Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešosios erdvės ir mažoji Vilniaus architektūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • R.D.
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Vilniaus Geležinkelio gatvėje bus atkurta istorinė medžių alėja

    ,,Pradėti paruošiamieji darbai

    Pala, čia kartais ne ta atkarpa, kur yra pseudokultūros-paveldo plytinė sugriuvui sienutė, kurią siūliau nugriauti ir pratęsti geležnkelio pylimo šlaitą suformuojant natūralų jo nuolydį ties jo apačia ir taip ne tik sutaupant krūvą pinigų, bet ir užtikrinant, kad ateityje nebus griūvimų, nes tieisog nebus kam griūti?

    Na ką aš čia - žinoma svarbiau nuleisti šimtus tūkstančių pseudopaveldo sienutėms remontuoti taip sukuriant ateičiai vis pasikartosiančius griuvimus ir vis giedoti, kad nėra pinigų šaligatviams nei skirti pagaliau lėšų šaligatviams (Kosciuškos g atkarpa 1 m pločio?) ...
    ]
    Mano žiniomis yra taip: Geležinkeliai labai norėjo medžius šalinti ir remontuoti senutę, nes problemos tame nėra ir niekas neprieštaravo tam, o bet VMS su savo želdinių skyriumi ir visom jų bepročių komisijom darė viską, kad tų medžių nekirstų. Aišku, kadangi ten kolektyvinių sodų mentaliteto žmonės, tai toks ir rezultatas, ginklus surėmė VMS su LTG šioje situacijoje.

    Vilniuje katastrofiška situacija su želdinių "politika" ir galo nesimato, greičiausiai greitu metu būsime kaip blogiausias rusnyno miestas:

    Click image for larger version  Name:	zeldiniai.jpg Views:	1 Size:	61,9 kB ID:	2066946

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Man atrodo nė vienas iš tų medžių TEN nereikalingas ir nauji tokie pat arba panašūs ten nereikalingi. Reikėtų ten įrengti išvis kitaip ir saugiau. Važiuojamąją dalį siaurinti, šaligatvį paplatinti.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Vilniaus Geležinkelio gatvėje bus atkurta istorinė medžių alėja

    ,,Pradėti paruošiamieji darbai

    Želdinių ekspertizę projekte atlikę VšĮ „Lietuvos arboristikos centras“ arboristikos ekspertai įvertino, kad visų 14 šalintinų medžių būklė yra nepatenkinama arba bloga. Šie medžiai dėl savo būklės kelia pavojų eismo ir pėsčiųjų saugumui, o jų pašalinimas būtinas sutvirtinti atraminę sieną.

    Trišaliame avarinės būklės geležinkelio sankasos atraminės sienos remonto projekte darbus kartu su Vilniaus m. savivaldybe ir LTG įgyvendina viešojo konkurso būdu atrinktas rangovas UAB „Rekreacinė statyba“. Planuojama, kad projekto įgyvendinimas bus baigtas kitų metų pavasarį.

    Šiuo metu vykdomi paruošiamieji projekto darbai: sutvirtinti ir apsaugoti projekto teritorijoje esantys medžiai, pradėtos ardyti mūrinės atraminės tvoros konstrukcijos, sutvirtinta dalis šlaito. Įgyvendinant darbus alėjos medžiai ir jų šaknys papildomai uždengiami ir saugomi nuo žalos bei reguliariai laistomi.''

    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/vilniaus-gelezinkelio-...-medziu-aleja/


    Pala, čia kartais ne ta atkarpa, kur yra pseudokultūros-paveldo plytinė sugriuvui sienutė, kurią siūliau nugriauti ir pratęsti geležnkelio pylimo šlaitą suformuojant natūralų jo nuolydį ties jo apačia ir taip ne tik sutaupant krūvą pinigų, bet ir užtikrinant, kad ateityje nebus griūvimų, nes tieisog nebus kam griūti?

    Na ką aš čia - žinoma svarbiau nuleisti šimtus tūkstančių pseudopaveldo sienutėms remontuoti taip sukuriant ateičiai vis pasikartosiančius griuvimus ir vis giedoti, kad nėra pinigų šaligatviams nei skirti pagaliau lėšų šaligatviams (Kosciuškos g atkarpa 1 m pločio?) ...

    Na, bent jau gera linkme juda planai pašalinti apie 14 blogos būklės medžių - klausimas at to pakanka.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	266,0 kB ID:	2066893
    Paskutinis taisė spekas; 2023.08.05, 16:08.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Pasižiūrėjau ko jie ten priplanavo, tai sakyčiau šį kartą maloniai nustebino, panašu, kad kažkas iš "Vilniaus Plano" pagaliau apsilankė Europoje.

    Bet tuo pačiu paliko tą visiškai man nesuprantamą ir nelogišką sprendimą panaikinti patogiausią ir labiausiai naudojamą praėjimą iš viso to "Tyzenhauzų kalno". Maža to, kad tai yra trumpiausias kelias link VT stotelės, tai kaip patys projekto kūrėjai pažymėjo, jau yra išduotas statybų leidimas komerciniam Liepkalnio 1A pastatui, kuriame kiek teko kalbėti su vystytojo atstovu, planuojama viena iš pagrindinių tinklų parduotvė ir dar restoranas ir ofisai, tad pastatas taptų to rajono traukos centru.

    Žaliai pažymėjau kaip atrodo dabartinis pėsčiųjų maršrutas link to pastato, o raudonai kaip jį siūlo pakeisti "Vilniaus Plano" aukščiausios kvalifikacijos profesionalai.

    Kokia yra prasmė naikinti patogų ir trumpiausią kelią, kuriuo žmonės naudojosi dešimtmečiais ir demontuoti ten esančius laiptus, priverčiant žmones vaikščioti ratais (dar spėkit ar bus tokių durnių, po savaitės ten jau bus purvo takelis tiesiai nuo pargindinių skvero laiptų link Maximos/Iki/Rimi), jeigu galima tiesiog juos suremontuot už palyginus juokinga sumą?
    Profesionalai atrašė:

    Esamų laiptų demontavimas buvo numatytas ir patvirtintas prieš tai rengtuose projektiniuose pasiūlymuose. Gretimame sklype adresu Liepkalnio g. 1A yra išduotas statybos leidimas, leidžiantis įrengti įvažiavimą į naujai kuriamą požeminį parkingą. Šio įvažiavimo trajektorija kertasi su laiptų apatine dalimi, todėl savo projekte negalime užtikrinti saugaus pėsčiųjų judėjimo. Laiptus demontavus atstumas gyventojams iki perspektyvinės parduotuvės pailgėtų apie 50m. Kaip patogesnė alternatyva nusileisti žemyn galėtų būti naudojamas naujai įrengiamas pandusas.
    Atsižvelgus į gyventojų prašymą šio projekto apimtyje laiptai nebus demontuojami. Ateityje, įgyvendinus Liepkalnio g. 1A projektą, savivaldybė savo ruoštu vertintų šių laiptų poreikį bei saugumą ir spręstų dėl keitimo ar demontavimo.
    Pasirodo tvirtinant Liepkalnio 1A projektą VMS ir visokie "mes už humanizuotą miestą žmonėms, o ne mašinoms" pakalniai nusprendė, kad dzin tie gyventojai ir jų patogumas, planuojamo pastato įvažiavimas į požeminį parkingą yra svarbiau...

    O šitame atsakyme projektų vadovė pamelavo apie 50m padidintą atstumą ir pasiūlė dar genialesnį, PATOGESNĮ maršrutą Nežinau ar čia trollinimas, ar "Vilniaus Plane" rimtai dirba tokio proto žmonės, bet štai kaip jis atrodo (šviesiai raudonai) :

    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1102
Size:	816,3 kB
ID:	2066682

    Na bet iš "pliusų", tai kad bent jau paliks tuos arti avarinės būklės laiptus ateičiai, nors neaišku kodėl, nes juk yra Liepkalnio 1A projektas ir jie tiksliai žino kaip ten kas bus, galima tiesiog pakeisti laiptų trajektorija nuo planuojamo Liepkalnio 1A link skvero pusės ir būtų dar patogesnė pėsčiūjų jungtis, nei buvo, o svarbiausia, pėstieji ubagėliai netrukdytų Liepkalnio 1A mašinoms važiuoti į požeminį parkingą.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Šioje versijoje, jei teisingai užmačiau, pagaliau paliekama vietos vaikams žiemos metu čiuožinėti nuo kalniuko?
    Berods ir čiuožykla šiltajam metui planuojama?
    Taip, todėl ir sakau, kad maloniai nustebino, nes pagaliau suprato, kad reljefą reikia išnaudoti ir "įdarbinti". Jeigu įgyvendintų, būtų vienas smagesnių skverų vaikams ir tikriausiai didžiausia (?) atvira čiuožykla mieste:

    Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1510
Size:	465,3 kB
ID:	2065856

    Tik sakau, tas esamų pėsčiųjų srautų naikinimas man yra absoliučiai nesuprantamas ir stipriai gadina pakankamai gerą projektą.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Šioje versijoje, jei teisingai užmačiau, pagaliau paliekama vietos vaikams žiemos metu čiuožinėti nuo kalniuko?
    Berods ir čiuožykla šiltajam metui planuojama?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Pasižiūrėjau ko jie ten priplanavo, tai sakyčiau šį kartą maloniai nustebino, panašu, kad kažkas iš "Vilniaus Plano" pagaliau apsilankė Europoje.

    Bet tuo pačiu paliko tą visiškai man nesuprantamą ir nelogišką sprendimą panaikinti patogiausią ir labiausiai naudojamą praėjimą iš viso to "Tyzenhauzų kalno". Maža to, kad tai yra trumpiausias kelias link VT stotelės, tai kaip patys projekto kūrėjai pažymėjo, jau yra išduotas statybų leidimas komerciniam Liepkalnio 1A pastatui, kuriame kiek teko kalbėti su vystytojo atstovu, planuojama viena iš pagrindinių tinklų parduotvė ir dar restoranas ir ofisai, tad pastatas taptų to rajono traukos centru.

    Žaliai pažymėjau kaip atrodo dabartinis pėsčiųjų maršrutas link to pastato, o raudonai kaip jį siūlo pakeisti "Vilniaus Plano" aukščiausios kvalifikacijos profesionalai.

    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1580
Size:	827,2 kB
ID:	2065837

    Kokia yra prasmė naikinti patogų ir trumpiausią kelią, kuriuo žmonės naudojosi dešimtmečiais ir demontuoti ten esančius laiptus, priverčiant žmones vaikščioti ratais (dar spėkit ar bus tokių durnių, po savaitės ten jau bus purvo takelis tiesiai nuo pargindinių skvero laiptų link Maximos/Iki/Rimi), jeigu galima tiesiog juos suremontuot už palyginus juokinga sumą?

    Jeigu kas netingit, paspaminkit pastabų iki 2023-08-02 16:00 šiuo mail'u: giedre.puzinauskiene@vplanas.lt

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Gi teisiškai konkursas turi būti skelbiamu neįvykusiu, jeigu yra tik vienas dalyvis. Ar tai būtų NT statybos konkursas, ar pretendavimas dirbti į valstybės tarnybą. Vargu ar su meniniais konkursai yra kitaip.
    Tai čia tik jų nuomone kiti neatitiko, tą dar įrodyti reikėjo

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Teisininkų parengtame dokumente Vilniaus valdžiai teigiama, kad sostinės savivaldybės skelbtame konkurse šis projektas buvo vienintelis, atitikęs konkurso sąlygas, ir pagal nuostatus turėjo tapti laimėtoju.
    Gi teisiškai konkursas turi būti skelbiamu neįvykusiu, jeigu yra tik vienas dalyvis. Ar tai būtų NT statybos konkursas, ar pretendavimas dirbti į valstybės tarnybą. Vargu ar su meniniais konkursai yra kitaip.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kažin ar visuomenė būtų išvis ką pastebėjusi, nes pačiame pirmame variante buvo atvirai meluojama, kad buvo derinta su vietos bendruomene, o po to vat pasirodo dar nemažai pasikeitė tos bendruomenės norai. Tik pora aktyvistų įsikišo. Ane, PoDV?
    Sakant "visuomenė" turėjau omeny mes, nes realiai mes čia forume tai ir pastebėjom, kad vien tas "Šviesos bokštas" kainuoja tiek pat, kiek viso skvero sutvarkymas ir kad jis jau dalyvavo kitame konkurse, o paskui su SoulMulticast resurso pagalba iškėlėm tai į viešumą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Kiek prisimenu (pataisykit, jeigu klystu) to "Šviesos bokšto" autorius Mantas Maziliauskas yra (dabar jau gal labiau ir "buvo") Šimašiaus "kažkieno kažkas", nes kiek prisimenu maždaug žmonos giminatės vyras, ar kažkas panašaus.

    Dar įdomu, kad po to pačio projekto dalyvavimo Basanavičiaus paminklo konkurse, vyko štai tokie reikalai:

    Tai matomai pavyko susitarti gražiuoju, tik va, deja, visuomenė laiku pastebėjo akivaizdžiausia varkę ir teko jos atsisakyti.
    Kažin ar visuomenė būtų išvis ką pastebėjusi, nes pačiame pirmame variante buvo atvirai meluojama, kad buvo derinta su vietos bendruomene, o po to vat pasirodo dar nemažai pasikeitė tos bendruomenės norai. Tik pora aktyvistų įsikišo. Ane, PoDV?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Manau akivaizdu kodel niekas nebuvo nubaustas. Nes buvo jau sutartos dalybos, tiesiog varke nepaejo del viesumo.
    Kiek prisimenu (pataisykit, jeigu klystu) to "Šviesos bokšto" autorius Mantas Maziliauskas yra (dabar jau gal labiau ir "buvo") Šimašiaus "kažkieno kažkas", nes kiek prisimenu maždaug žmonos giminatės vyras, ar kažkas panašaus.

    Dar įdomu, kad po to pačio projekto dalyvavimo Basanavičiaus paminklo konkurse, vyko štai tokie reikalai:

    Menininkas dėl paminklo J.Basanavičiui ketina kreiptis į teismą

    Menininkas Mantas Maziliauskas ir bendrovė „Klaipėdos komprojektas“ įsitikinę, jog Vilniuje paminklas tautos patriarchui Jonui Basanavičiui turi būti statomas pagal jų parengtą projektą „Aušros bokštas“.

    Teisininkų parengtame dokumente Vilniaus valdžiai teigiama, kad sostinės savivaldybės skelbtame konkurse šis projektas buvo vienintelis, atitikęs konkurso sąlygas, ir pagal nuostatus turėjo tapti laimėtoju.

    M.Maziliauskas „Lietuvos rytui“ aiškino, kad jei nepavyks susitarti su Vilniaus valdžia gražiuoju, bus kreiptasi į teismą: „Noriu apginti menininko teisę realizuoti kūrinį, kuris laimėjo konkursą.“
    Tai matomai pavyko susitarti gražiuoju, tik va, deja, visuomenė laiku pastebėjo akivaizdžiausia varkę ir teko jos atsisakyti.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Manau akivaizdu kodel niekas nebuvo nubaustas. Nes buvo jau sutartos dalybos, tiesiog varke nepaejo del viesumo.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Už 300 000 galima nutiesti apie 4 km 1,5 pločio šaligatvio jei ką.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Vilniuje planuojama sutvarkyti pagrindinę žaliąją erdvę Pelesos ir Liepkalnio gatvių sankirtoje

    https://structum.lt/planuojama-sutva...iu-sankirtoje/

    Be ,,Šviesos Bokšto'' ar projektas bus sėkmingas?

    Brėžiniai:
    https://citify.eu/lt/sviesos-skveras/
    Tai čia jau trečias projektas, po to kai nepraėjo to "Šviesos bokšto" už 300K eurų afera (iki šiol nesuprantu kodėl niekas nebuvo nubaustas dėl tokios akivaizdžios korupcijos) buvo padarytas naujas, labai nekoks, visiškai plain projektas (toks lyg specialiai atkeršijo už tai, kad neleido prasukt varkės) ir to projekto vizualizacijos ir yra panaudotos Structum straipsnyje, tik nelabai suprantu kam, nes jos jau visiškai nebeaktualios. Naujausias projektas atrodo žymiai geriau, nors irgi yra labai keistų sprendimų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Vilniuje planuojama sutvarkyti pagrindinę žaliąją erdvę Pelesos ir Liepkalnio gatvių sankirtoje

    https://structum.lt/planuojama-sutva...iu-sankirtoje/

    Be ,,Šviesos Bokšto'' ar projektas bus sėkmingas?

    Brėžiniai:
    https://citify.eu/lt/sviesos-skveras/

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    nematau tragedijos paplove 1.5 kubo smelio ir ka? o apacioje kalno jokiu uztvindymu, kai tas kartodavosi kas menesi ir stabdydavo eisma. Pasikartosiu dar karta tokiem mega projektam labai sunku numatyt visus rizikos faktorius, kai kartojasi tokios liutys, kuriu kaip ir nelabai budavo anksciau.
    Lietuvoje ir vamzdis yra megaprojektas.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Parašė Knope Rodyti pranešimą

    Atsakymas iš VMS: "Gerb. Interesante, dėkojame už Jūsų pranešimą. Informuojame, kad atliekų vežėjas informuotas, kad perkeltų konteinerį prie kitų 2 konteinerių" <...>.
    Visks normalei, info ženklas apie Vilniaus istoriją prie šiukšliadėžių, kur jam ir vieta, kaip ir visai Vilniaus istorijai

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    nematau tragedijos paplove 1.5 kubo smelio ir ka? o apacioje kalno jokiu uztvindymu, kai tas kartodavosi kas menesi ir stabdydavo eisma. Pasikartosiu dar karta tokiem mega projektam labai sunku numatyt visus rizikos faktorius, kai kartojasi tokios liutys, kuriu kaip ir nelabai budavo anksciau.

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Parašė Knope Rodyti pranešimą
    Požiūris į informacinę infrastruktūrą Vilniuje (Pranciškonų g. ). Pačios gatvės grindinio, šaligatvių būklė - atskiras klausimas.

    Click image for larger version

Name:	20230621_133912 (1).jpg
Views:	1010
Size:	2,69 MB
ID:	2063431
    Atsakymas iš VMS: "Gerb. Interesante, dėkojame už Jūsų pranešimą. Informuojame, kad atliekų vežėjas informuotas, kad perkeltų konteinerį prie kitų 2 konteinerių" <...>.

    Komentuoti:

Working...
X