriu pabrėžti, kad jokios rinkliavos būtinoms prekėms nei viename darželyje nėra privalomos. Jei kas nori padėti darželiui savo noru – prašom. Tačiau darželiai reikalaujantys pinigų, nes neva jų neužtenka popieriui, pieštukams, muilui, ar tualetiniam, tai daro nepagrįstai ir neteisėtai“, – teigia Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.
    http://www.vilnius.lt/index.php?1995202189

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nevarykim dievo į medį, nauja dviračių takų-šaligatvių koncepcija tikrai nebloga, aišku iki geriausių pasaulio pavyzdžių toli, bet atsivelgiant į Vilniaus dabartinę situaciją, manau pakankamai gerai, tegul tik visus takus taip su sutvarko ir nutiesia naujų, pvz. iki Trakų, N. Vilnios ir pan.


    Taip, ta gatvės vatkarpa padaryta gerai. Bet tai turbūt vienintelis toks geras pavyzdys visame Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Per pietus geru oru išeina ten dirbantys ir tiek. Realiai visas tas šaligatvis Goštauto gatvėje upės pusėje nėra reikalingas, nes nėra kur juo eiti. Norintiems pasivaikščioti yra krantinė. Pas mus labai dažnai mėgstama abiejose gatvės pusėse iškloti plačiausius šaligatvius nesukant galvos, kiek jie iš tikrųjų reikalingi. Tai gatvėse būna spūstys, o ant plačių šaligatvių (kurių dalį būtų galima skirti gatvei) želia žolė.
    Net jeigu juo naudojasi tik verslo centruose dirbantys, tai nėra pretekstas tą šaligatvį visai naikinti. Jeigu naudojasi - reiškia reikia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Per pietus geru oru išeina ten dirbantys ir tiek. Realiai visas tas šaligatvis Goštauto gatvėje upės pusėje nėra reikalingas, nes nėra kur juo eiti. Norintiems pasivaikščioti yra krantinė. Pas mus labai dažnai mėgstama abiejose gatvės pusėse iškloti plačiausius šaligatvius nesukant galvos, kiek jie iš tikrųjų reikalingi. Tai gatvėse būna spūstys, o ant plačių šaligatvių (kurių dalį būtų galima skirti gatvei) želia žolė.
    Ten žmonių tikrai yra, nes prieš ir po darbo žmonės eina link VT arba kas gyvena šalia žvėryne arba centre, arba šiaip į miestą pasivaikščioti, bėgikų, taip pat yra dviračių tranzito tarp Vingio parko ir centro. Vilniaus problema tikra ne per platūs šaligatviai, o kad jų kai kur net nėra, apie dviračių takus iš vis net nekalbu, jų tik kelios normalesnės atkarpos yra. Kažkodėl šimtus milijonų investuoti į aplinkkelius yra normalu, o kelis milijonus į takus ne. Tas pats šalia esantis Goštauto g. viadukas, kuriuo pravažiuoja vos vienas kitas automobilis, kainavo 10 mln. Eur., už tiek būtų buvę galima visame mieste pritiesti kilometrus tokių pavyzdingų takų.
    Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.30, 12:46.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Tamsta reikėtų dabar ten pasivaikščioti. Žmonių pilna, o suoliukai būna pastoviai užimti. Ypač ten toliau, kur yra verslo centrai.
    Per pietus geru oru išeina ten dirbantys ir tiek. Realiai visas tas šaligatvis Goštauto gatvėje upės pusėje nėra reikalingas, nes nėra kur juo eiti. Norintiems pasivaikščioti yra krantinė. Pas mus labai dažnai mėgstama abiejose gatvės pusėse iškloti plačiausius šaligatvius nesukant galvos, kiek jie iš tikrųjų reikalingi. Tai gatvėse būna spūstys, o ant plačių šaligatvių (kurių dalį būtų galima skirti gatvei) želia žolė.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tamsta reikėtų dabar ten pasivaikščioti. Žmonių pilna, o suoliukai būna pastoviai užimti. Ypač ten toliau, kur yra verslo centrai.
    Svarbu, kad išmoko tiesti takus, dabar belieka tik tempus didinti, tokių takų įrengimas geriausias būdas skatinti dviračių transportą. Žymiai geriau už bet kokias akcijas ar oranžinius dviračius.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Geriausios atkarpos dažniausiai būna ten, kur jomis nelabai kas naudojasi . Nėra kur eiti šaligatviu šia gatvės puse. Jei šaligatvis reikalingas, tai dienos metu nepavyks nufotografuoti jo tuščio. Dviračių taku galima nuvažiuoti į Vingio parką, bet, manau, kad daug kas tam renkasi kitą Neries pusę.
    Tamsta reikėtų dabar ten pasivaikščioti. Žmonių pilna, o suoliukai būna pastoviai užimti. Ypač ten toliau, kur yra verslo centrai.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Geriausios atkarpos dažniausiai būna ten, kur jomis nelabai kas naudojasi . Nėra kur eiti šaligatviu šia gatvės puse. Jei šaligatvis reikalingas, tai dienos metu nepavyks nufotografuoti jo tuščio. Dviračių taku galima nuvažiuoti į Vingio parką, bet, manau, kad daug kas tam renkasi kitą Neries pusę.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2017.08.30, 10:26.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Nevarykim dievo į medį, nauja dviračių takų-šaligatvių koncepcija tikrai nebloga, aišku iki geriausių pasaulio pavyzdžių toli, bet atsivelgiant į Vilniaus dabartinę situaciją, manau pakankamai gerai, tegul tik visus takus taip su sutvarko ir nutiesia naujų, pvz. iki Trakų, N. Vilnios ir pan.


    Šita atkarpa tikrai yra kol kas geriausias pavyzdys, jeigu kalbant apie dviračių takus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Meh... tarsi kitaip yra kitose srityse? Dizaine pvz.? Tarsi visi baigia vienodu lygiu, bet kontrastai milžiniški. Esminė priežastis - nėra bendro suvokimo kas yra dizainas ir kokia yra jo svarba. Čia įeina ir landscape dizainas. Kol paprasčiausias plytelių šaligatvis ir lopinėlis žolytės bus "tobula" - tol esminių pokyčių tikėtis neverta.
    Nevarykim dievo į medį, nauja dviračių takų-šaligatvių koncepcija tikrai nebloga, aišku iki geriausių pasaulio pavyzdžių toli, bet atsivelgiant į Vilniaus dabartinę situaciją, manau pakankamai gerai, tegul tik visus takus taip su sutvarko ir nutiesia naujų, pvz. iki Trakų, N. Vilnios ir pan.



    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Taip, bet net ir naujai tvarkomose vietose/kvartaluose pilna pavyzdžių, kur daug kas daroma blogai. Poros metų senumo projektuose neįgaliesiems išvis niekas nepritaikyta, o dabar vykdomuose projektuose techniškai lyg ir įvykdyti tokie kriterijai, bet viskas kertasi su elementariu common sense ir akivaizdžiai daroma netinkamai. Kažkaip labai sunkiai prasimušinėja pas mus sugebėjimas tvarkyti basic aplinkos tvarkymo dalykus. Aš tik nesuprantu, kodėl taip yra? Mano supratimu, gatves ir bendrą aplinką projektuojantys žmonės turi turėti kažkokį išsilavinimą ar kvalifikacijas toje srityje. Ir jeigu jie jas tikri turi, tai ką po galais jie ten mokėsi, kad daro tokias nesąmones? Pavyzdžių galima prirankioti bele kur Vilniuje naujai užstatytuose kvartaluose ir tvarkomose gatvėse. Aš suprantu, kad pasitaiko fakapų šen ir ten, bet Vilniuje tai yra tiesiog endemiška. Ir baiausia yra tai, kad kažkokiu būdu visa tai priimama naudojimui ir nereikalaujama visko perdaryti tinkamai.
    Meh... tarsi kitaip yra kitose srityse? Dizaine pvz.? Tarsi visi baigia vienodu lygiu, bet kontrastai milžiniški. Esminė priežastis - nėra bendro suvokimo kas yra dizainas ir kokia yra jo svarba. Čia įeina ir landscape dizainas. Kol paprasčiausias plytelių šaligatvis ir lopinėlis žolytės bus "tobula" - tol esminių pokyčių tikėtis neverta.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Gerai, kad dabar visus naujus šaligatvius stato pritaikytus neįgaliesiems (o jų dabar iš pirmo žvilgsnio tvarko gana nemažai), o ir dviračių takus (ir pagaliau normalius asfaltuotus) nemažoje dalyje vietų padaro.
    Taip, bet net ir naujai tvarkomose vietose/kvartaluose pilna pavyzdžių, kur daug kas daroma blogai. Poros metų senumo projektuose neįgaliesiems išvis niekas nepritaikyta, o dabar vykdomuose projektuose techniškai lyg ir įvykdyti tokie kriterijai, bet viskas kertasi su elementariu common sense ir akivaizdžiai daroma netinkamai. Kažkaip labai sunkiai prasimušinėja pas mus sugebėjimas tvarkyti basic aplinkos tvarkymo dalykus. Aš tik nesuprantu, kodėl taip yra? Mano supratimu, gatves ir bendrą aplinką projektuojantys žmonės turi turėti kažkokį išsilavinimą ar kvalifikacijas toje srityje. Ir jeigu jie jas tikri turi, tai ką po galais jie ten mokėsi, kad daro tokias nesąmones? Pavyzdžių galima prirankioti bele kur Vilniuje naujai užstatytuose kvartaluose ir tvarkomose gatvėse. Aš suprantu, kad pasitaiko fakapų šen ir ten, bet Vilniuje tai yra tiesiog endemiška. Ir baiausia yra tai, kad kažkokiu būdu visa tai priimama naudojimui ir nereikalaujama visko perdaryti tinkamai.
    Paskutinis taisė John; 2017.08.30, 00:48.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gal tiesa, kad duobių lopymas neturi būti miesto strategijos centrinė ašis, bet Vilniuje situacija su gatvių ir šaligatvių būkle yra TOKIA kraupi, kad net kokiam Lagosui ar Migadišui būtų gėda. Zuokas turėjo 10+ metų situaciją keisti, bet to nedarė. Šimašius bent jau bando lopyti baisiausias vietas.

    Aš dar turiu svajonių, kad kada nors Vilniaus šaligatviai bus pritaikyti neįgaliesiems, bet to turbūt teks laukti dar kokius 30 metų.
    Gerai, kad dabar visus naujus šaligatvius stato pritaikytus neįgaliesiems (o jų dabar iš pirmo žvilgsnio tvarko gana nemažai), o ir dviračių takus (ir pagaliau normalius asfaltuotus) nemažoje dalyje vietų padaro.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gal tiesa, kad duobių lopymas neturi būti miesto strategijos centrinė ašis, bet Vilniuje situacija su gatvių ir šaligatvių būkle yra TOKIA kraupi, kad net kokiam Lagosui ar Migadišui būtų gėda. Zuokas turėjo 10+ metų situaciją keisti, bet to nedarė. Šimašius bent jau bando lopyti baisiausias vietas.

    Aš dar turiu svajonių, kad kada nors Vilniaus šaligatviai bus pritaikyti neįgaliesiems, bet to turbūt teks laukti dar kokius 30 metų.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Majauskas pastaruoju metu stipriai įvaizdį susigadinęs
    Ir dar po to, kai su D. Šakaliene stūmė tą "norvegišką" smurto prieš vaikus įstatymą .

    Šimašius šiek tiek minkštoko charakterio ir su visais stengiasi būti malonus. Kitaip sakant, nėra natūralus lyderis, o iškilęs partijoje vien todėl, kad padoriai atrodo ir nėra įklimpęs kokiuose nors skandaluose. Galbūt todėl kai kurie darbai vyksta lėtai. Pvz., Matijošaitis turi daugiau savybių, padedančių užtikrinti, kad darbai vyktų greitai .
    Kritika dėl visokių vizijų trūkumo tai juokinga.
    Vilnius nuėjo į remonto ir duobių lopymo strategiją, o tai nėra tai, ko turėtų siekti Lietuvos sostinė“, – LRT.lt dėstė A. Zuokas.
    Aišku, geriau prastūminėti į skolą kokį nors utopinį projektą, o duobės tai palauks. Zuokas tik maivydavosi ant dviračio ar riedžio, stūmė savo oranžinio dviračio svajonę, tačiau realiai dviračių takais nelabai rūpinosi. Tačiau eiliniam piliečiui svarbiau ne papildoma galimybė išsinuomoti dviratį (kas reguliariai važinėja, turi savo), o kad apskritai būtų patogu su dviračiu važiuoti. Kėlė idėją padaryti Nerį pagrindine miesto gatve, tačiau, kad krantinėse kyšojo armatūra, jam nelabai rūpėjo. Negi užsiimsi tokiais niekais kaip kažkokių plytelių perklojimas? Ir net be kažkokios laivybos bei naujų prieplaukų Neris tapo patrauklesnė atnaujinus krantines: daugiau žmonių, atsirado nauja kavinė, o per sostinės dienas vyks renginiai bei bus "Gero maisto krantas". Kai nuties Žvėryne dviračių taką pro tas išpjautas tujas , bus galima nuo Žirmūnų paneriu nulėkti iki pat Vingio parko. Iš esmės jau ir dabar gana patogu tą daryti. Tai vienas garsiai svajoja, tačiau nieko realaus nenuveikia (nes "kvaili" investuotojai neskolina), o kitas mažiau svaigsta apie vizijas, bet atlieka konkrečius "juodus" darbus.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2017.08.29, 12:52.

    Komentuoti:

Working...
X