Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pagal planą Ozo ir Ukmergės g. rekonstrukcija numatyta paraleliai su stadiono užbaigimu.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Pagal planą Ozo ir Ukmergės g. rekonstrukcija numatyta paraleliai su stadiono užbaigimu.
      Ozo ir Ukmergės rekonstrukciją reikėjo atlikti jau senų seniausiai (statant Akropolį). Ir tai, kad tokiai pertvarkai atlikti reikia stadiono, daug ką pasako apie išvirkščius prioritetus.

      Kur bus įrengtos stotelės? Ar ir toliau norint persėsti iš 5G į 3G reikės eiti kilometrą?
      Paskutinis taisė ifl; 2024.02.08, 23:29.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Pagal planą Ozo ir Ukmergės g. rekonstrukcija numatyta paraleliai su stadiono užbaigimu.
        Ir? Ką tame projekte pakeis, apart papildomų dobilo žiedų ir juostų? Ar nuo to pagerės susisiekimas pėsčiomis, dviračiu ar VT?
        Toks pat pavyzdys yra Liepkalnio g. - Žirnių g. sankryža, kuri tapo žymiai nepatrauklesnė pėsčiajam.
        Paskutinis taisė Kaid; 2024.02.09, 09:22.

        Comment


          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

          Ir? Ką tame projekte pakeis, apart papildomų dobilo žiedų ir juostų? Ar nuo to pagerės susisiekimas pėsčiomis, dviračiu ar VT?
          Toks pat pavyzdys yra Liepkalnio g. - Žirnių g. sankryža, kuri tapo žymiai nepatrauklesnė pėsčiajam.
          Kad kažkas pasikeistų, turi būti esminis pasaulėžiūros pokytis. Kol kas panašu, kad be šansų. Viską suplanuos automobiliams, o po to stebėsis, iš kur kamščiai, pagrindinių gatvių užsikišimas, chaotiškas parkavimas. Kas nors iš pėsčiųjų gal dar ir nukentės toje maksimaliai nesaugioje aplinkoje.

          Comment


            Parašė ifl Rodyti pranešimą

            Ozo ir Ukmergės rekonstrukciją reikėjo atlikti jau senų seniausiai (statant Akropolį). Ir tai, kad tokiai pertvarkai atlikti reikia stadiono, daug ką pasako apie išvirkščius prioritetus.

            Kur bus įrengtos stotelės? Ar ir toliau norint persėsti iš 5G į 3G reikės eiti kilometrą?
            Iš šiandienos perspektyvų kritikuoti praeitį daug proto nereikia.
            Kol nėra aišku koks ir kaip objektas bus statomas, kokie planuojami to objekto funkciniai ryšiai su aplinka, tai kaip gali tvarkyti infrastruktūrą? Tai čia dėl apie supratimo apie prioritetus.
            O su planuojama eismo mazgo rekonstrukcija galite šie tiek susipažinti per citify.eu - https://citify.eu/en/ozo-ukmerges-gelvonu-sankryza/
            Išsamiau su techniniais sprendiniais galite susipažinti čia - https://vilnius.lt/wp-content/upload...72-PP-byla.pdf


            Comment


              "A democratically elected leader can never build a Pyramid"

              Will Durant's 10 reasons why Aristocracy beats Democracy

              https://youtu.be/mrtGCK-XLzw?t=2818

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Pateikiu maršrutą: įsėdu į 3G Žaliojo tilto nesančiame hub'e (nes bus kažkada), atvažiuoju ir išlipu Šeškinės stotelėje (kuri ale bus perkelta kažkada), tada bėgu per gatvę link stadiono tokiu takeliu, jei esu adventurous (išgėręs):

                Click image for larger version Name:	Screenshot 2024-02-08 225630.png Views:	0 Size:	1,71 MB ID:	2109847
                Dėl šios vietos esu rašęs į Tvarkau Miestą su prašymu įrengti perėją ir užtikrinti saugumą, nes šiuo metu ten yra loterija, praleis tave automobilis ar ne..Žinoma, atsakymas buvo, jog toje vietoje perėja negalima ir ateityje vyks pilnas infrastruktūros sutvarkymas. Taip kad, jei vaikštai pėsčiais tai geriau pagalvok apie automobilį)

                Comment


                  Parašė neoplan Rodyti pranešimą

                  Dėl šios vietos esu rašęs į Tvarkau Miestą su prašymu įrengti perėją ir užtikrinti saugumą, nes šiuo metu ten yra loterija, praleis tave automobilis ar ne..Žinoma, atsakymas buvo, jog toje vietoje perėja negalima ir ateityje vyks pilnas infrastruktūros sutvarkymas. Taip kad, jei vaikštai pėsčiais tai geriau pagalvok apie automobilį)
                  O tas ateityje vykstantis infrastruktūros sutvarkymas bus pilno dobilo tipo sankryžos įrengimas, kuris yra maksimaliai nepatogus pėstiesiems ir labiausiai netinkamas sankryžos tipas mieste. Bet juk "miestas myli mašinytes".

                  Comment


                    Gyvenu ne taip toli nuo tos vietos, bet ten lankausi gal kartą į 5 metus. Ta stadiono vieta yra tikroji Vilniaus šikna šiuo metu. Nesuprantu apie kokį infrastruktūros "sutvarkymą" kalbat, nes kiek teko matyti ten iš esmės niekas per daug nesikeičia. Nuo 3G, 24, 43, 46 eit kaip ir buvo gaidys taip ir liks. 53, 5G, 7 jau dabar sausakimši būna. Dar turint ir taip absurdišką 8 juostų sankryžą nu niekaip neišeina įrengti A juostos tai įkalė 9-tą juostą vietoj to, taip kad pėstiesiems tikrai "pagerės" situacija. Realiai pagerės iš centro pusės nebent, kur planuojamas naujas pėsčiųjų tiltas per Ukmergės gatvę ir Mamuto parko sutvarkymas. Bet čia peškom arba dviračiu, ar ką nors planuojama išvis keisti su VT apart A juostų?

                    UPDATE: Tik dabar pamačiau, kad plane numatyta stotelė vidury Ukmergės kalno ties nauju pėsčiųjų viaduku. Ar tai reiškia, kad dabartinė vidury viaduko esanti VT stotelė Šeškinė bus naikinama?
                    Paskutinis taisė felar; 2024.02.09, 11:22.

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                      Iš šiandienos perspektyvų kritikuoti praeitį daug proto nereikia.
                      Kol nėra aišku koks ir kaip objektas bus statomas, kokie planuojami to objekto funkciniai ryšiai su aplinka, tai kaip gali tvarkyti infrastruktūrą? Tai čia dėl apie supratimo apie prioritetus.
                      O su planuojama eismo mazgo rekonstrukcija galite šie tiek susipažinti per citify.eu - https://citify.eu/en/ozo-ukmerges-gelvonu-sankryza/
                      Išsamiau su techniniais sprendiniais galite susipažinti čia - https://vilnius.lt/wp-content/upload...72-PP-byla.pdf

                      Pirma padaroma infrastruktūra, tada planuojami objektai, kurių srautus gali patenkinti ta įrengta infrastruktūra. O ne pirma įrengiamas objektas, o po to žiūrima, kad norimai infrastruktūrai (pvz., šaligatviams, stotelėms, dviračių juostoms) neliko vietos, nes nu žinot, pastatų juk negriausim, nes koks viadukas ar požeminė perėja nebetelpa. Tokios vat nebesutaisomos vietos pavyzdys yra Kalvarijų - Kareivių/Ozo sankryža, kur tiesiog stotelėje nėra vietos keleiviams, dviratininkai turi važiuoti į griovį iš VT pasipylus žmonėms, o ir VT stotelės įvažoje netelpa (troleibusai išvis net nestoja ir reikia išlipti stotele anksčiau, jei norisi persėsti į 1G), nes stotelės įvažos ilgio išplėsti irgi nebeįmanoma. Bet juk svarbu, kad Lidl pastatė! Kuri dar ir atskirą šviesoforą sau įsirengė! Pirma padarykit patogų susisiekimą, tada statykit stadioną. Bet pasirodys, kad VT hubo įrengt šalia stadiono ir didžiausio prekybos ir pramogų centro Baltijos šalyse ir patogaus atvykimo VT užtikrinti nesugebat. Mission impossible.

                      Stotelių žemėlapio (kas kur stoja) ir jokio VT hubo jūsų pateiktose nuorodose neradau:

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-02-09 122912.png
Views:	1788
Size:	2,47 MB
ID:	2109952

                      Darnus judumas, vadinasi
                      Paskutinis taisė ifl; 2024.02.09, 12:33.

                      Comment


                        Parašė felar Rodyti pranešimą
                        Gyvenu ne taip toli nuo tos vietos, bet ten lankausi gal kartą į 5 metus. Ta stadiono vieta yra tikroji Vilniaus šikna šiuo metu. Nesuprantu apie kokį infrastruktūros "sutvarkymą" kalbat, nes kiek teko matyti ten iš esmės niekas per daug nesikeičia. Nuo 3G, 24, 43, 46 eit kaip ir buvo gaidys taip ir liks. 53, 5G, 7 jau dabar sausakimši būna. Dar turint ir taip absurdišką 8 juostų sankryžą nu niekaip neišeina įrengti A juostos tai įkalė 9-tą juostą vietoj to, taip kad pėstiesiems tikrai "pagerės" situacija. Realiai pagerės iš centro pusės nebent, kur planuojamas naujas pėsčiųjų tiltas per Ukmergės gatvę ir Mamuto parko sutvarkymas. Bet čia peškom arba dviračiu, ar ką nors planuojama išvis keisti su VT apart A juostų?

                        UPDATE: Tik dabar pamačiau, kad plane numatyta stotelė vidury Ukmergės kalno ties nauju pėsčiųjų viaduku. Ar tai reiškia, kad dabartinė vidury viaduko esanti VT stotelė Šeškinė bus naikinama?
                        Aš irgi gyvenu sąlyginai netoli, ta šikna nieko nepasikeitė nuo sovietmečio. Bus naikinama/perkeliama. Todėl ir klausiu, kaip bus užtikrinamas persėdimas tarp 5G ir 3G maršrutų šioje naujoje pertvarkoje. Pasirodys, kad niekaip. Ir kad persėstum vietoj 1km, dabar reiks eit 2.

                        Comment


                          O kas jums sakė, kad Vilniuje kokie nors brangūs objektai statomi VT keleiviams? Kai statė dabartinę ASG areną, kas nors mąstė, apie tai? Tai kodėl manot, kad kažkas suks galvą dėl stadiono? Ten gi statomas prestižinis objektas skirtas tiems, kas galės susimokėti už bilietus nuo 100€, o ne visokiems Pietų IV fanams. O tie kuriems statoma atvažiuos ir išvažiuos su taksi, o taksi aikštelę numatyti bus galima ir pastačius objektą.
                          Jeigu žiūrėti Europines tendencijas, tai pavyzdžiui Varšuvoje rekonstravus Dešimtmečio stadioną į Nacionalinį (Narodowy), kai ten vyksta renginiai arba varžybos paleidžiami papildomi tramvajaus reisai, o kai kurie maršrutai koreguojami, kad pravažiuotų pro stadioną. Tai Vilniuje kokia bėda po renginio padaryti autobusų užsukimą į Stadioną, kad ir tą patį 3G paleidžiant Ozo, Gelvonų, Paberžės gatvėmis.

                          Comment


                            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                            Jeigu žiūrėti Europines tendencijas, tai pavyzdžiui Varšuvoje rekonstravus Dešimtmečio stadioną į Nacionalinį (Narodowy), kai ten vyksta renginiai arba varžybos paleidžiami papildomi tramvajaus reisai, o kai kurie maršrutai koreguojami, kad pravažiuotų pro stadioną. Tai Vilniuje kokia bėda po renginio padaryti autobusų užsukimą į Stadioną, kad ir tą patį 3G paleidžiant Ozo, Gelvonų, Paberžės gatvėmis.
                            Geras pastebėjimas, teko dalyvauti. Ten netgi aplinkines gatves ir visą automobilinį tiltą per upę uždaro eismui kokiam pusvalandžiui - valandai kol didžiausi žmonių srautai išsivaikšto. Lygiai taip pat ir Ozo-Akropolio sankryža iš kart po didžiulio renginio galėtų būti uždaryta ir nereikėtų jokių požeminių perėjų.

                            Comment


                              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                              Ir? Ką tame projekte pakeis, apart papildomų dobilo žiedų ir juostų? Ar nuo to pagerės susisiekimas pėsčiomis, dviračiu ar VT?
                              Toks pat pavyzdys yra Liepkalnio g. - Žirnių g. sankryža, kuri tapo žymiai nepatrauklesnė pėsčiajam.
                              Dviračiu, tarkim, pagerės susisiekimas, nes bus įrengti dviračių takai, kurie jungsis su jau esamomis atkarpomis. Su Mamuto parko projektu planuojama dviračių trasa žemyn link centro. Dar buvo planas pėsčiųjų viadukui virš Ukmergės g., bet aš nesu tikras ar jis ten bus.

                              Tad pagerėjimas bus. Akivaizdu, kad nebus tobula, bet tikrai bus geriau nei yra. O kad galėtų būti dar geriau, tai niekas gi nesiginčija.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Dar buvo planas pėsčiųjų viadukui virš Ukmergės g., bet aš nesu tikras ar jis ten bus.
                                Net ir tai sugebėjo išmest iš planų? Žiauru...

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Dviračiu, tarkim, pagerės susisiekimas, nes bus įrengti dviračių takai, kurie jungsis su jau esamomis atkarpomis. Su Mamuto parko projektu planuojama dviračių trasa žemyn link centro. Dar buvo planas pėsčiųjų viadukui virš Ukmergės g., bet aš nesu tikras ar jis ten bus.

                                  Tad pagerėjimas bus. Akivaizdu, kad nebus tobula, bet tikrai bus geriau nei yra. O kad galėtų būti dar geriau, tai niekas gi nesiginčija.
                                  kiek tie dviračiai perveža žmonių lyginant su greitaisiais autobusais? Jau dabar persėsti tarp 3g ir 5g nepatogu o perkėlus stotelę kad ji tarnautų renginiams kartą į savaitę geriausiu atveju išvis nebeliks ir esamo nepatogaus persėdimo mazgo.

                                  vilniuje tragedija su persėdimais tarp greitųjų ir kitose vietose. čia kaip statyti metro linijas susikertančias fiziškai bet neįrengti stotelės persėdimui susikirtimo vietoj

                                  Comment


                                    Užmetęs akį į Akropolis 2 straipsnį, dar geriau suvokiau kokią eismo ryšių disfunkciją stadionui ir aplinkiniams objektams programuoja projektų planuotojai . Pažiūrėjus vien šį susisiekimo ryšių aprašymą Akropolis 2 straipsnyje:

                                    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	44,9 kB ID:	2110112

                                    ,,Į naująjį kvartalą numatyti trys atskiri įvažiavimai – iš Geležinio Vilko gatvės (atvykstant nuo miesto centro), iš Gerosios Vilties gatvės požeminiu tuneliu ir iš Eigulių gatvės. Didžiąją dalį įvažiuojančių automobilių srauto nukreipus ties sklypo riba po žeme, pačioje kvartalo teritorijoje prioritetas bus teikiamas pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimui. Sujungus dviračių ir pėsčiųjų takus į kvartalą bus patogu atvažiuoti dviračiu ar ateiti nuo Naujamiesčio pusės, iš Gerosios Vilties, Elektrinės gatvių.''

                                    matosi kokio lygio neapgalvoti sprendimai ruošiamasi daryti su stadiono ir gretimų projektų susisiekimu.

                                    Čia turi būti (kaip jau keletas pranešimų atgal yra gerai aprašęs deep'as) kompleksinis sprendimas susisiekimo ryšiu sprendžiantis iš esmės, o ne ,,mes čia truputi takelį nutiesim, čia dvirtakį patiesim''.
                                    Kaip minimum reikia Ozo-Gelvonų sankryžą paversti į dviejų lygių (norėtųsi - tuneliu, ne viaduku) su integruotu sprendimu pėsčiųjų ir VT eismui, papildomi kiti susisiekimo ryšiai su visu numatomu kompleksu, stotelių perkėlimas ir taip toliau. Vienas pagrindinių principų, pagal kuriuos turėtų būti projektuojamas susisiekimas, turi būti ,,eismas (pėsčiųjų, dviračių, transporto) vyksta nepertraukiamai (be šviesoforų ir pėsčiųjų / dviračių srautai nesikerta su transporto srautais)''.

                                    deep'as rašė:
                                    ,,Kas del paciu stadiono ir visu tu prielipu, cia yra kaimo plugu projektas. Visas tas prielipas reikia naikint ir prie stadiono fokusuotis i normalu transporto huba su greitu viesuoju transportu (beginiu) i NMC, senamiesti ir traukiniu autobusu stoti. Su didziule daugiaaukste PnR aikstele kuri butu nuolat naudojama NMC darboutoju ne renginiu metu i kuria tiesiai be sankryzu butu dgalima patekti tiek is GV tiek is Ukmerges gatviu ir t.t.''

                                    Bėginis transportas nebūtina, nes patys žinote koks pas mus mąstymo lygis ir dėl to jo tikėtis nerealu, bet bent visa kita kas išvardinta turėtų būti.
                                    Paskutinis taisė spekas; 2024.02.10, 18:18.

                                    Comment


                                      O kas nors paaiškino už kokius pinigus VMS išmokės Haneriui už stadioną? Nes giriasi, kad sutaupo ant palūkanų, bet ar nebus taip, kad skolinsis pati savivaldybė norėdama atsiskaityti su Haneriu? Tai tada tos "sutaupytos" palūkanos visviena grįš

                                      Comment


                                        Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                                        O kas nors paaiškino už kokius pinigus VMS išmokės Haneriui už stadioną? Nes giriasi, kad sutaupo ant palūkanų, bet ar nebus taip, kad skolinsis pati savivaldybė norėdama atsiskaityti su Haneriu? Tai tada tos "sutaupytos" palūkanos visviena grįš
                                        https://vilnius.lt/lt/2024/02/08/v-b...kci-kompleksa/

                                        Comment


                                          Kam reikalinga koncesija, jei savivaldybė, pasak jos pačios, turi tiek pinigų, kad viską gali išsimokėti per 2 metus?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X