Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciurlionis
    replied
    Austrian, Nordica ar Adria? Part II

    Skrydžio trukmė: 45 min.
    Lėktuvas: a320.
    Maršrutias: VIE-TXL.

    45 min. oro uoste ir keletas kadrų:




    Oro uostas, turintis pakankamai daug darbo erdvių.





    Laikas po truputį keliauti toliau. Ne pirmos jaunystės, 1999 m. gimimo OE-LBQ



    Standartiškai/Europietiškai "patogu".



    Vis dėl to salonas atnuajintas visiškai.



    Lėktuvo amžių išduoda, tik viršutinė panelė



    "Pushback"



    "Flaps is set"



    "Climb"



    Servisas prasideda vos išsijungus diržams, tiesa kol pasiekia mano eilę, lėktuvas pradeda po truputį žemėti.





    Standartiškai, gaivieji gėrimai, vynas iš didelių, lyg ir plastikinių butelių ir lengvas užkandis



    Leidimas leistis buvo gautas truputį anksčiau, nei planuota, tad žemėjimas vyko pakankamai intensyviai, pasitelkiant į pagalbą oro stabdžius.







    Link Tėgelio žemėjom iš miesto pusės, tad pažiūrėti pro langą buvo į ką.





    Iš dalies gaila, kad visas oro srautas bus perkeltas į Šionefieldą - nors oro uosto struktūra nepalyginamai bus geresnė, o laiko atžvilgiu kelionė į ir iš miesto centro atima panašiai laiko, vis dėl to senasis Berlyno oro uostas turi šarmo.



    Takas 26 R ir Austriškas pasiskraidymas baigiasi.





    Perone pasitinka autobusas.



    Be Austriško obuolių pyrago, šnicelio, bet su Mocarto muzika tenka palikti savo kėdės.





    Nors Vienoje visus leido pro priekines duris, vis dėl to Berlyne leido pasinaudoti ir galiniu išėjimu.



    Paprastas, su mažai parduotuvių ir vietos prisėsti Tegelio oro uostas.



    Autobusai miesto link važiuoja kas kelias minutes.



    Ir kaina tikrai padori.



    Bei pervertintas Alexanderplatz Park Inn viešbutis, bet tai jau kita tema.



    Taigi, bendra visuma palieka teigiamą įspūdį, žinoma ne Turkish produktas, bet ir ne Ryanair. Tiesiog Lufthansa- viskas absoliučiai/tuo pačiu prinicipu daroma, kaip didžiosios sesers, ne veltui Austrian yra dukterinė Lufthansos įmonė.

    Šiaip net keista, kad Austrain per tiek metų išsilaiko VNO, turbūt atsakymas paprastas, nes tai yra pagrindinis jungiamasis skrydis vidury dienos. Įdomu, kaip jam seksis, kai ta pati Lufthansa pradės iš Frankfurto skraidyti su a321 į Vilnių vidury dienos. Bet belieka tikėtis, kad šis reisas išsilaikys.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.12.18, 18:54.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Dar skirtumas toks, kad verslo klasėje būna nemokamas normalesnis maitinimas ir sėdynės nuo likusio salono atskirtos užuolaidomis. Taip pat pirminis įlaipinimas. Daugiau nieko gero. Nežinau kaip būna airbaltic, bet kitų avialinijų sėdynės būna tos pačios, kaip economy comfort.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Vidus - iš pradžių nesupratau biznio klasės esmės, bet pasižiūrėjęs foto pasidarė aišku - vidurinė sėdynė skirta ne sėdėjimui

    Atvaizdas
    Skirtumas tik tas, kad viduryje žmogus nesėdi? Menkas privalumas žinant, kad ne 10 eur brangiau už biznio klasę mokėti reikia. Ir šiaip keista, čia gal todėl, kad lanksčiai galėtų pardavinėt ir kaip į ekonominę - nesurenka biznio, tas juostas perdaro į ekonominę?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Ačiū udriui už tikrai įdomų reportažą. Apskritai toks įspūdis susidaro, kad visas konceptas labai artimas b787 ir a350.

    Nepastebiu WIFI antenos ant lėktuvo? - manau, tai po truputį turėtų tapti standartu ypač naujuose/konceptiniuose lėktuvuose.

    Bet šiaip geras BT žingsnis, nes visas parkas taps bombardier'ių. Turbūt bus vienintelis toks operatorius Europoje.

    Šiaip ar taip naujų lėktuvų ne gana, reikia keisti konceptą, nors ir apsivilkęs naują rūbą, tai tas pats senas BT.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    P.s. jei kam reikia - galiu dovanoti CS300 plakatėlį, ofise nėra kur kabintis, bet tikriems fanams manau patiks...

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taigi išvados - Airbus , Boeing ar Bombordier CS300 - tikrai CS300 - smarkiai tylesnis, vietos daugiau (gal vėliau taupys tą vietą), po kelionės tikrai nesijaučiau nuvargęs, kaip po kitų kelionių. Kaip ir minėjau - minusas daiktadėžės virš galvų...

    Na visa kita - aš ne specas deja Negaliu komentuoti. Dar yra keletas nuotraukų iš oro uostų, bet čia kaip ir ne ta tema o ir nesu kietas lėktuvų specas, tad nžn ar verta dėti į forumą.. gal yra ir kita tema lėktuvų fotografijomis?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taigi dar kartą garbės skrydis apie Vilnių (a fig ką galvojo žmonės esantys TV bokšte??? )



    Gedimino pilis ir visi kiti pribumbasai



    Ir dar kartą pamojuojame sparnais



    O čia jau Vilniaus oro uoste už mūsų iš karto leidosi Dash8 (ech na vargo vakarienė man ten)



    Ir remontui pastatytas Belavia



    Štai ir atvykome - iš Vilniaus į Vilnių ... Nu ką dar pasakyti



    ir mūsų maršrutas



    Na žodžiu nepavydim

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Žinau žinau, norite pamatyti lakūno kabiną - mums ją leido pamatyti vėliau, bet užbėgu įvykiams už akių





    Taigi kyyylaaam





    Kaip pirmam skrydžiui ir meniu





    Ir pirmyn - kruizas po Lietuvą

    Virš Trakų - foto iš 700 metrų aukščio



    Ratas virš Kauno - deja, sėdėjau ne toje pusėje bet vis viena



    Deja, toliau prasidėjo debesys ir Kuršių nerija štai tokia:



    ir Klaipėdos uostas štai toks Tiesa, gal aukštis tada buvo ir smarkiai didesnis



    Debesys dingo tik prie Vilniaus .....

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Na ne taip greitai, chebra, kąąą

    Ekranėlis - tikrai trumpiems atstumams užtenka , visi skrydžio parametrai



    Žemėlapis tiesa sakant laaabai nevykęs - galėtų būti didesnis mastelis - na man tikrai nereikia matyti visos Afrikos



    Kartu mus lydėjo Airbaltic vice prezidentas ir pasakojo apie parametrus Janis Vanags



    O lėktuvą pilotavo Vilmantas Mažonas - Airbaltic vyriausiasis treniruoklių specas ir instruktorių vadas - puikiai kalbantis lietuviškai

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ir štai tas gražuoliukas



    Iš arčiau:





    Vidus - iš pradžių nesupratau biznio klasės esmės, bet pasižiūrėjęs foto pasidarė aišku - vidurinė sėdynė skirta ne sėdėjimui



    Taip giriama daiktadėžė virš galvų - vis tik manau kad minusas - jau po keleto skrydžių subraižyta (vadinasi prasta medžiaga), o išlipant iš lėktuvo ir bandant pakilti iš sėdynės smarkiai nejauku...



    Kaip ir žadėta - PAGALIAU - pakanka vietos su mano 2 metrų ūgiu



    Smarkiai padidinti langai

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Tik viena nuotrauka? Come on

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Taigi, Jūsų visų prašymu, pirmo skrydžio su Airbaltic lėktuvu Bombordier CS300 fotoreportažas

    Prieš savaitę gavau pakvietimą registruotis į bandomąjį skrydį, kuriam parašyta tik asmeniškai ir negalima niekam kitam perduoti. Ką gi į, Vilniaus oro uostą ir įsodinimo kortelė rankose. Niekada dar neturėjau kortelės, kur skrydžio maršrutas būtų iš Vilniaus į Vilnių



    Oro uoste visose švieslentėse degė lygiai tas pats



    Praėjus per VIP saugos zoną lau mūsų laukė



    ir kaip be šampano ir visų kitų pribumbasų

    Paskutinis taisė udrius; 2016.12.09, 18:53.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Įdomiai su jais. Aš irgi nesenai skridau, tai bilietus pirkau kaip Adria. Skrydis su persėdimu Taline, tai iki ten lėktuvas su Adria užrašais, įgula estiška, žurnalai Nordicos. Nuo Talino lėktuvas jau su Nordica užrašais ir Estijos vėliavomis. Panašu, ad buvusi Estonian Air bando nepakartoti Air Lituanica istorijos, nors ir ne visai patys skraidydami.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Austrian, Nordica ar Adria? Part I

    Skrydžio trukmė: 1h 40 min.
    Lėktuvas: CRJ 900.
    Maršrutias: VNO-VIE.



    Kadangi CRJ parkuojasi perone, o ne prie rankovių, tenka naudotis autobuso paslaugomis.





    Štai ir gražuolis CRJ 9- vienas mėgstamiausių mano orlaivių.



    Lėktuvas registruotas Estijoje, aviakompanija ir įgula- slovėniška, o skraido už austrus



    Be galo patogios kėdės, kaip ir visuose CRJ, kuriuose teko skristi, išimtis nebent galėtų būti CRJ 200



    Užtektinai vietos kojoms



    "Flaps down and we ready to taxi"



    Naujas Small planet a321?



    Saugos diržai



    Tikiuosi šio vaiduoklio po tako rekonstrukcijos neliks



    Dėl kintančio magnetinio lauko pasikeitusi ir tako numeracija, vietoje 02 dabar yra 01



    Tai vis dėl to, kurios avialinijos čia?



    Servisas prasideda dar neišjungus saugos diržų ženklo





    Estija dešinėje



    Austriška kava iš Kenijos?



    Ir tikrai austriškas alus, (gėrimai ir užkandžiai nemokami).



    Kruizinis aukštis



    Žvilgsnis į saloną



    Dunojus visai šalia kilimo-tūpimo tako





    Teko pamatytį ir š gražuolį atskridusį iš Ciuricho



    Atgal į autobusą

    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.10.06, 22:40.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Jo tokių reisų yra labai daug ir ne tik Europos kompanijos, bet ir US. Man asmeniškai teko išbandyti KLM maršrute tarp Kuala Lumpūro ir Džakartos, taip pat skriado ir Lufthansa, AF iš Singapūro į Džakartą, bei daugybė kitų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai tokia sistema gal ir Europos oro linijos kituose žemynuose skraido? Per X miestą į Y miestą. Tai ne tas pats kas reisas X į Y.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Kaip pavyzdys Garuda atskrenda iš Džakartos į Amsterdamą dažniausiai su a330 ar b777, po keliu valandų į Londoną tada atgal į Amsterdamą ir grįžta į Džakartą.

    Panašiai yra su LAN reisų Madridas Frankfurtas arba Ethiopian Stokholmas- Viena.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Vidinių ES reisų aptarnaujamų dideliais non-eu kompanijų orlaiviais šią akimirką sugalvoju gal 5-6.
    Tie orlaiviai ir bazuojasi pačios ES oro uostuose?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Vidinių ES reisų aptarnaujamų dideliais non-eu kompanijų orlaiviais šią akimirką sugalvoju gal 5-6.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Nuo kada Emirates skraido po Europą vietiniais maršrutais?
    Nagi, suradau šiandien visai netyčia vieną ES vidaus reisą aptarnaujamą EMIRATES. Reisas EK107 Larnaka - Atėnai ir EK108 Atėnai - Larnaka. Orlaivis B777-ER32. Gal jų yra ir daugiau ? Atstumas sąlyginai netolimas.

    Komentuoti:

Working...
X