Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujojo Lietuvos oro uosto vizijos
Collapse
X
-
Dabartinis VNO (ar KUN) privalumas ir yra tas, kad oro uostas yra labai arti miesto, todėl Vilnius (na, arba Kaunas) tampa konkurencingu kovoje dėl užsienio turistų, kaip puikus destination’as savaitgalinėms kelionėms. Ką duos oro uosto perkėlimas 50km ? Užsieniečiai nesirinks Lietuvos, kaip savaitgalinės krypties dėl to, kad nuvykimas/išvykimas nuo oro uosto iki paties miesto užims pernelyg daug laiko lyginant su visos kelionės trukme, taip pat bus pernelyg brangus.Parašė udrius Rodyti pranešimąIr ?? Sunku nuvaziuoti? Niekinis argumentas
O jūs, išvis, turit bent vieną argumentą UŽ oro uostų perkėlimą ?
- 3 patinka
Comment
-
Apskritai kelionių eksperto Udriaus argumentus reikėtų vertinti tokiame lygyje, kaip ir googliaus. Jis vis išlenda iš krūmų, dažniau per rinkimus pagiedoti koks Kubilius blogas ir kartais ant Vilniaus pastumti. Paskutinis bajeris buvo, kai turizmo ekspertas sukritikavo Vilniaus G reklamą ir kaip argumentą, kad ką tik pasirodžiusi reklama yra nevykusi, pateikė kažkokius senus Vilniaus turizmo statistikos duomenis. Apie ką galima diskutuoti, kai esmė yra ne tikrovė, o fantazijos, kurią norint pagrįsti faktai yra belenkaip pritempiami, iš serijos 'gi matosi, kad žemė plokščia'.
- 4 patinka
Comment
-
Įdomu, ar kas nors skaitė tą susisiekimo ministerijos gautą nepriklausomą studiją, kurią pristatė Masiulis, kurioje rekomenduojama po 10 metų vis dėlto statyti naują oro uostą prie Žiežmarių ir uždaryti VNO/KUN? Būtų įdomu sužinoti, kokia logika jie rėmėsi. Žiniasklaidoje akcentavo didelį triukšmą miesto gyventojams, bet ir dabar tie lėktuvai prie manęs Antakalnyje skraido ir problemų jokių. Namuose Salininkuose situacija daug blogesnė, bet paprasčiau turbūt tas žemes išpirkti ir praplėsti oro uosta, o ne dėl tų gyventojų visiems skraidyti per Žiežmarius. Kad udrius palaiko šitą variantą rodo, kad tai bloga mintis ir yra nenulinė tikimybė, kad tą nepriklausomą studiją užsakė Kremlius
Comment
-
Nepamirškit vieno fakto, kad daugelis VNO ir KUN krypčių dubliuojasi. Tai yra jei 2022 VNO būtų 6 mln keleivių, o KUN 2 mln. tai 2023 atidarius nauja oro uostą Elektrėnuose nebūtų 8 mln. keleivių.
Nes vietoje 6 savaitinių skrydžių į Tel Avivą, būtų 4-5, tas pats ir su London, ir Dublin ir t.t.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
irgi kvailas argumentas - ne skrydžiai lemia keleivių skaičių, bet keleivių skaičius lemia skrydžius. Jeigu norinčiu skristis bus 1000, o skrydžių tik 500, tie kiti 500 ras kitus būdus išskristi - kad ir per Rygą ar per Varšuvą ar netiesiogiai. Be to, London Dublin emigrantinės kryptys, kur srautai nemažės bent artimiausius 10 metų.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNepamirškit vieno fakto, kad daugelis VNO ir KUN krypčių dubliuojasi. Tai yra jei 2022 VNO būtų 6 mln keleivių, o KUN 2 mln. tai 2023 atidarius nauja oro uostą Elektrėnuose nebūtų 8 mln. keleivių.
Nes vietoje 6 savaitinių skrydžių į Tel Avivą, būtų 4-5, tas pats ir su London, ir Dublin ir t.t.
Comment
-
Tu esi iš vis lėktuvu skridęs ar bent jau lėktuvą savom akim matęs?Parašė udrius Rodyti pranešimą
irgi kvailas argumentas - ne skrydžiai lemia keleivių skaičių, bet keleivių skaičius lemia skrydžius. Jeigu norinčiu skristis bus 1000, o skrydžių tik 500, tie kiti 500 ras kitus būdus išskristi - kad ir per Rygą ar per Varšuvą ar netiesiogiai. Be to, London Dublin emigrantinės kryptys, kur srautai nemažės bent artimiausius 10 metų.
Papasakosiu, kaip aš planuoju keliones: atsidarau Google Flights, pasirenku, kad rodytų visus skrydžius iki pvz. 100 Eur ir taip issirenku kur keliausiu. Prieš mėnesį skridau į Izraelį, jei skrydžių į Izraelį nebūtų buvę, ten tikrai nebūčiau autobusu ar jungiamaisiais skrydžiais keliavęs ir palikęs ten savo pinigų. Vietoj to būčiau pasirinkęs kitą kryptį, kur galiu pigiai ir patogiai nuskristi. Į oro uostus, kaip Paris-Beauvais taip pat stengiuos neskraidyti, nes visiškai jokio kaifo po 2 valandų lėktuve dar dvi valandas kratytis autobusu 100 kilometrų. Ir taip keliauju ne aš vienas, o daugybė turistų iš viso pasaulio.
Jei mes ir norim "Centrinio" oro ousto visai lietuvai, tai jį reikia daryti plečiant Karmėlavos infrasktruktūrą ir padarant maksimaliai patogų ir greitą susisiekima so oro uostu traukiniais iš kiek įmanoma daugiau Lietuvos miestų be jokių pavežėjimų autobusais. Pvz. Vilnius-Kauno Oro Uostas traukiniu turi būti nedaugiau 30min. ir pan.
Kad norėtum oro uosto Žiežmariuose ar Elektrėnuose, turi arba tuose miestuose gyventi arba būti mazochistu.Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2019.08.26, 10:48.
- 1 patinka
Comment
-

Būtent, nes flag carrier gali skraidyti ant 0 ar net į nedidelį minusą, jei netiesioginiai kaštai yra didesni, ar yra vystoma strategija.
Juokaujate ar nesuprantate, yra toks dalykas, kaip konkurencinis principas ir pozicijų laikymas. Sujungus oro uostus, kainos pašoktų, nes mokės, kad tik skristų, o visi kiti lėktuvai bus perkelti į rotacijas, kaip Londonas - Paryžius, kur skrydis trunka 2.5 karto trumpiau, o bilietas kainuoja brangiau, nei KUN-DUB.Parašė udrius Rodyti pranešimą
irgi kvailas argumentas - ne skrydžiai lemia keleivių skaičių, bet keleivių skaičius lemia skrydžius. Jeigu norinčiu skristis bus 1000, o skrydžių tik 500, tie kiti 500 ras kitus būdus išskristi - kad ir per Rygą ar per Varšuvą ar netiesiogiai. Be to, London Dublin emigrantinės kryptys, kur srautai nemažės bent artimiausius 10 metų.
Kam pasakot tokias demagogijas, tarsi Lietuva būtų pasaulio traukos centras ir turim išsirikiavusią eilę už durų.
Net mums artimi BT ir LOT neskuba atidarinėti krypčių tiesioginių iš Lietuvos, nes mes nesame mokūs vis dar.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.08.26, 15:29.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Jau kelinta karta matau forume pranesyma apie Elektrenu "kosmodroma" bet niekas taip man ir nepasake bei neparode zemelapyje kur gi tiksliai ji nori statyti bei svarbiausia - kaip bus isdestytos nutupimo/pakilimo takai. Ten gi vien kalvos visur! Is vienos puses aisku butu malonu pesciom arba su vietiniu mikroautobusu i terminala atvykti, bet gal eina velniop triuksmas bei lektuvai virs galvu. Man ir dabar patogu i/is VLN bei KNS nuvaziuoti.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimątai 2023 atidarius nauja oro uostą Elektrėnuose nebūtų 8 mln. keleivių.
Kol stoves Elektrenu kaminai - jokio aerouosto salia negali buti - reikia neleisti ju griauti!
Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 10:37.
Comment
-
Sorry už OT, bet aplink VNO dar didesnės kalvos, net pats takas kalvotas.Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąJau kelinta karta matau forume pranesyma apie Elektrenu "kosmodroma" bet niekas taip man ir nepasake bei neparode zemelapyje kur gi tiksliai ji nori statyti bei svarbiausia - kaip bus isdestytos nutupimo/pakilimo takai. Ten gi vien kalvos visur!
Comment
-
Juokai juokais , bet gal kas visgi atsakis i mano klausima del tiksliosios vietos? Pagrindinis salies aeroustas, nors ir hipotetiskai planuojamas tai ne prekybinio tinklo sandelis. Vietiniai gyventojai turi teise zinoti kur, kaip bei kadaParašė Lettered Rodyti pranešimąSorry už OT, bet aplink VNO dar didesnės kalvos, net pats takas kalvotas.
Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 10:45.
Comment
-
Atsakymas labai paprastas, tokių vietų labai daug, kaip ir pvz. čia šalia geležinkelio linijos.Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąJuokai juokais , bet gal kas visgi atsakis i mano klausima del tiksliosios vietos?
https://www.google.com/maps/@54.8033...7i13312!8i6656
Comment
-
tokius "pasiulimus" prasyciau paciam pateikti "po langais". mano tevams isvys neimanoma bus gyventi del triuksmo bei namas pavojingoje vietoje atsidurs nes ant kalvos randasi. gal tu mano tevams kompensacija mokesi?Parašė Lettered Rodyti pranešimąAtsakymas labai paprastas, tokių vietų labai daug, kaip ir pvz. čia šalia geležinkelio linijos.
https://www.google.com/maps/@54.8033...7i13312!8i6656
Dar aviakatastrofu mums Elektrenuose betruko! Einu is kacapu uzsisakineti MPADS, senobinio SA-7 Grail turi pakakt!
O jai rimtai - aerouostas tai kaip auksciau minejau - ne prekybinio tinklo sandelis. Tokie dalykai turi but derinami su vietiniais gyventojais.Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 11:44.
Comment
-
Kuomet nuspręs, jog bus statoma Elektrėnuose, tada ieškos sklypo, bet pirminė idėja buvo tarp Vievio ir Elektrėnų, truputį arčiau pastarųjų.Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimątokius "pasiulimus" prasyciau paciam pateikti "po langais". mano tevams isvys neimanoma bus gyventi del triuksmo bei namas pavojingoje vietoje atsidurs nes ant kalvos randasi. gal tu mano tevams kompensacija mokesi?
Dar aviakatastrofu mums Elektrenuose betruko! Einu is kacapu uzsisakineti MPADS, senobinio SA-7 Grail turi pakakt!
O jai rimtai - aerouostas tai kaip auksciau minejau - ne prekybinio tinklo sandelis. Tokie dalykai turi but derinami su vietiniais gyventojais.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kazkokia nesamone tarp Vievio ir Elektrenu kad statyti aerouosta reik nerealios apimties zemes darbu. As tas vietoves puikiai zinau nes paaugulysteje ten viska isvaiksciojau ten ladsaftas kaip skalbymo lenta.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKuomet nuspręs, jog bus statoma Elektrėnuose, tada ieškos sklypo, bet pirminė idėja buvo tarp Vievio ir Elektrėnų, truputį arčiau pastarųjų.
Ir kurioje A1 puseje pietineje ar siaurineje?Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 15:57.
Comment
-
Šiaurinėje, bet kaip ir minėjau, tai labai seni, nepriklausomybės aušros, laikus menantys planai.Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąKazkokia nesamone tarp Vievio ir Elektrenu kad statyti aerouosta reik nerealios apimties zemes darbu. As tas vietoves puikiai zinau nes paaugulysteje ten viska isvaiksciojau ten ladsaftas kaip skalbymo lenta.
Ir kurioje A1 puseje pietineje ar siaurineje?
Dėl garso abejojų ar Elektrėnai girdėtų kažką, ypač jei būtų palikta orientacija rytai-vakarai.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Siaurineje ... igrusti ta aerouosta tarp A1 bei kelio 4728 ? Azuolynai -Streipunai- Zebertonys? Del garso tai tu Tamsta visiskai klisti, musu Sabaliskese gelezinkelis kartais girdisi nors iki jo kokie 4-5 kilometrai jai ziureti tiesiai.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąŠiaurinėje, bet kaip ir minėjau, tai labai seni, nepriklausomybės aušros, laikus menantys planai.
Dėl garso abejojų ar Elektrėnai girdėtų kažką, ypač jei būtų palikta orientacija rytai-vakarai.
Gal verta sukurti tema - Elektrenu tarpplanetinis kosmodromas?
Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.18, 17:01.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąSiaurineje ... igrusti ta aerouosta tarp A1 bei kelio 4728 ? Azuolynai -Streipunai- Zebertonys? Del garso tai tu Tamsta visiskai klisti, musu Sabaliskese gelezinkelis kartais girdisi nors iki jo kokie 4-5 kilometrai jai ziureti tiesiai.
Gal verta sukurti tema - Elektrenu tarpplanetinis kosmodromas?
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Tad tikėkimės, kad nestatys. Kad bus priimtas normalus VNO plėtros planas, o KUN vystis Cargo, lėktuvų aptarnavimo bei atostogų kryptis.Parašė ZYKLON-BIr taip per pastaruosius 10 metu Lietuvoje puse misko iskyrto...
Tiesą pasakius, nematau nei vienos priežasties šiai dienai, kam reikalingas naujas oro uostas.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
VNO,KUN bei PLQ pilnai patenkina Lietuvos poreikius. Jai del avariniu priezasciu reik pasodint koki aerobusa tam yra SQQ. Jokiu tarpkontinentiniu skrydziu is LT nebuvo bei nebus del akyvaizdziu priezasciu.
Ta pati galetu vystiti SQQ ten kaip suprantu bet kokio dydzio lektuvus imanoma priimti.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąo KUN vystis Cargo
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąnematau nei vienos priežasties šiai dienai, kam reikalingas naujas oro uostas
Comment
Comment