Bet tuo pačiu paliko tą visiškai man nesuprantamą ir nelogišką sprendimą panaikinti patogiausią ir labiausiai naudojamą praėjimą iš viso to "Tyzenhauzų kalno". Maža to, kad tai yra trumpiausias kelias link VT stotelės, tai kaip patys projekto kūrėjai pažymėjo, jau yra išduotas statybų leidimas komerciniam Liepkalnio 1A pastatui, kuriame kiek teko kalbėti su vystytojo atstovu, planuojama viena iš pagrindinių tinklų parduotvė ir dar restoranas ir ofisai, tad pastatas taptų to rajono traukos centru.
Žaliai pažymėjau kaip atrodo dabartinis pėsčiųjų maršrutas link to pastato, o raudonai kaip jį siūlo pakeisti "Vilniaus Plano" aukščiausios kvalifikacijos profesionalai.
Kokia yra prasmė naikinti patogų ir trumpiausią kelią, kuriuo žmonės naudojosi dešimtmečiais ir demontuoti ten esančius laiptus, priverčiant žmones vaikščioti ratais (dar spėkit ar bus tokių durnių, po savaitės ten jau bus purvo takelis tiesiai nuo pargindinių skvero laiptų link Maximos/Iki/Rimi), jeigu galima tiesiog juos suremontuot už palyginus juokinga sumą?
Jeigu kas netingit, paspaminkit pastabų iki 2023-08-02 16:00 šiuo mail'u: giedre.puzinauskiene@vplanas.lt

liūtis nepadarė jokios įtakos transporto srautams, Geležinio Vilko gatvė po Konstitucijos žiedu ir ties sankryža su Žalgirio gatve nebuvo užtvindyta;
Komentuoti: