Kadangi čia labiau tinkama tema diskusijai apie patį planą, tai įdedu ir čia nuorodą.
Plano variantas: https://drive.google.com/file/d/1mIE...H7Su4RqHF/view
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto bendrasis planas
Collapse
X
-
Parašė Robertas Rodyti pranešimąGal kas žinote kokioje stadijoje dabar yra Vilniaus darnaus judumo planas? Jau seniai jokių žinių apie jį nebuvo girdėti....
Paskutinė naujiena kovo 9 d.
Komentuoti:
-
Gal kas žinote kokioje stadijoje dabar yra Vilniaus darnaus judumo planas? Jau seniai jokių žinių apie jį nebuvo girdėti....
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimącia link'as kas nezino kur ieskoti: http://www.vilnius.lt/index.php?1465202802
man, kaip gyvenanciam siaurineje miesto dalyje, pasirode kelis dalykai iki siol negirdeti:
1. Viadukas G.V. - Mokslininku g.
2. Viadukas Zirmynu - Kareiviu g.
3. Viadukas Kalvariju - Kareiviu g.
4. 2 lygiu sankryza Ozo - Kernaves g.
5. Iki 2030 Siaurine g. bus 2 etapai nutiesti
6. Tunelis virsuliskese (tik jau po 2030)
Nemaža dalis bendrojo plano "velkasi" dar nuo sovietinių laikų (pvz.: šiaurinė gatvė, Ozo gatvės tęsinys iki Laisvės pr.). Tikėtis, kad viskas bus įgyvendinta per sekančią kadenciją būtų naivu, tačiau stebuklų būna.....
Parašė lukass Rodyti pranešimąNegi rimtai planuojami net du lynų keltuvai Vingio parkas-Karoliniškės ir NMC-Akropolis (dviračių infr. planas)?
Radau tik šitą 2007 metų straipsnį apie buvusio mero Imbraso susižavėjimą keltuvais (https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=15367609)
Šiek tiek keistas tas keltuvų atsiradimas bendrajame plane "iš niekur".
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąNegi rimtai planuojami net du lynų keltuvai Vingio parkas-Karoliniškės ir NMC-Akropolis (dviračių infr. planas)?
Komentuoti:
-
Negi rimtai planuojami net du lynų keltuvai Vingio parkas-Karoliniškės ir NMC-Akropolis (dviračių infr. planas)?
Komentuoti:
-
cia link'as kas nezino kur ieskoti: http://www.vilnius.lt/index.php?1465202802
man, kaip gyvenanciam siaurineje miesto dalyje, pasirode kelis dalykai iki siol negirdeti:
1. Viadukas G.V. - Mokslininku g.
2. Viadukas Zirmynu - Kareiviu g.
3. Viadukas Kalvariju - Kareiviu g.
4. 2 lygiu sankryza Ozo - Kernaves g.
5. Iki 2030 Siaurine g. bus 2 etapai nutiesti
6. Tunelis virsuliskese (tik jau po 2030)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąVilnius.lt pasirode sarasas failu kurie sudaro nauja bp. Beda ta, kad bent jau man siuo metu neatsidaro jie
Update: didzioji dalis veikia jau
Komentuoti:
-
[QUOTE=dondc;n1637647]Numečiau vieną pasiūlymą ir, vieną mažą korekciją:
„Dėl Pašilaičių-Fabijoniškių plano 30 lape esančios informacijos: „Želdynai ir gamtinis karkasas: stiprinamos miesto žaliosios jungtys (Bajorų–Visorių miško, Sudervės upelio slėnio)”.
Norėjau pasveikinti kompleksišku mąstymu ir itin didelės teritorijos vizija šia linkme. Kilo šauni mintis, kad miškų, pievų, tvenkinių ir upelio gamtinė juosta galėtų driektis ne tik kaip išsaugota nors ir aptvarkyta „laukinė gamta”, bet įprasminti jos egzistavimą sukuriant „didelės apimties gamtinę trasą miestiečiams”, t. y. per visą tą ilgį nuo Bajorų iki Sudervės upelio ir dar pratęsiant pro Justiniškių-Buivydiškių tvenkinius, pro Gudelius-Karoliniškes, iki Lazdynėlių įrengti rekreacinės ir sportinės veiklos maždaug 12 km kilometrų ruožą.
Tai būtų tarsi gamtos ir sveikatingumo miesto aplinkkelis su praktine panauda. Tuo pačiu besidriekiantis itin tankiai apgyvendintų mikrorajonų pakraščiais, taip labai lengvai pasiekiamas itin dideliam miesto gyventojų kiekiui. Vieni turėtų kur pasivaikščioti sutvarkyta aplinka, vedžioti ir dresiruoti šunis specialiose aikštelėse, kiti galėtų naudotis dviračių, paspirtukų, riedučių ar ilgųjų riedlenčių rekreacine trasa, treti naudoti ekstremaliam kalnų dviračių sportui pritaikytus tramplinus ir greituminę dviračių trasą su staigiais nusileidimais bei stačiais pakilimais, o paraleliai žiemos metu naudotis lygumų slidėmis per visą trasos ilgį.
Aišku, viską tobulai įgyvendinant reikės krūvos banknotų, bet jūs prašot ne jų, o idėjų, tai prašau labai rimtai apsvarstyti tokią viziją. Ją tinkamai įgyvendinus, būtų galima tikėtis net surengti tarptautines kalnų ar cyclo-cross dviračių arba bėgimo, orientavimosi varžybas, kurios gal net sugeneruotų pajamų iš turizmo. Visa tai didintų ir miesto žinomumą, jau nekalbant, kad būtų įgyvendintas strateginis Vilniaus bendrojo plano tikslas: „laimingas miestas, kuriame noriu gyventi”.
Būtų puikus dalykas - Žaliasis aplinkelis, nors Buivydiškėse prie tvenkinių, prie Salotės ežero ir kitur daug jau privačių sklypų, tai projekto apimtis šiek tiek sumažėja
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Numečiau vieną pasiūlymą ir, vieną mažą korekciją:
„Dėl Pašilaičių-Fabijoniškių plano 30 lape esančios informacijos: „Želdynai ir gamtinis karkasas: stiprinamos miesto žaliosios jungtys (Bajorų–Visorių miško, Sudervės upelio slėnio)”.
Norėjau pasveikinti kompleksišku mąstymu ir itin didelės teritorijos vizija šia linkme. Kilo šauni mintis, kad miškų, pievų, tvenkinių ir upelio gamtinė juosta galėtų driektis ne tik kaip išsaugota nors ir aptvarkyta „laukinė gamta”, bet įprasminti jos egzistavimą sukuriant „didelės apimties gamtinę trasą miestiečiams”, t. y. per visą tą ilgį nuo Bajorų iki Sudervės upelio ir dar pratęsiant pro Justiniškių-Buivydiškių tvenkinius, pro Gudelius-Karoliniškes, iki Lazdynėlių įrengti rekreacinės ir sportinės veiklos maždaug 12 km kilometrų ruožą.
Tai būtų tarsi gamtos ir sveikatingumo miesto aplinkkelis su praktine panauda. Tuo pačiu besidriekiantis itin tankiai apgyvendintų mikrorajonų pakraščiais, taip labai lengvai pasiekiamas itin dideliam miesto gyventojų kiekiui. Vieni turėtų kur pasivaikščioti sutvarkyta aplinka, vedžioti ir dresiruoti šunis specialiose aikštelėse, kiti galėtų naudotis dviračių, paspirtukų, riedučių ar ilgųjų riedlenčių rekreacine trasa, treti naudoti ekstremaliam kalnų dviračių sportui pritaikytus tramplinus ir greituminę dviračių trasą su staigiais nusileidimais bei stačiais pakilimais, o paraleliai žiemos metu naudotis lygumų slidėmis per visą trasos ilgį.
Aišku, viską tobulai įgyvendinant reikės krūvos banknotų, bet jūs prašot ne jų, o idėjų, tai prašau labai rimtai apsvarstyti tokią viziją. Ją tinkamai įgyvendinus, būtų galima tikėtis net surengti tarptautines kalnų ar cyclo-cross dviračių arba bėgimo, orientavimosi varžybas, kurios gal net sugeneruotų pajamų iš turizmo. Visa tai didintų ir miesto žinomumą, jau nekalbant, kad būtų įgyvendintas strateginis Vilniaus bendrojo plano tikslas: „laimingas miestas, kuriame noriu gyventi”.
-----
Dėl dviračių tako lanksto ties Savanoriu pr. / Tūkstantmečio g.: nukreipus taką prie upės palendant po Lazdynų tiltu, ten gaunasi labai stati nuokalnė. Susisiekimui nebus patrauklu naudotis, todėl įgyvendinant užsibrėžtus tikslus sukuriant realų susisiekimą dviračiais – reikėtų rekonstruojant modifikuoti požeminę pėsčiųjų perėją ties žiedu ir estakada, išlaikant tiesią, magistralinę dviračių tako atkarpą. Tuo labiau, tas ruožas įeina į „Eurovelo 11” tarptautinę dviračių trasą, tad nereiktų taupyti visose įmanomose vietose žlugdant išsikeltus tikslus.”
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
Vis dar klaidžioja kažkur mintys apie Ozo g. tąsą iki Vakarinio aplinkkelio/Pilaitės pr...?
Komentuoti:
-
Įtariu, kad rajono skverą ruoš. Dabar ten tvarkė šaligatvius, aikšteles sutvarkė ir t.t. Sprendžiu iš to, kad per didelė teritorija kaip gatvei.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąbet sklypuka rengia. Idomu tik kam, ar statyboms ar keliui.
Komentuoti:
-
Aš taip supratau jog artimiausią 10metį nesitikėti, bet vėliau ji gali atsirasti. Šiaip reikalinga ši atkarpa, ypač jeigu viaduką pastatytų virš aplinkelio. Viršuliškių g. tektų tik vietinis transportas, kuris tik ir turėtų tekti.
Komentuoti:
-
Kad dėl atkarpos tarp Laisvės pr. ir Šešuolių g. labai abejočiau - juk būtent prieš ją labiausiai protestavo vietiniai gyventojai 1987 m., prisodino ten medžių ir pan. O ir nelabai reikalinga ta atkarpa. Žymiai svarbiau būtų nustiesti iki Laisvės pr.
Komentuoti:
-
Kad nesuprasi. Vienoje skaidrėje yra ta pilna gatvės tąsa, kitur - tik iki Laisvės pr.
Komentuoti:
Komentuoti: