Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Sveikata, medicina, mityba

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Manau, kad jau dabar yra tas naudok daiktą antrą kartą, nepirk naujo.
    Nesigauna antrą kartą naudot visokių izotonikų, sportinių batonėlių ir t.t. Kedai ir dviračių grandinės dėvisi. Kiek chlamo prigaminama ir kiek kuro sudeginama mėgėjiškoms varžyboms dar kita tema...

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Mano nuomone visi tie dviračių mynimai, bėgiojimai tikrai nėra joks sveikatos laimėjimas. Logiškai mąstant tu eikvoji savo kūnos dalis, jos dyla, naudojasi, tik tam, kad šiaip pabėgiotum ar pavažinėtum su dviračiu. Todėl manau važiavimas su automobiliu, sėdėjimas ir nieko neveikimas yra kūnui didesnis pliusas, negu sportavimas ar kitas fizinis aktyvumas. Pavyzdžiui pažiūrint į senolius, pas kuriuos nebūdavo motorizuotų transporto priemonių, kurie pėsčiomis ar su dviračiu keliaudavo į miestelių mokyklas, į darbą tai kiek daug pavyzdžių, kaip senatvėje jiems keičiami sąnariai, kaip jie susilenkę senatvėje vaikšto, tai tikrai visas tas vaikščiojimas, bėgiojimas, fizinis krūvis kūnui neišeina į gerą ilgoje perspektyvoje.
    Oi kaip baisu, susilenkę senatvėje vaikšto. Bet vaikšto! Nematai tų, kurie nebepaeina dėl širdies ligų, diabetų ir panašiai. Nemaža dalis vyrų Lietuvoje net pensijos nesulaukia ir miršta nuo infarkto užsikimšusiom kraujagyslėm.

    Todėl aš už tai, kad kūną kuo mažiau "naudoti" be reikalo kaip sportui, ar dviračio mynimui, kitam fiziniam aktyvumui, kuris nekuria pridėtinės vertės jokios.
    Aš pasisakau ne už intensyvų sportą, o į būtinių kelionių (tos kurios tau kuria pridėtinę vertė, pvz kelionė į darbą) pakeitimą į dviratį.

    Plius sunaudoji energija, tada reikia maisto, eikvoji pinigus. Win-win situacija yra važinėti su automobiliu, arba kita motorizuota transporto priemone.
    1. Mažai judantys žmonės įprastai valgo per daug tiesiog dėl genetikos. Žmogaus genetika dar nespėjo pasivyti paskutinio šimtmečio pokyčio į sėslumą. Tad arba turi nedavalgyt ir nesijausti sotus, arba turi išjudėti kalorijas. Kadangi reikia minimalaus fizinio aktyvumo per dieną, kelionė dviračiu ar pėsčiomis vietoj automobilio yra labai efektyvu laiko prasme, nes tau nebereikia dienoje ieškoti papildomo laiko aktyvumui.
    2. Dėl energijos ir pinigų eikvojimo - tai pėsčiomis ar su dviračiu naudoji energiją tik savęs ir santykinai kūno masei lengvo dviračio judinimui. Dėl dviračio konstrukcijos judėjimas yra net efektyvesnis nei einant pėsčiomis - tam pačiam atstumui sunaudosi mažiau energijos nei eidamas. Tuo tarpu automobiliu, tu eikvoji pinigus kurui ir didžioji dalis to kuro ar elektros yra skirta ne tavęs judinimui, bet 1.5-2t automobilio masės judinimui kartu su tavimi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Taip. Gal kitaip išsireikšiu, kam žaisti futbolą gyvai, jei gali pažaisti FIFA2021.
    Nes žaisti gyvai yra pigiau? Nereikia tūstančių eurų lootboxam kad bent kokius padoresnius žaidėjus ištrauktum ^^

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei gali gulėti, kam sėdėti?
    Taip. Gal kitaip išsireikšiu, kam žaisti futbolą gyvai, jei gali pažaisti FIFA2021.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Šiaip įdomu kada ekofašizmas nusitaikys į mėgėjišką sportą. Kiek chlamo prigaminama ir privartojama savaitgalio karių instagramų fotkėms.
    Manau, kad jau dabar yra tas naudok daiktą antrą kartą, nepirk naujo.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Geriausia situacija darbas iš namų ir nesinaudojimas jokiu transportu. Nei motorizuotu, nei ne. Toks grįžimas į 18 amžiaus ir senesnių laikų žmogaus sąmonę kai pasaulis apsiribodavo 20-30km spinduliu kiek gali apeit.
    Ypač jei hobis namie dar, tai why not. Žmonės laisvi rinktis taip kaip jiems patinka ir patogu.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na automobiliams yra griežti reikalavimai ir patikros apsaugai. Tu visada ir vauruoji su šalmu - oro pagalve. Be jos automobilio regiostruoti ES net negalėtum. Taip kad palyginimas čia prastas, nes dviračiams nėra nei registracijos nei saugumo standartų.


    Nėra dabar taip. Taip buvo gal iki kokių 1910 kol nepradėjo reguliuoti automobilių konstrukcijos dėl pėsčiųjų saugumo.
    Esmė ne apie priemones, o apie priemonių efektyvumą. Keista reikalauti iš dviratininkų šalmų, kai tas padės išvengti sunkesnių traumų tik labai retais atvejais, kai tuo pačiu susitaikom kad automobiliai gali važinėti miesto gatvėmis 50 km/h ir daugiau, kas partrenkus pėstyjį reiškia 80% mirties tikimybę, kai tuo tarpu 30 km/h yra tik 10% tikimybė mirti pėsčiajam.

    Šiaip neadekvatu kiek resursų išleidžiama užtikrinti automobilių eismo saugumą dideliais greičiais (daugiau nei 30 km/h), per inovacijas, infrastruktūrą, teisinį reglamentavimą, kontrolę ir taip toliau, kai saugus dviračių eismas įmanomas su minimaliom taisyklėm ir išlaidom.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Mano nuomone visi tie dviračių mynimai, bėgiojimai tikrai nėra joks sveikatos laimėjimas. Logiškai mąstant tu eikvoji savo kūnos dalis, jos dyla, naudojasi, tik tam, kad šiaip pabėgiotum ar pavažinėtum su dviračiu. Todėl manau važiavimas su automobiliu, sėdėjimas ir nieko neveikimas yra kūnui didesnis pliusas, negu sportavimas ar kitas fizinis aktyvumas. Pavyzdžiui pažiūrint į senolius, pas kuriuos nebūdavo motorizuotų transporto priemonių, kurie pėsčiomis ar su dviračiu keliaudavo į miestelių mokyklas, į darbą tai kiek daug pavyzdžių, kaip senatvėje jiems keičiami sąnariai, kaip jie susilenkę senatvėje vaikšto, tai tikrai visas tas vaikščiojimas, bėgiojimas, fizinis krūvis kūnui neišeina į gerą ilgoje perspektyvoje. Todėl aš už tai, kad kūną kuo mažiau "naudoti" be reikalo kaip sportui, ar dviračio mynimui, kitam fiziniam aktyvumui, kuris nekuria pridėtinės vertės jokios. Plius sunaudoji energija, tada reikia maisto, eikvoji pinigus. Win-win situacija yra važinėti su automobiliu, arba kita motorizuota transporto priemone.
    Jei gali gulėti, kam sėdėti?

    Šiaip įdomu kada ekofašizmas nusitaikys į mėgėjišką sportą. Kiek chlamo prigaminama ir privartojama savaitgalio karių instagramų fotkėms.

    Geriausia situacija darbas iš namų ir nesinaudojimas jokiu transportu. Nei motorizuotu, nei ne. Toks grįžimas į 18 amžiaus ir senesnių laikų žmogaus sąmonę kai pasaulis apsiribodavo 20-30km spinduliu kiek gali apeit.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Čia tikiuosi sarkastiškai?
    Sportininkai retai sulaukia 100 metų. Judėti aišku reikia, bet plėšymasis sveikatos irgi neprideda.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Čia tikiuosi sarkastiškai?
    Labai labai mažai sarkazmo. Truputį hiperbolizuota, bet esmė tikiuosi perteikta mano nuomonės.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Mano nuomone visi tie dviračių mynimai, bėgiojimai tikrai nėra joks sveikatos laimėjimas. Logiškai mąstant tu eikvoji savo kūnos dalis, jos dyla, naudojasi, tik tam, kad šiaip pabėgiotum ar pavažinėtum su dviračiu. Todėl manau važiavimas su automobiliu, sėdėjimas ir nieko neveikimas yra kūnui didesnis pliusas, negu sportavimas ar kitas fizinis aktyvumas. Pavyzdžiui pažiūrint į senolius, pas kuriuos nebūdavo motorizuotų transporto priemonių, kurie pėsčiomis ar su dviračiu keliaudavo į miestelių mokyklas, į darbą tai kiek daug pavyzdžių, kaip senatvėje jiems keičiami sąnariai, kaip jie susilenkę senatvėje vaikšto, tai tikrai visas tas vaikščiojimas, bėgiojimas, fizinis krūvis kūnui neišeina į gerą ilgoje perspektyvoje. Todėl aš už tai, kad kūną kuo mažiau "naudoti" be reikalo kaip sportui, ar dviračio mynimui, kitam fiziniam aktyvumui, kuris nekuria pridėtinės vertės jokios. Plius sunaudoji energija, tada reikia maisto, eikvoji pinigus. Win-win situacija yra važinėti su automobiliu, arba kita motorizuota transporto priemone.
    Čia tikiuosi sarkastiškai?

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Bet kalbant apie sveikatą tame ir esmė, kad pakeitus kelionę automobiliu į dviratį, tai ir yra pats didžiausias sveikatos laimėjimas.
    Mano nuomone visi tie dviračių mynimai, bėgiojimai tikrai nėra joks sveikatos laimėjimas. Logiškai mąstant tu eikvoji savo kūnos dalis, jos dyla, naudojasi, tik tam, kad šiaip pabėgiotum ar pavažinėtum su dviračiu. Todėl manau važiavimas su automobiliu, sėdėjimas ir nieko neveikimas yra kūnui didesnis pliusas, negu sportavimas ar kitas fizinis aktyvumas. Pavyzdžiui pažiūrint į senolius, pas kuriuos nebūdavo motorizuotų transporto priemonių, kurie pėsčiomis ar su dviračiu keliaudavo į miestelių mokyklas, į darbą tai kiek daug pavyzdžių, kaip senatvėje jiems keičiami sąnariai, kaip jie susilenkę senatvėje vaikšto, tai tikrai visas tas vaikščiojimas, bėgiojimas, fizinis krūvis kūnui neišeina į gerą ilgoje perspektyvoje. Todėl aš už tai, kad kūną kuo mažiau "naudoti" be reikalo kaip sportui, ar dviračio mynimui, kitam fiziniam aktyvumui, kuris nekuria pridėtinės vertės jokios. Plius sunaudoji energija, tada reikia maisto, eikvoji pinigus. Win-win situacija yra važinėti su automobiliu, arba kita motorizuota transporto priemone.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Gal. Gal. Gal. Tereikia nuspręsti kodėl tavo gal yra teisingas, o mano gal yra neteisingas.
    Ar visgi čia galutinio atsakymo nėra, ką ir siūlo tavo vartojamas žodis "gal".
    Mūsų spekuliacija tokia pat tiksli kaip ir tavo nebent jie kur pareiškė patys kad daro tai dėl gąsdinimo.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Na su siais raupais atvirksciai ne seni zmones bet vaikai atsiduria ligoninej. Idomu ziuresim kaip plis. Kolkas nematau jokiu moksliniu duomenu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Atsimenu kai visi nurašė alarmizmui tai kad SARS-COV-19 gali plisti tarp žmonių ir laikė kad gali tik nuo šiksnosparnio užsikrėsti.
    Manau, kad niekas labai nebejuokauja kaip 2020 m. pradžioje, nors netikiu, kad ten visi tobulai contact tracing'ą išmokę. Lietuvai tai sako reiktų kokio dešimtmečio, kad gebėtų patikimai contact tracingo išmokti, išmežiant visokias nesąmones.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Gal nepavykus covidui, čia naujas sąmokslas, kad mus sučipuotų.
    Kas belieka, tik mėtyt kvailus sarkazmus. Tai visada "laimi" diskusiją.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Gal nepavykus covidui, čia naujas sąmokslas, kad mus sučipuotų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    O ne, gal gavo naujos informacijos, arba turi tam tikrų hipotezių ir dabar įvedė izoliaciją po kontakto. Muh freedoms
    Gal. Gal. Gal. Tereikia nuspręsti kodėl tavo gal yra teisingas, o mano gal yra neteisingas.
    Ar visgi čia galutinio atsakymo nėra, ką ir siūlo tavo vartojamas žodis "gal".

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kuo tai susiję su tuo, kad pasikeitė ligos faktai? Ar pirminisvariantas buvo nekompetetingo NHS darbuotojo kliedesiai ir dabar tai ištaisė?
    Tai kad ligos sugeba kisti laike ir gal tiesiog pakeitė pasenusią informaciją?

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    O ne, gal gavo naujos informacijos, arba turi tam tikrų hipotezių ir dabar įvedė izoliaciją po kontakto. Muh freedoms

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Kas toliau? Sugalvojus kokius privalomus skiepus, be kurių į akropolį neįleis?
    Į klausimą neatasakei.
    Ir supainiojai du skirtingus dalykus:
    Žiūrėjimas į ligą atsargiai, nes baisu po covid visiems.
    Faktų keitimas apie ligą.

    Komentuoti:

Working...
X