Parašė Skeptikas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Nacionalinis stadionas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei pirma padarytų tinkamą infrastruktūrą, tada stadionas atrodytų priimtinesnis. Dabar vėl ir vėl daroma iš kito galo (kaip ir visame miesto planavime - pastatai be infrastruktūros). Pastatys stadioną, po to 20 metų aiškins, kad normaliai infrastruktūrai nėra pinigų ir teks vaikščioti grioviais ir gatvių pakraščiais. Nulis pasitikėjimo. Ir ten ne stoteles perkėlinėt reik, o Ozo - Ukmergės sankryžoje normalaus VT hubo su tiesioginiu patekimu į stadioną (ir geriau jau ne požemine perėja).Paskutinis taisė ifl; 2024.02.08, 22:18.
 - 9 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jau dabar Šeškinės stotelė į centro pusę iš Ozo yra pasiekiama šitaip:
 
 
 
 Akivaizdu, kad beveik niekam čia forume esančiam tai ne problema, nes niekas čia VT nevažinėja. Lygiai kaip nevažiuos VT ir iki stadiono. Bet VT važinėjantys nelaimėliai (t.y., nevykėliai) toliau turės pėdint Europos sostinės statuso takeliu. Prioritetai!
 
 Pateikiu maršrutą: įsėdu į 3G Žaliojo tilto nesančiame hub'e (nes bus kažkada), atvažiuoju ir išlipu Šeškinės stotelėje (kuri ale bus perkelta kažkada), tada bėgu per gatvę link stadiono tokiu takeliu, jei esu adventurous (išgėręs):
 
 
 
 Jei nesu adventurous, galiu lipti va šitais super kietais laipteliais:
 
 
 
 ir tada pėdinti šiuo įvairaus reljefo šaligatviu, kuriame vos apsilenkia 2 žmonės:
 
 
 
 Svarbu tik iš akių nepamesti tikslo ir būti nenutrenktam mašinos netyčia įžengus į važiuojamąją dalį. Dar gerai būtų kojos neišsisukti ir nebūti aptėkštam vandeniu pralekiančių auto esant lietui.
 
 Grįžti tuo pačiu 3G reikėtų lipti per tvorą ir leistis jau anksčiau pateiktu takeliu nuo kalno žemyn. Būtų galima būtų tuo pačiu išbandyti ir čiuožimą ant subinės.
 
 Vienžo, "Stadijon" experience Eastern European style. Must do! Paskutinis taisė ifl; 2024.02.08, 23:14. Paskutinis taisė ifl; 2024.02.08, 23:14.
 - 16 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ozo ir Ukmergės rekonstrukciją reikėjo atlikti jau senų seniausiai (statant Akropolį). Ir tai, kad tokiai pertvarkai atlikti reikia stadiono, daug ką pasako apie išvirkščius prioritetus.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPagal planą Ozo ir Ukmergės g. rekonstrukcija numatyta paraleliai su stadiono užbaigimu.
 
 Kur bus įrengtos stotelės? Ar ir toliau norint persėsti iš 5G į 3G reikės eiti kilometrą?Paskutinis taisė ifl; 2024.02.08, 23:29.
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir? Ką tame projekte pakeis, apart papildomų dobilo žiedų ir juostų? Ar nuo to pagerės susisiekimas pėsčiomis, dviračiu ar VT?Parašė Creatium Rodyti pranešimąPagal planą Ozo ir Ukmergės g. rekonstrukcija numatyta paraleliai su stadiono užbaigimu.
 Toks pat pavyzdys yra Liepkalnio g. - Žirnių g. sankryža, kuri tapo žymiai nepatrauklesnė pėsčiajam.Paskutinis taisė Kaid; 2024.02.09, 09:22.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad kažkas pasikeistų, turi būti esminis pasaulėžiūros pokytis. Kol kas panašu, kad be šansų. Viską suplanuos automobiliams, o po to stebėsis, iš kur kamščiai, pagrindinių gatvių užsikišimas, chaotiškas parkavimas. Kas nors iš pėsčiųjų gal dar ir nukentės toje maksimaliai nesaugioje aplinkoje.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
 Ir? Ką tame projekte pakeis, apart papildomų dobilo žiedų ir juostų? Ar nuo to pagerės susisiekimas pėsčiomis, dviračiu ar VT?
 Toks pat pavyzdys yra Liepkalnio g. - Žirnių g. sankryža, kuri tapo žymiai nepatrauklesnė pėsčiajam.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš šiandienos perspektyvų kritikuoti praeitį daug proto nereikia.Parašė ifl Rodyti pranešimą
 Ozo ir Ukmergės rekonstrukciją reikėjo atlikti jau senų seniausiai (statant Akropolį). Ir tai, kad tokiai pertvarkai atlikti reikia stadiono, daug ką pasako apie išvirkščius prioritetus.
 
 Kur bus įrengtos stotelės? Ar ir toliau norint persėsti iš 5G į 3G reikės eiti kilometrą?
 Kol nėra aišku koks ir kaip objektas bus statomas, kokie planuojami to objekto funkciniai ryšiai su aplinka, tai kaip gali tvarkyti infrastruktūrą? Tai čia dėl apie supratimo apie prioritetus.
 O su planuojama eismo mazgo rekonstrukcija galite šie tiek susipažinti per citify.eu - https://citify.eu/en/ozo-ukmerges-gelvonu-sankryza/
 Išsamiau su techniniais sprendiniais galite susipažinti čia - https://vilnius.lt/wp-content/upload...72-PP-byla.pdf
 
 
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "A democratically elected leader can never build a Pyramid"
 
 Will Durant's 10 reasons why Aristocracy beats Democracy
 
 https://youtu.be/mrtGCK-XLzw?t=2818
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl šios vietos esu rašęs į Tvarkau Miestą su prašymu įrengti perėją ir užtikrinti saugumą, nes šiuo metu ten yra loterija, praleis tave automobilis ar ne..Žinoma, atsakymas buvo, jog toje vietoje perėja negalima ir ateityje vyks pilnas infrastruktūros sutvarkymas. Taip kad, jei vaikštai pėsčiais tai geriau pagalvok apie automobilįParašė ifl Rodyti pranešimą ) )
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tas ateityje vykstantis infrastruktūros sutvarkymas bus pilno dobilo tipo sankryžos įrengimas, kuris yra maksimaliai nepatogus pėstiesiems ir labiausiai netinkamas sankryžos tipas mieste. Bet juk "miestas myli mašinytes".Parašė neoplan Rodyti pranešimą
 Dėl šios vietos esu rašęs į Tvarkau Miestą su prašymu įrengti perėją ir užtikrinti saugumą, nes šiuo metu ten yra loterija, praleis tave automobilis ar ne..Žinoma, atsakymas buvo, jog toje vietoje perėja negalima ir ateityje vyks pilnas infrastruktūros sutvarkymas. Taip kad, jei vaikštai pėsčiais tai geriau pagalvok apie automobilį ) )
 - 8 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gyvenu ne taip toli nuo tos vietos, bet ten lankausi gal kartą į 5 metus. Ta stadiono vieta yra tikroji Vilniaus šikna šiuo metu. Nesuprantu apie kokį infrastruktūros "sutvarkymą" kalbat, nes kiek teko matyti ten iš esmės niekas per daug nesikeičia. Nuo 3G, 24, 43, 46 eit kaip ir buvo gaidys taip ir liks. 53, 5G, 7 jau dabar sausakimši būna. Dar turint ir taip absurdišką 8 juostų sankryžą nu niekaip neišeina įrengti A juostos tai įkalė 9-tą juostą vietoj to, taip kad pėstiesiems tikrai "pagerės" situacija. Realiai pagerės iš centro pusės nebent, kur planuojamas naujas pėsčiųjų tiltas per Ukmergės gatvę ir Mamuto parko sutvarkymas. Bet čia peškom arba dviračiu, ar ką nors planuojama išvis keisti su VT apart A juostų?
 
 UPDATE: Tik dabar pamačiau, kad plane numatyta stotelė vidury Ukmergės kalno ties nauju pėsčiųjų viaduku. Ar tai reiškia, kad dabartinė vidury viaduko esanti VT stotelė Šeškinė bus naikinama?Paskutinis taisė felar; 2024.02.09, 11:22.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirma padaroma infrastruktūra, tada planuojami objektai, kurių srautus gali patenkinti ta įrengta infrastruktūra. O ne pirma įrengiamas objektas, o po to žiūrima, kad norimai infrastruktūrai (pvz., šaligatviams, stotelėms, dviračių juostoms) neliko vietos, nes nu žinot, pastatų juk negriausim, nes koks viadukas ar požeminė perėja nebetelpa. Tokios vat nebesutaisomos vietos pavyzdys yra Kalvarijų - Kareivių/Ozo sankryža, kur tiesiog stotelėje nėra vietos keleiviams, dviratininkai turi važiuoti į griovį iš VT pasipylus žmonėms, o ir VT stotelės įvažoje netelpa (troleibusai išvis net nestoja ir reikia išlipti stotele anksčiau, jei norisi persėsti į 1G), nes stotelės įvažos ilgio išplėsti irgi nebeįmanoma. Bet juk svarbu, kad Lidl pastatė! Kuri dar ir atskirą šviesoforą sau įsirengė! Pirma padarykit patogų susisiekimą, tada statykit stadioną. Bet pasirodys, kad VT hubo įrengt šalia stadiono ir didžiausio prekybos ir pramogų centro Baltijos šalyse ir patogaus atvykimo VT užtikrinti nesugebat. Mission impossible.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
 Iš šiandienos perspektyvų kritikuoti praeitį daug proto nereikia.
 Kol nėra aišku koks ir kaip objektas bus statomas, kokie planuojami to objekto funkciniai ryšiai su aplinka, tai kaip gali tvarkyti infrastruktūrą? Tai čia dėl apie supratimo apie prioritetus.
 O su planuojama eismo mazgo rekonstrukcija galite šie tiek susipažinti per citify.eu - https://citify.eu/en/ozo-ukmerges-gelvonu-sankryza/
 Išsamiau su techniniais sprendiniais galite susipažinti čia - https://vilnius.lt/wp-content/upload...72-PP-byla.pdf
 
 
 Stotelių žemėlapio (kas kur stoja) ir jokio VT hubo jūsų pateiktose nuorodose neradau:
 
 
 
 Darnus judumas, vadinasiPaskutinis taisė ifl; 2024.02.09, 12:33.
 - 16 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš irgi gyvenu sąlyginai netoli, ta šikna nieko nepasikeitė nuo sovietmečio. Bus naikinama/perkeliama. Todėl ir klausiu, kaip bus užtikrinamas persėdimas tarp 5G ir 3G maršrutų šioje naujoje pertvarkoje. Pasirodys, kad niekaip. Ir kad persėstum vietoj 1km, dabar reiks eit 2.Parašė felar Rodyti pranešimąGyvenu ne taip toli nuo tos vietos, bet ten lankausi gal kartą į 5 metus. Ta stadiono vieta yra tikroji Vilniaus šikna šiuo metu. Nesuprantu apie kokį infrastruktūros "sutvarkymą" kalbat, nes kiek teko matyti ten iš esmės niekas per daug nesikeičia. Nuo 3G, 24, 43, 46 eit kaip ir buvo gaidys taip ir liks. 53, 5G, 7 jau dabar sausakimši būna. Dar turint ir taip absurdišką 8 juostų sankryžą nu niekaip neišeina įrengti A juostos tai įkalė 9-tą juostą vietoj to, taip kad pėstiesiems tikrai "pagerės" situacija. Realiai pagerės iš centro pusės nebent, kur planuojamas naujas pėsčiųjų tiltas per Ukmergės gatvę ir Mamuto parko sutvarkymas. Bet čia peškom arba dviračiu, ar ką nors planuojama išvis keisti su VT apart A juostų?
 
 UPDATE: Tik dabar pamačiau, kad plane numatyta stotelė vidury Ukmergės kalno ties nauju pėsčiųjų viaduku. Ar tai reiškia, kad dabartinė vidury viaduko esanti VT stotelė Šeškinė bus naikinama?
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kas jums sakė, kad Vilniuje kokie nors brangūs objektai statomi VT keleiviams? Kai statė dabartinę ASG areną, kas nors mąstė, apie tai? Tai kodėl manot, kad kažkas suks galvą dėl stadiono? Ten gi statomas prestižinis objektas skirtas tiems, kas galės susimokėti už bilietus nuo 100€, o ne visokiems Pietų IV fanams. O tie kuriems statoma atvažiuos ir išvažiuos su taksi, o taksi aikštelę numatyti bus galima ir pastačius objektą.
 Jeigu žiūrėti Europines tendencijas, tai pavyzdžiui Varšuvoje rekonstravus Dešimtmečio stadioną į Nacionalinį (Narodowy), kai ten vyksta renginiai arba varžybos paleidžiami papildomi tramvajaus reisai, o kai kurie maršrutai koreguojami, kad pravažiuotų pro stadioną. Tai Vilniuje kokia bėda po renginio padaryti autobusų užsukimą į Stadioną, kad ir tą patį 3G paleidžiant Ozo, Gelvonų, Paberžės gatvėmis.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Geras pastebėjimas, teko dalyvauti. Ten netgi aplinkines gatves ir visą automobilinį tiltą per upę uždaro eismui kokiam pusvalandžiui - valandai kol didžiausi žmonių srautai išsivaikšto. Lygiai taip pat ir Ozo-Akropolio sankryža iš kart po didžiulio renginio galėtų būti uždaryta ir nereikėtų jokių požeminių perėjų.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąJeigu žiūrėti Europines tendencijas, tai pavyzdžiui Varšuvoje rekonstravus Dešimtmečio stadioną į Nacionalinį (Narodowy), kai ten vyksta renginiai arba varžybos paleidžiami papildomi tramvajaus reisai, o kai kurie maršrutai koreguojami, kad pravažiuotų pro stadioną. Tai Vilniuje kokia bėda po renginio padaryti autobusų užsukimą į Stadioną, kad ir tą patį 3G paleidžiant Ozo, Gelvonų, Paberžės gatvėmis.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dviračiu, tarkim, pagerės susisiekimas, nes bus įrengti dviračių takai, kurie jungsis su jau esamomis atkarpomis. Su Mamuto parko projektu planuojama dviračių trasa žemyn link centro. Dar buvo planas pėsčiųjų viadukui virš Ukmergės g., bet aš nesu tikras ar jis ten bus.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
 Ir? Ką tame projekte pakeis, apart papildomų dobilo žiedų ir juostų? Ar nuo to pagerės susisiekimas pėsčiomis, dviračiu ar VT?
 Toks pat pavyzdys yra Liepkalnio g. - Žirnių g. sankryža, kuri tapo žymiai nepatrauklesnė pėsčiajam.
 
 Tad pagerėjimas bus. Akivaizdu, kad nebus tobula, bet tikrai bus geriau nei yra. O kad galėtų būti dar geriau, tai niekas gi nesiginčija.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Net ir tai sugebėjo išmest iš planų? Žiauru...Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Dar buvo planas pėsčiųjų viadukui virš Ukmergės g., bet aš nesu tikras ar jis ten bus.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kiek tie dviračiai perveža žmonių lyginant su greitaisiais autobusais? Jau dabar persėsti tarp 3g ir 5g nepatogu o perkėlus stotelę kad ji tarnautų renginiams kartą į savaitę geriausiu atveju išvis nebeliks ir esamo nepatogaus persėdimo mazgo.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Dviračiu, tarkim, pagerės susisiekimas, nes bus įrengti dviračių takai, kurie jungsis su jau esamomis atkarpomis. Su Mamuto parko projektu planuojama dviračių trasa žemyn link centro. Dar buvo planas pėsčiųjų viadukui virš Ukmergės g., bet aš nesu tikras ar jis ten bus.
 
 Tad pagerėjimas bus. Akivaizdu, kad nebus tobula, bet tikrai bus geriau nei yra. O kad galėtų būti dar geriau, tai niekas gi nesiginčija.
 
 vilniuje tragedija su persėdimais tarp greitųjų ir kitose vietose. čia kaip statyti metro linijas susikertančias fiziškai bet neįrengti stotelės persėdimui susikirtimo vietoj
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Užmetęs akį į Akropolis 2 straipsnį, dar geriau suvokiau kokią eismo ryšių disfunkciją stadionui ir aplinkiniams objektams programuoja projektų planuotojai . Pažiūrėjus vien šį susisiekimo ryšių aprašymą Akropolis 2 straipsnyje:
 
 
 
 ,,Į naująjį kvartalą numatyti trys atskiri įvažiavimai – iš Geležinio Vilko gatvės (atvykstant nuo miesto centro), iš Gerosios Vilties gatvės požeminiu tuneliu ir iš Eigulių gatvės. Didžiąją dalį įvažiuojančių automobilių srauto nukreipus ties sklypo riba po žeme, pačioje kvartalo teritorijoje prioritetas bus teikiamas pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimui. Sujungus dviračių ir pėsčiųjų takus į kvartalą bus patogu atvažiuoti dviračiu ar ateiti nuo Naujamiesčio pusės, iš Gerosios Vilties, Elektrinės gatvių.''
 
 matosi kokio lygio neapgalvoti sprendimai ruošiamasi daryti su stadiono ir gretimų projektų susisiekimu.
 
 Čia turi būti (kaip jau keletas pranešimų atgal yra gerai aprašęs deep'as) kompleksinis sprendimas susisiekimo ryšiu sprendžiantis iš esmės, o ne ,,mes čia truputi takelį nutiesim, čia dvirtakį patiesim''.
 Kaip minimum reikia Ozo-Gelvonų sankryžą paversti į dviejų lygių (norėtųsi - tuneliu, ne viaduku) su integruotu sprendimu pėsčiųjų ir VT eismui, papildomi kiti susisiekimo ryšiai su visu numatomu kompleksu, stotelių perkėlimas ir taip toliau. Vienas pagrindinių principų, pagal kuriuos turėtų būti projektuojamas susisiekimas, turi būti ,,eismas (pėsčiųjų, dviračių, transporto) vyksta nepertraukiamai (be šviesoforų ir pėsčiųjų / dviračių srautai nesikerta su transporto srautais)''.
 
 deep'as rašė:
 ,,Kas del paciu stadiono ir visu tu prielipu, cia yra kaimo plugu projektas. Visas tas prielipas reikia naikint ir prie stadiono fokusuotis i normalu transporto huba su greitu viesuoju transportu (beginiu) i NMC, senamiesti ir traukiniu autobusu stoti. Su didziule daugiaaukste PnR aikstele kuri butu nuolat naudojama NMC darboutoju ne renginiu metu i kuria tiesiai be sankryzu butu dgalima patekti tiek is GV tiek is Ukmerges gatviu ir t.t.''
 
 Bėginis transportas nebūtina, nes patys žinote koks pas mus mąstymo lygis ir dėl to jo tikėtis nerealu, bet bent visa kita kas išvardinta turėtų būti.Paskutinis taisė spekas; 2024.02.10, 18:18.
 - 1 patinka
 Comment







Comment