Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto bendrasis planas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kategorijų mažinti neplanavo ir Konstituciijos bei Šiaurinėje gatvėje, bet paėmė ir sumažino, nors srautų poreikis nesumažėjo (kaip tik išaugo).

    Ne "ėmė ir sumažino", o tą suplanavo su Bendruoju miesto planu ir įgyvendino.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Geležinio Vilko g. yra arterinė A kategorijos gatvė. Nei parkavimo, nei stotelių joje neturėtų būti. O kategorijos mažinti lyg ir neplanuojama, o gatvių standarte greito eismo gatvės yra aiškiai išskirtos ir joms tos taisyklės negalioja.

    Na, bet kažkada ilgoje perspektyvoje vis gi turbūt turėtų atsirasti kažkokie ribojimai joje. Galbūt, tarkim, kamščių mokestis kaip kokiam Stokholme? Čia su sąlyga, kad bus išbaigti miesto aplinkkeliai.
    Kategorijų mažinti neplanavo ir Konstituciijos bei Šiaurinėje gatvėje, bet paėmė ir sumažino, nors srautų poreikis nesumažėjo (kaip tik išaugo).


    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Baigta Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano keitimo baigiamojo etapo sprendinių derinimo stadija

    https://vilnius.lt/lt/miesto-pletra/...inimo-stadija/

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Taigi pas mus visos statybos yra "senu projektu". Nes 10 metų stalčiuje laikęs projektą vis tiek gali statyti šūdą ir niekas tavęs netikrins.
    Aš nekalbu apie tokius, geriausias pavyzdys yra G. Baravyko g. 10, kurį pačiame centre patvirtino po kokio mėnesio po eilinių mero PR paistalų apie gyvus ir jaukius pirmuosius aukštus ir kaip Šnipiškėse nebeatsiras parkingų...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Taigi pas mus visos statybos yra "senu projektu". Nes 10 metų stalčiuje laikęs projektą vis tiek gali statyti šūdą ir niekas tavęs netikrins.
    Panašiai gal po 10 metų įgyvendins šiandien sukurtus projektus, tik galbūt jau su darnaus judumo įtaka?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Taigi pas mus visos statybos yra "senu projektu". Nes 10 metų stalčiuje laikęs projektą vis tiek gali statyti šūdą ir niekas tavęs netikrins.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Pažiūrėjau 8 minutes ir kažkaip nebematau prasmės žiūrėt toliau ir bendrai kreipt dėmesį į jo pasakojimus. Na šiandien vėl pakalbėjo adekvačius dalykus, kuriuos iš esmės sako jau kelis metus ir kas toliau? Rytoj gi toliau išdavinės leidimus tradiciniams Vilniui projektams su parkingais tarp gatvės ir pastatų arba su parkingais vietoje pirmojo aukšto, kaip jau tai daro kelis metus. Pašveplavo gražių ir teisingų dalykų, bet gaila jie neturi nieko bendro su realybe...

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Pakalnis apie naujas architektūros taisykles ir šiaip bendrai apie Vilnių (žinių radijas)

    https://youtu.be/ZGZX9mbRNGE

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Pakalnis savo prezentacijoje minėjo, jog skatins žmones kurtis prie pagrindinių viešojo transporto linijų ir esu beveik tikras, jog čia bus viena tų teritorijų, kur savivaldybė skatins tankesnę plėtrą ateityje. Čia pakanka sutvarkyti gatvę iki Santariškių ir pratęsti 1g ir rajonas iš probleminio taps pavyzdiniu, kai visokie Balsiai užprogramuoti likti miesto plėtros rakštimi daugybei metų.

    Aišku mums būtų smagiau, jog visos statybos vyktų centre, bet yra paklausa būstui ir kitose miesto vietose, svarbu tik kad tai vyktų ne chaotiškai, o atsižvelgiant į miesto plėtros planą.

    Už centro kaip suprantu bus teikiamas prioritetas Pilaitei, Santariškėms, teritorijai aplink Šiaurinę g., Žemiesiems Paneriams (tolimoje ateityje, turbūt pabaigus Šnipiškių ir stoties rajono kovnersijas), ir lygtais yra kažkokie planai teritorijai tarp Tarandės ir Vakarinio aplinkkelio (bet dėl šito galiu ir klysti).


    Click image for larger version  Name:	vilnplet.png Views:	0 Size:	495,0 kB ID:	1833473

    Paskutinis taisė themanual; 2020.10.20, 14:00.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Naujame BP netgi padidintas aukštingumas nuo 20 iki 35 metrų.
    Tai kas konkrečiai negerai? Ar tiesiog šiaip nepatinka?
    Tai, kad ne, nepadidintas.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2020-10-20 145305.jpg
Views:	4419
Size:	57,5 kB
ID:	1833471
    Attached Files

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tai ką aprašei, taip, turėtų būt vertinama jau Bendrojo plano lygiu. Arba bent įrašyta, kad šį klausimą būtinai reikia spręsti parengus studiją iki 2025 m. (galbūt velniams reikalingas tas tavo takas), paskui kokį spec. planą, kuris aiškintusi kokia trasa bus, kitu atveju aiškiai turi būti parašyta, kad mums dviratininkų iš Lentvario nereikia, nes jie trukdys miesto plėtrai todėl ir todėl.
    Kitas blogas dalykas iš tavo situacijos, tai skirtingos savivaldybės. Klausimas tada, ką ten Trakai prisipaišę dėl tų dviračių. Ar suderintos pozicijos su Vilniumi. O gal nederino, nes vilniečiai nori pavogt visą Lentvarį

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pasiūlymą daviau dar berods 2017 m. (dar buvo galimybė kažką rezervuoti bedarant apvažiavimą per Vokę)

    Tai jeigu iš kalbų lygio neišeinama per 5 metus, tai kiek laiko turėtų užimti realūs darbai - dešimtmečius ar net šimtmečius?

    Konkrečiai dėl dviračių tako, tai čia kaip tik kažkas gali būti numatyta, nes tai trasa palei A1 Grigiškėse ir iki miesto tikrai formuoja tinklą (toliau yra galimybė į Lentvarį, Trakus, kur teoriškai yra tarptautinė trasa) - kažkaip turėtų būti įvertinta, ar ne taip? Ar nereikia darnaus susisiekimo?
    Kai pasižiūri kitus pasiūlymus tai dažnas jų iš viso mažareikšmis, tačiau svarstoma rimtu veidu.
    Juolab, aš niekur ir neskundžiau atsakymo, suprasdamas, kad bendras reikalas svarbiau. O kitiems - dzin?

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Pasiūlymus galima teikti iki viešo svarstymo ir jo metu. Jeigu pavėlavai, tada į inspekciją. Bet tai nereiškia, kad inspekcija lieps iš naujo rengt viešas procedūras ir būtinai įrašyt tavo pasiūlymą. Jie gana kreivai žiūri į viešų procedūrų kartojimą. Blogas bendras planas jei piešia dviračių takus kiekvienoj pakampėj. BP turi numatyti apskritai dviračių takų plėtros gaires ir reikalingą parengti spec. planą šiuo klausimu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Rašiau komentarą dėl dviračių tako Grigiškėse - atrašė, kad nėra galimybių - ir tiek žinių.

    Ir aš suprantu tai. Nesąmonė kreipti dėmesį į smulkmenas, sudarant svarbų miesto gyvenimo planą keliems dešimtmečiams.
    Paskutinis taisė Sula; 2020.07.14, 10:22.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    "Suderintas", kai niekas nekreipė dėmesio į visuomenės komentarus.

    Dabar gi "derinimas" vyksta taip: gaunamas komentaras > pritariama > naujas viešinimas > gaunamas komentaras > pritariama > naujas viešinimas.

    Savivaldybė jau kuris laikas į naujus komentarus tiesiog atsifutbolina, kad nereikėtų naujai viešint plano. Tada tie, kurie gavo neigiamus atsakymus, juos skundžia inspekcijai, ta pritaria, tada savivaldybė turi pritarti tiems siūlymams, tada pradėti viešinimo procedūrą iš naujo (tą liepia daryt inspekcija)... žodžiu biurokratijos daugėja.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Gal yra žinoma, kada planuojama tvirtinti naująjį Vilniaus BP?
    Penkis metus jau rengiamas, ir niekaip...
    Dabar galiojantis BP ("iki 2015m."), berods, buvo suderintas ir patvirtintas per pusantrų metų.

    Komentuoti:


  • thisisgoodnews
    replied
    2020 03 06 Bendrojo plano sprendinių pristatymo viešo susirinkimo protokolas

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Pagaliau ledai laužiami ir Lietuvoje. Riebus pliusas "Vilniaus Planui":

    Vilniaus miesto susisiekimo sistemos plėtros modelis formuojamas pagal atskirų miesto zonų teikiamus prioritetus:
    1 senamiesčio branduolio zona, izoliuota nuo tranzitinio transporto eismo. Susisekimas pėsčiomis, dviračiais, elektromobiliais, vidutinės ir mažos talpos elektriniais autobusais;
    2 centro zona su automobilių eismo ir parkavimo apribojimais, aptarnaujama viešuoju transportu, elektromobilių ir dviračių dalijimosi sistemomis, pėsčiomis;
    3 miesto branduolio zona aptarnaujama visų rūšių viešuoju transportu (greitieji autobusai, NVTR), elektromobilių ir dviračių dalijimosi sistemomis, automobiliais;
    4 periferinė miesto zona be transporto eismo apribojimų (išskyrus gyvenamuosius rajonus), aptarnaujama įprastiniu miesto ir priemiesčio (įskaitant traukinius) viešuoju transportu, kombinuotos kelionės su Park & Ride aikštelėmis.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    jau yra: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...ano-viesinima/

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Supažindinimo tvarka: visuomenė gali susipažinti su Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendiniais nuo 2020 m. vasario 5 d. iki 2020 m. kovo 6 d. Savivaldybės interneto svetainės www.vilnius.lt skilties „Miesto plėtra“ puslapiuose „Teritorijų planavimo viešumas“, „Bendrasis planas“ ir Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje (www.tpdris.lt).
    Vieša ekspozicija – Vilniaus miesto savivaldybėje, Konstitucijos pr.3, II – o aukšto vestibiulyje nuo 2020 m. vasario 14 d. iki 2020 m. kovo 6 d. darbo dienomis nuo 9 iki 17 val. Informacija teikiama Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Vyriausiojo miesto architekto skyriuje (Konstitucijos pr. 3 Vilnius), kreiptis į Jolitą Bernatavičienę, Audronę Noskaitienę arba Savivaldybės įmonėje „Vilniaus planas“ (Konstitucijos pr. 3, Vilnius), kreiptis į projekto vadovą Mindaugą Grabauską).
    Viešas susirinkimas, kurio metu bus viešai supažindinta su bendrojo plano sprendiniais, įvyks 2020 m. kovo 6 d., 17:00 val., Vilniaus miesto savivaldybės tarybos posėdžių salėje, Konstitucijos pr. 3 (II aukštas).
    Pasiūlymų teikimas: pasiūlymus dėl bendrojo plano pateikti raštu planavimo organizatoriui - Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriui adresu Konstitucijos pr. 3, LT-09601 Vilnius ir (ar) el. p. savivaldybe@vilnius.lt ir (ar) Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje (TPDRIS) www.tpdris.lt teisės aktų nustatyta tvarka iki viešo susirinkimo pabaigos (2020 m. kovo 6 d.).

    Komentuoti:

Working...
X