Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Nes jau dabar pasiektas terminalo pajėgumas (800.000 per metus).

    O kodėl neuždarys KUN tai reiktų klaust ministro, aš tik bandau logiškai pamąstyt
    Todėl kad žmogus uždaręs KUN oro uostą taptų politiniu, o gal ir tikru lavonu, Niekas taip nerizikuos.
    VNO uždarymas tokių rizikų nekelia.

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      O tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas?
      ...„Tačiau Kauno variantas svarstymo metu buvo sunkiai, bet atmestas. Pagrindė priežastis – jis pakankamai nutolęs nuo Vilniaus. Išnagrinėjome daug oro uostų Europoje ir pastebėjome, kad Kauno oro uostas nuo Vilniaus būtų nutolęs daugiau nei 90 kilometrų. Konsultantų teigimu, tai yra per toli, ir būtų kvestionuojamas oro uosto atsiperkamumas“, – sakė R. Masiulis

      Antrasis kriterijus, kodėl idėja Kauno oro uostą paversti šalies pagrindiniu oro uostu buvo atmesta – tai, jog Kauno oro uosto plėtros kaina būtų labai panaši į naujojo statybą, todėl apsimokėtų statyti visiškai naują...
      Daugiau skaitykite:https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ie-1-mlrd-euru
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Todėl kad žmogus uždaręs KUN oro uostą taptų politiniu, o gal ir tikru lavonu, Niekas taip nerizikuos.
        VNO uždarymas tokių rizikų nekelia.
        pradziai galetu jo neplesti. Nes taip tik didina kastus, kuriuos VNO turi padengti, norint islaikyti KUN. Galetu aplamai uzdrausti keleivinius reisus, paliekant tik krovinius ir remonta. Butu optimalu, manau.

        Comment


          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
          O tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas? Vilniaus oro uostas liktų vipiniams-nišiniams skrydžiams. 100 km atstumas yra juokas investavus į geresnį susisiekimą. Trečias oro uostas pusiaukelėje yra kažkoks reklaminis nesusipratimas ir lėšų mėtymas. Pradžiai į demografiją reikėtų pasižiūrėti. Kaip "protingai" priimami sprendimai, rodo 2008 m. šalia Vilniaus oro uosto atidarytos naujos kapinės.
          Įmanoma, tik problema ta, kad į jį nelabai kas nori skraidyti.
          Flickr

          Comment


            Parašė lukass Rodyti pranešimą
            O VNO uždarymas sąlygojamas ne tik dėl vietos stygiaus:


            Kaina taip pat "primetė" mažoką:


            Daugiau skaitykite:https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ie-1-mlrd-euru
            Kvaili argumentai, pasaulyje krūva oro uostų, esančių net ne miesto pakraštyje kaip VNO, o mieste centre, pvz. LCY. Triukšmas ir užterštumas? Gal jis bent pradžiai galėtų pasiklausyti A320neo, kuris po kokių 10 metų bus dominuojantis lėktuvas VNO, skleidžiamo garso. Geriau tegul paskaičiuoja, kiek triukšmo ir užterštumo skleistų dyzeliai važinėjantys po 50 km iki Elektrėnų. Na bet ko norėti iš socialinius mokslus Romeryje baigusio aviacijos eksperto.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Įmanoma, tik problema ta, kad į jį nelabai kas nori skraidyti.
              Nenori dėl to, kad per mažai keleivių?
              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

              Comment


                Tikrai keista, vos ne prie kiekvieno didelio miesto yra mažas-premium oro uostas ir didelis sąlyginiuose Žiežmariuose (Orly-Beauvais, Brussels-Charleroi, Minskas-kitas Minskas, ir t.t.)

                Comment


                  Parašė neamos Rodyti pranešimą
                  Tikrai keista, vos ne prie kiekvieno didelio miesto yra mažas-premium oro uostas ir didelis sąlyginiuose Žiežmariuose (Orly-Beauvais, Brussels-Charleroi, Minskas-kitas Minskas, ir t.t.)
                  Helsinkyje ir kituose pan. dydžio į Vilnių miestuose nėra.

                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                  Nenori dėl to, kad per mažai keleivių?
                  Na taip, kitaip Lufthansa, SAS ir kitos bendrovės tikrai skraidytų į KUN, o ne VNO, juolab ir kaštai dar mažesni, trumpesnis atstumas skristi būtų ir t.t.
                  Flickr

                  Comment


                    Minskas ar Briuselis yra 2mln+, t.y. 3x didesni. Briuselis ir keleivių daug daugiau turi dėl ES biurokratinių institucijų.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Įmanoma, tik problema ta, kad į jį nelabai kas nori skraidyti.
                      cia kalba eina apie ta varianta, kai VNO uzsidarys.

                      Comment


                        Parašė neamos Rodyti pranešimą
                        Tikrai keista, vos ne prie kiekvieno didelio miesto yra mažas-premium oro uostas ir didelis sąlyginiuose Žiežmariuose (Orly-Beauvais, Brussels-Charleroi, Minskas-kitas Minskas, ir t.t.)
                        Tai kad netinkamas pavyzdys. Pagal keleivius ir ne tik ORY 10 kartų didesnis už BVA, nebent Bourget lyginti kaip VIP. BRU 5 kartus didesnis už CRL. MSQ-1 jau uždarytas.

                        VNO yra vienas seniausių Europoje. Iš čia orlaiviai kilo dar I Pasaulinio karo metais.

                        Bet dar senesni ir didesni HAM, BRE, CIA sėkmingai veikia iki šiolei.
                        Paskutinis taisė Sula; 2019.06.17, 14:45.

                        Comment


                          Parašė liutass Rodyti pranešimą

                          cia kalba eina apie ta varianta, kai VNO uzsidarys.
                          Jeigu avialinijos toliau mieliau skraidys iš VNO, o ne KUN, tai greičiau bus uždarytas KUN, o ne VNO.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Jeigu avialinijos toliau mieliau skraidys iš VNO, o ne KUN, tai greičiau bus uždarytas KUN, o ne VNO.
                            bet mes diskutuojame apie Masiulio plana, o ne kas bus, jeigu bus.

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą

                              bet mes diskutuojame apie Masiulio plana, o ne kas bus, jeigu bus.
                              Tai Masiulio planas nelogiškas, geriau tada apskritai plėsti KUN nei statyti naują oro uostą Elektrėnuose.
                              Flickr

                              Comment


                                Avulis šianakt nemiegos. Šimtai hektarų logistikai, o gal prekybcentriams, o gal, o gal. O mai gad, kaip iš dangaus. Gelžkelis, keliai, auksinė vieta.
                                Show must go von!

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Tai Masiulio planas nelogiškas, geriau tada apskritai plėsti KUN nei statyti naują oro uostą Elektrėnuose.
                                  kaip nelogiskas?! Tai jis ka, Lietuvos priesas? Jis cia specialiai nori pakenkti?

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Tai Masiulio planas nelogiškas, geriau tada apskritai plėsti KUN nei statyti naują oro uostą Elektrėnuose.
                                    Nors #5797 poste parašyta, kad KUN plėtimas kainuotų tiek pat, kiek naujo statyba.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Bet vistiek KUN ples

                                      Comment


                                        Bet plės iki 2 mln./metus, ne 15 mln
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                          Nors #5797 poste parašyta, kad KUN plėtimas kainuotų tiek pat, kiek naujo statyba.
                                          Todėl ir logiškiau už 1 mlrd. plėsti KUN nei už 2 mlrd. KUN ir Elektrėnus.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X