Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto bendrasis planas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ArtisLT
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Problema, kad jis turėtų būti gan aukštas, iškilęs ne tik virš upės, bet ir virš tos žaliosios erdvės, o gal net upės gatvės, o tai reikštų, kad stipriai blokuotų vaizdą ir ta žalioji erdvė gautus tokia kaip kišenė tarp dviejų tiltų, kas gali nebūti labai jauku. Antravertus sutinku, kad jeigu būtų surastas koks nors super duper įmantrus architektūrinis sprendimas, tai tą žaliąją erdvę gal net pagyvintų. Tačiau čia atsiranda grėsmė, kad mūsų valdininkai pagailėtų tam pinigų ir netgi negailint pinigų gali ne visai taip gautis. Žodžiu - labai kontraversinis ir slidus dalykas tas tiltas.
    Galėtų pvz tiltą į stiklinį tunelį įvilkti. Ir vaizdą galimą gerą padaryti ir garsą panaikinti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Problema, kad jis turėtų būti gan aukštas, iškilęs ne tik virš upės, bet ir virš tos žaliosios erdvės, o gal net upės gatvės, o tai reikštų, kad stipriai blokuotų vaizdą ir ta žalioji erdvė gautus tokia kaip kišenė tarp dviejų tiltų, kas gali nebūti labai jauku. Antravertus sutinku, kad jeigu būtų surastas koks nors super duper įmantrus architektūrinis sprendimas, tai tą žaliąją erdvę gal net pagyvintų. Tačiau čia atsiranda grėsmė, kad mūsų valdininkai pagailėtų tam pinigų ir netgi negailint pinigų gali ne visai taip gautis. Žodžiu - labai kontraversinis ir slidus dalykas tas tiltas.
    Ne "gailės", o rinksis "ekonominio pagrįstumo" )

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na, Kernavės tiltą galima daryti architektūriškai įdomų ir traukiantį akį, jis galėtų puikiai įsilieti į bendrą vaizdą. Nebūtinai tai turi būti Pedagoginio tilto analogas. O ir žalioji erdvė būtų perkirsta jos gale, t.y. ne prie Baltojo tilto, kur renkasi daugybė žmonių, o kiek tolėliau. Tavo geltona linija tą puikiai rodo.
    Problema, kad jis turėtų būti gan aukštas, iškilęs ne tik virš upės, bet ir virš tos žaliosios erdvės, o gal net upės gatvės, o tai reikštų, kad stipriai blokuotų vaizdą ir ta žalioji erdvė gautus tokia kaip kišenė tarp dviejų tiltų, kas gali nebūti labai jauku. Antravertus sutinku, kad jeigu būtų surastas koks nors super duper įmantrus architektūrinis sprendimas, tai tą žaliąją erdvę gal net pagyvintų. Tačiau čia atsiranda grėsmė, kad mūsų valdininkai pagailėtų tam pinigų ir netgi negailint pinigų gali ne visai taip gautis. Žodžiu - labai kontraversinis ir slidus dalykas tas tiltas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Tame ir esmė, kad jeigu baltojo tilto rekonstrukciją, paleidžiant ten ir mašinas, visuomenė sunkiai primtų, tai du tiltai toje vietoje (baltasis ir kernavės) būtų juo labiau sunkiau priimami. Tame tarpe būčiau ir aš, nes galvoju, kad Kernavės tiltas būtų perteklinis, bereikalingas viešųjų erdvių paaukojimas, kai tą patį rezultatą galima būtų pasiekti ir su vienu tiltu, ne dviem atskirais. Jeigu toje vietoje paprasta pieva geba pritraukti tiek žmonių - vadinas toje vietoje yra didžiulis rekriacinis potencialas ir būtų labai džiugu, kad jeigu jis šiuo metu nėra dar pilnai išnaudojamas, tai bent jau bandyti išsaugoti tai ateičiai, kada atsiras tinkamų idėjų/pinigų/noro ir pan.
    Na, Kernavės tiltą galima daryti architektūriškai įdomų ir traukiantį akį, jis galėtų puikiai įsilieti į bendrą vaizdą. Nebūtinai tai turi būti Pedagoginio tilto analogas. O ir žalioji erdvė būtų perkirsta jos gale, t.y. ne prie Baltojo tilto, kur renkasi daugybė žmonių, o kiek tolėliau. Tavo geltona linija tą puikiai rodo.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Nelabai yra tikslo pastatyti tik tiltą transportui ir visą rekreacinę zoną perpjauti pusiau, kamštis dabar Konstitucijos pr. per visą ilgį vakarais, Geležinio vilko g. taip pat visa užsikišus, žodžiu pagrindinė problema nėra tik pervažiuoti tiltą, reikia pagrindinius mazgus rekonstruoti (viadukas virš pedagoginio žiedo ir Žalgirio/Ukmergės g.)
    Kernavės tiltas su Konstitucijos pr. neturėtų jungtis niekaip. Jis turėtų palįsti po juo ir jungtis su Kernavės g., kuri turėtų vesti teisiai į Ozo g. (vėliau ir toliau).

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Reikia ziuret ir i Vilniaus r. sav. U dalies BP. Aplink Vilniu ten geltona, geltona, o jau toliau nuo miesto vsio basta. Drausi statyt mieste, visi pustysis padus i rajona. Norint tankinti miesta, reikejo urbanistinems galvoms spaust rajona, kad kurtu ir aplink miesta visokius gamtinius karkasus, rekreacines vietoves, apsauginius zeldynus, kad ir zemes uki ir pan. O viska maksimaliai koncentruot tuose 400 kv. km.
    Istrauka kaip pvz.
    Ta gelsva - trioboms muryt
    Atvaizdas


    arba

    Atvaizdas
    Nerandu, kuo skiriasi šitie paveiksliukai
    Šaip tai troboms mūryti oficialiame miesto centre apribojimų daug. Pats su tuo susidūriau. Statant priemesčiuose ženkliai sutaupai sklypo kaina ir gauni apribojimų nebuvimą. Netgi Šeškinės soduose ir kai kuriose kitose "blatnose" vietelėse, pažiūrėkite, dygsta kotedžai, kurių už kelių šimtų metrų miesto prievaizdai ir kaimynai jokiu gyvu neleistų statyti. T.k. viskas yra biurokratų rankose.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Nelabai yra tikslo pastatyti tik tiltą transportui ir visą rekreacinę zoną perpjauti pusiau, kamštis dabar Konstitucijos pr. per visą ilgį vakarais, Geležinio vilko g. taip pat visa užsikišus, žodžiu pagrindinė problema nėra tik pervažiuoti tiltą, reikia pagrindinius mazgus rekonstruoti (viadukas virš pedagoginio žiedo ir Žalgirio/Ukmergės g.)
    Arba mažinti suminį transporto srautą per centrą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Tame ir esmė, kad jeigu baltojo tilto rekonstrukciją, paleidžiant ten ir mašinas, visuomenė sunkiai primtų, tai du tiltai toje vietoje (baltasis ir kernavės) būtų juo labiau sunkiau priimami. Tame tarpe būčiau ir aš, nes galvoju, kad Kernavės tiltas būtų perteklinis, bereikalingas viešųjų erdvių paaukojimas, kai tą patį rezultatą galima būtų pasiekti ir su vienu tiltu, ne dviem atskirais. Jeigu toje vietoje paprasta pieva geba pritraukti tiek žmonių - vadinas toje vietoje yra didžiulis rekriacinis potencialas ir būtų labai džiugu, kad jeigu jis šiuo metu nėra dar pilnai išnaudojamas, tai bent jau bandyti išsaugoti tai ateičiai, kada atsiras tinkamų idėjų/pinigų/noro ir pan.
    Nelabai yra tikslo pastatyti tik tiltą transportui ir visą rekreacinę zoną perpjauti pusiau, kamštis dabar Konstitucijos pr. per visą ilgį vakarais, Geležinio vilko g. taip pat visa užsikišus, žodžiu pagrindinė problema nėra tik pervažiuoti tiltą, reikia pagrindinius mazgus rekonstruoti (viadukas virš pedagoginio žiedo ir Žalgirio/Ukmergės g.)

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nu dėl Baltojo tilto manau būtų gal ir mažiau šaršalo nei dėl Kernavės, bet tikrai vargu ar visuomenė lengvai priims tokį pasiūlymą.
    Tame ir esmė, kad jeigu baltojo tilto rekonstrukciją, paleidžiant ten ir mašinas, visuomenė sunkiai primtų, tai du tiltai toje vietoje (baltasis ir kernavės) būtų juo labiau sunkiau priimami. Tame tarpe būčiau ir aš, nes galvoju, kad Kernavės tiltas būtų perteklinis, bereikalingas viešųjų erdvių paaukojimas, kai tą patį rezultatą galima būtų pasiekti ir su vienu tiltu, ne dviem atskirais. Jeigu toje vietoje paprasta pieva geba pritraukti tiek žmonių - vadinas toje vietoje yra didžiulis rekriacinis potencialas ir būtų labai džiugu, kad jeigu jis šiuo metu nėra dar pilnai išnaudojamas, tai bent jau bandyti išsaugoti tai ateičiai, kada atsiras tinkamų idėjų/pinigų/noro ir pan.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai Kernavės tiltas bet kokiu atveju, tiesus jis ar ne.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai jau prie Zuoko Kernavės tilto nebeliko ir liko tik planas daryti tiesų tiltą į Mečetės g. (ir dar papieštas tiltas šalia Green Hall). Posūkių daugiau, bet tikslas (srauto nukrovimas) vis tiek pasiekiamas, o ir VT atsiranda nauja arterija iš V. Tumo-Vaižganto g.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nu dėl Baltojo tilto manau būtų gal ir mažiau šaršalo nei dėl Kernavės, bet tikrai vargu ar visuomenė lengvai priims tokį pasiūlymą.

    Kita vertus nematau bėdų įgyvendinti tavo geltoną juostą. Keletas atstovų yra minėję, kad kreivas tiltas būtų per brangus, todėl reikėtų tiesti tiesų. O tiesus trumpiausias ir būtų kaip tavo pažymėta. Nepamirškime, kad pagrindinis principas būtų Kernavės tilto įsijungimas į Kernavės g. einant po Konstitucijos pr. Todėl oranžinis variantas vargiai pagerintų situaciją, mėlynas irgi su klaustuku. Juk Kernavės g. būtų pagrinde skirta eismo nukrovimui nuo Kalvarijų g. Bent toje dalyje pro Šnipiškes.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    /\
    Mane tokia nuojauta kankina jau seniai, pamačius kaip išpopuliarėjo balto tilto prieigos. Kernavės tilto statybos susilauktų nemažo rezonanso visuomenėje, gal net protestų, o tai yra kirvis bet kuriam politikui ir vargu ar atsiras tokių drąsuolių, kurie tai palaimintų. Išknisau brėžinuką, kurį buvau papaišęs forume prieš 3 metus, kas atrodo vienintelė įgyvendinama alternatyva - baltojo tilto rekonstrukcija paleidžiant ten ir mašinas. Mano supratimu toks sprendimas būtų kompromisinis variantas tarp viešųjų erdvių išsaugojimo ir transporto problemų sprendimo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nuojauta sako, kad iš centrinės dalies bus išbrauktas Kernavės tiltas.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė dr.pienas Rodyti pranešimą
    Ne visai mano žinių laukas, bet tarkim nedidinti dabartiniame bp nurodytų mažo/vidutinio intensyvumo teritorijų, nors bus spaudimas daryti priešingai. O gal kažkur yra teritorijų, kur būtų galima geltoną spalvą net ir nuimti?

    Reikia ziuret ir i Vilniaus r. sav. U dalies BP. Aplink Vilniu ten geltona, geltona, o jau toliau nuo miesto vsio basta. Drausi statyt mieste, visi pustysis padus i rajona. Norint tankinti miesta, reikejo urbanistinems galvoms spaust rajona, kad kurtu ir aplink miesta visokius gamtinius karkasus, rekreacines vietoves, apsauginius zeldynus, kad ir zemes uki ir pan. O viska maksimaliai koncentruot tuose 400 kv. km.
    Istrauka kaip pvz.
    Ta gelsva - trioboms muryt


    arba

    Paskutinis taisė VNS; 2016.03.03, 21:42.

    Komentuoti:


  • dr.pienas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    O kaip tą draudimą realizuoti? Apskritai, kokias priemones apimtų tokia strategija?
    Ne visai mano žinių laukas, bet tarkim nedidinti dabartiniame bp nurodytų mažo/vidutinio intensyvumo teritorijų, nors bus spaudimas daryti priešingai. O gal kažkur yra teritorijų, kur būtų galima geltoną spalvą net ir nuimti?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė dr.pienas Rodyti pranešimą
    "Dėl to naujame bendrajame plane neturėtų būti numatyta naujų teritorijų plėtrai“, – DELFI sakė M. Pakalnis."
    va čia svarbus momentas bus, jeigu bus. Kad tankint reikia tai visi žino, bet neleisti plėstis būtų konkretus žingsnis
    O kaip tą draudimą realizuoti? Apskritai, kokias priemones apimtų tokia strategija?

    Komentuoti:


  • dr.pienas
    replied
    "Dėl to naujame bendrajame plane neturėtų būti numatyta naujų teritorijų plėtrai“, – DELFI sakė M. Pakalnis."
    va čia svarbus momentas bus, jeigu bus. Kad tankint reikia tai visi žino, bet neleisti plėstis būtų konkretus žingsnis

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Nelabai aišku, ką ir kur koreguoti. Kad miestą reikia tankinti, sakė jau Zuokas. Išskirti NMC ir lokaliniai centrai, po truputį užstatoma.

    Komentuoti:


  • versalis
    replied
    Panašu, kad Šimašiaus nuomonė pasikeitė apie Vilniaus BP.

    Kurį laiką vyko diskusija, ar Vilniui reikia naujo bendrojo plano, ar tinka ir tas, kuris galioja šiuo metu. Man atrodo akivaizdu, kad dalis dabartiniame plane esančių sprendinių yra nebeaktualūs, o ir atsinaujinti būtina, nes miestas auga, atsiranda nauji iššūkiai, tad miesto viziją reikia koreguoti, kad ji atitiktų šiandienos reikalavimus“, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/projektai/vilniu....d?id=70588676

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Šimašius kada čia rašė, kad ne, nes dabartinis (galiojęs iki 2015) vis dar gana neblogai atspindi tikslus ir siekius.
    Labai patogu, reiškia, viskas, kas numatyta padaryti iki 2015 atlikta arba bus padaryta artimiausiu metu, tuo mes ir vadovausimės.
    Jokių naujų projektų nebus. Arba kažkas bus nesusisteminta, be aiškios struktūros. Taktika gal ir nebloga.

    Komentuoti:

Working...
X