Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešosios erdvės ir mažoji Vilniaus architektūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • TrippleA
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Ok nezinojau , salia dar vienas stovi ten irgi stalinistinis ampyras?
    Jo, bet kiek kuklesnis. Dabar jam 3 auksta stato.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

    Tai, kad ten ne granitas, o raudono molio keramika.
    Ok nezinojau , salia dar vienas stovi ten irgi stalinistinis ampyras?

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    idomus granito pagrazinimai. ne is zydu antkapiu? )
    Tai, kad ten ne granitas, o raudono molio keramika.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Gražūs jo fasado elementai, puošią tą valkatyną. Tik matau dujų ar ko ten vamzdį sugebėjo per portalą pravaryti. Nu ką padarysi, toks estetikos suvokimas pas komunalininkus.
    idomus granito pagrazinimai. ne is zydu antkapiu? )

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Tas namas dešinėje, sakyčiau vėlyvojo stalinizmo periodo, gerai atrodo ir paįvairina dėžučių-trobelių peizažą.
    Gražūs jo fasado elementai, puošią tą valkatyną. Tik matau dujų ar ko ten vamzdį sugebėjo per portalą pravaryti. Nu ką padarysi, toks estetikos suvokimas pas komunalininkus.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Tas namas dešinėje, sakyčiau vėlyvojo stalinizmo periodo, gerai atrodo ir paįvairina dėžučių-trobelių peizažą.

    Komentuoti:


  • Azure
    replied
    Šnipiškių skvero įrengimo darbai juda. Šiek tiek nuotraukų:









    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    šlaitas, nuo kurio po kiekvienos stiprios liuties bėgtų purvo upės ir galiausiai ir pačio šlaito dalys.
    Neslinktų. Svarbu neviršyti tam tikro statumo ir tinkamai apželdinti (yra pvz konkretūs ir krūmai su šlaitams labai tinkamu šaknynu).

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Lietuvoje kartais traukiniai patriukšmauja dėl blogos infrastruktūros kuri aplamdo ratus ir padaro važaivimą vibruojantį, bet teko pagyventi vokietijoje ~100m nuo traukinio linijos kurią mačiau pro langą, tai jei nežiūri tai ir nežinai ar važiuoja, jokio garso.
    Lietuvoje tai triukšmauja ne kartais. Aišku, nebūtinai turi būti taip, įmanoma padaryti tylų traukinių judėjimą, Vakaruose jis seniai yra tylus.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Lietuvoje kartais traukiniai patriukšmauja dėl blogos infrastruktūros kuri aplamdo ratus ir padaro važaivimą vibruojantį, bet teko pagyventi vokietijoje ~100m nuo traukinio linijos kurią mačiau pro langą, tai jei nežiūri tai ir nežinai ar važiuoja, jokio garso.
    Visur vakaruose yra tarpusavyje suvirinti bėgiai, todėl tas garsas yra mnimalus, o Lietuvoje tik maža dalis bėgių suvirinti. Stotyje yra keletą linijų, kurios iki šiol dunda ir kaip sakote, gadina vežėčių ratus. Stokholme per stotį traukiniu teko važiuoti 215 km/h, nei garso, nei vibracijų.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai kaip suprantu organizuotas Šnipiškių promenados arch. konkursas neįvyko. Ar negauta visai pasiūlymų ar gautas tik vienas ar dar kas - nėra aišku.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Lietuvoje kartais traukiniai patriukšmauja dėl blogos infrastruktūros kuri aplamdo ratus ir padaro važaivimą vibruojantį, bet teko pagyventi vokietijoje ~100m nuo traukinio linijos kurią mačiau pro langą, tai jei nežiūri tai ir nežinai ar važiuoja, jokio garso.

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    "Traukinių triukšmas" Lietuvoje tebėra gana išplitęs mitas. Paprastai skleidžiamas žmonių, kurie niekada nėra gyvenę netoli geležinkelio ir to triukšmo nėra gyvenime girdėje. Panašiai kaip tie, kur aiškina, kad dviračiu į darbą ar dar kur nors negalima važiuoti, nes šalta/karšta/sninga/lyja ir patys dviračiu yra važiavę tik porą kartų gyvenime, tik vasarą ir tik savaitgaliais.
    Kaip gyvenęs ir prie geležinkelio ir prie vidutinio judrumo gatvės, galiu paliudyti, kad geležinkelis yra visiškai neprobleminis kaimynas triukšmo prasme. Miesto ribose traukiniai juda lėtai, tad net atviras langais vasarą problemų jokių.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Spėju didesnė problema ne „traukinių triukšmas“, o pirikūrą darančių geležinkeliečių plepalai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    "Traukinių triukšmas" Lietuvoje tebėra gana išplitęs mitas. Paprastai skleidžiamas žmonių, kurie niekada nėra gyvenę netoli geležinkelio ir to triukšmo nėra gyvenime girdėje. Panašiai kaip tie, kur aiškina, kad dviračiu į darbą ar dar kur nors negalima važiuoti, nes šalta/karšta/sninga/lyja ir patys dviračiu yra važiavę tik porą kartų gyvenime, tik vasarą ir tik savaitgaliais.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Bet šiuo atveju medžiai visgi gali turėti realią, o ne pritemptą naudą, t.y. tarnauti kaip garso sienelė miestui nuo traukinių triukšmo, tik suprantama garsą stabdo ne tik medžiai, bet ir fiziniai garso barjerai, kurie priedo veikia dar ir žiemos laikotarpiu, kai medžiai numeta lapus, antra vertus medžiai vizualiai geriau atrodo.
    Tai kad ten nėra jokio traukinių triukšmo, traukiniai ten važiuoja tokiu greičiu, kad sukelia mažiau triukšmo nei Geležinkelio gatvės bruku važiuojantis automobilis.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Tas 'medžiai suteikia šešėlį' argumentas apskritai yra juokingas, galima pagalvoti, kad Vilnius yra kur nors pietų Europoje ar Afrikoje, kur karščiai iš ties yra problema. Bet net jeigu nuolatiniai karščiai būtų problema, tai vis tiek nereikštų, kad dėl to niekur medžio nukirsti nebegalima. Kasmet Vilniuje pasodinama turbūt net ne šimtai, o tūkstančiai medžių, šešėlio pilna prikuriama, kaip šiaurės valstybei gal net per daug, nes saulės trūkumas susijęs su depresijomis ir savižudybėmis ir jeigu kurie medžiai maišo - juos reikia negarbinti, o kirsti. Bet šiuo atveju medžiai visgi gali turėti realią, o ne pritemptą naudą, t.y. tarnauti kaip garso sienelė miestui nuo traukinių triukšmo, tik suprantama garsą stabdo ne tik medžiai, bet ir fiziniai garso barjerai, kurie priedo veikia dar ir žiemos laikotarpiu, kai medžiai numeta lapus, antra vertus medžiai vizualiai geriau atrodo.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    O medžių nemylėtojai būna mieste vasarą per karščius? Augalai mieste mažina temperatūrą, kas yra savaime suprantama, o nauji sodinukai šėšėlius kurs po x+k metų. Klimato kaita dėl saliarkų mylėtojų vyksta dabar
    Tai kad kalbama ne apie medžius apskritai, o būtent apie tą konkrečią eilę Geležinkelio gatvėje. Buvo aiškiai ir argumentuotai surašyta, kodėl yra geriau, kad ten jų nebūtų – nei senų, nei naujų.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    O medžių nemylėtojai būna mieste vasarą per karščius? Augalai mieste mažina temperatūrą, kas yra savaime suprantama, o nauji sodinukai šėšėlius kurs po x+k metų. Klimato kaita dėl saliarkų mylėtojų vyksta dabar

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Dar viena problema yra ta, kad srautas Geležinkelio g. atkarpoje nuo Aušros vartų iki Seinų g. yra tiesiog per didelis. Teoriškai būtų galima tą gatvę siaurinti, nes visgi visai šalia yra senamiestis ir didelis automobilių srautas ten nelabai tinka, bet tam reiktų kažkokios alternatyvos, ar per Pelesos gatvę (bet problema yra nepatogi Drujos – Aušros vartų g. sankryža) arba čia kažkada siūlyta alternatyva kelti automobilių eismą nuo Drujos g. ant geležinkelio viaduko panaikinus perteklinius bėgius ir tą srautą nukreipti iki Dariaus ir Girėno g. viaduko. Tada ir tas šlaitas nebus problema, nes bus galima padaryti daugiau vietos pėstiesiems.

    Komentuoti:

Working...
X