Parašė Bartas1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nacionalinis stadionas
Collapse
X
-
Būtent, nėra tas susisiekimas su viešuoju transportu toks jau prastas. Yra 53, vienas dažniausiai važiuojančių Vilniaus VT maršrutų, yra 5G, irgi dažnai važiuojantis. Dar bus vienas įėjimas į stadioną nuo Ukmergės gatvės pusės, ten bus atitraukta Šeškinės stotelė, kur dar didesnė maršrutų įvairovė, tame tarpe 3G ir pan.Parašė digital Rodyti pranešimąNa ne visai tiesa, esu ne kartą važiavęs į Akropolį 7 autobusu. Aišku, galėtų dažniau važiuoti, kas tikiuosi ir bus padaryta, pastačius stadioną.
- 2 patinka
Comment
-
visi sitie autai pragaras zemeje save prigrustumu eilini treciadienio vakara. Kaip "patraukliai" jais atrodys kelione i 18K zmoniu koncerta baisu net pagalvotiParašė 10.000 Rodyti pranešimą
Būtent, nėra tas susisiekimas su viešuoju transportu toks jau prastas. Yra 53, vienas dažniausiai važiuojančių Vilniaus VT maršrutų, yra 5G, irgi dažnai važiuojantis. Dar bus vienas įėjimas į stadioną nuo Ukmergės gatvės pusės, ten bus atitraukta Šeškinės stotelė, kur dar didesnė maršrutų įvairovė, tame tarpe 3G ir pan.Paskutinis taisė TIME; 2024.02.07, 20:47.
- 7 patinka
Comment
-
Savivaldybės biudžetas, skolinimosi galimybės yra išaugusios, po penkerių metų situacija turėtų būti dar geresnė.Taip pat savivaldybė aišku nesako, kad dėl taip staigiai trumpinamo grafiko nuo 22 iki 2 metų nebus daromi kiti jau suplanuoti infrastruktūros darbai, nebus statomi darželiai, mokyklos ir pan.
- 1 patinka
Comment
-
MedinisStrazdasParašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip pat savivaldybė aišku nesako, kad dėl taip staigiai trumpinamo grafiko nuo 22 iki 2 metų nebus daromi kiti jau suplanuoti infrastruktūros darbai, nebus statomi darželiai, mokyklos ir pan.
Lettered
Aš jau rašiau, bet matomai nesupratote: Skola yra permetama nuo Baltcap and savivaldybės. Iš kokių pinigų jūs galvojate savivaldybė išsipirks stadioną per 2 metus? Skolinsis, mokėjimus išskirstant n metų. Vietoj to kad skolintųsi Baltcap'as, už aukštesnes palūkanas nes verslas o ne valstybė, plius pelno marža. Čia jūs patys prieš 2 ar 3 metus skundėtės kad su buvusiu kontraktu savivaldybė permokėjo už palūkanas. Tai dabar tą klaidą ištaisė ir ant palūkanų išleis tik 15mln, vietoje 50mln. Kiti projektai visiškai neturėtų būti įtakoti.
- 1 patinka
Comment
-
Jūs gal kokią disertaciją parašykit, naujus ekonomikos dėsnius apginkite. Gal Nobelį gausite. Visos šalys po karo ekonomiškai pradeda atsigauti, bet Ukrainoje bus priešingai. Po kritimo, įsigalėjus taikai, bus dar vienas kritimas.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kodėl tie milijonai, turintys darbus čia, turėtų patraukti į šalį, kurioje gyvenimo sąlygos daug blogesnės? Kodėl vyrai po karo nevažiuotų pas čia jau esančias jų žmonas ir vaikus? Visiškai aišku, kad po karo Ukraina nelaikys 500k standing army.
- 1 patinka
Comment
-
Yra tekę būt dideliam koncerte Nijmegene, Nyderlanduose kuriuos visi taip giria dėl viešojo transporto, tai po jo ten irgi buvo grūstys stoty ir traukiniuose.Parašė TIME Rodyti pranešimą
visi sitie autai pragaras zemeje save prisgrustumu eilini treciadienio vakara. Kaip "patraukliai" jais atrodys kelione i 18K zmoniu koncerta baisu net pagalvoti
Comment
-
Tai kodėl tada nesiskolina iš karto ir nemoka už darbus kas mėnesį? Dar daugiau sutaupytų.Parašė B.S. Rodyti pranešimąMedinisStrazdas
Lettered
Aš jau rašiau, bet matomai nesupratote: Skola yra permetama nuo Baltcap and savivaldybės. Iš kokių pinigų jūs galvojate savivaldybė išsipirks stadioną per 2 metus? Skolinsis, mokėjimus išskirstant n metų. Vietoj to kad skolintųsi Baltcap'as, už aukštesnes palūkanas nes verslas o ne valstybė, plius pelno marža. Čia jūs patys prieš 2 ar 3 metus skundėtės kad su buvusiu kontraktu savivaldybė permokėjo už palūkanas. Tai dabar tą klaidą ištaisė ir ant palūkanų išleis tik 15mln, vietoje 50mln. Kiti projektai visiškai neturėtų būti įtakoti.
Ką reiškia išleidžia tik 15 mln ant palūkanų? Taip jie tiek sumoka Avuliui už palūkanas kurios sukapsi statybos metu. Išperkant ir finansuojantis per naują - atsiras naujos palūkanos. Ir kiek tai kainuos - šiandienturbūt niekas nežino.
Beja, kokia tada čia koncesija jei stadioną išperka per 2 metus..?
Comment
-
iPhone
Pinigai pradedami mokėti PO pastatymo. Valdymas bei likusios infrastruktūros priežiūra niekur nedingo. Štai tau ir koncesija. Nori pilnai nutraukti kontraktą, ir viską pradėti iš naujo? Tavo teisė turėti tokį pasirinkimą. Pilna šitam forume žmonių kurie nenori nei stadiono, nei traukinių į Rygą, nei gero VT.Paskutinis taisė B.S.; 2024.02.07, 22:00.
- 5 patinka
Comment
-
Pamatysite, bus dar vienas kritimas. Jau dabar užsienio spauda rašo, kad atvykę ukrainiečiai vis mažiau svarsto apie grįžimą namo.Parašė B.S. Rodyti pranešimąJūs gal kokią disertaciją parašykit, naujus ekonomikos dėsnius apginkite. Gal Nobelį gausite. Visos šalys po karo ekonomiškai pradeda atsigauti, bet Ukrainoje bus priešingai. Po kritimo, įsigalėjus taikai, bus dar vienas kritimas.
Comment
-
Net Amsterdame teko stovėti virš valandos spūstyse po koncerto, vos pavyko tilpti į paskutinį metro traukinį, kitiems turbūt teko jau su kokiais naktiniais autobusais važiuoti ar pėsčiom. Aišku, kas su savo automobiliais atvažiavo, tai matėsi iš garažų šalia stadiono komfortiškai išvažinėja.Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
Yra tekę būt dideliam koncerte Nijmegene, Nyderlanduose kuriuos visi taip giria dėl viešojo transporto, tai po jo ten irgi buvo grūstys stoty ir traukiniuose.
Comment
-
Pirma, stadionas čia akivaizdžiai paskutinėje vietoje. Antra, jį galima pastatyti gerokai pigiau ir paprasčiau. Visas tas aplipdymas papildomais statiniais, ko gero, tik didina korupcijos riziką.Parašė B.S. Rodyti pranešimąiPhone
Pinigai pradedami mokėti PO pastatymo. Valdymas bei likusios infrastruktūros priežiūra niekur nedingo. Štai tau ir koncesija. Nori pilnai nutraukti kontraktą, ir viską pradėti iš naujo? Tavo teisė turėti tokį pasirinkimą. Pilna šitam forume žmonių kurie nenori nei stadiono, nei traukinių į Rygą, nei gero VT.
- 3 patinka
Comment
-
Tau butent -kiek zmoniu telpa i metro ar traukini, kiek ir taip pergrusta auta. Dauguma zminiu geriau rinksis vaziuoti boltu ar sukti ratus ieskant parkavimo vietos ir pastovet kamstyje su asmenine masina nei toks saves kankinimo budasParašė Lettered Rodyti pranešimą
Net Amsterdame teko stovėti virš valandos spūstyse po koncerto, vos pavyko tilpti į paskutinį metro traukinį, kitiems turbūt teko jau su kokiais naktiniais autobusais važiuoti ar pėsčiom. Aišku, kas su savo automobiliais atvažiavo, tai matėsi iš garažų šalia stadiono komfortiškai išvažinėja.
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Pirma, stadionas čia akivaizdžiai paskutinėje vietoje. Antra, jį galima pastatyti gerokai pigiau ir paprasčiau. Visas tas aplipdymas papildomais statiniais, ko gero, tik didina korupcijos riziką.
Tokia logika vadovaujantis, tai bet ko darymas didina korupcijos riziką. Nori išvengti korupcijos rizikos - nedaryk nieko!
Net šioje diskusijoje galima įžvelgti korupcijos riziką, pvz., kas gali paneigti, kad aš ir jūs, už vienos ar kitos nuomonės propagavimą, negauname pinigų?
- 4 patinka
Comment
-
Korupcijos gal šiuo atveju ir neminėčiau, bet man tikrai labai nepatinka VMS komunikacija stadiono klausimu, pastatyta ant nutylėjimų, jei ne ant tiesmuko melo.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tokia logika vadovaujantis, tai bet ko darymas didina korupcijos riziką. Nori išvengti korupcijos rizikos - nedaryk nieko!
Net šioje diskusijoje galima įžvelgti korupcijos riziką, pvz., kas gali paneigti, kad aš ir jūs, už vienos ar kitos nuomonės propagavimą, negauname pinigų?
- 1 patinka
Comment
-
Nesuprantu, kur šioje diskusijoje dalyvaujantys mato tos vietos pasiekiamumo problemą? Po renginių Vingio parke 3-4 didesnės minios išsiskirsto, kur iki stotelės reikia pėdinti kilometrą, o ir maršrutų skaičius artimiausiose stotelėse minimalus. Čia gi yra stotelės tiek Ozo g. , tiek Ukmergės g., kas norės galės leistis pėsčiomis nuo Šeškinės kalno iki Konstitucijos pr. ar Narbuto g.Parašė TIME Rodyti pranešimą
Tau butent -kiek zmoniu telpa i metro ar traukini, kiek ir taip pergrusta auta. Dauguma zminiu geriau rinksis vaziuoti boltu ar sukti ratus ieskant parkavimo vietos ir pastovet kamstyje su asmenine masina nei toks saves kankinimo budas
Comment
-
Iš Vingio parko gali laisvai skirstytis 3 (net galima sakyt 4, jei įskaitom verslo trikampį) kryptim. Dvi iš jų su tiltais per kliūtis, greitai ir trečia bus be šviesoforo/perėjos. Ir nemaža dalis ne sėda į VT/asmeninį transportą čia ir dabar, o paeina iki savanorių prospekto, giliau į naujamiestį, centrą ar žvėryną. Stadionu atveju yra realiai viena kryptis su mega sankryža su šviesoforu.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Nesuprantu, kur šioje diskusijoje dalyvaujantys mato tos vietos pasiekiamumo problemą? Po renginių Vingio parke 3-4 didesnės minios išsiskirsto, kur iki stotelės reikia pėdinti kilometrą, o ir maršrutų skaičius artimiausiose stotelėse minimalus. Čia gi yra stotelės tiek Ozo g. , tiek Ukmergės g., kas norės galės leistis pėsčiomis nuo Šeškinės kalno iki Konstitucijos pr. ar Narbuto g.
- 4 patinka
Comment
-
Tai neįvykdė įsipareigojimų, ne pinigai buvo pavogti ir pralošti, t.y. ne šiaip kokie išoriniai veiksniai bet tiesiog vagystė. Tai VMS mano kad čia riekia tartis gražiuoju.Parašė nesekasi Rodyti pranešimą
Tai kad tu originally rašai "pavogti pralošti pinigai, dėl to ginčo pusės", dabar jau apie įsipareigojimus.
Tai taip, savivaldybė skolinsis, bet jos paskolos palūkanos visiškai nėįtrautos į skaičiavimą taip dirbtinai sumažinant kaštų sumą. Ant palūkanų išleis 15 mln + kiek reikės atiduoti paskolą paimtą norint išmokėti per 2 metus.Parašė B.S. Rodyti pranešimąMedinisStrazdas
Lettered
Aš jau rašiau, bet matomai nesupratote: Skola yra permetama nuo Baltcap and savivaldybės. Iš kokių pinigų jūs galvojate savivaldybė išsipirks stadioną per 2 metus? Skolinsis, mokėjimus išskirstant n metų. Vietoj to kad skolintųsi Baltcap'as, už aukštesnes palūkanas nes verslas o ne valstybė, plius pelno marža. Čia jūs patys prieš 2 ar 3 metus skundėtės kad su buvusiu kontraktu savivaldybė permokėjo už palūkanas. Tai dabar tą klaidą ištaisė ir ant palūkanų išleis tik 15mln, vietoje 50mln. Kiti projektai visiškai neturėtų būti įtakoti.
P.S. prieš 2 metus nesiskundžiau nes patikėjau Šimašiaus melu kad rizika prisiima konceisininkas. Dabar matome kad riziką prisiima tik mokesčių mokėtojas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Iš Vingio parko gali laisvai skirstytis 3 (net galima sakyt 4, jei įskaitom verslo trikampį) kryptim. Dvi iš jų su tiltais per kliūtis, greitai ir trečia bus be šviesoforo/perėjos. Ir nemaža dalis ne sėda į VT/asmeninį transportą čia ir dabar, o paeina iki savanorių prospekto, giliau į naujamiestį, centrą ar žvėryną. Stadionu atveju yra realiai viena kryptis su mega sankryža su šviesoforu.
- 1 patinka
Comment
Comment