Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Būtent, nėra tas susisiekimas su viešuoju transportu toks jau prastas. Yra 53, vienas dažniausiai važiuojančių Vilniaus VT maršrutų, yra 5G, irgi dažnai važiuojantis. Dar bus vienas įėjimas į stadioną nuo Ukmergės gatvės pusės, ten bus atitraukta Šeškinės stotelė, kur dar didesnė maršrutų įvairovė, tame tarpe 3G ir pan.
    visi sitie autai pragaras zemeje save prigrustumu eilini treciadienio vakara. Kaip "patraukliai" jais atrodys kelione i 18K zmoniu koncerta baisu net pagalvoti
    Paskutinis taisė TIME; 2024.02.07, 20:47.

    Comment


      Taip pat savivaldybė aišku nesako, kad dėl taip staigiai trumpinamo grafiko nuo 22 iki 2 metų nebus daromi kiti jau suplanuoti infrastruktūros darbai, nebus statomi darželiai, mokyklos ir pan.
      Savivaldybės biudžetas, skolinimosi galimybės yra išaugusios, po penkerių metų situacija turėtų būti dar geresnė.

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Taip pat savivaldybė aišku nesako, kad dėl taip staigiai trumpinamo grafiko nuo 22 iki 2 metų nebus daromi kiti jau suplanuoti infrastruktūros darbai, nebus statomi darželiai, mokyklos ir pan.
        MedinisStrazdas

        ​​​​​​​Lettered


        Aš jau rašiau, bet matomai nesupratote: Skola yra permetama nuo Baltcap and savivaldybės. Iš kokių pinigų jūs galvojate savivaldybė išsipirks stadioną per 2 metus? Skolinsis, mokėjimus išskirstant n metų. Vietoj to kad skolintųsi Baltcap'as, už aukštesnes palūkanas nes verslas o ne valstybė, plius pelno marža. Čia jūs patys prieš 2 ar 3 metus skundėtės kad su buvusiu kontraktu savivaldybė permokėjo už palūkanas. Tai dabar tą klaidą ištaisė ir ant palūkanų išleis tik 15mln, vietoje 50mln. Kiti projektai visiškai neturėtų būti įtakoti.

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą

          Kodėl tie milijonai, turintys darbus čia, turėtų patraukti į šalį, kurioje gyvenimo sąlygos daug blogesnės? Kodėl vyrai po karo nevažiuotų pas čia jau esančias jų žmonas ir vaikus? Visiškai aišku, kad po karo Ukraina nelaikys 500k standing army.
          Jūs gal kokią disertaciją parašykit, naujus ekonomikos dėsnius apginkite. Gal Nobelį gausite. Visos šalys po karo ekonomiškai pradeda atsigauti, bet Ukrainoje bus priešingai. Po kritimo, įsigalėjus taikai, bus dar vienas kritimas.

          Comment


            Parašė TIME Rodyti pranešimą

            visi sitie autai pragaras zemeje save prisgrustumu eilini treciadienio vakara. Kaip "patraukliai" jais atrodys kelione i 18K zmoniu koncerta baisu net pagalvoti
            Yra tekę būt dideliam koncerte Nijmegene, Nyderlanduose kuriuos visi taip giria dėl viešojo transporto, tai po jo ten irgi buvo grūstys stoty ir traukiniuose.

            Comment


              Parašė B.S. Rodyti pranešimą
              MedinisStrazdas

              Lettered


              Aš jau rašiau, bet matomai nesupratote: Skola yra permetama nuo Baltcap and savivaldybės. Iš kokių pinigų jūs galvojate savivaldybė išsipirks stadioną per 2 metus? Skolinsis, mokėjimus išskirstant n metų. Vietoj to kad skolintųsi Baltcap'as, už aukštesnes palūkanas nes verslas o ne valstybė, plius pelno marža. Čia jūs patys prieš 2 ar 3 metus skundėtės kad su buvusiu kontraktu savivaldybė permokėjo už palūkanas. Tai dabar tą klaidą ištaisė ir ant palūkanų išleis tik 15mln, vietoje 50mln. Kiti projektai visiškai neturėtų būti įtakoti.
              Tai kodėl tada nesiskolina iš karto ir nemoka už darbus kas mėnesį? Dar daugiau sutaupytų.
              Ką reiškia išleidžia tik 15 mln ant palūkanų? Taip jie tiek sumoka Avuliui už palūkanas kurios sukapsi statybos metu. Išperkant ir finansuojantis per naują - atsiras naujos palūkanos. Ir kiek tai kainuos - šiandienturbūt niekas nežino.

              Beja, kokia tada čia koncesija jei stadioną išperka per 2 metus..?

              Comment


                iPhone


                Pinigai pradedami mokėti PO pastatymo. Valdymas bei likusios infrastruktūros priežiūra niekur nedingo. Štai tau ir koncesija. Nori pilnai nutraukti kontraktą, ir viską pradėti iš naujo? Tavo teisė turėti tokį pasirinkimą. Pilna šitam forume žmonių kurie nenori nei stadiono, nei traukinių į Rygą, nei gero VT.
                Paskutinis taisė B.S.; 2024.02.07, 22:00.

                Comment


                  Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                  Jūs gal kokią disertaciją parašykit, naujus ekonomikos dėsnius apginkite. Gal Nobelį gausite. Visos šalys po karo ekonomiškai pradeda atsigauti, bet Ukrainoje bus priešingai. Po kritimo, įsigalėjus taikai, bus dar vienas kritimas.
                  Pamatysite, bus dar vienas kritimas. Jau dabar užsienio spauda rašo, kad atvykę ukrainiečiai vis mažiau svarsto apie grįžimą namo.

                  Comment


                    Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą

                    Yra tekę būt dideliam koncerte Nijmegene, Nyderlanduose kuriuos visi taip giria dėl viešojo transporto, tai po jo ten irgi buvo grūstys stoty ir traukiniuose.
                    Net Amsterdame teko stovėti virš valandos spūstyse po koncerto, vos pavyko tilpti į paskutinį metro traukinį, kitiems turbūt teko jau su kokiais naktiniais autobusais važiuoti ar pėsčiom. Aišku, kas su savo automobiliais atvažiavo, tai matėsi iš garažų šalia stadiono komfortiškai išvažinėja.
                    Flickr

                    Comment


                      Vakar per LRT kalbėjo viešųjų pirkimų vadovas berods. Peržiūrės visus pakeitimus ir tt. Labiausiai jiems kliūna indeksacija, kurią reikės Avuliui ar savivaldybei kažkaip konkrečiau pagrįsti. Manau iki statybų pratęsimo, jeigu jis iš viso bus, gali tekt laukti iki vasaros.

                      Comment


                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                        iPhone


                        Pinigai pradedami mokėti PO pastatymo. Valdymas bei likusios infrastruktūros priežiūra niekur nedingo. Štai tau ir koncesija. Nori pilnai nutraukti kontraktą, ir viską pradėti iš naujo? Tavo teisė turėti tokį pasirinkimą. Pilna šitam forume žmonių kurie nenori nei stadiono, nei traukinių į Rygą, nei gero VT.
                        Pirma, stadionas čia akivaizdžiai paskutinėje vietoje. Antra, jį galima pastatyti gerokai pigiau ir paprasčiau. Visas tas aplipdymas papildomais statiniais, ko gero, tik didina korupcijos riziką.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Net Amsterdame teko stovėti virš valandos spūstyse po koncerto, vos pavyko tilpti į paskutinį metro traukinį, kitiems turbūt teko jau su kokiais naktiniais autobusais važiuoti ar pėsčiom. Aišku, kas su savo automobiliais atvažiavo, tai matėsi iš garažų šalia stadiono komfortiškai išvažinėja.
                          Tau butent -kiek zmoniu telpa i metro ar traukini, kiek ir taip pergrusta auta. Dauguma zminiu geriau rinksis vaziuoti boltu ar sukti ratus ieskant parkavimo vietos ir pastovet kamstyje su asmenine masina nei toks saves kankinimo budas

                          Comment


                            Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                            Pirma, stadionas čia akivaizdžiai paskutinėje vietoje. Antra, jį galima pastatyti gerokai pigiau ir paprasčiau. Visas tas aplipdymas papildomais statiniais, ko gero, tik didina korupcijos riziką.

                            Tokia logika vadovaujantis, tai bet ko darymas didina korupcijos riziką. Nori išvengti korupcijos rizikos - nedaryk nieko!
                            Net šioje diskusijoje galima įžvelgti korupcijos riziką, pvz., kas gali paneigti, kad aš ir jūs, už vienos ar kitos nuomonės propagavimą, negauname pinigų?

                            Comment


                              Parašė Perfect Rodyti pranešimą


                              Tokia logika vadovaujantis, tai bet ko darymas didina korupcijos riziką. Nori išvengti korupcijos rizikos - nedaryk nieko!
                              Net šioje diskusijoje galima įžvelgti korupcijos riziką, pvz., kas gali paneigti, kad aš ir jūs, už vienos ar kitos nuomonės propagavimą, negauname pinigų?
                              Korupcijos gal šiuo atveju ir neminėčiau, bet man tikrai labai nepatinka VMS komunikacija stadiono klausimu, pastatyta ant nutylėjimų, jei ne ant tiesmuko melo.

                              Comment


                                Parašė TIME Rodyti pranešimą

                                Tau butent -kiek zmoniu telpa i metro ar traukini, kiek ir taip pergrusta auta. Dauguma zminiu geriau rinksis vaziuoti boltu ar sukti ratus ieskant parkavimo vietos ir pastovet kamstyje su asmenine masina nei toks saves kankinimo budas
                                Nesuprantu, kur šioje diskusijoje dalyvaujantys mato tos vietos pasiekiamumo problemą? Po renginių Vingio parke 3-4 didesnės minios išsiskirsto, kur iki stotelės reikia pėdinti kilometrą, o ir maršrutų skaičius artimiausiose stotelėse minimalus. Čia gi yra stotelės tiek Ozo g. , tiek Ukmergės g., kas norės galės leistis pėsčiomis nuo Šeškinės kalno iki Konstitucijos pr. ar Narbuto g.

                                Comment


                                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                  Nesuprantu, kur šioje diskusijoje dalyvaujantys mato tos vietos pasiekiamumo problemą? Po renginių Vingio parke 3-4 didesnės minios išsiskirsto, kur iki stotelės reikia pėdinti kilometrą, o ir maršrutų skaičius artimiausiose stotelėse minimalus. Čia gi yra stotelės tiek Ozo g. , tiek Ukmergės g., kas norės galės leistis pėsčiomis nuo Šeškinės kalno iki Konstitucijos pr. ar Narbuto g.
                                  Iš Vingio parko gali laisvai skirstytis 3 (net galima sakyt 4, jei įskaitom verslo trikampį) kryptim. Dvi iš jų su tiltais per kliūtis, greitai ir trečia bus be šviesoforo/perėjos. Ir nemaža dalis ne sėda į VT/asmeninį transportą čia ir dabar, o paeina iki savanorių prospekto, giliau į naujamiestį, centrą ar žvėryną. Stadionu atveju yra realiai viena kryptis su mega sankryža su šviesoforu.

                                  Comment


                                    Parašė nesekasi Rodyti pranešimą

                                    Tai kad tu originally rašai "pavogti pralošti pinigai, dėl to ginčo pusės", dabar jau apie įsipareigojimus.
                                    Tai neįvykdė įsipareigojimų, ne pinigai buvo pavogti ir pralošti, t.y. ne šiaip kokie išoriniai veiksniai bet tiesiog vagystė. Tai VMS mano kad čia riekia tartis gražiuoju.
                                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                    MedinisStrazdas

                                    ​​​​​​​Lettered


                                    Aš jau rašiau, bet matomai nesupratote: Skola yra permetama nuo Baltcap and savivaldybės. Iš kokių pinigų jūs galvojate savivaldybė išsipirks stadioną per 2 metus? Skolinsis, mokėjimus išskirstant n metų. Vietoj to kad skolintųsi Baltcap'as, už aukštesnes palūkanas nes verslas o ne valstybė, plius pelno marža. Čia jūs patys prieš 2 ar 3 metus skundėtės kad su buvusiu kontraktu savivaldybė permokėjo už palūkanas. Tai dabar tą klaidą ištaisė ir ant palūkanų išleis tik 15mln, vietoje 50mln. Kiti projektai visiškai neturėtų būti įtakoti.
                                    Tai taip, savivaldybė skolinsis, bet jos paskolos palūkanos visiškai nėįtrautos į skaičiavimą taip dirbtinai sumažinant kaštų sumą. Ant palūkanų išleis 15 mln + kiek reikės atiduoti paskolą paimtą norint išmokėti per 2 metus.

                                    P.S. prieš 2 metus nesiskundžiau nes patikėjau Šimašiaus melu kad rizika prisiima konceisininkas. Dabar matome kad riziką prisiima tik mokesčių mokėtojas.




                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Iš Vingio parko gali laisvai skirstytis 3 (net galima sakyt 4, jei įskaitom verslo trikampį) kryptim. Dvi iš jų su tiltais per kliūtis, greitai ir trečia bus be šviesoforo/perėjos. Ir nemaža dalis ne sėda į VT/asmeninį transportą čia ir dabar, o paeina iki savanorių prospekto, giliau į naujamiestį, centrą ar žvėryną. Stadionu atveju yra realiai viena kryptis su mega sankryža su šviesoforu.
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                        Piešinukas
                                        Jūs rimtai siūlote pėstiesiems ridentis nuo kalno ir eiti pėsčiomis Ukmergės techniniu šaligatviu, ar šokti nuo viaduko virš ozo gatvės žemyn? Ir kodėl jie ten eitų, juk ta pačia kryptimi važiuonati VT stotelė yra arčiau ir ten jokių kitų maršrutų nepasieksi.

                                        Comment


                                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                          Nupiešti rodykles gal ir nesunku, bet siūlyčiau pasižiūrėti, ką realybėje reikštų vaikščiojimas tokiais maršrutais. Visa infrastruktūra aplinkui pritaikyta pirmiausia automobilių eismui. Kol kas sunkiai įsivaizduoju net ir tokių didelių srautų judėjimą per esamas pėsčiųjų perėjas – gali prireikti policijos reguliuotojų. Maža to, tiek daug papildomų automobilių vargiai tilps Šeškinėje, kur ir taip didelė parkavimo problema. Galbūt, galbūt išeitis bus parkuotis kažkur Saltoniškėse šalia vakare ištuštėjančių biurų, ir tada 2 km eiti į kalną/grįžti nuo kalno.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X