Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Senamiestis - projektai ir statybų eiga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1381
Size:	109,6 kB
ID:	2036191

    Jan, atkreipkit dėmesį į šios vietos niuansus:
    - reikia kažkur transportui senamiestį apvažiuoti, o kitos trasos kaip šią nematau. Galbūt būtū galima dalį geležinkelio panaudoti, ar plėsti Pelesos ar dar kažkaip...
    - turi būti planuojamas kuo greitesnis susisiekimas su stotimi
    - turi būti radikaliai plečiamas VT juostų tinklas ir jam nematau alternatyvos kaip Geležinkelio ir Drujos gatvės. Ir VT turi patekti kuo greičiau į ir iš stoties.

    Galbūt būtų galima galvoti panaudoti dalį geležinkelio viaduko, gal dar jį praplatinus būtų galima sukišti visas A+1 1+A juostas, bet tai rekalauja daugiau lėšų. Tuomet ant viaduko būtų galima permesti Drujos gatvės atkarpą ir apačioje maksimaliai naikinti tą transportyną... O dabar - nežinau...

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą


    Apkrauta dėl to kad toliau einančios g yra 2 juostų.
    Susiaurinus Drujos g bet palikus esamą išplatėjimą prieš sankryžą pralaidumas nesumažės.
    tik laukiantys pravažiuoti turės išsirikiuoti ne 2 o 1 eile bet iš galo ten vietos pakanka.
    ant viaduko virš Subačiaus 4 juostų parkingas visus sutalpins.
    Miesto kontekste šita vieta atrodo nereikšminga kad toliau toleruoti greitgatvę senamiesčio pakrašty dėl nesamos naudos pusvalandžiui rytinio piko metu.

    Click image for larger version Name:	kamštis.jpg Views:	0 Size:	52,4 kB ID:	2035897
    Dėl to, kad pralaidumas nesumažės, nesutinku. Sankryžoje tik viena juosta skirta važiuoti tiesiai. Jei „uodega“ posūkiui į kairę išsitęs iki susiaurinimo, tada kamštis bus trigubas.

    Tiesą sakant, nelabai suprantu, kodėl ta nedidelė atkarpa taip trukdo. Ta vieta nėra kažkuo ypatinga, ten nėra nenaudojamo asfalto plotų ar želdynų trūkumo. Iš vienos pusės geležinkelis, o iš kitos – šlaitas su šalutine gatve ir tas nelaimingas Vanagėlio g. sandėlys. Aišku, jei motyvas yra tyčia sunkinti sąlygas vairuojantiems, kad jie ilgiau užtruktų važiuodami į darbą, tada suprantu (nors tam ir nepritariu, nes nėra VT alternatyvos). Tai gal tada siaurinkim ir kitas panašias gatves, kokią Olandų ar Liepkalnio irgi galim susiaurinti.

    Ar ne būtų logiška humanizuoti būtent tas gatves, kurios buvo atlaisvintos nutiesus šitą aplinkkelį ir kuriose yra normalus perimetrinis užstatymas, paveldo pastatai, mokyklos, darželiai, gyvena žmonės ir pan.? Pvz. Subačiaus, M. Daukšos, Bazilijonų gatvės. Subačiaus g. prie Užupio tikrai nebereikia 4 juostų, eismas ten smarkiai sumažėjo, o ir vieta tokia, kur yra ir pėsčiųjų eismo nemažai, yra senamiesčio apžvalgos aikštelė. Ten tikrai yra prasmė tai daryti, o ne rūpintis kažkokia apleista teritorija, kuri bet kuriuo atveju bus nepatraukli būti, ar ten būtų 2 juostos, ar 4.



    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Na, ten veikiausiai būtų galima atimti po vieną juostą iš šonų, kad liktų 4, įrengti apželdintą skiriamąją juostą, želdynus iš šonų... ir būtų puiku.

    O prie Drujos g. ties geležinkelio viaduku yra labai apkrauta, rytais ten kamštis iki Rasų g. ar dar toliau. Tai neįsivaizduoju, kaip galima siaurinti toje vietoje – kamštis pailgėtų dvigubai ir judėtų dar lėčiau. Tai pasiūlymus siaurinti toje vietoje gali nebent žmogus, kuris ten niekada rytais nevažiuoja. Aišku, jei labai norima kovoti prieš automobilius, galima suorganizuoti ten kamštį, bet kai nėra alternatyvų, vargu, ar gerai tai daryti.

    Apkrauta dėl to kad toliau einančios g yra 2 juostų.
    Susiaurinus Drujos g bet palikus esamą išplatėjimą prieš sankryžą pralaidumas nesumažės.
    tik laukiantys pravažiuoti turės išsirikiuoti ne 2 o 1 eile bet iš galo ten vietos pakanka.
    ant viaduko virš Subačiaus 4 juostų parkingas visus sutalpins.
    Miesto kontekste šita vieta atrodo nereikšminga kad toliau toleruoti greitgatvę senamiesčio pakrašty dėl nesamos naudos pusvalandžiui rytinio piko metu.

    Click image for larger version  Name:	kamštis.jpg Views:	0 Size:	52,4 kB ID:	2035897

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Sovietai pastatė ten 8 juostų viaduką, gal koks aplinkkelis turėjo eiti pagal planus. Ir sprendimų paprastų nėra, Drujos g. net nėra kaip pakišti po žeme, nes ji eina aukščiau viso paupio.
    Na, ten veikiausiai būtų galima atimti po vieną juostą iš šonų, kad liktų 4, įrengti apželdintą skiriamąją juostą, želdynus iš šonų... ir būtų puiku.

    O prie Drujos g. ties geležinkelio viaduku yra labai apkrauta, rytais ten kamštis iki Rasų g. ar dar toliau. Tai neįsivaizduoju, kaip galima siaurinti toje vietoje – kamštis pailgėtų dvigubai ir judėtų dar lėčiau. Tai pasiūlymus siaurinti toje vietoje gali nebent žmogus, kuris ten niekada rytais nevažiuoja. Aišku, jei labai norima kovoti prieš automobilius, galima suorganizuoti ten kamštį, bet kai nėra alternatyvų, vargu, ar gerai tai daryti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    kam ten isvis tos 2 plius 2 juostos?, kai atsiremia viskas i senamiesti ir 1 plius 2 juostas?
    Sovietai pastatė ten 8 juostų viaduką, gal koks aplinkkelis turėjo eiti pagal planus. Ir sprendimų paprastų nėra, Drujos g. net nėra kaip pakišti po žeme, nes ji eina aukščiau viso paupio.

    https://www.google.com/maps/@54.6782...7i16384!8i8192

    https://www.google.com/maps/@54.6769...7i16384!8i8192
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.03.09, 07:51.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą
    pilna gatvių kur važiuoja 4-6 maršrutai ir nėra a juostų.
    Gal neprimink apie šitą gėdą savivaldybei taupant dažų skardinę?

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Hmm, gal ir nieko būtų 2 juostos. Tik jei ateityje galvojama turėti po 1 A juostą į stotį / iš stoties - kaip tuomet daryti? Nes aš labai esu už maksimalų auto išgrūdimą iš senamiesčio ir radikalų A juostų išplėtimą, tad nežinau ką daryti šioje atkarpoje jei būtų įgyvendinama tai ką siūlau.
    o planuoja nors vieną maršrutą paleisti Drujos g kad ten reiktų A juostų?
    dabar nė vieno nėra.
    pilna gatvių kur važiuoja 4-6 maršrutai ir nėra a juostų.
    kai ten įrengs patikėsiu kad gali įrengti a juostas tik dėl kažkokio naujo maršruto

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Hmm, gal ir nieko būtų 2 juostos. Tik jei ateityje galvojama turėti po 1 A juostą į stotį / iš stoties - kaip tuomet daryti? Nes aš labai esu už maksimalų auto išgrūdimą iš senamiesčio ir radikalų A juostų išplėtimą, tad nežinau ką daryti šioje atkarpoje jei būtų įgyvendinama tai ką siūlau.
    Paskutinis taisė spekas; 2023.03.08, 21:29.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Kad humanizuoti reikia, tai sutinku, bet ne ties Vanagėlio g., o prie buvusio Audimo, nuo Manufaktūrų g. iki Rasų g.



    Na taip, žinoma, geriau jau nuolatinis smirdantis kamštis Subačiaus – Daukšos – Aušros vartų g.
    Subačiaus Daukšos Aušros vartų visur turi būti išplėstas kilpinis eismas.
    ten tranzito ir kamščių nereikia.
    Tegu apvažiuoja per Drujos g kam reik bet senamiesčio apvažiavimui 2 juostų pakanka.
    4 per daug nes net viso miesto pietinis aplinkėlis tik 4 juostos.
    Jeigu visam miestui pakanka 4 tai senamiesčiui apvažiuoti 2 pakaks.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    kam ten isvis tos 2 plius 2 juostos?, kai atsiremia viskas i senamiesti ir 1 plius 2 juostas?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kad humanizuoti reikia, tai sutinku, bet ne ties Vanagėlio g., o prie buvusio Audimo, nuo Manufaktūrų g. iki Rasų g.

    Parašė jan Rodyti pranešimą
    gerai kad atsikvošėjo kad greitkelio į senamiestį nereikia bet klaidas ištaisyt reikia ir gatvė turi būti humanizuota
    Na taip, žinoma, geriau jau nuolatinis smirdantis kamštis Subačiaus – Daukšos – Aušros vartų g.
    Paskutinis taisė abruo; 2023.03.08, 11:56.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą
    idomu po kiek laiko kokia fura i ta priestata ivaziuos. Jeigu nebutu VMS dideles meiles oligarchams ir DO Architects turetu buti reikalaujams koks tunelis ar kazkas panasaus
    koks dar tunelis, šitą greitgatvę reikia siaurinti ir humanizuoti.
    Senieji savivaldybės brundziniai norėjo greitkelio išilgai geležinkelio kad prijungti senamiestį prie A3.
    pradėjo nuo Drujos g.
    gerai kad atsikvošėjo kad greitkelio į senamiestį nereikia bet klaidas ištaisyt reikia ir gatvė turi būti humanizuota

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    P.s to sandėlio net nebūtina viso griauti, užtektų 30 % patrumpinti.
    Galima būtų: pasiaurinti važiuojamąją dalį; šiek tiek pakeisti jos trajektoriją; padaryti viešą pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūrą iš kitos to namo pusės.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Va, vasarinis vaizdas dar arčiau vizulkės: Drujos g. - Google Maps

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    kiek brandziu medziu, kokios siauros juostos vaziuojamoje daly
    Drujos g. - Google Maps
    Tai, kad ir medžiai ir juostos atitinka realybę, išskyrus tą vizulkėje įlendantį medį kairiame viršutiniame kampe

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Bet geriau būtų, kad nugriautų.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    P.s to sandėlio net nebūtina viso griauti, užtektų 30 % patrumpinti.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Vilniaus senamiestyje planuojama atkurti unikalų tarpukario pastatą

    ,,NT vystymo bendrovė „Unique properties“ vasarį gavo tvarkybos leidimą ir per artimiausius porą metų planuoja rekonstruoti kelis dešimtmečius apleistą unikalios tarpukario architektūros 1936 m. statybos administracinį pastatą – buvusio Lenkijos vartotojų kooperatyvo Vilniaus būstinę Vanagėlio g. 11.

    Rekonstrukcijos darbai prasidės dar šiemet ir bus užbaigti 2024 m. pabaigoje arba 2025 m. pradžioje. Projekto architektai: studija „DO ARCHITECTS“.''

    https://structum.lt/vilniaus-senamie...kario-pastata/

    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	78,6 kB ID:	2034469

    Nu neduok Dieve jei paliks tą vieno aukšto sandėlį, nes tai neleis nutiesti šaligatvio su dvirtakiu, nei gal net gatvės juostų normalių padaryti.

    Na, dar variantas, jei paliks sandėlį, tuomet įrengti trūkstamas šaligatvio ir dvirtakio jungtis kitoje pastato pusėje ir bet kokiu atveju būtina panaikinti abi laikinas perėjas, kurios buvo įrengtos griuvėsiams apeiti. Bet jie vizulkėje vaizduoja perėjas... Nu neduok Dieve jei jie tą vietą infrastruktūriškai sušiks.
    kiek brandziu medziu, kokios siauros juostos vaziuojamoje daly

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    idomu po kiek laiko kokia fura i ta priestata ivaziuos. Jeigu nebutu VMS dideles meiles oligarchams ir DO Architects turetu buti reikalaujams koks tunelis ar kazkas panasaus
    Paskutinis taisė TIME; 2023.03.05, 01:49.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Taip, labai keista. Buvo anksčiau kalbos apie pastato perkėlimą į sklypą, bet panašu, kad vystytojui pasirodė per brangu, o savivaldybė tingi kažką dėl to daryti.

    Komentuoti:

Working...
X