Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
    Savivaldybės komunikacija būtų padoresnė jei aiškintų, jog projekto kaina susideda iš dviejų dedamųjų - statybų kainos ir pinigų (skolinimosi) kainos. Ir jog didėjant statybos kainai, yra galimybė reikšmingai sumažinti pinigų kainą, tačiau lyginti reikia su tuos pačiu išsimokėjimo laikotarpiu..
    Taip pat savivaldybė aišku nesako, kad dėl taip staigiai trumpinamo grafiko nuo 22 iki 2 metų nebus daromi kiti jau suplanuoti infrastruktūros darbai, nebus statomi darželiai, mokyklos ir pan.
    Flickr

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Na ne visai tiesa, esu ne kartą važiavęs į Akropolį 7 autobusu. Aišku, galėtų dažniau važiuoti, kas tikiuosi ir bus padaryta, pastačius stadioną.
      Būtent, nėra tas susisiekimas su viešuoju transportu toks jau prastas. Yra 53, vienas dažniausiai važiuojančių Vilniaus VT maršrutų, yra 5G, irgi dažnai važiuojantis. Dar bus vienas įėjimas į stadioną nuo Ukmergės gatvės pusės, ten bus atitraukta Šeškinės stotelė, kur dar didesnė maršrutų įvairovė, tame tarpe 3G ir pan.

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

        Būtent, nėra tas susisiekimas su viešuoju transportu toks jau prastas. Yra 53, vienas dažniausiai važiuojančių Vilniaus VT maršrutų, yra 5G, irgi dažnai važiuojantis. Dar bus vienas įėjimas į stadioną nuo Ukmergės gatvės pusės, ten bus atitraukta Šeškinės stotelė, kur dar didesnė maršrutų įvairovė, tame tarpe 3G ir pan.
        visi sitie autai pragaras zemeje save prigrustumu eilini treciadienio vakara. Kaip "patraukliai" jais atrodys kelione i 18K zmoniu koncerta baisu net pagalvoti
        Paskutinis taisė TIME; 2024.02.07, 19:47.

        Comment


          Taip pat savivaldybė aišku nesako, kad dėl taip staigiai trumpinamo grafiko nuo 22 iki 2 metų nebus daromi kiti jau suplanuoti infrastruktūros darbai, nebus statomi darželiai, mokyklos ir pan.
          Savivaldybės biudžetas, skolinimosi galimybės yra išaugusios, po penkerių metų situacija turėtų būti dar geresnė.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Taip pat savivaldybė aišku nesako, kad dėl taip staigiai trumpinamo grafiko nuo 22 iki 2 metų nebus daromi kiti jau suplanuoti infrastruktūros darbai, nebus statomi darželiai, mokyklos ir pan.
            MedinisStrazdas

            ​​​​​​​Lettered


            Aš jau rašiau, bet matomai nesupratote: Skola yra permetama nuo Baltcap and savivaldybės. Iš kokių pinigų jūs galvojate savivaldybė išsipirks stadioną per 2 metus? Skolinsis, mokėjimus išskirstant n metų. Vietoj to kad skolintųsi Baltcap'as, už aukštesnes palūkanas nes verslas o ne valstybė, plius pelno marža. Čia jūs patys prieš 2 ar 3 metus skundėtės kad su buvusiu kontraktu savivaldybė permokėjo už palūkanas. Tai dabar tą klaidą ištaisė ir ant palūkanų išleis tik 15mln, vietoje 50mln. Kiti projektai visiškai neturėtų būti įtakoti.

            Comment


              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              Kodėl tie milijonai, turintys darbus čia, turėtų patraukti į šalį, kurioje gyvenimo sąlygos daug blogesnės? Kodėl vyrai po karo nevažiuotų pas čia jau esančias jų žmonas ir vaikus? Visiškai aišku, kad po karo Ukraina nelaikys 500k standing army.
              Jūs gal kokią disertaciją parašykit, naujus ekonomikos dėsnius apginkite. Gal Nobelį gausite. Visos šalys po karo ekonomiškai pradeda atsigauti, bet Ukrainoje bus priešingai. Po kritimo, įsigalėjus taikai, bus dar vienas kritimas.

              Comment


                Parašė TIME Rodyti pranešimą

                visi sitie autai pragaras zemeje save prisgrustumu eilini treciadienio vakara. Kaip "patraukliai" jais atrodys kelione i 18K zmoniu koncerta baisu net pagalvoti
                Yra tekę būt dideliam koncerte Nijmegene, Nyderlanduose kuriuos visi taip giria dėl viešojo transporto, tai po jo ten irgi buvo grūstys stoty ir traukiniuose.

                Comment


                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  MedinisStrazdas

                  Lettered


                  Aš jau rašiau, bet matomai nesupratote: Skola yra permetama nuo Baltcap and savivaldybės. Iš kokių pinigų jūs galvojate savivaldybė išsipirks stadioną per 2 metus? Skolinsis, mokėjimus išskirstant n metų. Vietoj to kad skolintųsi Baltcap'as, už aukštesnes palūkanas nes verslas o ne valstybė, plius pelno marža. Čia jūs patys prieš 2 ar 3 metus skundėtės kad su buvusiu kontraktu savivaldybė permokėjo už palūkanas. Tai dabar tą klaidą ištaisė ir ant palūkanų išleis tik 15mln, vietoje 50mln. Kiti projektai visiškai neturėtų būti įtakoti.
                  Tai kodėl tada nesiskolina iš karto ir nemoka už darbus kas mėnesį? Dar daugiau sutaupytų.
                  Ką reiškia išleidžia tik 15 mln ant palūkanų? Taip jie tiek sumoka Avuliui už palūkanas kurios sukapsi statybos metu. Išperkant ir finansuojantis per naują - atsiras naujos palūkanos. Ir kiek tai kainuos - šiandienturbūt niekas nežino.

                  Beja, kokia tada čia koncesija jei stadioną išperka per 2 metus..?

                  Comment


                    iPhone


                    Pinigai pradedami mokėti PO pastatymo. Valdymas bei likusios infrastruktūros priežiūra niekur nedingo. Štai tau ir koncesija. Nori pilnai nutraukti kontraktą, ir viską pradėti iš naujo? Tavo teisė turėti tokį pasirinkimą. Pilna šitam forume žmonių kurie nenori nei stadiono, nei traukinių į Rygą, nei gero VT.
                    Paskutinis taisė B.S.; 2024.02.07, 21:00.

                    Comment


                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                      Jūs gal kokią disertaciją parašykit, naujus ekonomikos dėsnius apginkite. Gal Nobelį gausite. Visos šalys po karo ekonomiškai pradeda atsigauti, bet Ukrainoje bus priešingai. Po kritimo, įsigalėjus taikai, bus dar vienas kritimas.
                      Pamatysite, bus dar vienas kritimas. Jau dabar užsienio spauda rašo, kad atvykę ukrainiečiai vis mažiau svarsto apie grįžimą namo.

                      Comment


                        Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

                        Yra tekę būt dideliam koncerte Nijmegene, Nyderlanduose kuriuos visi taip giria dėl viešojo transporto, tai po jo ten irgi buvo grūstys stoty ir traukiniuose.
                        Net Amsterdame teko stovėti virš valandos spūstyse po koncerto, vos pavyko tilpti į paskutinį metro traukinį, kitiems turbūt teko jau su kokiais naktiniais autobusais važiuoti ar pėsčiom. Aišku, kas su savo automobiliais atvažiavo, tai matėsi iš garažų šalia stadiono komfortiškai išvažinėja.
                        Flickr

                        Comment


                          Vakar per LRT kalbėjo viešųjų pirkimų vadovas berods. Peržiūrės visus pakeitimus ir tt. Labiausiai jiems kliūna indeksacija, kurią reikės Avuliui ar savivaldybei kažkaip konkrečiau pagrįsti. Manau iki statybų pratęsimo, jeigu jis iš viso bus, gali tekt laukti iki vasaros.

                          Comment


                            Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                            iPhone


                            Pinigai pradedami mokėti PO pastatymo. Valdymas bei likusios infrastruktūros priežiūra niekur nedingo. Štai tau ir koncesija. Nori pilnai nutraukti kontraktą, ir viską pradėti iš naujo? Tavo teisė turėti tokį pasirinkimą. Pilna šitam forume žmonių kurie nenori nei stadiono, nei traukinių į Rygą, nei gero VT.
                            Pirma, stadionas čia akivaizdžiai paskutinėje vietoje. Antra, jį galima pastatyti gerokai pigiau ir paprasčiau. Visas tas aplipdymas papildomais statiniais, ko gero, tik didina korupcijos riziką.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Net Amsterdame teko stovėti virš valandos spūstyse po koncerto, vos pavyko tilpti į paskutinį metro traukinį, kitiems turbūt teko jau su kokiais naktiniais autobusais važiuoti ar pėsčiom. Aišku, kas su savo automobiliais atvažiavo, tai matėsi iš garažų šalia stadiono komfortiškai išvažinėja.
                              Tau butent -kiek zmoniu telpa i metro ar traukini, kiek ir taip pergrusta auta. Dauguma zminiu geriau rinksis vaziuoti boltu ar sukti ratus ieskant parkavimo vietos ir pastovet kamstyje su asmenine masina nei toks saves kankinimo budas

                              Comment


                                Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                Pirma, stadionas čia akivaizdžiai paskutinėje vietoje. Antra, jį galima pastatyti gerokai pigiau ir paprasčiau. Visas tas aplipdymas papildomais statiniais, ko gero, tik didina korupcijos riziką.

                                Tokia logika vadovaujantis, tai bet ko darymas didina korupcijos riziką. Nori išvengti korupcijos rizikos - nedaryk nieko!
                                Net šioje diskusijoje galima įžvelgti korupcijos riziką, pvz., kas gali paneigti, kad aš ir jūs, už vienos ar kitos nuomonės propagavimą, negauname pinigų?

                                Comment


                                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą


                                  Tokia logika vadovaujantis, tai bet ko darymas didina korupcijos riziką. Nori išvengti korupcijos rizikos - nedaryk nieko!
                                  Net šioje diskusijoje galima įžvelgti korupcijos riziką, pvz., kas gali paneigti, kad aš ir jūs, už vienos ar kitos nuomonės propagavimą, negauname pinigų?
                                  Korupcijos gal šiuo atveju ir neminėčiau, bet man tikrai labai nepatinka VMS komunikacija stadiono klausimu, pastatyta ant nutylėjimų, jei ne ant tiesmuko melo.

                                  Comment


                                    Parašė TIME Rodyti pranešimą

                                    Tau butent -kiek zmoniu telpa i metro ar traukini, kiek ir taip pergrusta auta. Dauguma zminiu geriau rinksis vaziuoti boltu ar sukti ratus ieskant parkavimo vietos ir pastovet kamstyje su asmenine masina nei toks saves kankinimo budas
                                    Nesuprantu, kur šioje diskusijoje dalyvaujantys mato tos vietos pasiekiamumo problemą? Po renginių Vingio parke 3-4 didesnės minios išsiskirsto, kur iki stotelės reikia pėdinti kilometrą, o ir maršrutų skaičius artimiausiose stotelėse minimalus. Čia gi yra stotelės tiek Ozo g. , tiek Ukmergės g., kas norės galės leistis pėsčiomis nuo Šeškinės kalno iki Konstitucijos pr. ar Narbuto g.

                                    Comment


                                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                      Nesuprantu, kur šioje diskusijoje dalyvaujantys mato tos vietos pasiekiamumo problemą? Po renginių Vingio parke 3-4 didesnės minios išsiskirsto, kur iki stotelės reikia pėdinti kilometrą, o ir maršrutų skaičius artimiausiose stotelėse minimalus. Čia gi yra stotelės tiek Ozo g. , tiek Ukmergės g., kas norės galės leistis pėsčiomis nuo Šeškinės kalno iki Konstitucijos pr. ar Narbuto g.
                                      Iš Vingio parko gali laisvai skirstytis 3 (net galima sakyt 4, jei įskaitom verslo trikampį) kryptim. Dvi iš jų su tiltais per kliūtis, greitai ir trečia bus be šviesoforo/perėjos. Ir nemaža dalis ne sėda į VT/asmeninį transportą čia ir dabar, o paeina iki savanorių prospekto, giliau į naujamiestį, centrą ar žvėryną. Stadionu atveju yra realiai viena kryptis su mega sankryža su šviesoforu.

                                      Comment


                                        Parašė nesekasi Rodyti pranešimą

                                        Tai kad tu originally rašai "pavogti pralošti pinigai, dėl to ginčo pusės", dabar jau apie įsipareigojimus.
                                        Tai neįvykdė įsipareigojimų, ne pinigai buvo pavogti ir pralošti, t.y. ne šiaip kokie išoriniai veiksniai bet tiesiog vagystė. Tai VMS mano kad čia riekia tartis gražiuoju.
                                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                        MedinisStrazdas

                                        ​​​​​​​Lettered


                                        Aš jau rašiau, bet matomai nesupratote: Skola yra permetama nuo Baltcap and savivaldybės. Iš kokių pinigų jūs galvojate savivaldybė išsipirks stadioną per 2 metus? Skolinsis, mokėjimus išskirstant n metų. Vietoj to kad skolintųsi Baltcap'as, už aukštesnes palūkanas nes verslas o ne valstybė, plius pelno marža. Čia jūs patys prieš 2 ar 3 metus skundėtės kad su buvusiu kontraktu savivaldybė permokėjo už palūkanas. Tai dabar tą klaidą ištaisė ir ant palūkanų išleis tik 15mln, vietoje 50mln. Kiti projektai visiškai neturėtų būti įtakoti.
                                        Tai taip, savivaldybė skolinsis, bet jos paskolos palūkanos visiškai nėįtrautos į skaičiavimą taip dirbtinai sumažinant kaštų sumą. Ant palūkanų išleis 15 mln + kiek reikės atiduoti paskolą paimtą norint išmokėti per 2 metus.

                                        P.S. prieš 2 metus nesiskundžiau nes patikėjau Šimašiaus melu kad rizika prisiima konceisininkas. Dabar matome kad riziką prisiima tik mokesčių mokėtojas.




                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Iš Vingio parko gali laisvai skirstytis 3 (net galima sakyt 4, jei įskaitom verslo trikampį) kryptim. Dvi iš jų su tiltais per kliūtis, greitai ir trečia bus be šviesoforo/perėjos. Ir nemaža dalis ne sėda į VT/asmeninį transportą čia ir dabar, o paeina iki savanorių prospekto, giliau į naujamiestį, centrą ar žvėryną. Stadionu atveju yra realiai viena kryptis su mega sankryža su šviesoforu.
                                          Attached Files

                                          Comment

                                          Working...
                                          X