Vilniaus miesto susisiekimo sistemos plėtros modelis formuojamas pagal atskirų miesto zonų teikiamus prioritetus:
1 senamiesčio branduolio zona, izoliuota nuo tranzitinio transporto eismo. Susisekimas pėsčiomis, dviračiais, elektromobiliais, vidutinės ir mažos talpos elektriniais autobusais;
2 centro zona su automobilių eismo ir parkavimo apribojimais, aptarnaujama viešuoju transportu, elektromobilių ir dviračių dalijimosi sistemomis, pėsčiomis;
3 miesto branduolio zona aptarnaujama visų rūšių viešuoju transportu (greitieji autobusai, NVTR), elektromobilių ir dviračių dalijimosi sistemomis, automobiliais;
4 periferinė miesto zona be transporto eismo apribojimų (išskyrus gyvenamuosius rajonus), aptarnaujama įprastiniu miesto ir priemiesčio (įskaitant traukinius) viešuoju transportu, kombinuotos kelionės su Park & Ride aikštelėmis.
1 senamiesčio branduolio zona, izoliuota nuo tranzitinio transporto eismo. Susisekimas pėsčiomis, dviračiais, elektromobiliais, vidutinės ir mažos talpos elektriniais autobusais;
2 centro zona su automobilių eismo ir parkavimo apribojimais, aptarnaujama viešuoju transportu, elektromobilių ir dviračių dalijimosi sistemomis, pėsčiomis;
3 miesto branduolio zona aptarnaujama visų rūšių viešuoju transportu (greitieji autobusai, NVTR), elektromobilių ir dviračių dalijimosi sistemomis, automobiliais;
4 periferinė miesto zona be transporto eismo apribojimų (išskyrus gyvenamuosius rajonus), aptarnaujama įprastiniu miesto ir priemiesčio (įskaitant traukinius) viešuoju transportu, kombinuotos kelionės su Park & Ride aikštelėmis.

Komentuoti: