Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Visai gali būti, kad AirBaltic vis labiau pereis prie lėktuvų subnuomos biznio, kaip dabar daro ASG, kuri papildomai perka dešimtis naujų Boeing. “Baltų lėktuvų” biznis pelningiau ir rizika mažesnė nei reguliarių reisų.
    Čia ne privataus vežėjas, kuris tik sau pelno nori, o valstybinis, kuriam aktuali milijonus keleivių į savo šalį skraidinti.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Visai gali būti, kad AirBaltic vis labiau pereis prie lėktuvų subnuomos biznio, kaip dabar daro ASG, kuri papildomai perka dešimtis naujų Boeing. “Baltų lėktuvų” biznis pelningiau ir rizika mažesnė nei reguliarių reisų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MasterLT Rodyti pranešimą

    Bet ar verta 100 proc. tikėti nežinau, interviu duotas Lietuvos žurnalistam - tai aišku, reikia juos pamalonint ir pagirt, kad Vilnius auga, VNO labai fainas ir čia bazuosim tiek lėktuvų, kad nežinia ar tilps net visi Plius dar ir dabartinė vieša kiek neigiamas nuomonė apie airBaltic dėl atšauktų skrydžių irgi prisideda prie to, kad reikia lietuviam gražių pasakų pripasakot...



    Kažkiek Vilniuj atiteks tai faktas, bet nežinau ar kokie 11 papildomų ?? Be to, turėdamas 100 lėktuvų, kiek jų airBaltic vėl nuomos šveicaram ar kitiem? Kolkas labai viskas po klaustukais bent jau man. Aišku, kolkas labai gražiai skamba, bet realybėj jaučiu bus špyga galutiniam etape
    Jeigu Lietuva būtų akcininkė, tai manau tiek ir būtų, bet dabar laikys tik dėl pačių pelningiausių krypčių, bet kadangi Vilniaus ekonomika žymiai geriau atrodo nei Rygos, tai manau bet kokiu atveju augimas bus.

    Komentuoti:


  • MasterLT
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Gal, bet nebūtinai, nes sako "Pasak jo, Lietuvos sostinę „Air Baltic“ laiko stipresne rinka nei Rygą ir Taliną dėl geresnės ekonominės padėties, didesnio gyventojų skaičiaus"
    Bet ar verta 100 proc. tikėti nežinau, interviu duotas Lietuvos žurnalistam - tai aišku, reikia juos pamalonint ir pagirt, kad Vilnius auga, VNO labai fainas ir čia bazuosim tiek lėktuvų, kad nežinia ar tilps net visi Plius dar ir dabartinė vieša kiek neigiamas nuomonė apie airBaltic dėl atšauktų skrydžių irgi prisideda prie to, kad reikia lietuviam gražių pasakų pripasakot...

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Iki 2030 airBaltic turės 100 lėktuvų, tai visai nekeista, kad tiek bus VNO, ypač įvertinus, kad Vilnius labiau auga nei Ryga."
    Kažkiek Vilniuj atiteks tai faktas, bet nežinau ar kokie 11 papildomų ?? Be to, turėdamas 100 lėktuvų, kiek jų airBaltic vėl nuomos šveicaram ar kitiem? Kolkas labai viskas po klaustukais bent jau man. Aišku, kolkas labai gražiai skamba, bet realybėj jaučiu bus špyga galutiniam etape

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Vienas du rezerve - vadinasi 13 operuojami. Imkime vidurkį jog mažiausiai 3-3,5 rotacijos lėktuvui. Tai 39 išvykimai 39 atvykimai, kiekvieną dieną, savaitgaliais mažiau po 30. Per savaitę 250-260 skrydžių išvykstamųjų, tiek pat atvykstamijų. 500 skrydžių per savaitę, su vidutiniškai 128 leleivių skrydyje. Įspūdinga ir čia jau 2029 m.

    P.s. tie kas sakė, kad AirLituanica LT rinkoje neturi perspektyvų, alivaizdu, kad labai klydo.
    Iki 2030 airBaltic turės 100 lėktuvų, tai visai nekeista, kad tiek bus VNO, ypač įvertinus, kad Vilnius labiau auga nei Ryga.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Tai kad Lietuvai tik 2-3 papildomi orlaiviai tektų, remiantis interviu.
    Gal, bet nebūtinai, nes sako "Pasak jo, Lietuvos sostinę „Air Baltic“ laiko stipresne rinka nei Rygą ir Taliną dėl geresnės ekonominės padėties, didesnio gyventojų skaičiaus"

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    P.s. tie kas sakė, kad AirLituanica LT rinkoje neturi perspektyvų, alivaizdu, kad labai klydo.
    Tai kad Lietuvai tik 2-3 papildomi orlaiviai tektų, remiantis interviu.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Vienas du rezerve - vadinasi 13 operuojami. Imkime vidurkį jog mažiausiai 3-3,5 rotacijos lėktuvui. Tai 39 išvykimai 39 atvykimai, kiekvieną dieną, savaitgaliais mažiau po 30. Per savaitę 250-260 skrydžių išvykstamųjų, tiek pat atvykstamijų. 500 skrydžių per savaitę, su vidutiniškai 128 leleivių skrydyje. Įspūdinga ir čia jau 2029 m.

    P.s. tie kas sakė, kad AirLituanica LT rinkoje neturi perspektyvų, alivaizdu, kad labai klydo.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    „Air Baltic“ planuose – orlaivių parko plėtra Vilniaus oro uoste

    „Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju. Planas – Vilniuje turėti dar daugiau lėktuvų. Ir mes turėsime. Dar šių metų gale gausime keturis naujus lėktuvus, 2026 metais gausime 11 lėktuvų. Šie lėktuvai atsidurs ir Vilniuje. Vilnius vis dar auga“, – portalui lrt.lt sakė M.Gaussas.

    Pasak jo, Lietuvos sostinę „Air Baltic“ laiko stipresne rinka nei Rygą ir Taliną dėl geresnės ekonominės padėties, didesnio gyventojų skaičiaus.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    „airBaltic“ skrydžiuose ruošiama naujovė – keleiviai galėtų naudotis internetu

    Oro linijų bendrovė „airBaltic“ savo lėktuvu „Airbus A220-300“ atliko „SpaceX“ sparčiojo interneto „Starlink“ sertifikavimo bandomąjį skrydį, rašoma pranešime žiniasklaidai. Skrydžio metu, kuris vyko iš oro linijų bendrovės bazės Rygoje, Latvijoje, buvo išbandytas „Starlink“ oro terminalas ir interneto ryšio kokybė, nes „airBaltic“ siekia gauti reikiamą Europos Sąjungos aviacijos saugos agentūros (EASA) sertifikatą.

    Kaip nurodoma pranešime, „airBaltic“ bendradarbiauja su „Starlink“, kad gautų reikiamą STC (Supplemental Type Crtification) sertifikatą, kurį dar turi patvirtinti EASA. Aviakompanija tikisi pradėti diegti „Starlink“ savo vieno tipo lėktuvų „Airbus A220-300“ parke 2025 m. pirmąjį ketvirtį.

    Planuodama įrengti „Starlink“ visame A220-300 lėktuvų parke, „airBaltic“ siekia, kad kiekvienas keleivis galėtų sklandžiai naudotis didelės spartos internetu nuo įlaipinimo iki nusileidimo, be prisijungimo ar sudėtingų nustatymų.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Auwris Rodyti pranešimą
    Gaila visai būtų jeigu airBaltic kažkokiu būdu dingtų.. daug maloniau asmeniškai man skraidyt jų lėktuvais nei kokiais Ryanair, kur net kojos normaliai netelpa..
    Vienintelė bloga patirtis su airBaltic, kad kai nukėlė skrydį 8 valandom dėl įgulos nario dingimo/susirgimo bandė tai traktuoti kaip force majeure ir nenorėjo kompensuoti, deja teisės aktai ne jų pusėje buvo
    Būtų apmaudu, nes produktas jų geras, nepaisant atžagarių latvių stiuardesių.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Gaila visai būtų jeigu airBaltic kažkokiu būdu dingtų.. daug maloniau asmeniškai man skraidyt jų lėktuvais nei kokiais Ryanair, kur net kojos normaliai netelpa..
    Vienintelė bloga patirtis su airBaltic, kad kai nukėlė skrydį 8 valandom dėl įgulos nario dingimo/susirgimo bandė tai traktuoti kaip force majeure ir nenorėjo kompensuoti, deja teisės aktai ne jų pusėje buvo

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Reika daugiau info (neskaitant, kad daug rusų į JAE persikėlė). Galbūt pvz. iš tų miestų į Dubajų tik vieni skraido kai iš VNO jau yra daugiau ten skraidančių.
    Faktas, kad FlyDubai trūksta lėktuvų ir būtent dėl lėktuvų trūkumo jie nusprendė metams atidėti startą. Tiesiog rusijos klientas turbūt yra mokesnis, atstumas trumpesnis.

    Kas liečia Airbaltic, sprendimų turėjo įvairių. Pradėkim nuo to, kad jie pasileido didelį išpardavimą prieš kelis mėnesius, kitam vasaros sezonui. Taip timėtina pasisidino pinigų kiekį metų pavaigoje.

    Vis dėl to variklių problemos buvo žinomos jau tada. Ir jie turėjo visas galimybes nuomuotis lėktuvus - kaip darė 3 metus iš eilės, bet dėl vienos prižasties to atsisakė.

    Verta atkreipti dėmesį, kad jie kokį dešimtį lėktuvų nuomuos Lutfthansai ir kitiems. Tad savas klientas nėra prioritetų viršuje.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Man paciam skrydi airbalticas bjauriai perkele… su labai ilgu persedimu. Blogiausia, kad jie neturi multiple airport skrydziu, tai pirmyn-atgal skirtingi uzsakymai, nes skiriasi oro uostai. Tai jei atsaukia viena, kitas lieka

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Atšaukti skrydžiai ir iš kitų krypčių nei press release nurodyta Panašu, kad turbūt tas nurodytas kryptis atšaukė šimtu proc., bet kad gražiau skambėtų nesakė, kad bus ir daugiau atšaukimų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Net FlyDubai įdomiau Rostovas, Groznas, Ufa, Novsibirskas ir net izoliuotasis Minskas.
    Reika daugiau info (neskaitant, kad daug rusų į JAE persikėlė). Galbūt pvz. iš tų miestų į Dubajų tik vieni skraido kai iš VNO jau yra daugiau ten skraidančių.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Net FlyDubai įdomiau Rostovas, Groznas, Ufa, Novsibirskas ir net izoliuotasis Minskas.
    Gana logiška, kai rusai dabar nelabai gali kur skraidyti, tai skraido per visokius Stambulus ir Dubajus.
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Baisu, kokius pesimizmus jūs rašot. Nesilaikot forumo generalinės linijos.
    už šią nesąmonę gaunate įspėjimą.

    Komentuoti:


  • Zygis
    replied
    Į Kišiniovą kurį laiką gal ir nebeskraidys, bet pagrindinės kryptys liks/bus atstatytos.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Baisu, kokius pesimizmus jūs rašot. Nesilaikot forumo generalinės linijos.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    "Jei būtume aukso kąsnis, tai artimi kaimynai LOT čia matytų daugiau perspektyvų, turbūt ir bazę Norwegianas būtų atidaręs ne Rygoje, o čia. Vilnių, ne Rygą rinktųsi British Airways, Transavia."

    Jėzau! Kaip jūs drįstate! Vilnius nėra įdomus nei LOT'ui, nei British Airways!
    Net FlyDubai įdomiau Rostovas, Groznas, Ufa, Novsibirskas ir net izoliuotasis Minskas.

    Komentuoti:

Working...
X