Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ekonominė situacija Vilniaus miesto savivaldybėje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    aga labai matosi
    Vilnių vėl plauna stiprus lietus, sustojo eismas T.Narbuto gatve
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...etus-56-831646
    Graudu ....
    įdomu surengus anoniminę apklausą Kaune, kokia dalis pasakytų, kad džiaugiasi, kai atsitinka kas nors blogo Vilniuje. Arba kai LRytas pralošia bet kam. Toks elgesys atitinka 100% patarlę Nors nudvėsė ne karvė, o tiktai kiaulė, bet vis tiek malonu. Nemanau, kad Vilniuje atsirastų nors kiek ženklesnis kiekis žmonių, kurie džiaugtusi jei Žalgirio kašio komanda praloštų kokiems rusams. Dėl Kauno analogiško elgesio nesistebėčiau.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    aga labai matosi


    Vilnių vėl plauna stiprus lietus, sustojo eismas T.Narbuto gatve

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...etus-56-831646


    Graudu ....

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Vilniuje penktadaliu mažės geriamojo vandens kaina

    Daugiabučiuose namuose gyvenantiems vilniečiams paslaugų kaina mažės daugiau nei penktadaliu – nuo 1,71 iki 1,36 euro už kubinį metrą
    http://www.vilnius.lt/index.php?3426830440

    p.s. Malonu, kad išnaikino vandeningą ūsuotų bebrų veisyklą ir rezultatai matomi iškart.

    p.p.s. Kaune, Klaipėdoje yra 1,56 - 1,55 €
    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.07.26, 17:44.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied

    Buvęs „Go Vilnius“ vadovas D.Udrys skundžia atleidimą, prašo moralinės žalos atlyginimo

    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=75285199


    tai kas dabar pasakys - čia gerai jis dirbo ar ne?

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Į Taliną skraido, bet daugiau dėl vaizdo: skryžiai 2x per savaitę, antradienį ir šeštadienį, visiškai verslui netinkamu laiku.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Jei BA skraido iš Heathrow į Taliną, tai laisvai gali ir į Vilnių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Jo, tik dabar pastebėjau, kad straipsniuose kalbama apie LCY. Ir tai puikus ir logiškas variantas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tiktų ir LGW.
    Gal geriau LCY "Brexit" investuotuojams? Numatome, kad 50-80 verslininkų skraidys kasdien į VNO.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tiktų ir LGW.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Iš kur LHR slotai vilniui? Net Talinas neturi jokių normalių, tai labai sunku patikėt. 2 milijonai, kai slotus geru laiku pardavinėja už 20+ milijonų? Vargu.
    LGW gal daugiau šansų patikėt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Buvo ir anksčiau pažadų (tiesa, neatsimenu iš ko. Gal ir iš pačių BA pusės). Tai gali būti anksti džiaugtis, bet laikykim fingers crossed. Tiesioginis skrydis LHR-VNO su BA yra garbės ir prestižo reikalas.

    Komentuoti:


  • Pedigree
    replied
    Opapa Puikios naujienos! Reik atšvęst

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Nifiga Iš Zuoko parcijos FB puslapio , subsidijuos emigrantinę kryptį


    Zuokas įkėlė 4 naujas nuotraukas. 1 val. ·
    Žiūriu dangaus tema tampa populiari. R.Šimašius ir liberalų sąjūdis siūlo skirti 3 metams 2.1 milijonų eurų skrydžiui Vilnius -Londonas subsidijuoti. #airLituanica #labaismagu


    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai gal ir yra negerai. Skydžiai irgi verslas. Skrydžiai savaime atsiras, jei atsiras poreikis. Galima nebent paskatinti tą atsiradimą, pažadant pakompensuoti kažkiek tų bilietų. Bet tai neturi būti kažkoks valstybinis išlaikymas, vien tam, kad vesrlininkai galėtų pasimėgauti brangia verslo klase skrydžiams per brangų oro uostą.
    O ką daryti, kad atsirastų tas poreikis? Jeigu mums patiems reikia investicijų, tada reikia paties ir į atitinkamą infrastruktūrą investuoti, ne tik į asfaltą ar suoliukus. Kažkodėl niekam nekyla klausimų, kad autobusų ar traukinių maršrutai į visokius kaimelius nėra tik verslas ir galima juos subsidijuoti, bet skrydžių kažkodėl kai kam atrodo, kad negalima remti. Tiksliau jie ir dabar yra remiami, tik pinigus gauna ne Lietuvos vežėjas, o užsienio, kuriems tikslas tik uždirbti pinigus, o ne pritraukti investicijas į Lietuvą.
    Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.21, 11:38.

    Komentuoti:


  • Pedigree
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai gal ir yra negerai. Skydžiai irgi verslas. Skrydžiai savaime atsiras, jei atsiras poreikis. Galima nebent paskatinti tą atsiradimą, pažadant pakompensuoti kažkiek tų bilietų. Bet tai neturi būti kažkoks valstybinis išlaikymas, vien tam, kad vesrlininkai galėtų pasimėgauti brangia verslo klase skrydžiams per brangų oro uostą.
    Poreikis yra, dėl to niekas nesiginčija kiek žinau ? Bet turbūt jis nėra toks didelis, kad apsimokėtų ekonomiškai didžiosioms oro linijoms. Todėl short term, valstybės įsikišimas ir palaikymas, manau, būtinas. Nėra tiek skrendančių į Heathrow, kad jie patys paleistų lėktuvą. Todėl turime paleisti mes, kažkiek pakompensuoti, pritraukti investicijas, ir tada gal jau apsimokės savaime. Kito kelio nežinau. Laukti dar 30 metų?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Pedigree Rodyti pranešimą

    Antrinu. Verslui reikia patogumo. Nėra tiesioginio skrydžio - niekas nesitrūčins ir per galvas čia nesivers, o varys ten, kur tiesioginis skrydis bus. Verslui svarbu laikas, ir be kita ko, prestižas - jei nėra tiesioginio skrydžio į tą miestą - kažkas su juo negerai.
    Tai gal ir yra negerai. Skydžiai irgi verslas. Skrydžiai savaime atsiras, jei atsiras poreikis. Galima nebent paskatinti tą atsiradimą, pažadant pakompensuoti kažkiek tų bilietų. Bet tai neturi būti kažkoks valstybinis išlaikymas, vien tam, kad vesrlininkai galėtų pasimėgauti brangia verslo klase skrydžiams per brangų oro uostą.

    Komentuoti:


  • Pedigree
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Naujas asfaltas gražu, bet, deja, investicijų ir verslo tai nekuria.

    Kol į Londoną nėra skrydžių verslui, „Brexit“ investicijos aplenkia Lietuvą
    Antrinu. Verslui reikia patogumo. Nėra tiesioginio skrydžio - niekas nesitrūčins ir per galvas čia nesivers, o varys ten, kur tiesioginis skrydis bus. Verslui svarbu laikas, ir be kita ko, prestižas - jei nėra tiesioginio skrydžio į tą miestą - kažkas su juo negerai.

    Komentuoti:


  • Pedigree
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Tai, kad egzistavo AirLituanica, dar nereiškia, kad buvo užtikrintas geras susisiekimas su Vilniumi. AirLituanica skraidė vos keliais maršrutais, kurių dauguma turėjo tiesioginę alternatyvą, srkaidė retai ir mažais lėktuvėliais. Jų pervežamų keleivių skaičius buvo toks mažas, kad bankrutavus AirLituanicai, tai Vilniaus oro uosto keleivių skaičiui neturėjo visiškai jokios įtakotos. Tiesą sakant bankrutavus AirLituanicai keleivių VNO išaugo netgi daugiau (+13,5%), nei metai prieš su AirLituanica (+10,5%). AirLituanicos reikšmė bendram keleivių srautui ir susisiekimui su Vilniumi buvo tokia menka, kad tai kaip argumentą galime naudoti nebent 'teoriškai', bet ne faktiškai. Tačiau jos išlaikymo kaina buvo įspūdinga - 10 mln. eur. per metus, ~pusę kiekvieno keleivio bilieto kainos buvo kompensuojama iš Vilniaus biudžeto. 10 mln. eur. suma yra įspūdingi skaičiai - galima rekonstruoti Vilniaus gatvę, Lukiškių aikštę, Neries krantines ir tai padaryti du kartus per metus. Prieš tai labai ilgus metus Vilniaus infrastruktūros atnaujinimas buvo visiškai sustojęs, stagnacija lėmė didžiulį atsilikimą, tačiau šiuo metu ta infrastruktūra yra labai sparčiai atnaujinama, tokiais temais, kokių Vilnius apskritai dar nėra matęs. Per kelis metus miestas turėtų pasikeisti iš esmės, o atnaujinta infrastruktūra lemti didesnius turistų srautus. Didesnis turistų srautas atitinkamai lems platesnę skrydžių geografiją ir tai bus pasiekta nekišant nežmoniškų pinigų į jokios realios naudos nenešančias avialinijas.
    Gražiai parašei, su daug kuo sutinku, bet, kur paboldinau, kelios loginės klaidos:

    1) IŠ ESMĖS miestas nepasikeis. Jis gražėja ir patogėja, bet šimtu procentu niekas neapsivers gi. Kosmetiškai bus gražiau, tačiau...
    2) Tai nelemia, kad dėl atnaujintų nėries krantinių atvarys daugiau turistų. Jiems pirmiausia reikia su KAŽKUO atvykti, o ne dėl kažko.
    3) Ne didesnis turistų srautas lemia platesnę skrydžių geografiją, o quite the opposite - platesnė skrydžių geografiją - atvyksta daugiau turistų. Geras pavyzdys, kaip buvo Kaunas - Tampere skrydis, ar tebėra nežinau. Kai buvo jis, buvo daug suomių turistų, nes jiems čia buvo įdomu. Bet nebuvo taip, kad suomiai pradėjo patys ieškoti tiesiai per aplinkui skrydžio į Kauną, ir didelį srautą pamatęs ryanair ėmė ir padarė skrydį tiesioginį

    AirLituanica buvo nuostolinga, prastai valdoma ir t.t. Bet pati idėja yra reikalinga, ir tas reikalingumas niekur nedingo. Faktas išlieka - Vilnius prastai suconnectintas su kitais miestais ir į jį atvykti yra nepatogu. Ką daryti galime kalbėti, bet mano manymu, Air Lituanica bent jau buvo žingsnis į teisingą pusę, kad ir nelabai vykęs, bet per laiką, manau, ta avialinija būtų sustiprėjusi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Tai, kad egzistavo AirLituanica, dar nereiškia, kad buvo užtikrintas geras susisiekimas su Vilniumi. AirLituanica skraidė vos keliais maršrutais, kurių dauguma turėjo tiesioginę alternatyvą, srkaidė retai ir mažais lėktuvėliais. Jų pervežamų keleivių skaičius buvo toks mažas, kad bankrutavus AirLituanicai, tai Vilniaus oro uosto keleivių skaičiui neturėjo visiškai jokios įtakotos. Tiesą sakant bankrutavus AirLituanicai keleivių VNO išaugo netgi daugiau (+13,5%), nei metai prieš su AirLituanica (+10,5%). AirLituanicos reikšmė bendram keleivių srautui ir susisiekimui su Vilniumi buvo tokia menka, kad tai kaip argumentą galime naudoti nebent 'teoriškai', bet ne faktiškai. Tačiau jos išlaikymo kaina buvo įspūdinga - 10 mln. eur. per metus, ~pusę kiekvieno keleivio bilieto kainos buvo kompensuojama iš Vilniaus biudžeto. 10 mln. eur. suma yra įspūdingi skaičiai - galima rekonstruoti Vilniaus gatvę, Lukiškių aikštę, Neries krantines ir tai padaryti du kartus per metus. Prieš tai labai ilgus metus Vilniaus infrastruktūros atnaujinimas buvo visiškai sustojęs, stagnacija lėmė didžiulį atsilikimą, tačiau šiuo metu ta infrastruktūra yra labai sparčiai atnaujinama, tokiais temais, kokių Vilnius apskritai dar nėra matęs. Per kelis metus miestas turėtų pasikeisti iš esmės, o atnaujinta infrastruktūra lemti didesnius turistų srautus. Didesnis turistų srautas atitinkamai lems platesnę skrydžių geografiją ir tai bus pasiekta nekišant nežmoniškų pinigų į jokios realios naudos nenešančias avialinijas.
    Naujas asfaltas gražu, bet, deja, investicijų ir verslo tai nekuria.

    Kol į Londoną nėra skrydžių verslui, „Brexit“ investicijos aplenkia Lietuvą

    Bent 20 potencialių britų investuotojų sprendimas kurtis Lietuvoje yra pakibęs ant plauko dėl neišspręstos įsisenėjusios problemos – neatstatytų tiesioginių skrydžių verslui iš Vilniaus į Londoną.

    Plačiau: http://www.vz.lt/transportas-logisti...#ixzz4nRe77HRK

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Maža absoliučiai ar santykinai?
    Pirmu atveju toks lyginimasis neturi prasmės.
    Visaip skaičiuojant yra maža, Vilniaus maksimum buvo 0,4 mlrd eur, kokio Berlyno 60 mlrd.

    Komentuoti:

Working...
X