Parašė Kristisz
Rodyti pranešimą
Galima studijų rasti ir daugiau.
Autobusas gali teoriškai 'neštis' panašiu greičiu, bet, praktikoje, jam žymiai ilgiau užima įsibėgėti, lečiau važiuojasi posūkiuose, reikia manevruoti tarp į dešinę ir iš dešinės sukančių automobilių, dėl ko gaunasi fufelis. Apie komfortą apskritai nėra kalbos. Vienintelis, kas gali prilygti LRT greičiu yra BRT važiuojantis su "right of way", bet apie jį savivaldybė nekalba. Pats Šimašius sakė, kad autobusai važinės dešinėje pusėje, o ne viduryje, tad nebus BRT, o tik paprasti autobusai ir Pilaitė toliau bus atskirtas 'satelitinis' miestas, o ne tikra Vilniaus dalis.
Jau matau, kaip tai nutinka
Komentuoti: