Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pilaitė - projektai ir statybų eiga
Collapse
X
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąDėl Pilaitės tai atsimenu buvo kažkoks podcast'as su Pakalniu ir Šimašium ir Pakalnis jame gyrėsi, kad šiaurinė Pilaitė būtų buvus pastatyta pagal sovietmečio principus, bet, per jo iniciatyvą, buvo pastatyta taip, kaip dabar. Gal kas nors galite paaiškinti, kokie tos naujosios dalies pliusai? Sovietmečio dalis daug kur būtent Pilaitėje bent bando formuoti gatves. Komercijos pirmame aukšte trūksta, taip, bet sovietmečiu komercijos apskritai buvo labai mažai, tai galima pateisinti. Ta naujesnė dalis tai ten gi visiškas mėšlas planavimo prasme. Ar aš kažko nesuprantu?
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Dėl Pilaitės tai atsimenu buvo kažkoks podcast'as su Pakalniu ir Šimašium ir Pakalnis jame gyrėsi, kad šiaurinė Pilaitė būtų buvus pastatyta pagal sovietmečio principus, bet, per jo iniciatyvą, buvo pastatyta taip, kaip dabar. Gal kas nors galite paaiškinti, kokie tos naujosios dalies pliusai? Sovietmečio dalis daug kur būtent Pilaitėje bent bando formuoti gatves. Komercijos pirmame aukšte trūksta, taip, bet sovietmečiu komercijos apskritai buvo labai mažai, tai galima pateisinti. Ta naujesnė dalis tai ten gi visiškas mėšlas planavimo prasme. Ar aš kažko nesuprantu?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Nu jau, nu jau... O kaip gi tos pasakos apie tai, kad kiekvieną miegamąjį rajoną jie "sumiestins" taip, kad gyvenimas būtų kaip Senamiestyje ir vietiniams nereikėtų "važiuot į miestą pasižmonėti"?
Kolkas Pilaitės prospekte jiems puikiai sekasi tai padaryt ir nebūt prieš rinkimus meluojančiomis triochalomis :
Čia jums ne kokio tai Žemutinio Podzalupinsko vtoraja kolcevaja daroga, o jaukus ir gyvas miestietiško Šiaurės Europos miesto prospektas
Komentuoti:
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
jaučių jienelaiko Pilaitės miestu
Kolkas Pilaitės prospekte jiems puikiai sekasi tai padaryt ir nebūt prieš rinkimus meluojančiomis triochalomis :
Čia jums ne kokio tai Žemutinio Podzalupinsko vtoraja kolcevaja daroga, o jaukus ir gyvas miestietiško Šiaurės Europos miesto prospektas
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Juokais juokais, bet po Šimašiaus oficialaus posto "kam pirkot būstą ne centre", tai rimtai taip gali būti
Komentuoti:
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
jaučių jienelaiko Pilaitės miestu
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąGaila tai gaila, bet svarbesnis klausimas kaip tai galėjo įvykti tuo metu, kai visokie pakalniai ir šimašiai pro visur rėkė apie perimetrinius užstatymus, gyvus ir jaukius pirmuosius aukštus, "miestietiško" miesto kūrimą, aukštus architektūrinius reikalavimus ir kitas gražias pasakas.Paskutinis taisė Stadionas; 2022.03.30, 10:29.
Komentuoti:
-
Gaila tai gaila, bet svarbesnis klausimas kaip tai galėjo įvykti tuo metu, kai visokie pakalniai ir šimašiai pro visur rėkė apie perimetrinius užstatymus, gyvus ir jaukius pirmuosius aukštus, "miestietiško" miesto kūrimą, aukštus architektūrinius reikalavimus ir kitas gražias pasakas.
Komentuoti:
-
Bendrai paėmus, labai gaila, kad Pilaitėje, kur dar sovietmečiu bandyta daryti perimetrinį užstatymą, dabar taip kvartalo viduryje išdygo parduotuvė su administracinėmis patalpomis, nors galima buvo padaryti perimetrinį užstatymą su komercinėmis patalpomis pirmuose aukštuose išilgai Pilaitės prospekto ir taip padaryti tylų vidinį kiemą (kad ir su tomis pačiomis kavinėmis, nes poreikis Pilaitėje joms tikrai yra).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą
Būtų labai neatsakinga sakyti, kad valstybė stato bažnyčias, jeigu yra kažkokios nuolaidos kaip vienai iš visuomeninių grupių. Nes toks sąrašas su nuolaidomis iš valstybės būtų labai ilgas. Pvz. nuo NT mokesčių atleistos visos valstybės ir savivaldybės institucijos, garažų bendrijos, daugiabučiai, labdaros įstaigos, kultūros ir meno įstaigos, švietimo ir sveikatos įstaigos ir t.t. Daugybė verslo įstaigų atleisti nuo mokesčių - įsikūrę LEZ, pripažinti strategiškai svarbiais projektais, remiantys kiną, dalijantys labdarą ir t.t. Dėl dotacijų, tai vėlgi sąrašas būtų irgi įspūdingas. Be valstybės išlaikomų valstybinių švietimo ir sveikatos (nelygiai su privačiomis) įstaigų, sporto federacijos ir sporto klubai, partijos, menininkai ir meno organizacijos, NVO, jaunimo organizacijos ir kt.
Ir čia tik valstybės parama, o dar būtų klausimas kaip tada traktuoti ES fondų paramą. Kai privati verslo įmonė, siekianti pelno ir naudos savininkams, neatlygintinai gauna paramą iš ES (visų mokesčių mokėtojų) ir taip gali plėsti verslą, o tuo pačiu ir pelną savininkams.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisai neseniai netyčia turėjau smagų eksperimentą. Ėjau iki tolimesnės parduotuvės pėsčiomis, prieš tai paklausiau namiškių kiek jie įsivaizduoja bus kilometrų. Spėjimai buvo apie 5 km pirmyn. Realiai buvo 1.3 km. Problema - ėjimas labai nuobodus, nes pakeliui mažai besikeičiantis vaizdas.
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąKažką labai trigerino bažnyčios Pilaitėje tema. Ne prekybos centrų, ne kirpyklų, ne mokyklų - būtent bažnyčios. Į centrą važiuokit ir t. t. O gal tikintieji nori turėti bažnyčią savo rajone. Negalima?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pilaitės pr. 27 kavinė su svečių namais. Pirmasis, kavinės pastatas statytas iš jūrinių konteinerių, jau kurį laiką baigtas, bet nelabai ten matosi judesio, gal laukia šiltojo sezono.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Saliamonas Rodyti pranešimąDažnai vaikštote pėsčiomis iš Pilaitės į Senamiestį?
Edit: bet neturiu nieko prieš bažnyčią Pilaitėje, tiesiog bandžiau parodyti, kuo skiriasi bažnyčios mieste ir kaimuose.Paskutinis taisė digital; 2022.02.18, 18:30.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Gal yra kurie patys NIEKAD nesilanko, bet kad nepažinotų žmonių, kurie lankosi - nerealu. Visi turi giminių, kaimynų, pažįstamų, draugų ir t. t. Ir tarp visų tų žmonių, nueinančių į bažnyčią kaip minimum per šventes, tikrai yra žymiai daugiau nei pusė.
Įdomu, kodėl tada bažnyčios sausakimšos švenčių metu. O ir sekmadieniais žmonių netrūksta. Pilaitės bažnyčia, nors dar ir nebaigta, irgi toli gražu nebūna tuščia netgi ne per šventes (teko lankytis). Taip kad, poreikis yra, ir didelis poreikis. Tikrai tie visi žmonės į centrą nevažinės, kai gali turėti bažnyčią prie namų.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąNemanau, kad triggerino. Kitaip nei minimuose objektuose, labai daug žmonių, ypač jaunesnių, šiais laikais bažnyčiose nesilanko ir nelabai pažįsta kas jose lankytųsi, tai normalu kelti klausimus, kad suprasti kitų žmonių kitokius įpročius ir poreikį bažnyčiai.
Įdomu, kodėl tada bažnyčios sausakimšos švenčių metu. O ir sekmadieniais žmonių netrūksta. Pilaitės bažnyčia, nors dar ir nebaigta, irgi toli gražu nebūna tuščia netgi ne per šventes (teko lankytis). Taip kad, poreikis yra, ir didelis poreikis. Tikrai tie visi žmonės į centrą nevažinės, kai gali turėti bažnyčią prie namų.
Komentuoti:
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąTai čia tie palyginimai, kai autobusai neturi A juostos. O Pilaitės atveju kai bus A juostos, tai laiko skirtumas kokia 1 min. gali būti. Čia kaip lekia Vilnius - Kaunas išdegę akis ir per visą kelionę laimi kokias 5 min ir paskui išlipę iš mašinos prarūko tas pačias 5 min.
Bet aišku šiuolaikinis LRT turi kitų privalumų, kaip ekologija, atstumas tarp panduso ir transporto priemonės grindų, nesukiojimas į stotelės įvažą, talpumas ir t.t.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai čia tie palyginimai, kai autobusai neturi A juostos. O Pilaitės atveju kai bus A juostos, tai laiko skirtumas kokia 1 min. gali būti. Čia kaip lekia Vilnius - Kaunas išdegę akis ir per visą kelionę laimi kokias 5 min ir paskui išlipę iš mašinos prarūko tas pačias 5 min.
Bet aišku šiuolaikinis LRT turi kitų privalumų, kaip ekologija, atstumas tarp panduso ir transporto priemonės grindų, nesukiojimas į stotelės įvažą, talpumas ir t.t.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Apie patogumą nešneku, tik apie greitį.
Nuo pilaitės Centro iki Europos aikštės yra 7 km ir 8 stotelės. Maksimaliu 70 km/h greičiu važiuojant vien atstumui įveikti yra jau 6 minutės, o pridėjus laiką stotelėms (stabdymas, keleivių laipinimas, įsibėgėjimas) ir gausim bendrai keliolika minučių. Laiko prasme konkrečiai šitoj atkarpoj skirtumo didelio nėra tarp autobuso ir tramvajaus. Aš nemanau, kad kokios 3 min laiko skirtumo lemtų tai kad Pilaitės gyventojai jaustųsi mažiau atskirti nuo centro.
Galima studijų rasti ir daugiau.
Autobusas gali teoriškai 'neštis' panašiu greičiu, bet, praktikoje, jam žymiai ilgiau užima įsibėgėti, lečiau važiuojasi posūkiuose, reikia manevruoti tarp į dešinę ir iš dešinės sukančių automobilių, dėl ko gaunasi fufelis. Apie komfortą apskritai nėra kalbos. Vienintelis, kas gali prilygti LRT greičiu yra BRT važiuojantis su "right of way", bet apie jį savivaldybė nekalba. Pats Šimašius sakė, kad autobusai važinės dešinėje pusėje, o ne viduryje, tad nebus BRT, o tik paprasti autobusai ir Pilaitė toliau bus atskirtas 'satelitinis' miestas, o ne tikra Vilniaus dalis.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: