Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Tikrai nebus, kam keisti gerai žinomą vardą?

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Jei likusieji 51 % bus vienuose rankose, tai pirkti 49 % tikrai neapsimoka. Tuo labiau, kad pavadinimas dabar AirBaltic. Tai kuo jis blogas? Ar bus naujas pavadinimas LatLit Air?

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Deja, bet max parduos 49 proc, kas neitakos sprendimu priemimo kompanijoje. Realiai svarstoma pirkti vien del pavadinimo. Jeigu vadintusi "Latvia Air" niekas net nesvarstytu tokio varianto.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Labai pritariu AirBaltic pirkimui. Trumpuoju periodu ekonominio efekto nebus, bet ilgalaikės strategijos požiūriu tai teisingas sprendimas. Atsirastų galimybė vystyti Vilnių kaip antrą hub’ą nekonkuruojant su Ryga.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Tokioms fantazijoms geras atsakymas yra protingųjų estų 2 kartus X nacionalinės avialinijos.
    O kodėl ne kas nors kitas didesnis nei 1 mln gyventojų šalis? Kiekviena bent ko nors ekonomikoje verta šalis turi flag carrier. Beje, Lietuva ruošiasi pirkti airBaltic akcijas, tai iš esmės turėsim nacionalines avialinijas kartu su broliais latviais.
    Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.06, 18:22.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    pamirsk Rusija/Baltarusija bent jau artimiausiems 10 metu. Artumas iki ju nieko siuo metu nereiskia.
    Vilnius yra prastai pasiekiamas del nacionaliniu avialiniju nebuvimo, o ne del to, kad kazkokie dideli oro uostai labai arti
    Dėl manęs užtektų bendros LT/LV avialinijos (Air Baltic) ir bus ok, vis tiek be penkių minučių ta pati šalis, net avialinijų pavadinimas apie Baltiksus Kažkodėl ne Air Latvia.

    Komentuoti:


  • Burokas
    replied
    airBaltic Continues Expansion from the Baltics – Adds Three New Routes

    https://company.airbaltic.com/en/new...ree-new-routes

    Komentuoti:


  • vytgri
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Today we published our Annual Report of 2023. We've recorded the historically highest profit of EUR 34 million – a significant increase of EUR 88 million from the previous year. Furthermore, our revenue increased to an all-time high of EUR 668 million, a 34% increase in comparison to 2022. Additional insights into our company performance can be found here: https://company.airbaltic.com/en/new...record-numbers

    Būtent dabar yra tinkamas metas incestuoti į AirBaltic. Užbėgdamad įvykiams už akių, taip reikės ne vienų metų, kol bus grąžinta skola ir taip mes nekalbam apie didelį pelną. Bet yra kuriama didžiulė pridėtinė vertė - darbo vietos, momesčiai, regiono žinomumas ir Vilniaus pasiekiamumas ( ir Palangos, kol kas).
    Skamba gražiai. Bet realybėje, latviai su tokiu pijaru ieško kaip išsukt uodega prieš artėjantį obligacijų išpirkimą. Lietuvai iš Airbaltic akcijų, jei tai yra mažojo akcininko vaidmuo, naudos lygiai nulis. Esant nuostoliui, juos reikės prisiimti valstybei. Maršrutų planavimui įtakos negalėtume daryti jokios, t.y. kažko papildomo pasiekti, ką turime dabar. Skydžio vykdymo rizikos pasidalijimas yra puiki idėja, ir ji veikia. Daug daugiau ir apčiuopesnės naudos duotų papildomas HIMARS kompleksas, o ne BT akcijos.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Jau buvo skelbta, kad IPO „Air Baltic“ reikalingas todėl, kad bendrovė privalo grąžinti 250 mln. Eur Latvijos vyriausybei, mat tokia valstybės pagalba viršija Europos Sąjungos leistinas normas. Dar viena problema, su kuria susidūrė „Air Baltic“, yra ta, kad šiemet ji privalo išpirkti obligacijų už 200 mln. Eur.
    Kaip skelbė VŽ, paskutinėje 2023-ųjų ataskaitoje už 9 metų mėnesius nurodoma, kad trumpalaikiai bendrovės įsipareigojimai turimą turtą viršija 352 mln. Eur. Pagrindinė priežastis ta, kad šiemet liepos 30-ąją „Air Baltic“ turi išpirkti 200 mln. Eur vertės obligacijų, išleistų prieš penkerius metus. Dabar bendrovė tokių pinigų neturi.
    https://www.vz.lt/transportas-logist...s-vyriausybems
    p.s. kiek suprantu, tie 352 mln yra atskirai nuo tų 250 mln + 200 mln, kas bendrai -800 mln.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    „Air Baltic“ pasiūlė savo akcijų Lietuvos ir Estijos vyriausybėms


    https://www.vz.lt/transportas-logist...s-vyriausybems

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Today we published our Annual Report of 2023. We've recorded the historically highest profit of EUR 34 million – a significant increase of EUR 88 million from the previous year. Furthermore, our revenue increased to an all-time high of EUR 668 million, a 34% increase in comparison to 2022. Additional insights into our company performance can be found here: https://company.airbaltic.com/en/new...record-numbers

    Būtent dabar yra tinkamas metas incestuoti į AirBaltic. Užbėgdamad įvykiams už akių, taip reikės ne vienų metų, kol bus grąžinta skola ir taip mes nekalbam apie didelį pelną. Bet yra kuriama didžiulė pridėtinė vertė - darbo vietos, momesčiai, regiono žinomumas ir Vilniaus pasiekiamumas ( ir Palangos, kol kas).

    Komentuoti:


  • Romas
    pradėjo temą airBaltic

    airBaltic

    Jau ne kartą kildavo poreikis turėti atskirą temą airBaltic - vienam didžiausių Baltijos šalių regioninių vežėjų.
    Net vienas narys, su kuriuo šiaip nuomonės nesutampa, buvo išreiškęs palaikymą tokiai įdėjai:
    Parašė ... Rodyti pranešimą
    Tai vertėtų ją sukurti
    Šį kartą airBaltic į save vėl atkreipė dėmesį.

    Moderatoriai turbūt ras laiko perkelti į naują temą aktualius pranešimus iš temos "Aviakompanijų naujienos Lietuvoje" ir kitų temų.
Working...
X