Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Lėktuvų charakteristikas galima rasti "Airport Planning Guide". A321 - https://www.airbus.com/content/dam/c...ft-AC-A321.pdf
VNO 2.5 km takas, tai pagal "Take-Off Weight Limitation - ISA Conditions LEAP-1A Series Engine" MTOW yra ~94 tonos - panašiai tiek, kiek ir sveria lėktuvas.
Comment
-
Na, metų eigoje dar gali daug kas keistis. Jei keleivių augimas yra toks didelis, logiškai mąstant, nėra priežasčių masiškai mažinti krypčių, juk paklausa yra, gal tiesiog jas pakeis kitos arba dar bus didinamas skrydžių kiekis paklausesnėse kryptyse.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiemet neaišku, ar apskritai bus augimas, kai tiek skrydžių panaikinama, o naujų vos keli.
2018 m. VNO apžvalga:
http://simonas.bartkus.lt/blog/2019/...-uosto-metais/
Bet aš ne ekspertas šioje srityje, nenoriu prognozuot. Bus matyt metų pabaigoje.
Comment
-
Puikiai veikia skatinimo fondas, visos įmonės gaunančios paramą, nustoja skraidyti dar nesibaigus sutartyje numatytam laikui, kitos net ir to laiko nesulaukia. Nėra nei vienos priviliotos kompanijos ar maršruto, kuris pasinaudojas fondo lėšomis skraidytü šiandien, pataisykit jei klystu?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Daugiau gyvų maršrutų nei užsidariusių. Bold - vykstantys skrydžiai, italic - bilietai pardavime, arba dar tik prasidės arba seasonal.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPuikiai veikia skatinimo fondas, visos įmonės gaunančios paramą, nustoja skraidyti dar nesibaigus sutartyje numatytam laikui, kitos net ir to laiko nesulaukia. Nėra nei vienos priviliotos kompanijos ar maršruto, kuris pasinaudojas fondo lėšomis skraidytü šiandien, pataisykit jei klystu?
Dokumentai čia:
https://www.ltou.lt/lt/lietuvos-oro-...rsrutu-pletra/
20182015 m.3R-267 AS Air Baltic Corporation 200 000 Eur Papildomi skrydžių dažniai: PLQ – RIX ir VNO – RIX 3R-274 Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. 200 000 Eur Naujas maršrutas WAW-KUN 3R-882 Norwegian Air Shuttle ASA 200 000 Eur Papildomi skrydžių dažniai ARN - VNO 3R-879 Wizz Air Hungary Airlines Limited Liability Company 100 000 Eur Naujas maršrutas KUN - TKU 3R-1298 Wizz Air Hungary Airlines Limited Liability Company 100 000 Eur Naujas maršrutas PLQ - DTM 3R-1300 Air Company ,,Georgian Airways” Ltd. 200 000 Eur Naujas maršrutas VNO -TBS
SAS, Papildomas dažnis VNO-ARN, 100.000 EUR
Air Baltic, Nauji maršrutai VNO-TXL; VNO-CDG, 200.000 EUR
Wizz Air, Naujas maršrutas PLQ-LTN, 200.000 EUR
LOT, Naujas maršrutas PLQ-WAW, 200.000 EUR
Germania, Naujas maršrutas VNO-ZRH, 113.670 EUR
SPA, Papildomas dažnis VNO-BCN, 50.000 EUR
Vueling, Papildomas dažnis VNO-BCN, 50.000 EUR
Belavia, Papildomas dažnis VNO-MSQ, 100.000 EUR
2016 m.
Belavia, Papildomas dažnis PLQ-MSQ, 100.000 EUR
Adria Airways, Papildomas dažnis VNO-TLL, 100.000 EUR (*Nordica)
Ukraine International Airlines, Naujas maršrutas PLQ – KBP, 200.000 EUR
Ryanair, Naujas maršrutas PLQ – GLA, 200.000 EUR
Turkish Airlines, Papildomas dažnis VNO – IST, 200.000 EUR
2017 m.
Finnair, Papildomas dažnis VNO-HEL, 62.000 EUR
Ruslaine, Papildomas dažnis VNO-LED, 50.000 EUR
SCAT, Naujas maršrutas VNO-TSE, 200.000 EUR
Comment
-
Ok, ne taip išdėsčiau mintį, maršrutai, kurie skatinimo fondo dėka atsirado ir veikia, dažnis labai jautrus dalykas ir nebūtinai yra įtakotas finansinės paramos. Dažnai būna priešingai, aviakompanija padidina skrydžių skaičių ir tuo pačiu pasiimama fondo pinigus.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Bet jeigu dažnio padidinimas yra kompanijai sprendimas ant ribos, tai finansinė parama gali stumtelti į priėmimo pusę. O kas geriau - didesnis dažnis į hub'ą ar naujas taškas bet su mažesniu dažniu - čia jau klausimas diskusijai. Manau, papildomi dažniai į ARN, HEL, IST tikrai pagerino Vilniaus ir Lietuvos pasiekiamumą žymiai smarkiau nei low frequency skrydžiai į ZRH, BCN ar TSE.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąOk, ne taip išdėsčiau mintį, maršrutai, kurie skatinimo fondo dėka atsirado ir veikia, dažnis labai jautrus dalykas ir nebūtinai yra įtakotas finansinės paramos. Dažnai būna priešingai, aviakompanija padidina skrydžių skaičių ir tuo pačiu pasiimama fondo pinigus.
Comment
-
Pilotas.lt 2019.02.07
Sutarė dėl oro uosto: Pradedamas planuoti rekonstrukcijos idėjų konkursas
Kultūros paveldo departamentas (...) surengė tarpinstitucinį pasitarimą dėl Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos. Pasitarime dalyvavusios šalys nutarė, kad geriausia išeitis – oro uosto rekonstrukcijos idėjų konkursas. (...)
Kultūros paveldo departamentas atstovauja visuomeniniam interesui paveldosaugos srityje ir akcentavo, jog dabartinio pastato griovimas ir naujo modernaus pastato statyba – tikrai nėra vienintelis kelias. Galimi įvairūs Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos būdai: išsaugant visas pastato vertingąsias savybes, jų dalį, pavienius elementus. (...)
Pasitarime dalyvavusios šalys nutarė, kad reikėtų skelbti projektinių Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos idėjų konkursą, kurio metu architektai pateiktų pasiūlymus, kaip galima būtų integruoti vertingąsias Vilniaus oro uosto pastato savybes užtikrinant kokybišką Vilniaus oro uosto veiklą. (...)
http://pilotas.lt/2019/02/07/archite...eju-konkursas/
Comment
-
Na, dar yra galimybė išsaugoti priekinį senojo pastato fasadą, išgriaunant visa kita. Nemanau, kad saugoti reikėtų, bet toks variantas egzistuoja.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Truputį keista. Sako, kad griovimas nėra vienintelis variantas ir reikia ieškoti visų kelių. O tada konkurse sako, kad reikia rasti būdą integruoti vertingąsias savybes. Ta prasme apribojama iki pastato išsaugojimo.
Comment
-
Manau derėtų ir vidinius kambarius išsaugoti. Pagrindinės salės, gretimų patalpų lipdiniai tikrai įspūdingai grožio ir atrodo tikrai gerai, kaip kokia senovinė traukinių stotis. Beveik visi atvykę iš užsienio žmonės su kuriais teko kalbėti užsimena apie tai koks įdomus, istorinis ir gražus mūsų oro uostas (būtent sovietinė dalis, ornamentai ir skulptūros), tai įsimintinas paįvairinimas nuo visur matomų modernių patalpų. Bet, tiesa, jie užsimena ir apie stiklinius labirintus (manau tai ta naujausioji dalis).Parašė Darius_ Rodyti pranešimą
Na, dar yra galimybė išsaugoti priekinį senojo pastato fasadą, išgriaunant visa kita. Nemanau, kad saugoti reikėtų, bet toks variantas egzistuoja.Paskutinis taisė googleLT; 2019.02.28, 21:10.
Comment
-
Tai nekilnojamoji kultūros paveldo vertybė, turinti įspūdingų detalių. Stalininis pastatas tikrai nėra griozdiškas ir užima labai nedaug erdvės. Nejau mes nepajėgūs saugoti istorinę architektūrą? Skamba kaip eilinė neapykanta sovietinio laikotarpio palikimui, viskam kas primena tuos laikus, išliko iki šių dienų, vos tik atsiranda proga ir išlenda "patriotų" norinčių tai griauti.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Todėl ir reikia nugriaut tą stalininį griozdą su visais brežneviniais (ir ne tik) prielipais, kad keliautojams nebūtų kognityvinio disonanso.Paskutinis taisė googleLT; 2019.02.28, 21:10.
- 2 patinka
Comment
-
Baisiausia VNO dalis yra ne stalininis terminalas, o 1993 m. daržinė. Reiktų stalininį palikti kaip architektūrinį paveldą administracinėms reikmėms ar kokiam viešbučiui ir šiaurinėje dalyje statyti visiškai naują terminalą, o ne dalipdinėti kažką ant esamų pastatų.Parašė googleLT Rodyti pranešimą
Tai nekilnojamoji kultūros paveldo vertybė, turinti įspūdingų detalių. Stalininis pastatas tikrai nėra griozdiškas ir užima labai nedaug erdvės. Nejau mes nepajėgūs saugoti istorinę architektūrą? Skamba kaip eilinė neapykanta sovietinio laikotarpio palikimui, viskam kas primena tuos laikus, išliko iki šių dienų, vos tik atsiranda proga ir išlenda "patriotų" norinčių jį griauti.

- 3 patinka
Comment
-
Prasidės tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į Vieną https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...niaus-i-viena/ .
Nuo spalio 28 dienos lėktuvai į Vieną iš Vilniaus kils tris kartus per savaitę. Kompanija skelbia, kad bilietų kaina į vieną pusę bus nuo 19,99 eurų. Kovo 20 dieną bendrovė mini savo vienerių metų gimtadienį, todėl pirkėjai galės įsigyti bilietus su specialiomis akcijomis. „Nauja oro bendrovė žengia į Vilnių su tikslu patenkinti šia kryptimi augančius verslo, atvykstamojo ir išvykstamojo turizmo keleivių poreikius, kuriuos nuolat stebime ir reaguojame pasiūlydami naują sprendimą.
Esame įsitikinę, kad Viena mūsų keleivių taps dar dažniau minima ne tik kaip patraukli kryptis pažinti įstabią kultūrą, kulinariją ar architektūros paveldą, bet ir bus lengviau pasiekiama verslo partnerystėms plėtoti“, – sako Lietuvos oro uostų Aviacinių paslaugų skyriaus vadovas Aurimas Stikliūnas. „Laudamotion“ yra pirmaujanti Austrijos pigių skrydžių bendrovė, kuri pavadinta jos įkūrėjo, legendinio austrų lenktynininko Niki Laudos vardu. Vienoje įsikūrusios oro bendrovės lėktuvų parką šiuo metu sudaro 23 orlaiviai. Planuojama, kad vien 2019 metais šios kompanijos skrydžių paslaugomis visose rinkose naudosis daugiau nei 6 milijonai keleivių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment

Comment