Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pilaitė - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Globalus
    replied
    Tolminkiemio gimnazija
    Click image for larger version

Name:	P20327-190944.jpg
Views:	545
Size:	1,14 MB
ID:	1959278 Click image for larger version

Name:	P20327-191108.jpg
Views:	560
Size:	1,05 MB
ID:	1959277 Click image for larger version

Name:	P20327-191117.jpg
Views:	542
Size:	1,04 MB
ID:	1959279 Click image for larger version

Name:	P20327-191203.jpg
Views:	543
Size:	1,05 MB
ID:	1959281 Click image for larger version

Name:	P20327-191137.jpg
Views:	539
Size:	1011,0 kB
ID:	1959280

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Jis buvo atsakingas už teritorijos užstatymo plano rengimą.

    Click image for larger version

Name:	parkas.jpg
Views:	727
Size:	58,1 kB
ID:	1959146

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Dėl Pilaitės tai atsimenu buvo kažkoks podcast'as su Pakalniu ir Šimašium ir Pakalnis jame gyrėsi, kad šiaurinė Pilaitė būtų buvus pastatyta pagal sovietmečio principus, bet, per jo iniciatyvą, buvo pastatyta taip, kaip dabar. Gal kas nors galite paaiškinti, kokie tos naujosios dalies pliusai? Sovietmečio dalis daug kur būtent Pilaitėje bent bando formuoti gatves. Komercijos pirmame aukšte trūksta, taip, bet sovietmečiu komercijos apskritai buvo labai mažai, tai galima pateisinti. Ta naujesnė dalis tai ten gi visiškas mėšlas planavimo prasme. Ar aš kažko nesuprantu?
    nes pagal tarybini planavima buvo suplanuoti darzeliai, mokyklos, kino teatrai, nauji keliai i Pilaite, VT marsrutai ir net metro i Pilaite. Pagal MG Mafijos/ neoliberalias Pakalnio fantazijas viso to nereikia, nes "nematoma ranka" tai isspres. Tad, Naujojoje, ne Sovietineje Pilaiteje yra milziniski kamsciai, pilna duobiu keliuose, nera jokio normalaus beginio VT, bet uztat kokie 3-4 zmones patapo turtingesni uz puse Lietuvos kartu sudejus, tai visai neblogas "nusovietinimas" neoliberaliom priemonem

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Dėl Pilaitės tai atsimenu buvo kažkoks podcast'as su Pakalniu ir Šimašium ir Pakalnis jame gyrėsi, kad šiaurinė Pilaitė būtų buvus pastatyta pagal sovietmečio principus, bet, per jo iniciatyvą, buvo pastatyta taip, kaip dabar. Gal kas nors galite paaiškinti, kokie tos naujosios dalies pliusai? Sovietmečio dalis daug kur būtent Pilaitėje bent bando formuoti gatves. Komercijos pirmame aukšte trūksta, taip, bet sovietmečiu komercijos apskritai buvo labai mažai, tai galima pateisinti. Ta naujesnė dalis tai ten gi visiškas mėšlas planavimo prasme. Ar aš kažko nesuprantu?

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Nu jau, nu jau... O kaip gi tos pasakos apie tai, kad kiekvieną miegamąjį rajoną jie "sumiestins" taip, kad gyvenimas būtų kaip Senamiestyje ir vietiniams nereikėtų "važiuot į miestą pasižmonėti"?

    Kolkas Pilaitės prospekte jiems puikiai sekasi tai padaryt ir nebūt prieš rinkimus meluojančiomis triochalomis :


    Čia jums ne kokio tai Žemutinio Podzalupinsko vtoraja kolcevaja daroga, o jaukus ir gyvas miestietiško Šiaurės Europos miesto prospektas
    liūdniausia yra kam, patinka. nors Šimašių vertinu labiau teigiamai nei neigiama, Pilaitė yra tam pačiam lygyje kaip Viniaus oro linijos.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    jaučių jienelaiko Pilaitės miestu
    Nu jau, nu jau... O kaip gi tos pasakos apie tai, kad kiekvieną miegamąjį rajoną jie "sumiestins" taip, kad gyvenimas būtų kaip Senamiestyje ir vietiniams nereikėtų "važiuot į miestą pasižmonėti"?

    Kolkas Pilaitės prospekte jiems puikiai sekasi tai padaryt ir nebūt prieš rinkimus meluojančiomis triochalomis :

    Click image for larger version

Name:	Citify-IKI-Pilaites-pr.-parduotuve-ir-administracinis-03.jpg
Views:	821
Size:	489,3 kB
ID:	1959065

    Click image for larger version

Name:	Citify-Vilnius-OUTLET-17.jpg
Views:	807
Size:	354,1 kB
ID:	1959070

    Click image for larger version

Name:	Citify-UNUM-12.jpg
Views:	808
Size:	451,8 kB
ID:	1959066

    Click image for larger version

Name:	Citify-Senosios-Pilaites-kel.-1-01.jpg
Views:	812
Size:	288,3 kB
ID:	1959067

    Click image for larger version

Name:	Citify-Svaros-broliai-J.-Rutkausko-g.-02.jpg
Views:	803
Size:	320,3 kB
ID:	1959068

    Click image for larger version

Name:	Citify-McDonalds-Pilaites-pr.-18-04.jpg
Views:	824
Size:	150,3 kB
ID:	1959069

    Čia jums ne kokio tai Žemutinio Podzalupinsko vtoraja kolcevaja daroga, o jaukus ir gyvas miestietiško Šiaurės Europos miesto prospektas

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Juokais juokais, bet po Šimašiaus oficialaus posto "kam pirkot būstą ne centre", tai rimtai taip gali būti
    na šioje situacijoje sutinku su jo, bet blogai tai, kad jis leido taip išaugti Pilaitei pastaruoju metu.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    jaučių jienelaiko Pilaitės miestu
    Juokais juokais, bet po Šimašiaus oficialaus posto "kam pirkot būstą ne centre", tai rimtai taip gali būti

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Gaila tai gaila, bet svarbesnis klausimas kaip tai galėjo įvykti tuo metu, kai visokie pakalniai ir šimašiai pro visur rėkė apie perimetrinius užstatymus, gyvus ir jaukius pirmuosius aukštus, "miestietiško" miesto kūrimą, aukštus architektūrinius reikalavimus ir kitas gražias pasakas.
    jaučių jie nelaiko Pilaitės miestu
    Paskutinis taisė Stadionas; 2022.03.30, 10:29.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Gaila tai gaila, bet svarbesnis klausimas kaip tai galėjo įvykti tuo metu, kai visokie pakalniai ir šimašiai pro visur rėkė apie perimetrinius užstatymus, gyvus ir jaukius pirmuosius aukštus, "miestietiško" miesto kūrimą, aukštus architektūrinius reikalavimus ir kitas gražias pasakas.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Bendrai paėmus, labai gaila, kad Pilaitėje, kur dar sovietmečiu bandyta daryti perimetrinį užstatymą, dabar taip kvartalo viduryje išdygo parduotuvė su administracinėmis patalpomis, nors galima buvo padaryti perimetrinį užstatymą su komercinėmis patalpomis pirmuose aukštuose išilgai Pilaitės prospekto ir taip padaryti tylų vidinį kiemą (kad ir su tomis pačiomis kavinėmis, nes poreikis Pilaitėje joms tikrai yra).

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    IKI administracinis
    Click image for larger version

Name:	P20327-190400.jpg
Views:	795
Size:	2,16 MB
ID:	1959040 Click image for larger version

Name:	P20327-190438.jpg
Views:	796
Size:	1,19 MB
ID:	1959039 Click image for larger version

Name:	P20327-190517.jpg
Views:	789
Size:	1,12 MB
ID:	1959038 Click image for larger version

Name:	P20327-190616.jpg
Views:	801
Size:	1,02 MB
ID:	1959037

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Alfas Vingys Rodyti pranešimą

    Būtų labai neatsakinga sakyti, kad valstybė stato bažnyčias, jeigu yra kažkokios nuolaidos kaip vienai iš visuomeninių grupių. Nes toks sąrašas su nuolaidomis iš valstybės būtų labai ilgas. Pvz. nuo NT mokesčių atleistos visos valstybės ir savivaldybės institucijos, garažų bendrijos, daugiabučiai, labdaros įstaigos, kultūros ir meno įstaigos, švietimo ir sveikatos įstaigos ir t.t. Daugybė verslo įstaigų atleisti nuo mokesčių - įsikūrę LEZ, pripažinti strategiškai svarbiais projektais, remiantys kiną, dalijantys labdarą ir t.t. Dėl dotacijų, tai vėlgi sąrašas būtų irgi įspūdingas. Be valstybės išlaikomų valstybinių švietimo ir sveikatos (nelygiai su privačiomis) įstaigų, sporto federacijos ir sporto klubai, partijos, menininkai ir meno organizacijos, NVO, jaunimo organizacijos ir kt.

    Ir čia tik valstybės parama, o dar būtų klausimas kaip tada traktuoti ES fondų paramą. Kai privati verslo įmonė, siekianti pelno ir naudos savininkams, neatlygintinai gauna paramą iš ES (visų mokesčių mokėtojų) ir taip gali plėsti verslą, o tuo pačiu ir pelną savininkams.
    Tiesioginės dotacijos pinigais religinėms organizacijoms nėra tik nuolaidos, tai yra tiesioginis jų skatinimas plėsti veiklą. Taip, valstybė finansuoja daug veiklų kurios valstybės manymu yra naudingos piliečiams. Nesuprantu kas čia neatsakingo? Gal nebent tai, kam tie pinigai paskirstomi (pvz mano nuomone jie neturėtu būti skiriami religijai)
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Visai neseniai netyčia turėjau smagų eksperimentą. Ėjau iki tolimesnės parduotuvės pėsčiomis, prieš tai paklausiau namiškių kiek jie įsivaizduoja bus kilometrų. Spėjimai buvo apie 5 km pirmyn. Realiai buvo 1.3 km. Problema - ėjimas labai nuobodus, nes pakeliui mažai besikeičiantis vaizdas.
    Kai darau didelius pasivaikščiojimus visada įsijungiu kokią audioknygą klausytis - nuobodumas dingsta.
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Kažką labai trigerino bažnyčios Pilaitėje tema. Ne prekybos centrų, ne kirpyklų, ne mokyklų - būtent bažnyčios. Į centrą važiuokit ir t. t. O gal tikintieji nori turėti bažnyčią savo rajone. Negalima?
    Galima, bet kad nelabai nori matyt, nes pinigų tai nesurenka?

    Komentuoti:


  • Well
    replied
    Pilaitės pr. 27 kavinė su svečių namais. Pirmasis, kavinės pastatas statytas iš jūrinių konteinerių, jau kurį laiką baigtas, bet nelabai ten matosi judesio, gal laukia šiltojo sezono.
    Click image for larger version

Name:	kavine1.jpg
Views:	1643
Size:	69,0 kB
ID:	1950120
    Click image for larger version

Name:	kavine2.jpg
Views:	1656
Size:	84,6 kB
ID:	1950119

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
    Dažnai vaikštote pėsčiomis iš Pilaitės į Senamiestį?
    Iš Viršuliškių kelis kartus per metus nueinu iki senamiesčio, bet kadangi komentaras buvo "galima net ir pėsčiomis tarp rajonų nueiti", tai iki kitų rajonų einu dažniau, paprastai kelis kartus per mėnesį. Taip pat ne problema ir VT pasinaudoti (kas tikrai būtų problema tarp kaimų).

    Edit: bet neturiu nieko prieš bažnyčią Pilaitėje, tiesiog bandžiau parodyti, kuo skiriasi bažnyčios mieste ir kaimuose.
    Paskutinis taisė digital; 2022.02.18, 18:30.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Gal yra kurie patys NIEKAD nesilanko, bet kad nepažinotų žmonių, kurie lankosi - nerealu. Visi turi giminių, kaimynų, pažįstamų, draugų ir t. t. Ir tarp visų tų žmonių, nueinančių į bažnyčią kaip minimum per šventes, tikrai yra žymiai daugiau nei pusė.

    Įdomu, kodėl tada bažnyčios sausakimšos švenčių metu. O ir sekmadieniais žmonių netrūksta. Pilaitės bažnyčia, nors dar ir nebaigta, irgi toli gražu nebūna tuščia netgi ne per šventes (teko lankytis). Taip kad, poreikis yra, ir didelis poreikis. Tikrai tie visi žmonės į centrą nevažinės, kai gali turėti bažnyčią prie namų.
    Pilaitei 30k gyventojų (lygu 8-9 Lietuvos miestui), ir per 6 metus nesubėgama bažnyčios pabaigti kuri net nėra labai įspūdinga. klausimas ar jos taip jau reik.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad triggerino. Kitaip nei minimuose objektuose, labai daug žmonių, ypač jaunesnių, šiais laikais bažnyčiose nesilanko ir nelabai pažįsta kas jose lankytųsi, tai normalu kelti klausimus, kad suprasti kitų žmonių kitokius įpročius ir poreikį bažnyčiai.
    Gal yra kurie patys NIEKAD nesilanko, bet kad nepažinotų žmonių, kurie lankosi - nerealu. Visi turi giminių, kaimynų, pažįstamų, draugų ir t. t. Ir tarp visų tų žmonių, nueinančių į bažnyčią kaip minimum per šventes, tikrai yra žymiai daugiau nei pusė.

    Įdomu, kodėl tada bažnyčios sausakimšos švenčių metu. O ir sekmadieniais žmonių netrūksta. Pilaitės bažnyčia, nors dar ir nebaigta, irgi toli gražu nebūna tuščia netgi ne per šventes (teko lankytis). Taip kad, poreikis yra, ir didelis poreikis. Tikrai tie visi žmonės į centrą nevažinės, kai gali turėti bažnyčią prie namų.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Tai čia tie palyginimai, kai autobusai neturi A juostos. O Pilaitės atveju kai bus A juostos, tai laiko skirtumas kokia 1 min. gali būti. Čia kaip lekia Vilnius - Kaunas išdegę akis ir per visą kelionę laimi kokias 5 min ir paskui išlipę iš mašinos prarūko tas pačias 5 min.
    Bet aišku šiuolaikinis LRT turi kitų privalumų, kaip ekologija, atstumas tarp panduso ir transporto priemonės grindų, nesukiojimas į stotelės įvažą, talpumas ir t.t.
    A juostos nėra "right of way", jos užsikemša prie sankryžų automobiliais piko metu. Paleidus skaičių autobusų, kurio reiktų pakeisti reikšmingai Vilniaus modalinį pasiskirstymą, tos Vilniaus autobusų juostos piko metu taptų autobusų parkavimo aikštelėmis. Būtent dėl to nei vienas panašaus ar didesnio dydžio miestas nebando formuoti savo kamieninių linijų iš A juostų. Jei jie tikrai nori gero VT naudojimo, BRT su pilnu "right of way" yra programa minimum.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Tai čia tie palyginimai, kai autobusai neturi A juostos. O Pilaitės atveju kai bus A juostos, tai laiko skirtumas kokia 1 min. gali būti. Čia kaip lekia Vilnius - Kaunas išdegę akis ir per visą kelionę laimi kokias 5 min ir paskui išlipę iš mašinos prarūko tas pačias 5 min.
    Bet aišku šiuolaikinis LRT turi kitų privalumų, kaip ekologija, atstumas tarp panduso ir transporto priemonės grindų, nesukiojimas į stotelės įvažą, talpumas ir t.t.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Apie patogumą nešneku, tik apie greitį.
    Nuo pilaitės Centro iki Europos aikštės yra 7 km ir 8 stotelės. Maksimaliu 70 km/h greičiu važiuojant vien atstumui įveikti yra jau 6 minutės, o pridėjus laiką stotelėms (stabdymas, keleivių laipinimas, įsibėgėjimas) ir gausim bendrai keliolika minučių. Laiko prasme konkrečiai šitoj atkarpoj skirtumo didelio nėra tarp autobuso ir tramvajaus. Aš nemanau, kad kokios 3 min laiko skirtumo lemtų tai kad Pilaitės gyventojai jaustųsi mažiau atskirti nuo centro.
    Na, pvz. Sietlo studija sako, kad LRT turi apie 54% didesnį vidutinį greitį nei paprasti autobusai. Calgary studija (žr žemiau) sako irgi panašiai. Aišku LRT yra labai platus terminas, kuris įskaito ir visokius senus tramvajus, tad prasčiausių sistemų vidutinis greitis nelabai skiriasi nuo autobuso, bet modernios sistemos yra nelygintinas dalykas.

    Galima studijų rasti ir daugiau.

    Autobusas gali teoriškai 'neštis' panašiu greičiu, bet, praktikoje, jam žymiai ilgiau užima įsibėgėti, lečiau važiuojasi posūkiuose, reikia manevruoti tarp į dešinę ir iš dešinės sukančių automobilių, dėl ko gaunasi fufelis. Apie komfortą apskritai nėra kalbos. Vienintelis, kas gali prilygti LRT greičiu yra BRT važiuojantis su "right of way", bet apie jį savivaldybė nekalba. Pats Šimašius sakė, kad autobusai važinės dešinėje pusėje, o ne viduryje, tad nebus BRT, o tik paprasti autobusai ir Pilaitė toliau bus atskirtas 'satelitinis' miestas, o ne tikra Vilniaus dalis.
    Attached Files

    Komentuoti:

Working...
X