Parašė Keliauninkas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Baltijos valstybių sostinių palyginimas
Collapse
X
-
... ir po to padidinę mokesčius stagnavo...Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
Tai estai iki lietuvių tą padarė
Komentuoti:
-
Labiau nustebčiau dėl Vilniaus algų jei Balstogė-Suvalkai-Olštynas trikampis turėtų didesnes algas nei Helsinkis ar Stokholmas.
Taigi Talino algos šiek tiek didesnės, bet ir lokacija artimesnė senąjai "core" Europai dėl buv. geležinės uždangos pasėkmių ir geografijos.
Komentuoti:
-
Bet faktas, kad vidutinė alga neto pas juos didesnė, išlieka.Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
Tai estai iki lietuvių tą padarė
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai estai iki lietuvių tą padarėParašė TIME Rodyti pranešimą
Netiesa, kad ir Vilnius kazkiek prisivijo Talina, ten vidutinis atlyginimas vis tiek didesnis: https://www.numbeo.com/cost-of-livin...&city2=Tallinn
Jei banko lobistas turejo omeny brutto, tai yra paprasciausias manipuliavimas skaiciais, nes Lietuvoje 2017 metais buvo dirbtinai padidinti brutto atlyginimai, kad ne taip baisiai statistika atrodytu, priskaiciuojant darbdavio mokescius prie darbuotoju, kai praktiskai visur dali mokesciu oficialiai sumoka darbuotojas, dali darbdavys.
Komentuoti:
-
Netiesa, kad ir Vilnius kazkiek prisivijo Talina, ten vidutinis atlyginimas vis tiek didesnis: https://www.numbeo.com/cost-of-livin...&city2=TallinnParašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kalba eina apie tai, kurio miesto rinka yra stipresnė ir iš kur tam pačiam Arbaltic yra pelningiau skristi. Prieš kelias savaites Mačiulio radijoje laidoje pristatyta DU reitingas Baltijos šalių:
Vilnius
Talinas
Kaunas
Ryga
Taip Kaunas vidutiniu DU aplenkė Rygą.
Tad sakyčiau kad tas argumentas, kad Rygoje daugiau keliaujančių, nėra validus, nes neparodo tikrosios situacijos, kiek brangiau pilietis X gali sumokėti už skrydį Vilnius-Ibiza, nei pilietis Y už skrydį Ryga -Ibiza.
Tai ar ne šaudymas sau į kojas uždarinėti pelnigiausio sezono, daugiausiai generuojančias kryptis?
O dėl žada ar nežada, užtenka latviams išsirinkti vyriausybę, kuri užsuks BT čiaupą ir Ryga liks su 1,5 mln keleivių. Nepamirškim ir to fakto, kad praktiškai visa šaiurės Lietuva skrenda iš Rygos.
Jei banko lobistas turejo omeny brutto, tai yra paprasciausias manipuliavimas skaiciais, nes Lietuvoje 2017 metais buvo dirbtinai padidinti brutto atlyginimai, kad ne taip baisiai statistika atrodytu, priskaiciuojant darbdavio mokescius prie darbuotoju, kai praktiskai visur dali mokesciu oficialiai sumoka darbuotojas, dali darbdavys.
Komentuoti:
-
turistinė prasme tiek Ryga, tiek Vilnius, tiek Talinas yra pusantros dienos miestai. Skirtumas tarp Vilniaus ir Rygos yra 370tūkstančių turistų (iš kurių dar nemažas matyt skirtumas latvių/lietuvių santykio +estai) 2024. šiaip Ryga ypatinga tik Balticsų kontekste, visais kitais atvejais tiesiog vienas iš rytų Europos miestų.O dėl potencialo tai tiek pat kiek Klaipėdoje, tai yra masinė suburbizacija, nes Latvija tiesiog neturi žmonių, skirtingai nei Lietuva. Realiai vienintelis tikras Rygos pranašumas ir yra kol kas Airbaltic, nors Ekonomikos atžvilgių vis tie Latvija sunkiai konkuruoja su Lietuva.Parašė B.S. Rodyti pranešimąCiurlionis
Gal nustok tamsta graibstytis šiaudų. Niekam neįdomu koks vidutinis DU, ar kad galbūt LV vyriausybė kažkada nutrauks finansavimą.
Rygą maitina tranzitas ir turizmas, o ne vietiniai, tad vietinis DU čia išvis nelabai prie ko. Mažai tikėtina kad Vilnius kada nors aplenks Rygą turistų skaičiumi ir jų kokybe. Visgi ji turi daugiau istorijos, daugiau architektūros ir ji turi jūrą. Turistai Rygą lanko ilgiau nei Vilnių, nes ten yra ką daugiau veikti ir daugiau ką pamatyti. Prie viso to, kaip pats paminėjai, beveik visa šiaurės Lietuva skraido ir skraidys iš Rygos. Tai prie ko čia Rygos DU? Tranzitui nusišvilpt, turistams nusišvilpt, ir šiaurės Lietuvai su estais nusišviplt. Tie srautai niekur nedings, ir niekas jų "neatims".
Sėkmės toliau svarstant kaip mes esam pajėgesni, bet vis gaunam į vienus vartus, ir kaip čia taip oro linijos nesupranta kad Lietuvoje yra daug geriau. Rezultato tai nekeičia ir artimiausioje ateityje nėra jokių prošvaisčių kad bus kitaip.
https://vilnius.lt/lt/2024/03/19/vil...2-mln-turistu/
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Čia toks juokingesnis.Parašė B.S. Rodyti pranešimąCiurlionis
Visgi ji turi daugiau istorijos, daugiau architektūros
- 4 patinka
Komentuoti:
-
senamestis* (Downtown'ą gi turim, kam tos senienos)Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Jie turi daug juostųtm - manau taip turėtų atrodyti mūsų Geležinio Vilko g.

- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jie turi daug juostųtm - manau taip turėtų atrodyti mūsų Geležinio Vilko g.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Tie miestai bent turi išvystytą gatvių tiklą, Vilnius tuo tarpu jį turi tik planuose nuo 1960
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tie miestai bent turi išvystytą gatvių tiklą, Vilnius tuo tarpu jį turi tik planuose nuo 1960Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Kodėl Lagosas? Baltijos Nešvilis ar Kolombusas USA USA
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...y_rail_service
Komentuoti:
-
Kodėl Lagosas? Baltijos Nešvilis ar Kolombusas USA USAParašė Palpatine Rodyti pranešimąOne ticket for trains and public transport in Rīga to be tried this summer
Nu ką, Vilnius tapo didžiausias Baltijos šalių miestas, tačiau su blogiausia infrastruktūra ir VT. Baltijos Lagosas
Tuoj lietuviški princai skambinės užsieniečius scamminti
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...y_rail_service
Paskutinis taisė Laure23; 2025.01.30, 10:28.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
One ticket for trains and public transport in Rīga to be tried this summer
Nu ką, Vilnius tapo didžiausias Baltijos šalių miestas, tačiau su blogiausia infrastruktūra ir VT. Baltijos LagosasA single ticket for travel in Rīgas Satiksme public transport and passenger train Zone A (Rīga boundaries), which will cost €2, is to be introduced this year as a pilot project, according to an information report considered by the Government on Tuesday, January 28.
Passengers will be able to use the tickets for a limited period of time from the moment of registration on trains or in "Rīgas Satiksme" vehicles. They will be available on the passenger train (Vivi) app, but could also be provided by any other operator, such as Mobilly, bezrindas.lv and others.
Tuoj lietuviški princai skambinės užsieniečius scamminti
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Numbeo ... viską suprantu, bet kodėl Vilniuje bananai pigesni negu Lagose, tai niekaip.
https://www.numbeo.com/cost-of-livin...&city2=Vilnius
Komentuoti:
-
Numbeo vienas teisingesniu palyginimu, bet irgi reikia but budriems, nes pagal ji, pvz. Sofijoje Bulgarijoje geresnis pragyvenimo lygis nei Vilniuje, bet kas ten buves (nors irgi sparciai kyla ekonomika) supras kad tai netiesa. Bet betkokiu atveju tai geriau nei GDP PPP, kuris visada Lietuvoje issipucia, nes salis del mazu gydytoju ir mokytoju atlyginimu atseit gali labai daug ipirkti svietimo ir gydymo paslaugu, nepaisant to, kad praktiskai visi rimciau susirge arba nesa kysius arba eina pas privatininkus, o svietime pakloja kruva pinigu korepetitoriams, i ka neatsizvelgiama.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJei Vilnius Rygą pralenkė pagal gyventojų skaičių, tai Taliną pagal pragyvenimo lygį. Bent jau pagal Numbeo. Šiam momentui rodo, kad įvertinus pajamas ir kainas, vilniečiai +8.5% gyvena geriau nei taliniečiai. Aišku kaip ir visus kitus, taip ir šitą rodiklį reikia vertinti atsargiai ir visgi, kad Vilnius ten lenktų Taliną, tą matau pirmą kartą, galbūt estų ekonominė stagnacija jau duoda apie save žinoti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kur aš rašiau, kad tuoj sprogs Astravo AE?Parašė Edd Rodyti pranešimą
O apskritai kokį nors džiaugsmą supranti? Kiekvienoje temoje verkšleni kaip viskas LT blogai, gal būtent tai tau teikia džiaugsmo? Komentuoji Vilniaus NT projektų temose kad tuoj sprogs Astravo atominė ar puls rusai... Ar žinai tokį terminą "naudingas idiotas"?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ryga rimtai galėtų būti Baltijos šalių bendra sostinė, tada geriau sektųsi su ekonomika.
Dabar ne kažkas.
Labai išlošia Vilnius, kad turi didelę imigraciją iš likusios Lietuvos, pastaruoju metu ir iš rytinių rutėniškų kraštų (respublikų).
Vilnius prisikėlė kaip LDK sostinė ir tinkamai susiklosčius aplinkybėm irgi gali siekti milijoninio miesto statuso taip kaip neseniai Ryga siekė 19-20 amžiuje, bet kitoje nei šiandien geopolitikoje.
Komentuoti:
-
kai turėsime stotį kaip Lagose, galėsim kvarksėti.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąbe centrinės geležinkėlio stoties rajono. Tiksliau, įsivaizduoju, be, bet tai jau labiau Lagosas gaunasi.
https://maps.app.goo.gl/kteDnXNnHgYMLjtaA
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O apskritai kokį nors džiaugsmą supranti? Kiekvienoje temoje verkšleni kaip viskas LT blogai, gal būtent tai tau teikia džiaugsmo? Komentuoji Vilniaus NT projektų temose kad tuoj sprogs Astravo atominė ar puls rusai... Ar žinai tokį terminą "naudingas idiotas"?Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNesuprantu to džiaugsmo. Kas iš to, kad auga? Lagosas Nigerijoje, turbūt, sparčiausiai augantis miestas pasaulyje.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu estai sulygintų mokesčius su lietuviškais, tai atlenktų atgal. Nes įperkamumas yra praktiškai vienodas, bet kainų skirtumas, bent paskutinį kartą lankantis, vis dar stebino. Tai čia didesnis klausimas yra prioritetų – aš žymiai mieliau matyčiau Vilnių pralenktą Talino pagal pragyvenimą, jeigu mes pavyzdžiui turėtume identiškai gerą švietimo sistemą Estiškai.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJei Vilnius Rygą pralenkė pagal gyventojų skaičių, tai Taliną pagal pragyvenimo lygį. Bent jau pagal Numbeo. Šiam momentui rodo, kad įvertinus pajamas ir kainas, vilniečiai +8.5% gyvena geriau nei taliniečiai. Aišku kaip ir visus kitus, taip ir šitą rodiklį reikia vertinti atsargiai ir visgi, kad Vilnius ten lenktų Taliną, tą matau pirmą kartą, galbūt estų ekonominė stagnacija jau duoda apie save žinoti.
Parašė bato_usai Rodyti pranešimą2024 m. duomenų eilutės:
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: