Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ekonominė situacija Vilniaus miesto savivaldybėje
Collapse
X
-
įdomu surengus anoniminę apklausą Kaune, kokia dalis pasakytų, kad džiaugiasi, kai atsitinka kas nors blogo Vilniuje. Arba kai LRytas pralošia bet kam. Toks elgesys atitinka 100% patarlę Nors nudvėsė ne karvė, o tiktai kiaulė, bet vis tiek malonu. Nemanau, kad Vilniuje atsirastų nors kiek ženklesnis kiekis žmonių, kurie džiaugtusi jei Žalgirio kašio komanda praloštų kokiems rusams. Dėl Kauno analogiško elgesio nesistebėčiau.
-
aga labai matosi
Vilnių vėl plauna stiprus lietus, sustojo eismas T.Narbuto gatve
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...etus-56-831646
Graudu ....
Komentuoti:
-
Vilniuje penktadaliu mažės geriamojo vandens kaina
http://www.vilnius.lt/index.php?3426830440Daugiabučiuose namuose gyvenantiems vilniečiams paslaugų kaina mažės daugiau nei penktadaliu – nuo 1,71 iki 1,36 euro už kubinį metrą
p.s. Malonu, kad išnaikino vandeningą ūsuotų bebrų veisyklą ir rezultatai matomi iškart.
p.p.s. Kaune, Klaipėdoje yra 1,56 - 1,55 €Paskutinis taisė Arunasx; 2017.07.26, 17:44.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Buvęs „Go Vilnius“ vadovas D.Udrys skundžia atleidimą, prašo moralinės žalos atlyginimo
Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=75285199
tai kas dabar pasakys - čia gerai jis dirbo ar ne?
Komentuoti:
-
Į Taliną skraido, bet daugiau dėl vaizdo: skryžiai 2x per savaitę, antradienį ir šeštadienį, visiškai verslui netinkamu laiku.
Komentuoti:
-
Jo, tik dabar pastebėjau, kad straipsniuose kalbama apie LCY. Ir tai puikus ir logiškas variantas.
Komentuoti:
-
Gal geriau LCY "Brexit" investuotuojams? Numatome, kad 50-80 verslininkų skraidys kasdien į VNO.Parašė John Rodyti pranešimąTiktų ir LGW.
Komentuoti:
-
Iš kur LHR slotai vilniui? Net Talinas neturi jokių normalių, tai labai sunku patikėt. 2 milijonai, kai slotus geru laiku pardavinėja už 20+ milijonų? Vargu.
LGW gal daugiau šansų patikėt.
Komentuoti:
-
Buvo ir anksčiau pažadų (tiesa, neatsimenu iš ko. Gal ir iš pačių BA pusės). Tai gali būti anksti džiaugtis, bet laikykim fingers crossed. Tiesioginis skrydis LHR-VNO su BA yra garbės ir prestižo reikalas.
Komentuoti:
-
Nifiga
Iš Zuoko parcijos FB puslapio , subsidijuos emigrantinę kryptį 
Zuokas įkėlė 4 naujas nuotraukas. 1 val. ·
Žiūriu dangaus tema tampa populiari. R.Šimašius ir liberalų sąjūdis siūlo skirti 3 metams 2.1 milijonų eurų skrydžiui Vilnius -Londonas subsidijuoti. #airLituanica #labaismagu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O ką daryti, kad atsirastų tas poreikis? Jeigu mums patiems reikia investicijų, tada reikia paties ir į atitinkamą infrastruktūrą investuoti, ne tik į asfaltą ar suoliukus. Kažkodėl niekam nekyla klausimų, kad autobusų ar traukinių maršrutai į visokius kaimelius nėra tik verslas ir galima juos subsidijuoti, bet skrydžių kažkodėl kai kam atrodo, kad negalima remti. Tiksliau jie ir dabar yra remiami, tik pinigus gauna ne Lietuvos vežėjas, o užsienio, kuriems tikslas tik uždirbti pinigus, o ne pritraukti investicijas į Lietuvą.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai gal ir yra negerai. Skydžiai irgi verslas. Skrydžiai savaime atsiras, jei atsiras poreikis. Galima nebent paskatinti tą atsiradimą, pažadant pakompensuoti kažkiek tų bilietų. Bet tai neturi būti kažkoks valstybinis išlaikymas, vien tam, kad vesrlininkai galėtų pasimėgauti brangia verslo klase skrydžiams per brangų oro uostą.Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.21, 11:38.
Komentuoti:
-
Poreikis yra, dėl to niekas nesiginčija kiek žinau ? Bet turbūt jis nėra toks didelis, kad apsimokėtų ekonomiškai didžiosioms oro linijoms. Todėl short term, valstybės įsikišimas ir palaikymas, manau, būtinas. Nėra tiek skrendančių į Heathrow, kad jie patys paleistų lėktuvą. Todėl turime paleisti mes, kažkiek pakompensuoti, pritraukti investicijas, ir tada gal jau apsimokės savaime. Kito kelio nežinau. Laukti dar 30 metų?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai gal ir yra negerai. Skydžiai irgi verslas. Skrydžiai savaime atsiras, jei atsiras poreikis. Galima nebent paskatinti tą atsiradimą, pažadant pakompensuoti kažkiek tų bilietų. Bet tai neturi būti kažkoks valstybinis išlaikymas, vien tam, kad vesrlininkai galėtų pasimėgauti brangia verslo klase skrydžiams per brangų oro uostą.
Komentuoti:
-
Tai gal ir yra negerai. Skydžiai irgi verslas. Skrydžiai savaime atsiras, jei atsiras poreikis. Galima nebent paskatinti tą atsiradimą, pažadant pakompensuoti kažkiek tų bilietų. Bet tai neturi būti kažkoks valstybinis išlaikymas, vien tam, kad vesrlininkai galėtų pasimėgauti brangia verslo klase skrydžiams per brangų oro uostą.Parašė Pedigree Rodyti pranešimą
Antrinu. Verslui reikia patogumo. Nėra tiesioginio skrydžio - niekas nesitrūčins ir per galvas čia nesivers, o varys ten, kur tiesioginis skrydis bus. Verslui svarbu laikas, ir be kita ko, prestižas - jei nėra tiesioginio skrydžio į tą miestą - kažkas su juo negerai.
Komentuoti:
-
Antrinu. Verslui reikia patogumo. Nėra tiesioginio skrydžio - niekas nesitrūčins ir per galvas čia nesivers, o varys ten, kur tiesioginis skrydis bus. Verslui svarbu laikas, ir be kita ko, prestižas - jei nėra tiesioginio skrydžio į tą miestą - kažkas su juo negerai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Naujas asfaltas gražu, bet, deja, investicijų ir verslo tai nekuria.
Kol į Londoną nėra skrydžių verslui, „Brexit“ investicijos aplenkia Lietuvą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gražiai parašei, su daug kuo sutinku, bet, kur paboldinau, kelios loginės klaidos:Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Tai, kad egzistavo AirLituanica, dar nereiškia, kad buvo užtikrintas geras susisiekimas su Vilniumi. AirLituanica skraidė vos keliais maršrutais, kurių dauguma turėjo tiesioginę alternatyvą, srkaidė retai ir mažais lėktuvėliais. Jų pervežamų keleivių skaičius buvo toks mažas, kad bankrutavus AirLituanicai, tai Vilniaus oro uosto keleivių skaičiui neturėjo visiškai jokios įtakotos. Tiesą sakant bankrutavus AirLituanicai keleivių VNO išaugo netgi daugiau (+13,5%), nei metai prieš su AirLituanica (+10,5%). AirLituanicos reikšmė bendram keleivių srautui ir susisiekimui su Vilniumi buvo tokia menka, kad tai kaip argumentą galime naudoti nebent 'teoriškai', bet ne faktiškai. Tačiau jos išlaikymo kaina buvo įspūdinga - 10 mln. eur. per metus, ~pusę kiekvieno keleivio bilieto kainos buvo kompensuojama iš Vilniaus biudžeto. 10 mln. eur. suma yra įspūdingi skaičiai - galima rekonstruoti Vilniaus gatvę, Lukiškių aikštę, Neries krantines ir tai padaryti du kartus per metus. Prieš tai labai ilgus metus Vilniaus infrastruktūros atnaujinimas buvo visiškai sustojęs, stagnacija lėmė didžiulį atsilikimą, tačiau šiuo metu ta infrastruktūra yra labai sparčiai atnaujinama, tokiais temais, kokių Vilnius apskritai dar nėra matęs. Per kelis metus miestas turėtų pasikeisti iš esmės, o atnaujinta infrastruktūra lemti didesnius turistų srautus. Didesnis turistų srautas atitinkamai lems platesnę skrydžių geografiją ir tai bus pasiekta nekišant nežmoniškų pinigų į jokios realios naudos nenešančias avialinijas.
1) IŠ ESMĖS miestas nepasikeis. Jis gražėja ir patogėja, bet šimtu procentu niekas neapsivers gi. Kosmetiškai bus gražiau, tačiau...
2) Tai nelemia, kad dėl atnaujintų nėries krantinių atvarys daugiau turistų. Jiems pirmiausia reikia su KAŽKUO atvykti, o ne dėl kažko.
3) Ne didesnis turistų srautas lemia platesnę skrydžių geografiją, o quite the opposite - platesnė skrydžių geografiją - atvyksta daugiau turistų. Geras pavyzdys, kaip buvo Kaunas - Tampere skrydis, ar tebėra nežinau. Kai buvo jis, buvo daug suomių turistų, nes jiems čia buvo įdomu. Bet nebuvo taip, kad suomiai pradėjo patys ieškoti tiesiai per aplinkui skrydžio į Kauną, ir didelį srautą pamatęs ryanair ėmė ir padarė skrydį tiesioginį
AirLituanica buvo nuostolinga, prastai valdoma ir t.t. Bet pati idėja yra reikalinga, ir tas reikalingumas niekur nedingo. Faktas išlieka - Vilnius prastai suconnectintas su kitais miestais ir į jį atvykti yra nepatogu. Ką daryti galime kalbėti, bet mano manymu, Air Lituanica bent jau buvo žingsnis į teisingą pusę, kad ir nelabai vykęs, bet per laiką, manau, ta avialinija būtų sustiprėjusi.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Naujas asfaltas gražu, bet, deja, investicijų ir verslo tai nekuria.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Tai, kad egzistavo AirLituanica, dar nereiškia, kad buvo užtikrintas geras susisiekimas su Vilniumi. AirLituanica skraidė vos keliais maršrutais, kurių dauguma turėjo tiesioginę alternatyvą, srkaidė retai ir mažais lėktuvėliais. Jų pervežamų keleivių skaičius buvo toks mažas, kad bankrutavus AirLituanicai, tai Vilniaus oro uosto keleivių skaičiui neturėjo visiškai jokios įtakotos. Tiesą sakant bankrutavus AirLituanicai keleivių VNO išaugo netgi daugiau (+13,5%), nei metai prieš su AirLituanica (+10,5%). AirLituanicos reikšmė bendram keleivių srautui ir susisiekimui su Vilniumi buvo tokia menka, kad tai kaip argumentą galime naudoti nebent 'teoriškai', bet ne faktiškai. Tačiau jos išlaikymo kaina buvo įspūdinga - 10 mln. eur. per metus, ~pusę kiekvieno keleivio bilieto kainos buvo kompensuojama iš Vilniaus biudžeto. 10 mln. eur. suma yra įspūdingi skaičiai - galima rekonstruoti Vilniaus gatvę, Lukiškių aikštę, Neries krantines ir tai padaryti du kartus per metus. Prieš tai labai ilgus metus Vilniaus infrastruktūros atnaujinimas buvo visiškai sustojęs, stagnacija lėmė didžiulį atsilikimą, tačiau šiuo metu ta infrastruktūra yra labai sparčiai atnaujinama, tokiais temais, kokių Vilnius apskritai dar nėra matęs. Per kelis metus miestas turėtų pasikeisti iš esmės, o atnaujinta infrastruktūra lemti didesnius turistų srautus. Didesnis turistų srautas atitinkamai lems platesnę skrydžių geografiją ir tai bus pasiekta nekišant nežmoniškų pinigų į jokios realios naudos nenešančias avialinijas.
Kol į Londoną nėra skrydžių verslui, „Brexit“ investicijos aplenkia Lietuvą
Bent 20 potencialių britų investuotojų sprendimas kurtis Lietuvoje yra pakibęs ant plauko dėl neišspręstos įsisenėjusios problemos – neatstatytų tiesioginių skrydžių verslui iš Vilniaus į Londoną.
Plačiau: http://www.vz.lt/transportas-logisti...#ixzz4nRe77HRK
Komentuoti:
-
Visaip skaičiuojant yra maža, Vilniaus maksimum buvo 0,4 mlrd eur, kokio Berlyno 60 mlrd.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Maža absoliučiai ar santykinai?
Pirmu atveju toks lyginimasis neturi prasmės.
Komentuoti:
Komentuoti: