Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gamyklų konversija Paplaujoje (Architektūros parkas)
Collapse
X
-
Tai čia tas yra standartinis VMS ir jos tarnybų atsakymas, dėl kurio aš jau nematau prasmės švaistyt savo laiko, nebent esu asmeniškai suinteresuotas kažkokia vieta.
-
Kažkada šitą klausimą iškėliau Pakalnio FB sienoje, dar jam esant Vilniaus vyr. architektu. Parodžiau konkrečių pavyzdžių (iš Varšuvos), kaip tai turėtų atrodyti naujuose projektuose. Kalba ėjo apie jau žymų Kernavės g. atvejį ties Kernavės Aveniu projektu, kur buvo dėtas bb ant projekto ir pridaryta nesąmonių. Na tai Pakalnis tiesiog nuvėmė kažką, kad "na va, nesuėjo", o pasiūlius konkrečius pavyzdžius, kaip tai turėtų būti daroma, dar kartą nuvėmė, kad "nu gal ir taip daryti čia nieko gero būtų". Kai pats miesto vyr. architektas rašinėja tokius vaflius, tai ko dar galima tikėtis iš visų kitų? Man atrodo, net čia nevisi supranta, kokio lygio glušiai dirba VMS.Parašė Blaze Rodyti pranešimąAukščių suvedimai apskritai yra sisteminė Vilniaus bėda. VMS galėtų kažkokių priemonių imtis, kad pirmo aukšto durys būtų lygios su reljefu. Bent jau skatinamųjų priemonių.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Dar reikia pabrėžti, kad tokie dalykai, bent kai kuriais atvejais, daromi ignoruojant projektą. Netikrinau, kaip tiksliai yra Manufaktūrų gatvėje, bet identiškai atrodančioje situacijoje Kernavės gatvėje projektas buvo elementariai ignoruojamas, o parašius skundą kažkokiai ten valdžios tarnybai, atsakymas buvo iš esmės "nieko čia baisaus, eik tu nx su savo skundais".Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tikroji problema tame, kad tai nėra vienietinis atvejis, tai yra jau įprasta Vilniui praktika, dėl kurios jau buvo sugadinta ne viena nauja gatvė.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Aukščių suvedimai apskritai yra sisteminė Vilniaus bėda. VMS galėtų kažkokių priemonių imtis, kad pirmo aukšto durys būtų lygios su reljefu. Bent jau skatinamųjų priemonių.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tikroji problema tame, kad tai nėra vienietinis atvejis, tai yra jau įprasta Vilniui praktika, dėl kurios jau buvo sugadinta ne viena nauja gatvė.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Tų šaligatvių sujungimas nieko neduos, nebent toje vietoje yra pėsčiųjų perėja ir galima kirsti gatvę. Problema ne tame, problema, kad tai, kas čia padaryta, jau dabar reikėtų viską perdaryti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tų šaligatvių sujungimas nieko neduos, nebent toje vietoje yra pėsčiųjų perėja ir galima kirsti gatvę. Problema ne tame, problema, kad tai, kas čia padaryta, jau dabar reikėtų viską perdaryti.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąNesuprantama, kaip šitos vietos taip ir nesutvarkė tiesiog sujungiant šaligatvius, kad jau gavosi skirtinguose aukščiuose, juolab, kad aukščių skirtumas nedielis. Vietoje to dedamos kažkokios stop juostelės. Šiek tiek juokinga buvo, kuomet žiemą ėjom su agentu apžiūrėti butų ir šokinėjome per šitą purvyną. Namo kampe atsirado Vero Cafe.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atsivėrė praėjimas tarp Vilnelės skverų etapų.
Nesuprantama, kaip šitos vietos taip ir nesutvarkė tiesiog sujungiant šaligatvius, kad jau gavosi skirtinguose aukščiuose, juolab, kad aukščių skirtumas nedielis. Vietoje to dedamos kažkokios stop juostelės. Šiek tiek juokinga buvo, kuomet žiemą ėjom su agentu apžiūrėti butų ir šokinėjome per šitą purvyną. Namo kampe atsirado Vero Cafe.
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Paupio 8 etapas
Kai kurie seniau pastatyti pastatai au pastoliais, turbūt taiso nukritusias plyteles/broką?
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Čia panašiau, kad butai buvo tiesiog perplanuoti ir nauji planai padiktavo balkonų perstumdymą, o taip pat ir viršutinio aukšto lubų paaukštinimą. Beja, aplika pagerėjo.
Komentuoti:
-
Šiaip smulkūs pasikeitimai, bet į prastesnę pusę. Mažiau balkonų (kas reiškia mažiau gyvumo) ir stogas iš įdomesnio, smailesnio ir stiklinio tapo paprastu ir tokiu labiau "dėl vaizdo". Jeigu dėl stogo viskas aišku - taip elementariai pigiau, o kiekvieno save gerbiančio vystytojo Vilniuje tikslas yra nusipiginti, tai su balkonais keistoka, nes jie nėra kažkas brangaus, bet stipriai kelia butų vertę ir patrauklumą.Parašė ciburaska Rodyti pranešimąPaupio g. 33
- 2 patinka
Komentuoti:
-
projektas vystomas 3 etapais. Transformatorinė lieka pirmo etapo metu. Iškeliama 2 arba 3 etapo metu.Parašė Saturnas Rodyti pranešimąJau netrukus tame šaligatvyje laukia ir dar viena Vilniaus klasika - sovietinė pastotė, kuri tiesiog paliekama ir nei vystytojo lėšomis, nei miesto pastangomis neperkeliama. Jai net vizualizacijose vietos atsiranda.
Gaila pastatai atsitraukę ir nepavyks čia Paupio turgaus stiliaus integracijos padaryti. Reiks norint užeiti į pastatą ją apeidinėti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Turiu porą poros dienų senumo foto "iš įvykio vietos", tai tik galiu patvirtint ir pridėt:
1. Ta jungtis tarp Merko projekto etapų su Manufaktūrų g. yra total bs, bet vietoj to, kad padaryti takelį, ten šiuo metu bandoma sodint žolę, tvert stop juostom, you name it.
2. Tam baltam etape Merko komercinėms patalpoms padarė duobę, todėl ten kažkas gali netyčia ir nugarmėt kažkada. Krūmų jokių aišku nėra.
3. Nuotraukose tos vietos nesimato, bet prie kampinio etapo yra pora vietų, kur nuolydis mažas, bet vis tiek padarė laiptus. In your face dviratininkai ir neįgalieji.
- 31 patinka
Komentuoti:
-
Šiuo atveju buvo galima kažką padaryti su apželdinimu, kaip siaurą parką palei gatvę. Tam, žinoma, bū9tų reikėję samdyti normalų (t.y. tikriausiai ne iš Lietuvos) apželdinimo architektą ir paprašyti sukurti vertingą erdvę vietoj tos žalios vejos su pasmaigstytais medžiais šen ir ten. Bet, spėju, iki to dar nepriaugom.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Čia turiu sutikti, bet jei raudonai pažymėta zona atrodo debiliškai - tai pažiūrėkit į kitą gatvės pusę. Ten x10 didesnis debilizmas. Šita gatvė (nuo namo iki namo) turėjo būti dvigubai siaurėsnė, nes dabar ji magistralės pločio. Tie nauji namai kairėje turėjo stovėti tolygiai su dviračiu taku. Yra 'atmaskės', kad neva tokios sklypų ribos, bet tos sklypų ribos yra SSRS palikimas ir praėjus 30 metų jau seniai turėjo būti rastas būdas kaip išspręsti tą problemą, o ne toliau statyti Vilnių pagal sovietinius planus.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tai ir ten galima, bet kad nera nei vienos vietos kirsti ta juosta tai visiska parodija.Parašė spekas Rodyti pranešimąBlemba, ttttt pažymėtoje atkarpoje, jei ji būtų platesnė ir labiau prie asfalto, būtų galima medžių eilę pasodinti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Blemba, ttttt pažymėtoje atkarpoje, jei ji būtų platesnė ir labiau prie asfalto, būtų galima medžių eilę pasodinti.
Komentuoti:
-
Tai vat tame ir esmė - kad ir koks kitoje gatvės pusėje būtų prastas miesto planavimo pavyzdys, jis bent jau turi savo logiką, idėją ir paaiškinimą kodėl taip buvo padaryta. Taip, tai yra visiška nesąmonė, bet mes visi suprantam kodėl taip yra - taip buvo suplanuota anksčiau, kai rajonas buvo visiškai kitos paskirties. O čia gi yra tiesiog auksčiausio lygio nekompetentiškumas kuris neturi absoliučiai jokio pateisinimo ar paaiškinimo ir už tokius dalykus (kurie Vilniuje vyksta reguliariai) reikia griežtai bausti atsakingus asmenis.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Čia turiu sutikti, bet jei raudonai pažymėta zona atrodo debiliškai - tai pažiūrėkit į kitą gatvės pusę. Ten x10 didesnis debilizmas. Šita gatvė (nuo namo iki namo) turėjo būti dvigubai siaurėsnė, nes dabar ji magistralės pločio. Tie nauji namai kairėje turėjo stovėti tolygiai su dviračiu taku. Yra 'atmaskės', kad neva tokios sklypų ribos, bet tos sklypų ribos yra SSRS palikimas ir praėjus 30 metų jau seniai turėjo būti rastas būdas kaip išspręsti tą problemą, o ne toliau statyti Vilnių pagal sovietinius planus.Paskutinis taisė ttttt; 2023.08.05, 16:46.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: