Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus Lukiškių aikštės rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Kai prieš n metų Kaune pastatė (gal tiksliau pasakius paguldė) paminklą R. Kalantai, daug kas, tame tarpe artimieji, jo nesuprato. Liepsnose besiraitantis žmogus be abejų būtų daug kam labiau patikęs, nei keli aprūdiję geležys.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Man tai laisvės kalva nepatinka būtent dėl to, kad ji yra kalva. Lukiškių aikštė yra lygiausia vilniaus vieta ir reljefo sugadinimas ten yra netinkamas sprendimas.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai laisvę ribojame paveldosaugos reikalavimais? Ar paminklas šalies laisvei visgi galėtų būti išimtimi? Šitas Ambraso pasiūlymas yra vienintelis iš visų buvusių, realiai išpildantis ir šiuolaikiškumo ir monumentalumo, istoriškumo poreikius.
    Asmeniškai man "Laisvės kalva" yra emociškai stipresnė skulptūra, nei Ambraso obeliskas ar Vytis. Pats kalvos sprendimas nėra tradicinis, šiolaiškiškesnis, todėl sunkiau priimamas. Pačiam buvo keistas. Tačiau, jei buvo reikalingas "teisingas" fonas žygiuojančiai rykiuotei, prezidento kalbai, vainikų padėjimui ir tokia buvo paskirtis, tada tokius reikalavimus privalėjo įdėti į konkursą.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.07.07, 10:50.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai laisvę ribojame paveldosaugos reikalavimais? Ar paminklas šalies laisvei visgi galėtų būti išimtimi? Šitas Ambraso pasiūlymas yra vienintelis iš visų buvusių, realiai išpildantis ir šiuolaikiškumo ir monumentalumo, istoriškumo poreikius.
    Tokia čia ir laisvė, kai 30 metrų griozdas įgrūstas tarp dviejų pastatų ir medžių, o normaliai matomas tik iš vienos pusės... Projektas nėra blogas, bet tokiems paminklams reikia atviros erdvės,

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Kam dėti šitą fantaziją, kai ji nepraeina jokių paveldosaugos reikalavimų dėl aukštingumo. Be to, toje vietoje jau yra paminklas, istoriškai susiklostęs.
    Tai laisvę ribojame paveldosaugos reikalavimais? Ar paminklas šalies laisvei visgi galėtų būti išimtimi? Šitas Ambraso pasiūlymas yra vienintelis iš visų buvusių, realiai išpildantis ir šiuolaikiškumo ir monumentalumo, istoriškumo poreikius.

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    jau nebe pirmą kartą, nesuprantu tavo tų linkų. Kažkoks religinis personažas sako, kad jam nepatinka liberalizmas ir šauna pora šiaudinių baidyklių. Kuo jo nuomonė tau pasirodė išskirtinė ir unikali, kad tu nuspręndei ja pasidalinti?
    senasnamas Čia yra esminiai žodžiai

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Sutinku, projektinis pasiūlymas jau yra:
    Kam dėti šitą fantaziją, kai ji nepraeina jokių paveldosaugos reikalavimų dėl aukštingumo. Be to, toje vietoje jau yra paminklas, istoriškai susiklostęs.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Parašė AšNeRobotas
    senasnamas jau nebe pirmą kartą, nesuprantu tavo tų linkų. Kažkoks religinis personažas sako, kad jam nepatinka liberalizmas ir šauna pora šiaudinių baidyklių. Kuo jo nuomonė tau pasirodė išskirtinė ir unikali, kad tu nuspręndei ja pasidalinti?
    Esminis žodis yra nesuprantu

    racionalus ir metodiškas liberalizmo, kaip vienintelės teisingos ideologijos, pateisinančios visuomenėje leistinas laisvės ribas, įtvirtinimas
    Arba patinka tai, kas masiškai brukama, arba nepatinka. Būna, kad žmonės net nesupranta, kas yra brukama ir kad išvis brukama. Ar tai būtų komunizmas, ar liberalizmas, nekramtydami priima tai, ką palaiko žymūs nuomonių formuotojai, mėgstami politikai, žiniasklaida. Sugalvos Šimašius Lukiškių aikštėje pastatyti paminklą kokiam Kobe Bryantui, paaiškins, kad esam laisvi statyti ką norim, kad tai pritrauks turistų, ir atsiras minia palaikančių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Saliamonas




    Dar kartą pasikartosiu, Lukiškių aikštėje reikia ne "stabo", o normalaus paminklo, kuris būtų skirtas ne primityviai vartotojiškai laisvei realizuoti, o įamžinti politinę, Lietuvos valstybingumo laisvę, dėl kurios ir kovojo sukilėliai ir partizanai. Jei nežinote skirtumo tarp stabo ir paminklo, pasitikrinkite lietuvių kalbos žodyne arba baikite 12 klasių vidurinėje..
    Sutinku, projektinis pasiūlymas jau yra:


    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą
    Apskųstas buvo ne laisvės kovų memorialo projektas.
    Apskųstas buvo laisvės kovų memorialo konkursą laimėjęs projektas (beje, priešingai nei vytis, tiesiogiai įamžinęs partizanų atminimą), prie ko čia Šimašius ir trukdymas "subtiliai" švęsti laisvę taip ir nesupratau. Tiksliau supratau, kad jūs nei subtiliai nei nesubtiliai visai nenorite tos laisvės švęsti, jei tik ieškote priežasčių, kas jums tai neva trukdo daryti.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    senasnamas
    Nepatinka pliažintis-nesipliažink. O gal pagal tamstos supratimą reikia visus priversti eiti vienodas pareigas
    ​​​šeimai, tradicijai, kultūrai, tautai, Tėvynei? Visai kaip Šiaurės Korėjoje ar TSRS? Kas tas asmuo kuris nuspręs kas yra šeima, tradicija, kultūra, ir tauta? Gal tamsta ar koks kitas davatka? Mano supratimas kas yra šeima ir kultūra akivaizdžiai skiriasi nuo tamstos. Tai kuris iš mūsų yra teisesnis?
    ​​​​​​Gal norėtum jog aš tave versčiau gyventi pagal mano šeimos ir kultūros supratimą?
    Paskutinis taisė B.S.; 2020.07.05, 23:04.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Liberalizmo projektui
    Reikėjo nepamiršti parašyti, kad projektą remia Masonų ložė ir iliuminačiai.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Perkopijuoju savo pranešimą, kuris dėl temų tvarkymo atsidūrė kitoje temoje. Nes akivaizdu, kad daugelis gyvenimo džiaugsmo propaguotojų nesupranta esminių dalykų. Ir nesupranta, kodėl pliažo reikėjo būtent Lukiškių aikštėje, kai Vilniuje pilna ir kitų aikščių, ir pliažų.

    Liberalizmas pripažįsta bei pateisina tik dviejų rūšių pareigas – pareigas, kurios kyla iš universalių žmogaus teisių (tų, kurias randame tarptautiniuose žmogaus teisių dokumentuose), ir pareigas, kurias individas prisiima savo noru (iš čia visuomenės sutarties konstrukto populiarumas liberaliajame diskurse). Tačiau liberalizmas atmeta bet kokias pareigas šeimai, tradicijai, kultūrai, tautai, tėvynei.
    Todėl liberalizmo taikinys šiandien yra viskas, kas susiję su pareigomis konkrečiai tautai, jos tapatybę puoselėjančiai tradicijai, istoriniams simboliams. Metodas, kurį pasitelkia liberaliosios laisvės propaguotojai – parodyti, kad nėra nieko švento ar gerbtino, nėra nieko, kas negali būti profanuojama tiesiog dėl smagumo ar kokios nors privačios naudos. Kalinkino reklamos, Keule rūkė, performansas Turgelių bažnyčioje, o dabar ir pliažas Lukiškėse yra ne kokie nors atsitiktiniai individų su „pavažiavusiais stogais“ išsišokimai, bet racionalus ir metodiškas liberalizmo, kaip vienintelės teisingos ideologijos, pateisinančios visuomenėje leistinas laisvės ribas, įtvirtinimas.
    Liberalizmo projektui yra gyvybiškai svarbu įtvirtinti taisyklę, kad Lietuvoje nebėra vietų, kuriose negalėtų atsirasti pliažas tiesiogine ar perkeltine prasme. Diena, kai Lietuvoje nebeliks su tradicija, gerbtinais simboliais ar kultūra susijusių vietų, kuriose nebus galima įrengti pliažo, ir bus tikroji galutinio liberalizmo triumfo diena.
    https://www.bernardinai.lt/pliazas-i...alioji-laisve/

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Prie ko čia rugsėjo 11 memorialas lyginamas su Lukiškių aikšte? Jei norima pasakyti, kad 'ir ten ir ten mirė žmonės', tai tokiu atveju visas Vilniaus aikštes paskelbiam tylos zonomis, kur moterys gali užeiti tik su ilgais sijonais ir prisidengus galvas. Taip jau yra, kad nusikėlus keliais šimtmečiais atgal, mes kartuves pamatysim visuose pagrindinėse miestų aikštėse, ta prasme visur, ne tik Lietuvoje. Nu ir ką? Ar tai reiškia, kad visų istorinių miestų pagrindines aikštes turim paskelbti 'moralės zonomis', kur negalima linksmai leisti laiko? Miestų aikštės yra skirtos žmonių gyvenimui, o ne talibano masturbacijai, ypač turint omeny, kad pagrindiniai visų tų kartuvių organizatoriai buvo būtent tie, kure kovojo su tikslu sunaikinti kitų žmonių gyvenimo džiaugsmą. Kodėl tu manai, kad laisvės kovotojų atminimas yra labiau gerbiamas, kai yra paklūstama jų kankintojų tikslams - sunaikinti žmonių laimingą gyvenimą?

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Ar prie rugsėjo 11 d. memorialo yra pliažiukas, ar nėra? Ar amerikiečiai moka džiaugtis gyvenimu, ar nemoka?

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    nekalbant apie tokius talibano atstovus su srutų kibirais. Jiems matai čia šventa vieta, kurią apipila savo skysčiais.
    Čia yra didysis paradoksas. Paradoksas tame, kad dažnai didiesiems kovotojams už moralę kyla nesuvaldomas troškulys užkirsti kelią kitiems žmonėms džiaugtis gyvenimu. Jų gyvenimo tikslas tampa suknisti kitiems gyvenimus. Problema ta, kad jie realiai tiki, jog daro kažką gero, kad gelbėja žmoniją. Rugsėjo 11 teroristai, radikalūs islamistai, nuoširdžiai tikėjo, kad jie aukodami savo gyvybę ir žudydami tūkstančius nekaltų žmonių daro kažką labai gero ir kilnaus. Galiu garantuoti, kad lygiai tokie patys jausmai aplankė tą šiaulietį, kuris atvarė į Lukiškių aikštę paskleisti savo ekstrementų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

    O ant kokio grėblio lipa saulės vonių mėgėjai, nuolat aiškindami, kad arba pliažas, arba ašaromis aplaistytas paminklas? Lygtai iki pliažo Lukiškių aikštėje visi nieko daugiau neveikdavo tik liūdėdavo.
    Tariamai progresyvi (bet realiai leisgyvė) partijėlė numetė jauką ir dalis nekramtydami jį prarijo. Jei toks pat pliažas būtų valstiečių iniciatyva ir jį imtų kritikuoti "progresyvi" žiniasklaida (skirtingai nei dabar), įdomu, kiek dabartiniai pliažo gynėjai būtų pajėgūs išlaikyti tokią pačią nuomonę
    Tie , kurie guli pliaže nepuola ant kitų iš viso, nekalbant apie tokius talibano atstovus su srutų kibirais. Jiems matai čia šventa vieta, kurią apipila savo skysčiais.

    Komentuoti:


  • Saturnas
    replied
    Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

    Tik nereikia demagogijos ir primetinėti visiems savo suprimityvintos "džiaugsmo" sampratos. Ar žmonės tik tie, kurie apsiriboja hedonistine laisvės samprata? Kaip minėjau, vieniems džiaugsmas nepakyla virš burgerių rijimo ir pilvų apnuoginimo, kiti šioje aikštėje nori džiaugtis subtiliau - džiaugtis politine (ne buitine) valstybės nepriklausomybę, didžiuojantis tais, kurie ją padėjo iškovoti, ar pastarieji jau ne žmonės?
    Atleiskit, bet man jau pikta, nes nebegaliu pakęsti kartojimo "primityvi samprata", tarsi tai būtų neginčytina tiesa.
    1.) Stabų garbinimas yra primityvi samprata. Leniną svalili lygio primityvi samprata, "nėra arklio su kardu = nėra valstybingumo" lygio primityvi samprata. "Patobulinkim Mindaugo monumentą, nes jame nėra arklio su kardu, o sėdi kažkoks grybas be arklio" lygio samprata;

    2.) Kaip jums apsiverčia liežuvis teigti, kad aikštėje norite laisve džiaugtis "subtiliau" ir matyti kažką "subtilesnio", negu inversuotas partizanų bunkeris, kuris manipuliuodamas reljefo pakėlimu tarsi visą aikštę su mumis pačiais panardina po žeme kaip aliuzija į tai, o jo sienutėje veidrodžio (apie mus pačius!) principu atsispaudžiusios gudžių Lietuvos miškų - partizanų globotojų - impresijos su kovotojų veidrodiniais išraižytais slapyvardžiais, tarsi sakančiais "mes buvome čia, kitoje veidrodžio pusėje", ypač kai ta jūsų norima padidinto subtilumo alternatyva, pasirodo, yra Vytis, kuris masiškai ir banaliai jau dabar prištampuotas ant visų įmanomų eurų, vėliavų, valstybinių institucijų, olimpiečių uniformų ir lenktyninių Dakaro tačkių?

    3.) Tam, kad galėtume teigti, kad kažkuri pusė atliko suplanuotą rinkiminį manevrą rinkėjams sutelkti, turime žiūrėti, kuri pusė pakeitė savo veikimą nuo tokio, kuris buvo įprastas ir normalus visąlaik. Visi turimi empiriniai duomenys rodo, kad ėmė ir pirmą kartą taip apsiputojo konservalstiečių kaščiūnai, kurie nieko panašaus ankstesniais metais nėra darę, o šimašmečio renginiai kaip vyko, taip vyksta vienodai visais metais ir nesikeičia. Todėl ne, mumis nėra manipuliuojama, juokiasi puodas.
    Paskutinis taisė Saturnas; 2020.07.05, 19:41.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Apsergėk dieve nuo moralės sergėtojų kurie bando primesti savo supratimą (ar jo trūkumą) kitiems. Laisva šalis, ir kas tiesiogiai nekenkia aplinkiniams, turėtų būti leidžiama. Ne tam kovojome dėl laisvės, kad būtume suvaržyti davatkų apribojimais. Galit statyti paminklus ar kalveles, bet pliažas tam netrukdo.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Net juokinga, kaip šitie homosovietikai lipa ant elementaraus false dichotomy fallacy grėblio.
    O ant kokio grėblio lipa saulės vonių mėgėjai, nuolat aiškindami, kad arba pliažas, arba ašaromis aplaistytas paminklas? Lygtai iki pliažo Lukiškių aikštėje visi nieko daugiau neveikdavo tik liūdėdavo.
    Tariamai progresyvi (bet realiai leisgyvė) partijėlė numetė jauką ir dalis nekramtydami jį prarijo. Jei toks pat pliažas būtų valstiečių iniciatyva ir jį imtų kritikuoti "progresyvi" žiniasklaida (skirtingai nei dabar), įdomu, kiek dabartiniai pliažo gynėjai būtų pajėgūs išlaikyti tokią pačią nuomonę

    Komentuoti:

Working...
X