Parašė DeSadas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešosios erdvės ir mažoji Vilniaus architektūra
Collapse
X
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tai, kad ten ne granitas, o raudono molio keramika.
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
idomus granito pagrazinimai. ne is zydu antkapiu?)
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Gražūs jo fasado elementai, puošią tą valkatyną. Tik matau dujų ar ko ten vamzdį sugebėjo per portalą pravaryti. Nu ką padarysi, toks estetikos suvokimas pas komunalininkus.)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTas namas dešinėje, sakyčiau vėlyvojo stalinizmo periodo, gerai atrodo ir paįvairina dėžučių-trobelių peizažą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tas namas dešinėje, sakyčiau vėlyvojo stalinizmo periodo, gerai atrodo ir paįvairina dėžučių-trobelių peizažą.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąšlaitas, nuo kurio po kiekvienos stiprios liuties bėgtų purvo upės ir galiausiai ir pačio šlaito dalys.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąLietuvoje kartais traukiniai patriukšmauja dėl blogos infrastruktūros kuri aplamdo ratus ir padaro važaivimą vibruojantį, bet teko pagyventi vokietijoje ~100m nuo traukinio linijos kurią mačiau pro langą, tai jei nežiūri tai ir nežinai ar važiuoja, jokio garso.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąLietuvoje kartais traukiniai patriukšmauja dėl blogos infrastruktūros kuri aplamdo ratus ir padaro važaivimą vibruojantį, bet teko pagyventi vokietijoje ~100m nuo traukinio linijos kurią mačiau pro langą, tai jei nežiūri tai ir nežinai ar važiuoja, jokio garso.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kaip suprantu organizuotas Šnipiškių promenados arch. konkursas neįvyko. Ar negauta visai pasiūlymų ar gautas tik vienas ar dar kas - nėra aišku.
Komentuoti:
-
Lietuvoje kartais traukiniai patriukšmauja dėl blogos infrastruktūros kuri aplamdo ratus ir padaro važaivimą vibruojantį, bet teko pagyventi vokietijoje ~100m nuo traukinio linijos kurią mačiau pro langą, tai jei nežiūri tai ir nežinai ar važiuoja, jokio garso.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą"Traukinių triukšmas" Lietuvoje tebėra gana išplitęs mitas. Paprastai skleidžiamas žmonių, kurie niekada nėra gyvenę netoli geležinkelio ir to triukšmo nėra gyvenime girdėje. Panašiai kaip tie, kur aiškina, kad dviračiu į darbą ar dar kur nors negalima važiuoti, nes šalta/karšta/sninga/lyja ir patys dviračiu yra važiavę tik porą kartų gyvenime, tik vasarą ir tik savaitgaliais.
- 15 patinka
Komentuoti:
-
Spėju didesnė problema ne „traukinių triukšmas“, o pirikūrą darančių geležinkeliečių plepalai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
"Traukinių triukšmas" Lietuvoje tebėra gana išplitęs mitas. Paprastai skleidžiamas žmonių, kurie niekada nėra gyvenę netoli geležinkelio ir to triukšmo nėra gyvenime girdėje. Panašiai kaip tie, kur aiškina, kad dviračiu į darbą ar dar kur nors negalima važiuoti, nes šalta/karšta/sninga/lyja ir patys dviračiu yra važiavę tik porą kartų gyvenime, tik vasarą ir tik savaitgaliais.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąBet šiuo atveju medžiai visgi gali turėti realią, o ne pritemptą naudą, t.y. tarnauti kaip garso sienelė miestui nuo traukinių triukšmo, tik suprantama garsą stabdo ne tik medžiai, bet ir fiziniai garso barjerai, kurie priedo veikia dar ir žiemos laikotarpiu, kai medžiai numeta lapus, antra vertus medžiai vizualiai geriau atrodo.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Tas 'medžiai suteikia šešėlį' argumentas apskritai yra juokingas, galima pagalvoti, kad Vilnius yra kur nors pietų Europoje ar Afrikoje, kur karščiai iš ties yra problema. Bet net jeigu nuolatiniai karščiai būtų problema, tai vis tiek nereikštų, kad dėl to niekur medžio nukirsti nebegalima. Kasmet Vilniuje pasodinama turbūt net ne šimtai, o tūkstančiai medžių, šešėlio pilna prikuriama, kaip šiaurės valstybei gal net per daug, nes saulės trūkumas susijęs su depresijomis ir savižudybėmis ir jeigu kurie medžiai maišo - juos reikia negarbinti, o kirsti. Bet šiuo atveju medžiai visgi gali turėti realią, o ne pritemptą naudą, t.y. tarnauti kaip garso sienelė miestui nuo traukinių triukšmo, tik suprantama garsą stabdo ne tik medžiai, bet ir fiziniai garso barjerai, kurie priedo veikia dar ir žiemos laikotarpiu, kai medžiai numeta lapus, antra vertus medžiai vizualiai geriau atrodo.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąO medžių nemylėtojai būna mieste vasarą per karščius? Augalai mieste mažina temperatūrą, kas yra savaime suprantama, o nauji sodinukai šėšėlius kurs po x+k metų. Klimato kaita dėl saliarkų mylėtojų vyksta dabar
- 3 patinka
Komentuoti:
-
O medžių nemylėtojai būna mieste vasarą per karščius? Augalai mieste mažina temperatūrą, kas yra savaime suprantama, o nauji sodinukai šėšėlius kurs po x+k metų. Klimato kaita dėl saliarkų mylėtojų vyksta dabar
Komentuoti:
-
Dar viena problema yra ta, kad srautas Geležinkelio g. atkarpoje nuo Aušros vartų iki Seinų g. yra tiesiog per didelis. Teoriškai būtų galima tą gatvę siaurinti, nes visgi visai šalia yra senamiestis ir didelis automobilių srautas ten nelabai tinka, bet tam reiktų kažkokios alternatyvos, ar per Pelesos gatvę (bet problema yra nepatogi Drujos – Aušros vartų g. sankryža) arba čia kažkada siūlyta alternatyva kelti automobilių eismą nuo Drujos g. ant geležinkelio viaduko panaikinus perteklinius bėgius ir tą srautą nukreipti iki Dariaus ir Girėno g. viaduko. Tada ir tas šlaitas nebus problema, nes bus galima padaryti daugiau vietos pėstiesiems.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: