Parašė senasnamas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas?Daugiau skaitykite:https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ie-1-mlrd-euru...„Tačiau Kauno variantas svarstymo metu buvo sunkiai, bet atmestas. Pagrindė priežastis – jis pakankamai nutolęs nuo Vilniaus. Išnagrinėjome daug oro uostų Europoje ir pastebėjome, kad Kauno oro uostas nuo Vilniaus būtų nutolęs daugiau nei 90 kilometrų. Konsultantų teigimu, tai yra per toli, ir būtų kvestionuojamas oro uosto atsiperkamumas“, – sakė R. Masiulis
Antrasis kriterijus, kodėl idėja Kauno oro uostą paversti šalies pagrindiniu oro uostu buvo atmesta – tai, jog Kauno oro uosto plėtros kaina būtų labai panaši į naujojo statybą, todėl apsimokėtų statyti visiškai naują...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
pradziai galetu jo neplesti. Nes taip tik didina kastus, kuriuos VNO turi padengti, norint islaikyti KUN. Galetu aplamai uzdrausti keleivinius reisus, paliekant tik krovinius ir remonta. Butu optimalu, manau.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Todėl kad žmogus uždaręs KUN oro uostą taptų politiniu, o gal ir tikru lavonu, Niekas taip nerizikuos.
VNO uždarymas tokių rizikų nekelia.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Įmanoma, tik problema ta, kad į jį nelabai kas nori skraidyti.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas? Vilniaus oro uostas liktų vipiniams-nišiniams skrydžiams. 100 km atstumas yra juokas investavus į geresnį susisiekimą. Trečias oro uostas pusiaukelėje yra kažkoks reklaminis nesusipratimas ir lėšų mėtymas. Pradžiai į demografiją reikėtų pasižiūrėti. Kaip "protingai" priimami sprendimai, rodo 2008 m. šalia Vilniaus oro uosto atidarytos naujos kapinės.
Comment
-
Kvaili argumentai, pasaulyje krūva oro uostų, esančių net ne miesto pakraštyje kaip VNO, o mieste centre, pvz. LCY. Triukšmas ir užterštumas? Gal jis bent pradžiai galėtų pasiklausyti A320neo, kuris po kokių 10 metų bus dominuojantis lėktuvas VNO, skleidžiamo garso. Geriau tegul paskaičiuoja, kiek triukšmo ir užterštumo skleistų dyzeliai važinėjantys po 50 km iki Elektrėnų. Na bet ko norėti iš socialinius mokslus Romeryje baigusio aviacijos eksperto.Parašė lukass Rodyti pranešimąO VNO uždarymas sąlygojamas ne tik dėl vietos stygiaus:
Kaina taip pat "primetė" mažoką:
Daugiau skaitykite:https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ie-1-mlrd-euruPaskutinis taisė Lettered; 2019.06.17, 15:12.
- 2 patinka
Comment
-
cia kalba eina apie ta varianta, kai VNO uzsidarys.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įmanoma, tik problema ta, kad į jį nelabai kas nori skraidyti.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Jeigu avialinijos toliau mieliau skraidys iš VNO, o ne KUN, tai greičiau bus uždarytas KUN, o ne VNO.Parašė liutass Rodyti pranešimą
cia kalba eina apie ta varianta, kai VNO uzsidarys.
- 1 patinka
Comment
-
Nors #5797 poste parašyta, kad KUN plėtimas kainuotų tiek pat, kiek naujo statyba.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai Masiulio planas nelogiškas, geriau tada apskritai plėsti KUN nei statyti naują oro uostą Elektrėnuose.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Todėl ir logiškiau už 1 mlrd. plėsti KUN nei už 2 mlrd. KUN ir Elektrėnus.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Comment
-
O kiek kainuotų VNO išplėsti iki 15 mln.?Parašė lukass Rodyti pranešimąBet plės iki 2 mln./metus, ne 15 mln
Comment
-
Vel klausimas, kam? Juk gali is VNO skraidyti, kol nauja pastatys. Kam dabar investuoti i keleiviu terminala, jei veliau liks tik kroviniai ir remontas?Parašė lukass Rodyti pranešimąBet plės iki 2 mln./metus, ne 15 mln
When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Šiuo metu plės. Nes kol naują pastatys, praeis 15 metų.Parašė liutass Rodyti pranešimąBet vistiek KUN ples
Comment
-
Bet iki 2035 atsipirks KUN plėtraParašė Lettered Rodyti pranešimąTodėl ir logiškiau už 1 mlrd. plėsti KUN nei už 2 mlrd. KUN ir Elektrėnus.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
To net neplanuojama, max 8 mln.Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kiek kainuotų VNO išplėsti iki 15 mln.?
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Juk rašė, kad iki pastatant naują, LT oro uostai išliktų modernūs.Parašė liutass Rodyti pranešimą
Vel klausimas, kam? Juk gali is VNO skraidyti, kol nauja pastatys. Kam dabar investuoti i keleiviu terminala, jei veliau liks tik kroviniai ir remontas?
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Čia su intencija nestatyti naujo oro uosto. Mano galva, vietos fizinei VNO plėtrai per akis.Parašė lukass Rodyti pranešimą
To net neplanuojama, max 8 mln.
Comment
-
Kaip ji atsipirks? Per oro uosto mokesčius? Atsipirks kaip ir dabar "atsiperka", nebent tik per subsidijas.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Bet iki 2035 atsipirks KUN plėtra
Net jei ir atsipirktų iš tikrųjų, pinigus reikia maximaliai efektyviai investuoti kur dar labiau atsipirktų. 
Bergeno naujas terminalas kainavo 350 mln. Eur., su požemine geležinkelio stotimi ir pan., pajėgimai 10 mln. kelevių, tai VNO sočiai užtektų tokio priestato, nereikia jokių Elektrėnų.



Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.17, 16:23.
- 6 patinka
Comment
Comment