Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto bendrasis planas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    6 ir 8 lyg ir padaryti?

    Komentuoti:


  • digital
    commented on 's reply
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    6 ir 8 lyg ir padaryti?

  • Sula
    replied
    Man įdomu, ar pagal BP Nemenčinės pl. miesto dalis jau nebeplanuojama rekonstruoti?
    Taip pat anksčiau planuota dubliuojanti gatvė palei A1 iki Grigiškių. jei jau statytų viaduką, tai nelabai toli gaunasi, nuimant VT nuo A1 magistralės.
    Planuojamas naujas tiltas per Nerį Miškiniuose. Bet normalių privažiavimo kelių iki jo nėra. Arba jis bus beveik beprasmis, nors galėtų nuimti dalį srauto nuo Lazdynų tilto.

    Komentuoti:


  • Sula
    commented on 's reply
    Man įdomu, ar pagal BP Nemenčinės pl. miesto dalis jau nebeplanuojama rekonstruoti?
    Taip pat anksčiau planuota dubliuojanti gatvė palei A1 iki Grigiškių. jei jau statytų viaduką, tai nelabai toli gaunasi, nuimant VT nuo A1 magistralės.
    Planuojamas naujas tiltas per Nerį Miškiniuose. Bet normalių privažiavimo kelių iki jo nėra. Arba jis bus beveik beprasmis, nors galėtų nuimti dalį srauto nuo Lazdynų tilto.

  • Romas
    replied
    Gal viaduko iš Konstitucijos pr. į Narbuto gatvę dar galima tikėtis. Tačiau nesuprantama, kam dėti į bendrąjį planą tokias fantazijas kaip Linkmenų - Ozo viadukas. Jei buvo leista ten statyti namus, tai nebus jokio kelio su viaduku.

    Kažkoks naujas išradimas su gatvių kategorijomis - "didesnės svarbos X kategorijos gatvė".
    Gatvių kategorijų prioritetai ties absurdo riba. B kategoriją numatoma priskirti Naujojoje Vilnioje esančias Šiaurės ir Pergalės gatves, kuriose nėra eismo, o trasos eina per mažaaukštės statybos rajonus.

    Dėl Šiaurinės gatvės C kategorijos tai absurdas kvadratu - tokias kategorijas turi ne tik Minties, bet ir Parko gatvė N.Vilnioje ir į privačius namus vedanti Kalnėnų gatvė.


    Šiaip tai žiūrint kaip dabartinė miesto valdžia tvarkosi su infrastruktūrą, labiau atrodo, kad dabar yra kokie 2005 metai, kai pusiau su bėda įgyvendintas dar prie mero Pakso patvirtintas 1998 metų planas.

    Geriausiai būtų, jei atvirai būtų pripažinta, kad ši valdžia pusantros kadencijos beveik nieko nenuveikė gerindama infrastruktūrą ir pratęsti 2007 metais priimto galiojančio bendrojo plano sprendimus.

    Komentuoti:


  • Romas
    commented on 's reply
    Gal viaduko iš Konstitucijos pr. į Narbuto gatvę dar galima tikėtis. Tačiau nesuprantama, kam dėti į bendrąjį planą tokias fantazijas kaip Linkmenų - Ozo viadukas. Jei buvo leista ten statyti namus, tai nebus jokio kelio su viaduku.

    Kažkoks naujas išradimas su gatvių kategorijomis - "didesnės svarbos X kategorijos gatvė".
    Gatvių kategorijų prioritetai ties absurdo riba. B kategoriją numatoma priskirti Naujojoje Vilnioje esančias Šiaurės ir Pergalės gatves, kuriose nėra eismo, o trasos eina per mažaaukštės statybos rajonus.

    Dėl Šiaurinės gatvės C kategorijos tai absurdas kvadratu - tokias kategorijas turi ne tik Minties, bet ir Parko gatvė N.Vilnioje ir į privačius namus vedanti Kalnėnų gatvė.


    Šiaip tai žiūrint kaip dabartinė miesto valdžia tvarkosi su infrastruktūrą, labiau atrodo, kad dabar yra kokie 2005 metai, kai pusiau su bėda įgyvendintas dar prie mero Pakso patvirtintas 1998 metų planas.

    Geriausiai būtų, jei atvirai būtų pripažinta, kad ši valdžia pusantros kadencijos beveik nieko nenuveikė gerindama infrastruktūrą ir pratęsti 2007 metais priimto galiojančio bendrojo plano sprendimus.

  • John
    replied
    Ar tikrai planuojama tiesti Ozo g. tęsinį iki Laisvės pr.? Linkmenų/Ozo g. viadukas? Kelių lygių sankryža Geležinio vilko/Žalgirio g.? Konstitucijos pr./Narbuto g. viadukas? Juk šitie projektai jau kaip ir palaidoti. Ar vis dar rimtai juos norima įgyvendinti?

    Komentuoti:


  • John
    commented on 's reply
    Ar tikrai planuojama tiesti Ozo g. tęsinį iki Laisvės pr.? Linkmenų/Ozo g. viadukas? Kelių lygių sankryža Geležinio vilko/Žalgirio g.? Konstitucijos pr./Narbuto g. viadukas? Juk šitie projektai jau kaip ir palaidoti. Ar vis dar rimtai juos norima įgyvendinti?

  • Romas
    commented on 's reply
    Šiuo metu ruošiamas Vilniaus m. bendrasis planas
    TPD numeris K-RJ-13-16-209



    http://www.tpdris.lt


    Susisiekimo tinklo plėtra iki 2030 metų. (v. 2019.04.09)
    Paspaudus - didesnis žemėlapis


    Išdidintas centrinės - šiaurinės dalies fragmentas



    Čia galima surasti dar 1998 bendrajame plane numatytą, bet nepradėtą tiesti Šiaurinę gatvę (Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai) ir nepradėtą Myukolo Lietuvoio gatvę ir t. t.


    Gatvių kategorijos
    Paspaudus - didesnis žemėlapis


    Išdidintas centrinės - šiaurinės dalies fragmentas


    Labai gaila, kad 2019 metų ambicijos kur kas žemesnės, nei 1998 metais - pvz. Šiaurinės gatvės kategorija pažeminta iš B į C - na...tokia pati kategorija, kaip, pvz. Minties gatvės, kuri nutiesta apie 1964-1968 metus.
    Nors tiesą sakant, koks skirtumas, kokios kategorijos gatvė per artimiausią dešimtmetį nebus nutiesta

  • Romas
    commented on 's reply
    Dabartinis bendrasis planas priimtas 2007 metais ir turėjo galioti iki 2015 metų
    Paspaudus - didesnio formato brėžiniai

    Susisiekimo tinko plėtra iki 2015 metų
    Raudona - naujos gatvės, juoda- gatvių rekonstrukcija


    Numatomos gatvių kategorijos 2015 metais
    Raudona - A, mėlyna - B



    Pabandžiau ant svarbiausių objektų sąraše pažymėti, kas įgyvendinta.
    Gavosi gana skysta - iš 25 projektų įgyvendinti tik 7; dar keletas įgyvendinti dalinai.
    Iš tų 7 projektų A1 ir A19 nutiesė kelių direkcija, o Vakarinis aplinkkelis per tris etapus įgyvendintas iki 2016 metų pabaigos.

  • Romas
    replied
    Bendrųjų planų susisiekimo dalies palyginimas
    Dabar kaip tik bus viešinami naujojo Vilniaus miesto bendrojo plano sprendiniai
    Prieš kuriant naujas vizijas verta palyginti, kur esame su esamų planų vykdymu.
    Miestas neabejotinai auga, pažiūrėkime, ar adekvačiai plėtojama infrastruktūra.


    Radau pas save dar 1998 metais patvirtintą Vilniaus bendrąjį planą iki 2005 metų.


    Pora mobiliakinių nuotraukų.
    Jei kam nors bus įdomu, galėsiu pakeisti į normalios rezoliucijos kopijas.

    Gatvių tinklo plėtra iki 2005 metų
    Raudona - naujos gatvės, juoda- gatvių rekonstrukcija
    Žalia spalva- plėteq po 2005 metų


    Gatvių kategorijos
    Raudona - A, mėlyna - B

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Reikia sutikti, kad tos derinimo procedūros yra klampios.
    Tačiau piktintis dėl kelių mėnesių informuojant visuomenę yra keista. Nieko neatsitiks su tuo derinimu, kai svarbių projektų įgyvendinimas atsilieka dešimtmečiais.

    Šiaip tai 2019 metų BP planas bent infrastruktūros srityje yra be ambicijų.
    Net 1998 m. bendrajame numatytos ambicijos (Šiaurinė gatvė ir Mykolo Lietuvio gatvė ne tik nėra įgyvendintos, bet ir Šiaurinės gatvės kategorija pažeminta iš B Pagrindinės gatvės į C aptarnaujančią gatvę
    Šimtą kartų paprasčiau PiaRintis nutiesus kelis dviračių takus kur nereikia jokios politinės valios paimant žemę ar gaunant finansavimą nei baigti įgyvendinti ar bent pradėti rimtą projektą.
    Per dvi kadencijas bus tik anos valdžios pradėtas ir ES finansuotas Vakarinis aplinkkelis. Tik šiemet pradėtas Liepkalnio Minsko pl. -Žirnių g. mazgas

    2007 m. priimtas bendrasis planas iki 2015 metų
    Svarbiausių infrastruktūros objektų sąrašas 2007-2015 metais.
    Pažymėti visiškai ar dalinai įgyvendinti projektai


    Gatvių tinklo plėtra iki 2015 metų

    https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...as-iki-2015-m/

    Naujai rengiamas bendrasis planas
    Gatvių tinklo plėtra iki 2030 metų


    Čia galima surasti dar 1998 bendrajame plane numatytą, bet nepradėtą tiesti Šiaurinę gatvę (Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai) ir nepradėtą Myukolo Lietuvoio gatvę ir t. t.


    Gatvių kategorijos
    Paspaudus - didesnis žemėlapis


    Išdidintas centrinės - šiaurinės dalies fragmentas


    Projekto TPD Nr. K-RJ-13-16-209
    http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas


    Labai gaila, kad 2019 metų ambicijos kur kas žemesnės, nei 1998 metais - pvz. Šiaurinės gatvės kategorija pažeminta iš B į C - na...tokia pati kategorija, kaip, pvz. Minties gatvės, kuri nutiesta apie 1964-1968 metus.
    Nors tiesą sakant, koks skirtumas, kokios kategorijos gatvė per artimiausią dešimtmetį nebus nutiesta

    Kad per daug nesikartoti, detalesnė diskusija apie infrastruktūra - Vilniaus infrastruktūros skiltyje
    Paskutinis taisė Romas; 2020.01.23, 08:41.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Aišku biurokratiški, jeigu dabar po kiekvieno pakeitimo reiks iš naujo viešinimo procedūrą daryt.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    VTPSI priėmė sprendimą nutraukti Vilniaus miesto bendrojo plano patikrinimą
    Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos (VTPSI) šiandien priėmė sprendimą nutraukti privalomą Vilniaus miesto bendrojo plano patikrinimą dėl
    netinkamai atliktos šio plano viešinimo procedūros. VTPSI taip pat pateikė pastabas planavimo organizatoriui (savivaldybės administracijos direktoriui) dėl kai kurių bendrojo plano sprendinių patikslinimo, siekiant, kad būtų nustatyti aiškūs reikalavimai planuojamai teritorijai.

    VTPSI pažymi, kad nutraukus Vilniaus miesto bendrojo plano tikrinimą nebus užkirstas kelias toliau vykdyti teritorijų planavimo procesą, tačiau planas negalės būti teikiamas tvirtinti savivaldybės tarybai, kol nebus ištaisyti esminiai viešinimo procedūrų pažeidimai ir nebus gautas VTPSI pritarimas tvirtinimui.

    Atlikdama Vilniaus miesto bendrojo plano patikrinimo procedūrą, VTPSI nustatė, kad savivaldybės interneto svetainėje ir savivaldybės patalpose nebuvo paviešinti visi privalomi bendrojo plano sprendiniai. Taip pat patikrinimo metu nustatyta, kad dalis sprendinių buvo pakeisti po jų pristatymo visuomenei, nesuteikus galimybės pateikti dėl jų pasiūlymų.
    http://vtpsi.lrv.lt/lt/naujienos/vtp...s-nutraukiamas
    15min.lt 2019.12.02
    Statybų inspekcija: Vilniaus savivaldybė turi iš naujo viešinti bendrąjį
    M.Pakalnis sako, kad įvertinus VTPSI pastabas, spėjama, kad viskas nusikels bent pusmečiui, tačiau įžvelgia ir teigiamą šio sprendimo aspektą, kad tai leis dar plačiau pristatyti esminius miesto planavimo sprendinius.
    „Tas viešumas tikrai niekam nepakenkė, tame nematau problemos. Galvojant apie neigiamą įtaką, turėsime daug darbo vietoje to, kad darytumėme ką nors kūrybiško, nukreipto į ateitį. Buvome susiplanavę daryti atskirų Vilniaus rajonų koncepcijas, gilinti bendrojo plano sprendinius, o laiką skirsime dalykams, kurie, mano supratimu, yra šiek tiek biurokratiniai“, – BNS sakė M.Pakalnis.

    https://www.15min.lt/verslas/naujien...na-973-1240974
    Pasirodo, bendrojo plano sprendinių pakeitimo viešinimas - šiek tiek biurokratiniai dalykai...


    Sprendinius galima rasti: www.tpdris.lt
    Pagal kodą K-RJ-13-16-209 Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrasis planas

    Pasirinkti: Rengimo etapas
    Eiti į paskutinę eilutę:TPD SPRENDINIAI



    Visi sprendiniai su brėžiniais v.5 2019.09.13

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Panašu, kad Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija stabdo Bendrojo plano įsigaliojimą. Aptikta procedūrinių pažeidimų.

    Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	1 Size:	36,9 kB ID:	1767153

    TPD Nr. K-RJ-13-16-209

    http://vtpsi.lrv.lt
    Paskutinis taisė Riedis; 2019.12.02, 22:58.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Baigta Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos Bendrojo plano baigiamojo etapo sprendinių derinimo stadija

    Sprendinių brėžiniai
    https://vilnius.lt/lt/miesto-pletra/...inimo-stadija/

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Baigė rengti Vilniaus bendrąjį planą

    https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...bendraji-plana

    Miesto viešasis transportas (VT). Vienas iš svarbiausių bendrojo plano tikslų – sudaryti reikiamas sąlygas VT maršrutinio tinklo plėtrai ir jo pasiekiamumui, mažinant kelionės trukmę ir didinant važiavimo komforto lygį. Pagrindinės priemonės didinant VT naudojimo lygį būtų nuoseklus ir apgalvotas eismo sąlygų gerinimas: A juostų didinimas pagrindinių keleivių prastovų vietose ir greitųjų maršrutų trasose, prioritetinių eismo sąlygų sudarymas pagrindinėse miesto reguliuojamose sankryžose. Siekiant didesnio kelionių komforto, būtina atnaujinti esamą VT parką naujomis ekologiškomis (pageidautina elektrinėmis) transporto priemonėmis, iš esmės spręsti klausimą dėl naujos viešojo transporto rūšies (NVTR) įvedimo, kad galima būtų pritraukti planuojamus naujus keleivių srautus, nes esamos keleivių pervežimų tendencijos yra ne visai palankios darnaus judrumo principų įgyvendinimui. Įvertinant šiuo metu greitai besikeičiančias technologijas, NVTR nėra įvardijama ir gali būti visai netradicinė. Pagal „Investuok Lietuvoje“ atliktą naujos viešojo transporto rūšies Vilniuje galimybių studiją (2015 m.), įvertinant esamus ir perspektyvinius keleivių srautus bei susisiekimo greitį ir saugumą, efektyviausia ir ekonomiškai atsiperkanti Vilniuje buvo rekomenduojamas BRT (Bus Rapid Transit). NVTR maršrutų linijos būtų aukščiausios hierarchijos tinklas, kurį papildytų esamas traukinių maršrutinis tinklas. Šis tinklas turėtų ekologiškas didelės talpos transporto priemones, A juostas abiem kryptimis, pilną eismo prioritetą reguliuojamose sankryžose ir pėsčiųjų perėjose. Rekomenduojamos orientacinės maršrutų trasos: 1 šiaurės – pietų linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Sodų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Jeruzalės ir Santariškių gatvėmis); 2 rytų – vakarų linija „Pilaitė - Saulėtekis“ (Karaliaučiaus, Pilaitės pr., T.Narbuto, Konstitucijos pr., Šeimyniškių, Žirmūnų, Šilo, Antakalnio g., Nemenčinės pl. ir Saulėtekio al. gatvėmis); 3 pusiau žiedinė linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Kauno, Žemaitės, Savanorių pr., Laisvės pr., Ateities, Jeruzalės ir Santariškių gatvėmis); 4 linija „Perkūnkiemis - Oro uostas“ (Ukmergės, Konstitucijos pr., A.Goštauto, V.Kudirkos, Švitrigailos, Dariaus ir Girėno, Vaitkaus gatvėmis).

    Brėžinys čia:
    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-05.pdf

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Vilniaus teritorijos bendrasis planas – finišo tiesiojoje

    Po daugiau nei trejus metus vykusių Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano rengimo ir derinimo su vilniečiais darbų, dokumentas jau finišo tiesiojoje – jam pritarė visos institucijos, o gavus valstybinės teritorijų planavimo statybos inspekcijos pritarimą, miesto planas artimiausiam dešimtmečiui įsigaliotų dar šį rudenį. Derinant naująjį planą didžiausias dėmesys buvo skiriamas gyvenimo kokybei gerinti, plėtros galimybėms urbanizuotoje miesto dalyje, integruotai transporto sistemai ir ilgalaikei darniai miesto plėtrai.
    https://vilnius.lt/lt/2019/09/18/vil...so-tiesiojoje/

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, viskas būtų kitaip jeigu miesto teritorijoje esanti valstybinė žemė būtų savivaldos rankose. Tada miestas galėtų suplanuoti tikslinę plėtros teritoriją mišriai paskirčiai, parinkti sklypus, suformuoti DP, parengti viešųjų erdvių ir gatvių planą ir tada skelbti arch. konkursus bei ieškoti statytojų, kurie norėtų įgyvendint. Bet problema gi pas mus ta, kad net jeigu miestas nori darželį statyti, tai turi iš valstybės bomžauti sklypo.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Bet is esmes tai visiskai nedraudzia statyti stiklinio siltnamio prie baznycios. Nesakau ar tai gerai ar blogai, tiesiog gyventojus tai ne kiek neapsaugo, tai klausimas kam toks dokumentas, jei vistiek nezinai kas bus salia tavo namo rytoj.

    Komentuoti:

Working...
X