Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešosios erdvės ir mažoji Vilniaus architektūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • _JJ_
    replied
    Sulaukim pavasario ir didžiųjų apylinkių gal pirmiau?

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Japoniškas sodas.

    Dar nebuvau ten praėjęs po sutvarkymo, bet teisingai suprantu, kad tai ir yra visas to sodo "japoniškumas"? Nes iš kitų nuotraukų nelabai matau skirtumo lyginant su kitom VMS viešom erdvėm: tie patys takeliai, tos pačios pjuvenos, tie patys krūmai, tos pačios tvoros

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai čia ir bėda, kad infra kuriama klaidinančiai. Joks vairuotojas prie tokio subraižymo net nesumastys kažko praleidinėti
    Aš niekad per tokią vietą neičiau pėsčiomis. Ne kamikadzė.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Taip pat praleisti turi ne vien perėjose.
    Tai čia ir bėda, kad infra kuriama klaidinančiai. Joks vairuotojas prie tokio subraižymo net nesumastys kažko praleidinėti

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Pagal maps.vilnius.lt matuojant tarp žalių salelių, tai yra apie 5,5 m. Kiek tas mapso detalumas leidžia pamatuot.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Teko neseniai dalyvaut viename projekto pristatyme ir ten architektai patikslino, kad neva dabar pagal reikalavimus yra privaloma pravažiavimus parkinge daryt 2 automobilių pločio.
    Pagal STR tokioje vietoje 5,5m pločio reikia.
    Čia panašu yra daugiau

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    uzstatyta ofisyno tackomis bus ir tuo uzsibaigs .

    Tvora tai ziauroka, ale japoniska O del parko reikia palaukt kol suzaliuos ir suaugs medziai.
    Pats parkas šiaip atrodys gerai manau. Problema, kad aplinka prasta ir priėjimas klaikus. Galėjo būti žymiai geriau.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Dėl tvoros - ją galima iš bėdos ir tokią daryti, bet tada reikėjo paslėpti - pvz iš abiejų pusių aklinai užsodinti spygliuočiais ar kitais visžaliais augalais.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    uzstatyta ofisyno tackomis bus ir tuo uzsibaigs .

    Tvora tai ziauroka, ale japoniska O del parko reikia palaukt kol suzaliuos ir suaugs medziai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Japoniškas sodas. Patekti į patį sodą dar negalima, bet aplinkui jau viskas prieinama.

    Kadangi paskutiniu metu daugiau dėmesio skiriama krašto gynybai, Japoniško sodo parkingas buvo sėkminigai pritaikytas C-130 leidimuisi/kilimui. Mūsų KOP Spartanai irgi turėtų galėti be problemų nusileisti šioje vietoje


    Japoniško sodo pakilimo takas iš kitos pusės
    Teko neseniai dalyvaut viename projekto pristatyme ir ten architektai patikslino, kad neva dabar pagal reikalavimus yra privaloma pravažiavimus parkinge daryt 2 automobilių pločio.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kas čia per stulpynas? O toks išradimas kaip T formos gembės Lietuvoje nėra žinomas fenomenas?

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	60,2 kB ID:	2034456
    Paskutinis taisė spekas; 2023.03.04, 16:34.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Ta prasme? Juk čia nėra parėjos, jokia čia mašina nestos praleisti.
    Pažymėta perėja turi būti ne visur. Taip pat praleisti turi ne vien perėjose.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pėstiesiems (o ir dviratininkams?) kirsti tokią vietą nėra draudžiama, bet ir arkliui aišku, kad tai nėra padaryta pagal bet kokias civilizuotas paskutinių ~50 metų aplinkos tvarkymo praktikas. Toje vietoje turėjo būti vientisa šaligatvio danga, kurią kirstų įvažiavimas į teritoriją, o ne atvirkščiai, kaip padaryta dabar. Visi "nauji gatvių standartai" tiesiai į šiukšlių dėžę ir grįžtam prie 1980 Brežnevo standartų.
    Ta prasme? Juk čia nėra parėjos, jokia čia mašina nestos praleisti.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Ir dar, o kokia buvo koncepcija tokio didžiulio parkingo prie tokio parko? Tipo užuot atėjus kuo patogiau pėsčiomis, atvažiuok į so-so japonišką sodą kaip į knygų mugę, sėsk į mašiną ir važiuok atgal. Šita aikštelė bus kaip prie Ozo/Avia Soliutions arenos didžiulė aikštelė, kur renkasi kentai su bmw, mergikėm, muzika.
    Kažkada klausiau Donaldos.Tai tą kartą bandė teisinti tokį sprendimą, nes neva autobusai su turistais suvažiuos. Kažkaip tuo labai abejoju. Na bet palauksim ir pažiūrėsim. Bet kokiu atveju, bijau, kad šitas japoniškas sodas iš esmės yra failed projektas ir tenkina nebent "geriau, nei buvo" kartelę

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
    Vien šita pigiausia rusijos kaimo tvora yra milžiniškas nusivylimas, ką ir kalbėt apie parkingą... šiaip didžiulis Vingio parkas neturi tiek parkingo.
    o tai Naujojo Antakalnio gyventojams kur savo Nissan Qashqai reik pasistatyt? ar manote iš Plungės ar Ukmergės, MRU absolventai, visko gyvenime pasekė, tam kad autobusu važinėtu?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    O kam čia gražus šaligatvis su nuolydžiu, kai jokios perėjos nėra ir pėsčiajam "dead-end'as"? Ir kaip apskritai kirsti šitą vietą?
    Pėstiesiems (o ir dviratininkams?) kirsti tokią vietą nėra draudžiama, bet ir arkliui aišku, kad tai nėra padaryta pagal bet kokias civilizuotas paskutinių ~50 metų aplinkos tvarkymo praktikas. Toje vietoje turėjo būti vientisa šaligatvio danga, kurią kirstų įvažiavimas į teritoriją, o ne atvirkščiai, kaip padaryta dabar. Visi "nauji gatvių standartai" tiesiai į šiukšlių dėžę ir grįžtam prie 1980 Brežnevo standartų.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Ir dar, o kokia buvo koncepcija tokio didžiulio parkingo prie tokio parko? Tipo užuot atėjus kuo patogiau pėsčiomis, atvažiuok į so-so japonišką sodą kaip į knygų mugę, sėsk į mašiną ir važiuok atgal. Šita aikštelė bus kaip prie Ozo/Avia Soliutions arenos didžiulė aikštelė, kur renkasi kentai su bmw, mergikėm, muzika.

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Vien šita pigiausia rusijos kaimo tvora yra milžiniškas nusivylimas, ką ir kalbėt apie parkingą... šiaip didžiulis Vingio parkas neturi tiek parkingo.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Japoniškas sodas. Patekti į patį sodą dar negalima, bet aplinkui jau viskas prieinama.

    Pagrindinis įvažiavimas į Japonišką sodą (nuo Žalgirio g.) taip pat pritaikytas sunkiąjam kariniam transportui ir tankams su atitinkamu autostradoms būdingu juostų žymėjimu. Specialiai paliktos plačios greitėjimo ir lėtėjimo juostos, kad pavyktų sklandžiai evakuoti sodo lankytojus, esant bombardavimui ar artilerijos apšaudymui
    O kam čia gražus šaligatvis su nuolydžiu, kai jokios perėjos nėra ir pėsčiajam "dead-end'as"? Ir kaip apskritai kirsti šitą vietą?
    Paskutinis taisė R.D.; 2023.03.03, 21:10.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Japoniškas sodas. Patekti į patį sodą dar negalima, bet aplinkui jau viskas prieinama.

    Visą parką juosia tokia baisi tvora


    Aišku dar per anksti vertinit bet atrodo, kad Japoniškas sodas, kaip didžioji dalis VMS projektų, gavosi toks "Mama, galim nuvažiuot pažiūrėt normalaus Japoniško sodo? -Ne, vaikeli, turim japonišką sodą namie" variantas. Tas oranžinis mulčius baisiai neįsipaišo į kontekstą. O prieš tai dar krūva medžių buvo iškirsta, tai kaip visada, placemakingas per visko išbuldozerinimą, netikusiu pigiu įrengimu pigiais sprendimais (kaip Reformatuose), ir po to pasakos "atvėreme naują erdvę miestui", "Šnipiškių renesansas", "unikali gamtinė erdvė miesto centre" ir t.t.

    O ta tvora tai epochos simbolis vienok, suprantu kad tveria viešus objektus dėl to kad tvora pigiausia, ir kad Hanneris savo betonplokščių terasas ja apsitveria, bet šitam sodui norėtusi kokio nors solidumo. Ai pamiršau, taigi juodai nudažyta. Architektai nebeprisikabins dabar

    Komentuoti:

Working...
X