Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto bendrasis planas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Robertas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Man idomu, kokios ten algos savivaldybeje? Kiek gauna zmones kurie atsakingi uz miesto infrastrukturos pertvarkyma?
    Pagal rekvizitai.lt vidutinis atlyginimas SĮ Vilniaus planas yra 1536.82 € (2018 m. kovas). (link: https://rekvizitai.vz.lt/imone/vilniaus_planas_si/

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Man idomu, kokios ten algos savivaldybeje? Kiek gauna zmones kurie atsakingi uz miesto infrastrukturos pertvarkyma?
    Yra čia informacija apie algas: http://www.vilnius.lt/index.php?3538117572

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O atlyginimus bent pakėlė?

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    pažįstų dirbančius Vilniaus savivaldybėje, bet ne su infrastruktūra, o kita svarbia sritimi, tai svajoja, kuomet išeis į geresnį darbą, kai tik turės galimybę, nes pavargo nuo Šimašiaus krūvio didinimo taupimo sumetimais. Jau ir taip popierius nešasi namo, nes nespėja nieko padaryti darbe, kuomet iš 10 darbuotojų padaro 5 ir tiems 5 paskirsto 10 funkcijas.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip įdomu, kada Vilniuje bus pradėti daryti pėsčiųjų patogumui skirti enhancementai? Gatvių susiaurinimas ties perėjomis, pačių perėjų padidinimas (visų pirma šviesoforinėse sankryžose), šviesoforų ciklų sureguliavimas taip, kad nereiktų laukti pusvalandžio degant raudonai. Kitaip tariant, kada bus nustota diegti Brežnevo laikų praktikas ir pradėta diegti normalias Vakarų Europoje taikomas praktikas?
    Man idomu, kokios ten algos savivaldybeje? Kiek gauna zmones kurie atsakingi uz miesto infrastrukturos pertvarkyma?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip įdomu, kada Vilniuje bus pradėti daryti pėsčiųjų patogumui skirti enhancementai? Gatvių susiaurinimas ties perėjomis, pačių perėjų padidinimas (visų pirma šviesoforinėse sankryžose), šviesoforų ciklų sureguliavimas taip, kad nereiktų laukti pusvalandžio degant raudonai. Kitaip tariant, kada bus nustota diegti Brežnevo laikų praktikas ir pradėta diegti normalias Vakarų Europoje taikomas praktikas?
    Kai Jonas taps meru ir viską padarys per kokius pusę metų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip įdomu, kada Vilniuje bus pradėti daryti pėsčiųjų patogumui skirti enhancementai? Gatvių susiaurinimas ties perėjomis, pačių perėjų padidinimas (visų pirma šviesoforinėse sankryžose), šviesoforų ciklų sureguliavimas taip, kad nereiktų laukti pusvalandžio degant raudonai. Kitaip tariant, kada bus nustota diegti Brežnevo laikų praktikas ir pradėta diegti normalias Vakarų Europoje taikomas praktikas?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kadangi čia labiau tinkama tema diskusijai apie patį planą, tai įdedu ir čia nuorodą.

    Plano variantas: https://drive.google.com/file/d/1mIE...H7Su4RqHF/view

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Robertas Rodyti pranešimą
    Gal kas žinote kokioje stadijoje dabar yra Vilniaus darnaus judumo planas? Jau seniai jokių žinių apie jį nebuvo girdėti....
    http://judumas.vilnius.lt
    Paskutinė naujiena kovo 9 d.

    Komentuoti:


  • Robertas
    replied
    Gal kas žinote kokioje stadijoje dabar yra Vilniaus darnaus judumo planas? Jau seniai jokių žinių apie jį nebuvo girdėti....

    Komentuoti:


  • giedriusR
    replied
    Naujo Vilniaus bendrojo plano pristatymas Žirmūnų, Šnipiškių, Žvėryno bendruomenei

    Video pristatymas

    Komentuoti:


  • Robertas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    cia link'as kas nezino kur ieskoti: http://www.vilnius.lt/index.php?1465202802

    man, kaip gyvenanciam siaurineje miesto dalyje, pasirode kelis dalykai iki siol negirdeti:
    1. Viadukas G.V. - Mokslininku g.
    2. Viadukas Zirmynu - Kareiviu g.
    3. Viadukas Kalvariju - Kareiviu g.
    4. 2 lygiu sankryza Ozo - Kernaves g.
    5. Iki 2030 Siaurine g. bus 2 etapai nutiesti
    6. Tunelis virsuliskese (tik jau po 2030)
    Visi paminėti punktai (ir dar daugiau) jau buvo pnumatyti senajame (2007 metų Zuoko ruoštame) bendrajame plane. Nuoroda čia (žiūrėti 114 psl "Susisiekimo tinklo kategorijos") http://www.vilnius.lt/vilnius/m/m_fi..._iki_2015m.pdf

    Nemaža dalis bendrojo plano "velkasi" dar nuo sovietinių laikų (pvz.: šiaurinė gatvė, Ozo gatvės tęsinys iki Laisvės pr.). Tikėtis, kad viskas bus įgyvendinta per sekančią kadenciją būtų naivu, tačiau stebuklų būna.....

    ​​​​
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Negi rimtai planuojami net du lynų keltuvai Vingio parkas-Karoliniškės ir NMC-Akropolis (dviračių infr. planas)?
    Neatsimenu, kad pastaraisiais metais kažkas apskritai būtų kalbėjęs apie lynų keltuvus.

    Radau tik šitą 2007 metų straipsnį apie buvusio mero Imbraso susižavėjimą keltuvais (https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=15367609)

    Šiek tiek keistas tas keltuvų atsiradimas bendrajame plane "iš niekur".

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Negi rimtai planuojami net du lynų keltuvai Vingio parkas-Karoliniškės ir NMC-Akropolis (dviračių infr. planas)?
    Gal 2, gal 1, o gal nebus nei vieno. Sumesta viskas, ko kas nors kada nors pageidavo. Liaudis turės peno prieš rinkimus.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Negi rimtai planuojami net du lynų keltuvai Vingio parkas-Karoliniškės ir NMC-Akropolis (dviračių infr. planas)?

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    cia link'as kas nezino kur ieskoti: http://www.vilnius.lt/index.php?1465202802

    man, kaip gyvenanciam siaurineje miesto dalyje, pasirode kelis dalykai iki siol negirdeti:
    1. Viadukas G.V. - Mokslininku g.
    2. Viadukas Zirmynu - Kareiviu g.
    3. Viadukas Kalvariju - Kareiviu g.
    4. 2 lygiu sankryza Ozo - Kernaves g.
    5. Iki 2030 Siaurine g. bus 2 etapai nutiesti
    6. Tunelis virsuliskese (tik jau po 2030)

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Breziniai irgi. Ziurinejuos kaip tik kelis

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Vilnius.lt pasirode sarasas failu kurie sudaro nauja bp. Beda ta, kad bent jau man siuo metu neatsidaro jie

    Update: didzioji dalis veikia jau
    Kol kas tik aiškinamasis raštas atsidaro.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Vilnius.lt pasirode sarasas failu kurie sudaro nauja bp. Beda ta, kad bent jau man siuo metu neatsidaro jie

    Update: didzioji dalis veikia jau
    Paskutinis taisė mr_miegas; 2018.04.30, 10:14.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    [QUOTE=dondc;n1637647]Numečiau vieną pasiūlymą ir, vieną mažą korekciją:

    „Dėl Pašilaičių-Fabijoniškių plano 30 lape esančios informacijos: „Želdynai ir gamtinis karkasas: stiprinamos miesto žaliosios jungtys (Bajorų–Visorių miško, Sudervės upelio slėnio)”.


    Norėjau pasveikinti kompleksišku mąstymu ir itin didelės teritorijos vizija šia linkme. Kilo šauni mintis, kad miškų, pievų, tvenkinių ir upelio gamtinė juosta galėtų driektis ne tik kaip išsaugota nors ir aptvarkyta „laukinė gamta”, bet įprasminti jos egzistavimą sukuriant „didelės apimties gamtinę trasą miestiečiams”, t. y. per visą tą ilgį nuo Bajorų iki Sudervės upelio ir dar pratęsiant pro Justiniškių-Buivydiškių tvenkinius, pro Gudelius-Karoliniškes, iki Lazdynėlių įrengti rekreacinės ir sportinės veiklos maždaug 12 km kilometrų ruožą.

    Tai būtų tarsi gamtos ir sveikatingumo miesto aplinkkelis su praktine panauda. Tuo pačiu besidriekiantis itin tankiai apgyvendintų mikrorajonų pakraščiais, taip labai lengvai pasiekiamas itin dideliam miesto gyventojų kiekiui. Vieni turėtų kur pasivaikščioti sutvarkyta aplinka, vedžioti ir dresiruoti šunis specialiose aikštelėse, kiti galėtų naudotis dviračių, paspirtukų, riedučių ar ilgųjų riedlenčių rekreacine trasa, treti naudoti ekstremaliam kalnų dviračių sportui pritaikytus tramplinus ir greituminę dviračių trasą su staigiais nusileidimais bei stačiais pakilimais, o paraleliai žiemos metu naudotis lygumų slidėmis per visą trasos ilgį.

    Aišku, viską tobulai įgyvendinant reikės krūvos banknotų, bet jūs prašot ne jų, o idėjų, tai prašau labai rimtai apsvarstyti tokią viziją. Ją tinkamai įgyvendinus, būtų galima tikėtis net surengti tarptautines kalnų ar cyclo-cross dviračių arba bėgimo, orientavimosi varžybas, kurios gal net sugeneruotų pajamų iš turizmo. Visa tai didintų ir miesto žinomumą, jau nekalbant, kad būtų įgyvendintas strateginis Vilniaus bendrojo plano tikslas: „laimingas miestas, kuriame noriu gyventi”.


    Būtų puikus dalykas - Žaliasis aplinkelis, nors Buivydiškėse prie tvenkinių, prie Salotės ežero ir kitur daug jau privačių sklypų, tai projekto apimtis šiek tiek sumažėja

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Numečiau vieną pasiūlymą ir, vieną mažą korekciją:

    „Dėl Pašilaičių-Fabijoniškių plano 30 lape esančios informacijos: „Želdynai ir gamtinis karkasas: stiprinamos miesto žaliosios jungtys (Bajorų–Visorių miško, Sudervės upelio slėnio)”.


    Norėjau pasveikinti kompleksišku mąstymu ir itin didelės teritorijos vizija šia linkme. Kilo šauni mintis, kad miškų, pievų, tvenkinių ir upelio gamtinė juosta galėtų driektis ne tik kaip išsaugota nors ir aptvarkyta „laukinė gamta”, bet įprasminti jos egzistavimą sukuriant „didelės apimties gamtinę trasą miestiečiams”, t. y. per visą tą ilgį nuo Bajorų iki Sudervės upelio ir dar pratęsiant pro Justiniškių-Buivydiškių tvenkinius, pro Gudelius-Karoliniškes, iki Lazdynėlių įrengti rekreacinės ir sportinės veiklos maždaug 12 km kilometrų ruožą.

    Tai būtų tarsi gamtos ir sveikatingumo miesto aplinkkelis su praktine panauda. Tuo pačiu besidriekiantis itin tankiai apgyvendintų mikrorajonų pakraščiais, taip labai lengvai pasiekiamas itin dideliam miesto gyventojų kiekiui. Vieni turėtų kur pasivaikščioti sutvarkyta aplinka, vedžioti ir dresiruoti šunis specialiose aikštelėse, kiti galėtų naudotis dviračių, paspirtukų, riedučių ar ilgųjų riedlenčių rekreacine trasa, treti naudoti ekstremaliam kalnų dviračių sportui pritaikytus tramplinus ir greituminę dviračių trasą su staigiais nusileidimais bei stačiais pakilimais, o paraleliai žiemos metu naudotis lygumų slidėmis per visą trasos ilgį.

    Aišku, viską tobulai įgyvendinant reikės krūvos banknotų, bet jūs prašot ne jų, o idėjų, tai prašau labai rimtai apsvarstyti tokią viziją. Ją tinkamai įgyvendinus, būtų galima tikėtis net surengti tarptautines kalnų ar cyclo-cross dviračių arba bėgimo, orientavimosi varžybas, kurios gal net sugeneruotų pajamų iš turizmo. Visa tai didintų ir miesto žinomumą, jau nekalbant, kad būtų įgyvendintas strateginis Vilniaus bendrojo plano tikslas: „laimingas miestas, kuriame noriu gyventi”.


    -----

    Dėl dviračių tako lanksto ties Savanoriu pr. / Tūkstantmečio g.: nukreipus taką prie upės palendant po Lazdynų tiltu, ten gaunasi labai stati nuokalnė. Susisiekimui nebus patrauklu naudotis, todėl įgyvendinant užsibrėžtus tikslus sukuriant realų susisiekimą dviračiais – reikėtų rekonstruojant modifikuoti požeminę pėsčiųjų perėją ties žiedu ir estakada, išlaikant tiesią, magistralinę dviračių tako atkarpą. Tuo labiau, tas ruožas įeina į „Eurovelo 11” tarptautinę dviračių trasą, tad nereiktų taupyti visose įmanomose vietose žlugdant išsikeltus tikslus.”

    Komentuoti:

Working...
X