Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
RIX turejo daug srauto is rusijos. Kadangi rusija jiem uzsidare, tai ir srautai dingo. Siaip jei pas Susiekimo ministra butu dagiau proto, jis mastytu, kaip tartis su AirBaltic'u ir Latvijos vyriausybe del dalies akciju perpirkimo, taip gautume ir avialinijas, ir galimybe turet daugiau skrydziu.
- 1 patinka
-
Aš primokėčiau tuos 50, užkniso į `Stokholmą per Rygą ir dar reisas puse 6. Tas pats ir su Kopenhaga. Bet kad nėra alternatyvų. SAS tiesioginis, bet dvigubai brangiau.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Tikrai taip RIX stagnacija naudojasi Varšuva ir Helsinkis su atitinkamai 5 ir 4 kasdieniais skrydžiais.
Kitas dalykas, atėjo toks metas, kai patys tautiečiai mielai moka 50 € daugiau už tiesioginį skrydį, nei skrenda per Rygą. Todėl matome ir augančius BT skrydžius iš Vilniaus. Plius BT lojalumo programa yra mažiau populiari ir patraukli, nei pvz. LOT.
- 1 patinka
Comment
-
Tai airBaltic poros metų bėgyje paleis savo IPO, bus galima nusipirkt jų akcijų jei jau taip labai jų norisiParašė TrippleA Rodyti pranešimą
RIX turejo daug srauto is rusijos. Kadangi rusija jiem uzsidare, tai ir srautai dingo. Siaip jei pas Susiekimo ministra butu dagiau proto, jis mastytu, kaip tartis su AirBaltic'u ir Latvijos vyriausybe del dalies akciju perpirkimo, taip gautume ir avialinijas, ir galimybe turet daugiau skrydziu.
O jei rimtai, tai skrydžių turėjimui nebūtina investuoti į nacionalines avialinijas. Šią savaitę kaip tik startavo naujasis rizikų pasidalijimo modelis, pagal kurį LOT įsipareigojo dar 15 metų vykdyti skrydžius į LCY. Kas trukdo tą patį modelį pritaikyti ir kitiems skrydžiams, pvz.: kad tas pats airBaltic išplėstų tiesioginių skrydžių į pagrindinius Europos hubus CDG, MUC dažnį iki kasdienių skrydžių ? Tam visiškai nebūtina, kad Lietuva taptų airBaltic akcininke, lygiai taip kaip turim dabar ilgalaikę sutartį dėl Londono, visiškai nebūdami LOT akcininkais.
- 3 patinka
Comment
-
Šią vasarą dukart teko papulti. Vienas kartas buvo rytinis skrydis į RIX, kai vienu metu VNO palieka daug čarterinių lėktuvų. Antro karto visiškai nesupratau, nes buvo sekmadienio popietė, jokių čarterių, tik keli vienu metu išvykstantys skrydžiai. Man atrodo, kad problema ne darbuotojai ar pan., o paprasčiausiai braškantis per siūles terminalas, nesusitvarkantis su dideliu momentiniu klientų srautu. Samdyk nesamdęs darbuotojų, bet jeigu nėra kur jiems dirbti - kas iš to. Skraidau ne kas savaitę, bet skraidau, ir paskutinį kartą su kažkuo panašaus yra tekę susidurti Edinburgo ir Briuselio-Šarlerua oro uostuose, kurie kažkiek panašūs į Vilniaus (t.y. atrodo gana ankšti ir pasenę.)Parašė xvoss Rodyti pranešimąar turime insaiderių iš VNO? kas nutiko, dėl ko tos eilės ar čia viskas normalu ir tik dėmesio stoka?
https://madeinvilnius.lt/transportas...uoti-i-skrydi/Paskutinis taisė eigh; 2023.10.01, 22:51.
- 1 patinka
Comment
-
Ataskaitingumas akcininkam ir paslaugu pirkejam skirias. Kitas dalykas, nu neveikia tas skrydziu pirkimo modelis, jau kelis metus kalabama apie skrydziu pirkima, virtualias avialinijas ir niekas nesikeicia. Taip pat, tokie modeliai tiesiogiai priklauso nuo Seimo nariu malones, kuriem geriau uzsisarancia kaimo mokykla parenuovuot, bet ne skrydziu marsutus subsidijuot. Avialiniju issigijimas sia problema issprestu, nes tai butu ilgalaikis ir apciuopiamas isipareigojimas. Taip pat, norint isspresti Lietuvos pasiekiamumo problema ir vel negaut situacijoj, kai apie puse skrydziu vykdo low-costai, o jiem sumazinus skrydziu, liekam be pasiekiamumo, skrydziais i nepatogius oro uostus uz didele kaina, reik turet savo vezeja, kuris gali lanciai ir be didieliu derybu, kaip LOT atveju, skraidyt ir maziau apsimokancius, taciau strategiskai valstybei svarbiais marsrutais.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai airBaltic poros metų bėgyje paleis savo IPO, bus galima nusipirkt jų akcijų jei jau taip labai jų norisi
O jei rimtai, tai skrydžių turėjimui nebūtina investuoti į nacionalines avialinijas. Šią savaitę kaip tik startavo naujasis rizikų pasidalijimo modelis, pagal kurį LOT įsipareigojo dar 15 metų vykdyti skrydžius į LCY. Kas trukdo tą patį modelį pritaikyti ir kitiems skrydžiams, pvz.: kad tas pats airBaltic išplėstų tiesioginių skrydžių į pagrindinius Europos hubus CDG, MUC dažnį iki kasdienių skrydžių ? Tam visiškai nebūtina, kad Lietuva taptų airBaltic akcininke, lygiai taip kaip turim dabar ilgalaikę sutartį dėl Londono, visiškai nebūdami LOT akcininkais.Paskutinis taisė TrippleA; 2023.10.01, 23:15.
Comment
-
Kad gautume tuos skrydzus is airBaltic reikia bent 50proc akciju tureti, kad galetume procesus kontroliuoti. Kitu atveju, turint pvz 30 proc akciju tiesiog remtume mokesciu moketoju pinigais susisiekima su Latvija, nes sprendimu priimti negaletume jokiu. Vienintelis variantas - tureti savo avialinijas
Comment
-
https://www.vz.lt/verslo-valdymas/pe...asi-ju-trukumoAnot asociacijos valdybos pirmininkės Orijanos Mašalės, darbuotojams oro uosto teritorijoje iki šiol nuolatinio metinio leidimo tekdavo laukti nuo 4 iki 8 savaičių, tačiau tuo metu jiems galėdavo būti suteikiami laikini leidimai. Nuo spalio 1 dienos šių leidimų teks laukti ilgiau, gali būti laikotarpių, kai darbuotojai negalės dirbti.
Asociacija teigia, kad dėl pakeitimų verslo įmonės negalės įgyvendinti savo įsipareigojimų, vėluos arba bus atšaukiami skrydžiai. Asociacijos teigimu, gali būti atvejų, kai apie 400 aviacijos darbuotojų, laukiančių nuolatinių leidimų, nebegalės vykdyti savo funkcijų.
„Vienoje įmonėje ilgametis darbuotojas leidimo atnaujinimo laukia nuo rugpjūčio pradžios. Kitoje įmonėje nuo rugpjūčio pradžios iš 100 naujų darbuotojų tik pusė yra gavę atsakymą dėl leidimo dirbti. Dar vieni mūsų nariai jau dabar norėtų įdarbinti apie 50 darbuotojų, tačiau nesiryžta to daryti dėl rizikos negauti leidimų pratęsimo, kai jau bus investavę į darbuotojų mokymus, jų darbo vietų įrengimą ir kita“, – nurodo asociacija.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Neišspręstų, jei nėra politinės valios, tai tas pačias avialinijas galima labai greitai uždaryti, geras pvz. Air Lituanica, flyLAL. O jei yra politinė valia, tai kaip matom net su iš ES išstojusia UK pavyko rasti sprendimą, nes pagal ES teisę negalima subisidijuoti skrydžių kaip anksčiau, tai sugalvojo naują finansinį modelį.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Ataskaitingumas akcininkam ir paslaugu pirkejam skirias. Kitas dalykas, nu neveikia tas skrydziu pirkimo modelis, jau kelis metus kalabama apie skrydziu pirkima, virtualias avialinijas ir niekas nesikeicia. Taip pat, tokie modeliai tiesiogiai priklauso nuo Seimo nariu malones, kuriem geriau uzsisarancia kaimo mokykla parenuovuot, bet ne skrydziu marsutus subsidijuot. Avialiniju issigijimas sia problema issprestu, nes tai butu ilgalaikis ir apciuopiamas isipareigojimas.
Comment
-
Milžiniškos eilės Vilniaus oro uoste gali tęstis dar mėnesį: pasidalijo svarbia informacija norintiems jų išvengti /verslas...
p.s. man tik įdomu, kodėl nepradėjo taršyti valstybinių tarnybų, kurios atsakingos už leidimų pratęsimą, kai nesugeba išduoti nei per porą mėnesių senai dirbantiems. LTOU tapo iš esmės atpirkimo ožiu, ne jie feilina išduoti leidimus gal 400 darbuotojų.
p.p.s žurnaistai irgi bukagalviai, kad neužvažiuoja ant ledimus neišduodančių. Aviacijos srities bendrovių asociacijos atstovė aiškiai įvardina priežastį, bet visi žiūri į LTOU burną.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
LTOU generalinis direktorius aiškiai sako, kad tie leidimai čia ne prie ko, tikroji priežastis - sugriežtėjusios saugumo procedūrosParašė Arunasx Rodyti pranešimąp.s. man tik įdomu, kodėl nepradėjo taršyti valstybinių tarnybų, kurios atsakingos už leidimų pratęsimą, kai nesugeba išduoti nei per porą mėnesių senai dirbantiems. LTOU tapo iš esmės atpirkimo ožiu, ne jie feilina išduoti leidimus gal 400 darbuotojų.
p.p.s žurnaistai irgi bukagalviai, kad neužvažiuoja ant ledimus neišduodančių. Aviacijos srities bendrovių asociacijos atstovė aiškiai įvardina priežastį, bet visi žiūri į LTOU burną.
https://simonasbartkus.substack.com/...s-oro-uoste-ir
Aišku, kyla klausimas kodėl tos saugumo procedūros taip staiga buvo imtos ir sugriežtintos, kad dabar net visokius pakrovėjų laidus reikia iš bagažo išimti. Pikti liežuviai plaka, kad LTOU nepraėjo aviacinio saugumo audito...Viešojoje erdvėje spekuliuojama, jog leidimų sistemos pokyčiai, įsigalioję spalio 1 dieną ir pailgėjusios eilės oro uostuose yra kažkaip susijosios - šie dalykai visiškai tarpusavyje nėra susiję.
Comment
-
VNO startavo privati apsaugos tarnyba, kuri atlieka saugumo patikrą. Sekė auditas, auditas turbūt kažką labai negero rado. Ir dabar tie apsauginiai/aviacinės saugos pareigūnai turi atlikti ekstra procedūrų, kaip kiekvieno el. prietaiso ištraukimas ir t.t., o tai atima daug laiko ypač pradžioje.
Faktas, kad susifakapino ankstesnė vadovybė, neįsivertinę rizikų ir neužtikrinę sklandžių patikros procedūrų perdavimo.
Antras dalykas, kad VNO pasirašo su bet kokiomis sąlygomis, kurias kelia vežėjai, tie sadomazochistiniai skrydžiai Turkijas ir Egiptus tarp 3 ir 6 valandos ryto. Na daugokai, kai per dvi valandas išskrenda 2000 asmenų. Charterius tikrai galima sudėlioti iki 10 valandos ryto, po vieną į valandą. Bet kai draugai valdo charterius, negi šiksi jiems į batą su jų verslo modeliu?
Bet čia tik mano nuomonė, galiu ir klysti. Esmė, kad dabartiniam vadovui tenka srėbti nekompetencijos pasėkmes.Aviate, navigate, communicate
- 8 patinka
Comment
-
Į Linkmenų Rimi .Parašė Perfect Rodyti pranešimąVilnius perkelia oro uostą į Litexpo?
Čia tik retorinis klausimas
- 15 patinka
Comment
-
Nors ir primityviai kampuotas VNO stogas palyginus su Helsinkio, tačiau Helsinkio oro uosto keleiviai akivaizdu netenka malonumo nusiirkluot per trinkelių jūrą iki gatvės, dar ypač jei per lietų.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVilnius - bus moderniausias išvykimo terminalas regione!

Helsinikis - hold my beer!

Tai, jei ne moderniausias tai bent gal trinkelizuočiausias?
Jei rimtai tai kokiam šuns p*pui tas toks platus šaligatvis išvis?Paskutinis taisė evvt; 2023.10.11, 03:22.
- 4 patinka
Comment
Comment